PDA

Επιστροφή στο Forum : Bluetooth απορία



Dark Dominion
10-11-07, 17:17
Επειδή είμαι τελείως άσχετος με το bluetooth θέλω να κάνω μια ερώτηση. Έχω περάσει κανονικά drivers στο laptop για όλες τις συσκευές, ακόμα και για το bluetooth. Χρειάζομαι και κάτι τέτοιο (http://www.eshop.gr/show_per.phtml?id=PER.616082) για να μεταφέρω αρχεία από το κινητό μου στο laptop; Γιατί το εικονίδιο στην taskbar δεν μου βρίσκει κάποια bluetooth συσκευή και ας έχω ενεργοποιημένο το bluetooth στο κινητό.

Edit: Η μόνη συσκευή για bluetooth που δείχνει ο device manager είναι ένας bluetooth bus enumerator.

Corto
10-11-07, 20:52
Αυτό που δείχνεις είναι dongle. Φυσιολογικά το χρειάζεσαι για σύνδεση κινητού - PC (laptop). Είναι μάλλον απίθανο (όχι όμως αδύνατο) το laptop να έχει ενσωματωμένο ΒΤ chip. Όταν λες ότι πέρασες drivers, υποθέτω ότι εννοείς την υποστήριξη ΒΤ των Windows. Χωρίς συσκευή όμως.... πως να συνδεθείς... για σκέψου το :hmm:

haHa
10-11-07, 22:43
Είναι μάλλον απίθανο (όχι όμως αδύνατο) το laptop να έχει ενσωματωμένο ΒΤ chip. Όταν λες ότι πέρασες drivers, υποθέτω ότι εννοείς την υποστήριξη ΒΤ των Windows. Χωρίς συσκευή όμως.... πως να συνδεθείς... για σκέψου το :hmm:

Μια μικρη διορθωση:
τα περισσοτερα λαπτοπ εχουν bluetooth.


Για τον φιλο τωρα:
σου βγαζει κατω δεξια το σηματακι του bluetooth???

Eπειδη μαλλον σου βγαζει,θα πατησεις πανω του δεξι κλικ και θα πεις "Add a Bluetooth Device"
Ταυτοχρονα θα εχεις ανοιχτο και το bluetooth στο κινητο.
Θα στο βρει και θα τα κανεις pair(pair λεγεται η διαδικα σια οπου βαζεις εναν κωδικο ωστε να επικοινωνησουν οι 2 συσκευες)

Dark Dominion
11-11-07, 01:01
Μου το βγάζει αλλά αυτό το B μέσα είναι κοκκινισμένο και με δεξί κλικ μου λέει bluetooth device not found.

Edit: Αυτό το bluetooth bus enumerator δεν θεωρείται bluetooth συσκευή;

Corto
11-11-07, 14:28