PDA

Επιστροφή στο Forum : Χρέωση από Forthnet



giakoub
09-11-07, 17:43
Καλησπέρα σας,

Δεν ξέρω αν είναι σωστό που βάζω εδώ αυτό το θέμα, αλλά πήγα απο forthnet σε ΟΝ στις αρχές οκτώβρη.

Σήμερα έλαβα χρέωση για ADSL που είχα από την Forthnet.

Σε αυτή την περίπτωση ποιος φταίει η forthnet ή ΟΝ???

Η έγω που θα έπρεπε να τους είχα πάρει τηλέφωνο στη forthnet να το ακυρωσω???

Γιατί έχω βγει απο τα ρουχα μου αυτή τη στιγμή....:angryr::angryr::angryr:

giakoub
09-11-07, 18:06
Καλησπέρα σας,

Δεν ξέρω αν είναι σωστό που βάζω εδώ αυτό το θέμα, αλλά πήγα απο forthnet σε ΟΝ στις αρχές του οκτώβρη.

Σήμερα έλαβα χρέωση για το ADSL που είχα από την Forthnet.

Σε αυτή την περίπτωση ποιος φταίει η forthnet ή ΟΝ???

Η έγω που θα έπρεπε να τους είχα πάρει τηλέφωνο στη forthnet να το ακυρωσω???
Γιατί έχω βγει απο τα ρουχα μου αυτή τη στιγμή....:angryr::angryr::angryr:

Βοήθεια

ankouts
09-11-07, 18:09
Θεωρώ, χωρίς βέβαια να είναι και απόλυτα σωστό, ότι το λάθος είναι δικό σου που δεν ενημέρωσες την forthnet.

hp91
09-11-07, 19:19
Αμα δεν ενδιαφερθείς απο μόνος σου να την διακόψεις κανείς πάροχος δεν μπαίνει στον κόπο να το κάνει ...με πρώτο διδάξα την Tellas...

giakoub
09-11-07, 19:55
Συμφωνώ ρε παιδιά,

αλλά οταν κάνεις την αίτηση σε ρωτάνε αν έχεις συνδεση με άλλο ISP, για ποιο λόγο σε ρωτάνε τότε;;;

Και μέτα η forthnet ή οποιοσδήποτε παροχος για ποιο λόγο σε χρεώνει;;;; αφου δεν υπάρχει γραμμή. Με αυτό το σκεπτικό μπορεί να χρεώνει οποιονδήποτε αριθμό.

Νομοθετικά δεν υπάρχει κάτι;;; Η κάποια παρόμοια καταγγελία στην εεττ;;;

Ευχαριστώ

elkal
09-11-07, 20:22
Πήρες τηλ στη forthnet να ρωτήσεις τι παίζει? Μπορεί να μη χρωστάς κάτι αλλά να σου έρθει λογαριασμός.

Όταν έφυγα από τη HOL μου ήρθαν μετά 2 λογαριασμοί αλλά απλά τους αγνόησα. Πήρα βέβαια τηλ και τους είπα ότι δεν είμαι πλέον συνδρομητής τους και πρέπει να σταματήσουν να μου στέλνουν λογαριασμούς.

Επίσης την περίοδο χρέωσης την τσέκαρες? Εάν τότε δεν ήσουν συνδρομητής τότε λογικά αγνοείς το λογαριασμό.

paixthsss
09-11-07, 20:51
Καλησπέρα σας,

Δεν ξέρω αν είναι σωστό που βάζω εδώ αυτό το θέμα, αλλά πήγα απο forthnet σε ΟΝ στις αρχές οκτώβρη.

Σήμερα έλαβα χρέωση για ADSL που είχα από την Forthnet.

Σε αυτή την περίπτωση ποιος φταίει η forthnet ή ΟΝ???

Η έγω που θα έπρεπε να τους είχα πάρει τηλέφωνο στη forthnet να το ακυρωσω???

Γιατί έχω βγει απο τα ρουχα μου αυτή τη στιγμή....:angryr::angryr::angryr:

Τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά. Είχα και εγώ το ίδιο με Vivodi. Απλά κράζεις τη Forthnet, άμα σου πουλήσουν τρέλα τους υπενθυμίζεις τι λέει το RUO και φυσικά από τη μέρα που συνδέθηκες στην ΟΝ δε δίνεις δεκάρα για διάστημα από εκείνη τη μέρα και μετά. Και πολύ καλά έκανες που δεν ζήτησες από τη Forthnet διακοπή να μην έμενες χωρίς internet αφού το RUO είναι ξεκάθαρο. :rtfm:

grphoto
09-11-07, 20:53
Ενας παροχος μπορει και απο λαθος λογιστηριου (εσκεμμενο η μη) να συνεχισει να στελνει λογαριασμους.
Προσωπικα ειχα προεπιλογη TELLAS πριν λιγο καιρο, την διεκοψα και πηγα σε προεπιλογη VIVODI, βεβαια η TELLAS συνεχισε να στελνει λογαριασμους, (το αστειο ηταν οτι οι λογαριασμοι πριν εγραφαν το τηλεφωνο της προεπιλογης, μετα δεν εγραφαν τιποτα λες και η προεπιλογη γινοταν στον αερα ) οποτε εγινε η καταλληλη καταγγελια στην ΕΕΤΤ.

paixthsss
09-11-07, 20:58
Συμφωνώ ρε παιδιά,

αλλά οταν κάνεις την αίτηση σε ρωτάνε αν έχεις συνδεση με άλλο ISP, για ποιο λόγο σε ρωτάνε τότε;;;

Και μέτα η forthnet ή οποιοσδήποτε παροχος για ποιο λόγο σε χρεώνει;;;; αφου δεν υπάρχει γραμμή. Με αυτό το σκεπτικό μπορεί να χρεώνει οποιονδήποτε αριθμό.

Νομοθετικά δεν υπάρχει κάτι;;; Η κάποια παρόμοια καταγγελία στην εεττ;;;

Ευχαριστώ

Καλά άμα μιλήσεις πρώτα με τη Forthnet και απλά αναφέρεις τη μαγική λέξη ΕΕΤΤ δε χρειάζεται να φτάσεις μέχρι εκει. Μπορεί όντως να μην το πήραν χαμπάρι στο billing της Forthnet.

giakoub
09-11-07, 21:38
Που μπορώ να βρω το RUO?? στο site της ΕΕΤΤ??

paixthsss
09-11-07, 21:41
Ναι. Δεν είναι δύσκολο δε θυμάμαι ακριβώς πως. Σελίδα ΕΕΤΤ www.eett.gr

paixthsss
09-11-07, 21:55
Ενας παροχος μπορει και απο λαθος λογιστηριου (εσκεμμενο η μη) να συνεχισει να στελνει λογαριασμους.
Προσωπικα ειχα προεπιλογη TELLAS πριν λιγο καιρο, την διεκοψα και πηγα σε προεπιλογη VIVODI, βεβαια η TELLAS συνεχισε να στελνει λογαριασμους, (το αστειο ηταν οτι οι λογαριασμοι πριν εγραφαν το τηλεφωνο της προεπιλογης, μετα δεν εγραφαν τιποτα λες και η προεπιλογη γινοταν στον αερα ) οποτε εγινε η καταλληλη καταγγελια στην ΕΕΤΤ.

Άν η περίπτωση που περιγράφεις είναι πάγια χρέωση πακέτου ομιλίας εφόσον μπορείς αναξαρτήτως προεπιλογής εφόσον έχεις γραμμή ΟΤΕ και μπορείς να χρησιμοποιείς το "1738 - Αριθμός που καλείς" για να μην είσαι συνδρομητής πρέπει ή να στείλεις fax ακύρωσης ή να ζητήσεις μεταφορά στο βασικό πρόγραμμα που δεν έχει πάγια χρέωση. Άλλο η προεπιλογή και άλλο η συνδρομή Tellas. Επειδή μπορείς να έχεις προεπιλογή Vivodi, αλλά παράλληλα να χρησιμοποιείς και την Tellas βάζοντας 1738- πριν τον αριθμό και φυσικά να μην γίνεται η κλήση από Vivodi αλλά από Tellas (δικαίωμά σου άλλωστε να έχεις όσες εταιρίες θες απλά μόνο μία με προεπιλογή) έχουν δικαίωμα να σε χρεώσουν αν υπάρχει προπληρωμένο πακέτο ομιλίας, Λυπάμαι. Πριν βγάλει ο ΟΤΕ την υπηρεσία προεπιλογής όλοι είχαμε την υπηρεσία με 17** - Αριθμός κλήσης και χρεωνόμασταν εκτός αν διακόπταμε τη συνδρομή. Η προεπιλογή είναι άλλο φρούτο. Η προεπιλογή είναι υπηρεσία ΟΤΕ και όχι Tellas. Μόνος λόγος αυτόματης διακοπής συνδρομής είναι να γίνει φορητότητα και να πάει η γραμμή σε Full LLU άλλου παρόχου σύμφωνα με το RUO.

Όσο αναφορά το λογαριασμό σου, είναι ορθό ότι δεν αναφέρεται τηλέφωνο προεπιλογής διότι είσαι συνδρομητής χωρίς προεπιλογή.

Αν τώρα η περίπτωση είναι διαφορετική από αυτή που περιγράφω, δηλαδή δεν είχες πακέτο χρόνου ομιλίας και η χρέωση λογαριασμού ήταν από κλήσεις, είναι σφάλμα ΟΤΕ που δρομολόγησε τις κλήσεις στην Tellas. Η Tellas ανάλογα με το πακέτο που έχεις επιλέξει σου στέλνει τη μηνιαία συνδρομή εκτός αν ή αλλάξεις πακέτο, ή ζητήσεις μεταφορά στο βασικό χωρίς πάγιο, ή διακοπεί υποχρεωτικά η σύμβαση λόγο διακοπής ΟΤΕ. Επίσης χρέωση κλήσεων εάν δεν έχεις βάλει 1738- πριν τον αριθμό, είναι ευθύνη ΟΤΕ. Η Tellas χρεώνει κλήσεις που θα τις στείλει ο ΟΤΕ να γίνουν από το δίκτυό της. δεν έχει καμία πρόσβαση στη γραμμή σου. Δώσε πληροφορίες για ποιο πράγμα ήταν ή χρέωση στους λογαριασμούς να δούμε τι έγινε. Καμία ευθύνη Tellas πάντως σε κάθε περίπτωση.

giakoub
09-11-07, 23:24
Τα αστέρια της ON μου είπαν οτι είναι δική μου ευθύνη να τερματίσω την συνδεση του ADSL και ότι αυτοί καταργούν μόνο την τηλεφωνία με τον άλλο πάροχο.


Υ.Γ. Έδω και καμιά ώρα δεν έχω πλέον τηλέφωνο...:evil::evil:

paixthsss
10-11-07, 03:45
Τα αστέρια της ON μου είπαν οτι είναι δική μου ευθύνη να τερματίσω την συνδεση του ADSL και ότι αυτοί καταργούν μόνο την τηλεφωνία με τον άλλο πάροχο.


Υ.Γ. Έδω και καμιά ώρα δεν έχω πλέον τηλέφωνο...:evil::evil:


Υπάρχουν πολοί καινούριοι και ανεκπαίδευτοι εκεί. Μην σε πιάσει κότσο η Forthnet. Στείλε Fax με αναφορά στο RUO και προειδοποίηση ότι θα κοινοποιηθεί στην ΕΕΤΤ.

giakoub
10-11-07, 11:44
καλημέρα...φίλε παίχτη θα πρέπει να επικοινωνήσω με την forthnet ή την ON?? Γιατί μάλλον από την ON έχουν κάνει την χαζομάρα.

ευχαριστώ και πάλι

paixthsss
10-11-07, 18:12
Οι ΟΝίτες δεν ξέρουν την τύφλα τους που σου είπαν ότι σου είπαν. Από κει και πέρα είναι ευθύνη Forthnet που αποκλείεται να μην ξέρουν ότι σταμάτησαν να πληρώνουν το ΑΡ.Υ.Σ στον ΟΤΕ και ήταν υποχρεωμένοι να σταματήσουν τη χρέωση σύμφωνα με το RUO. θα σου στείλω P.M. με το ακριβές χωρίο από το RUO που αναφέρεται στην περίπτωση σου. Η Vivodi σε μένα ζήτησε συγγνώμη χωρίς δεύτερες κουβέντες. Αν η Forthnet στο παίξει, τότε αναφορά στο RUO και προειδοποίηση για ΕΕΤΤ

giakoub
11-11-07, 12:42
Σε ευχαριστω πολύ

Για να μην σε βάζω σε σκοτούρες, στείλε μου το νόμο και το βρίσκω το μέρος όπου αναφέρεται στις υποχρεώσεις της κάθε εταιρίας (Εκανα search αλλά δεν βρήκα το ΦΕΚ μόνο αποσπάσματα).

Σου είμαι υπόχρεως paixthsss

@ ADSLgr.com All rights reserved.