PDA

Επιστροφή στο Forum : Καταγγελία αντιεπαγγελματικής συμπεριφοράς εταιρείας παροχής υπηρεσιών Internet



pappoulis
10-11-07, 19:48
Πριν από περίπου 3 εβδομάδες έλαβα μια επιστολή από ένα δικηγορικό γραφείο, η οποία με ενημέρωνε πως ούτε λίγο ούτε πολύ είχα ένα ανεξόφλητο υπόλοιπο στην εταιρεία με την οποία συνεργάζομαι τουλάχιστον για τα τελευταία 5 χρόνια και η οποία μου παρέχει υπηρεσίες σταθερής τηλεφωνίας και Internet. Η επιστολή μεταξύ άλλων ανέφερε τον κωδικό πληρωμής του λογαριασμού που φαινόταν να έχει το υπόλοιπο αλλά και πως το ποσό είχε προσαυξηθεί με τόκους και διαχειριστικα έξοδα, το σύνολο των οποίων όφειλα να εξοφλήσω εντός μίας εβδομάδας διαφορετικά το θέμα θα ρυθμιζόταν μέσω των ελληνικών δικαστηρίων.

Η επιστολή:
25049


Μετά την αρχική έκπληξη, γιατί ουδέποτε έχω αφήσει ανεξόφλητο λογαριασμό της εν λόγω εταιρείας, ανέτρεξα σε όλους τους προηγούμενους λογαριασμούς που -ευτυχώς- φυλάω ώστε να διαπιστώσω σε τι χρέωση αναφέρεται. Βρήκα λοιπόν τον επίμαχο λογαριασμό και διαβάζοντάς τον προσεκτικά διαπίστωσα πως όντως αναφέρει κάποιο ανεξόφλητο ποσό προηγούμενου λογαριασμού.

25050


Όπως είναι φυσικό, η επόμενη κίνησή μου ήταν να βρω τον αμέσως προηγούμενο λογαριασμό ο οποίος είχε καταλυτική ημερομηνία πληρωμής αυτού την 6/6/2005, καθώς και την εμπρόθεσμη πληρωμή αυτού.

25051

25052


Λόγω του ότι δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει η συγκεκριμένη εταιρεία να μην ενημερώνεται έγκαιρα για τις πληρωμές, θυμήθηκα αμέσως το ιστορικό του επίμαχου λογαριασμού, σύμφωνα με το οποίο είχα τότε τηλεφωνική επικοινωνία με την εταρεία η οποία με ενημέρωσε πως "οι εισπράκτορές της πηγαίνουν στις τράπεζες" και "πως καμιά φορά τυχαίνει κάποια πληρωμή να γίνει μετά την επίσκεψη του εισπράκτορα κι έτσι να δημιουργηθεί το υπόλοιπο λόγω μη έγκαιρης ενημέρωσης". Γι' αυτό το λόγο με συμβούλεψαν να πληρώσω μόνο το ποσό του τρέχοντος λογαριασμού, όπως και έκανα.

25053


Ενδεικτικά σας επισυνάπτω και δύο επόμενους λογαριασμούς καθώς και τις αποδείξεις πληρωμών αυτών, όπου φαίνεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ πως δεν εκκρεμεί καμία οφειλή ως προς την εταιρεία.

25054

25055

25056

25057


Μετά από όλα αυτά, επικοινώνησα με το δικηγορικό γραφείο εξήγησα το πώς έχουν τα πράγματα και έστειλα μέσω fax τους ανωτέρω λογαριασμούς καθώς και τις αποδείξεις πληρωμής αυτών. Αφού δόθηκαν οι απαραίτητες εξηγήσεις επικοινώνησα με το τμήμα πωλήσεων της σταθερής τηλεφωνίας της εταρείας, οι οποίοι μου ζήτησαν και αυτοί να τους στείλω μέσω fax (πράγμα που έκανα αλλά σύμφωνα με τηλεφωνική επικοινωνία που είχα 2 ώρες μετά δεν είχε παραληφθεί ακόμα –αν και έχω στα χέρια μου το αποδεικτικό αποστολής) τις αποδείξεις πληρωμών ώστε να ενημερωθεί η καρτέλα μου στο λογιστήριό τους η οποία έχει παραμείνει μέχρι και τη στιγμή που σας γράφω ΑΝΕΝΗΜΕΡΩΤΗ και μου εξήγησαν πως αυτό συνήθως συμβαίνει λόγω λάθους της τράπεζας γιατί ενδεχομένως κάποιος υπάλληλος να το αμέλησε καθώς "εμείς (η εταιρεία) δεν έχουμε λόγο να μας πληρώνετε και να μην ενημερώνουμε την καρτέλα σας γιατί αυτό είναι παράνομο..."


Το γεγονός αυτό, από μόνο του, γεννά κάποια πολύ σημαντικά ερωτήματα:

α) Τι θα γινόταν στην περίπτωση που δεν υπήρχε στην κατοχή μου το ιστορικό όλων των λογαριασμών; (ποιος στις μέρες μας κρατάει λογαριασμούς 3 ετών)

Η απάντηση που μου έδωσαν τόσο η εταιρεία όσο και το δικηγορκό γραφείο ήταν "απλή". Θα έπρεπε να επικοινωνήσω με την τράπεζα που πλήρωσα τον λογαριασμό ώστε να πάρω από εκεί ένα αντίγραφο των πληρωμών που είχαν γίνει στην εταιρεία και να ελέγξω κατ' αυτόν τον τρόπο αν όντως είχα πληρώσει ή όχι.

Αυτό βέβαια προϋποθέτει πως, αφ'ενός ξέρω έστω σε ποιον μήνα αναφέρεται το ανεξόφλητο ποσό κι αφ'ετέρου πώς 3 χρόνια μετά θα θυμάμαι σε ποια τράπεζα είχα πληρώσει τον συγκεκριμένο λογαριασμό (πράγμα ΑΠΙΘΑΝΟ). Δηλαδή, ούτε λίγο ούτε πολύ θα έπρεπε να πληρώσω αδικαιολόγητα στην εταιρεία €43,44 ευρώ!


β) Έστω κι αν νομικά είναι βάσιμη η απαίτηση του οφειλόμενου ποσού ακόμα και μετά την πάροδο 3ετίας, πώς δικαιολογείται αυτή η απαίτηση της εταιρείας (ακόμα κι αν η λογιστική καρτέλα μου είναι όντως ανενημέρωτη) από τη στιγμή που τόσο οι δύο επόμενοι λογαριασμοί που επισυνάπτω όσο και οι υπόλοιποι που λαμβάνω 3 χρόνια μετά αναφέρουν ΜΗΔΕΝΙΚΟ υπόλοιπο σε εκκρεμότητα (γεγονός που αντιτίθεται στην οφειλή);



Όπως είναι φυσικό μιας και ένιωσα θιγμένος από την αντι-επαγγελματική συμπεριφορά της εταιρείας, ζήτησα εξηγήσεις μέσω έγγραφης επιστολής από την ίδια και κοινοποίησα το θέμα στη Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας (ΙΝΚΑ) και στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

Η απάντηση ήρθε μερικές ημέρες αργότερα από την εταιρεία, μέσω του δικηγορικού γραφείου:

25058



Κλείνοντας να διευκρινήσω πως δεν έχω κανένα παράπονο (μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές) από την ποιότητα των υπηρεσιών της εταιρείας στο κομμάτι της τηλεφωνίας και του Internet.

sdikr
10-11-07, 19:54
ΠΕς μας και ποια εταιρία είναι

pappoulis
10-11-07, 19:58
Επειδή η νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων εφαρμόζεται και στις εταιρείες δε μπορώ να το αναφέρω δημόσια. Το μόνο που μπορώ να "πω" είναι "διάβασε προσεκτικά". ;)

sdikr
10-11-07, 20:04
Επειδή η νομοθεσία περί προσωπικών δεδομένων εφαρμόζεται και στις εταιρείες δε μπορώ να το αναφέρω δημόσια. Το μόνο που μπορώ να "πω" είναι "διάβασε προσεκτικά". ;)

Προσεχτικά το διάβασα, αλλά δεν έχω ξαναδεί το σχετικό templete του λογαριασμου (που και αυτό μπορεί να είναι προσωπικά δεδομένα)

maik
10-11-07, 20:06
Μπορεις καλιστα. Αν δεν θελεις ειναι αλλο πραγμα.

pappoulis
10-11-07, 20:09
@sdikr: Ακριβώς πάνω από την -αρχική- ερώτησή σου, τι γράφει; :whistle:

@maik49: Ακολουθώ τη συμβουλή του δικηγόρου μου... ;)

geobest99
10-11-07, 20:12
Ειναι πολύ απλό να καταλάβεις από τις φορμες των λογαριασμών ;) .

Deadpool80
10-11-07, 20:16
Pappoulis thanks για το info...να ξέρουμε τι μας γίνεται τουλάχιστον;)

contime
10-11-07, 20:18
Πρωτα απ ολα να σε συγχαρω, που κατήγγειλες το περιστατικο και στην ΕΕΤΤ.:oneup:
Κατα δευτερον ακομα κι αν δεν ειχες φυλαξει τις αποδειξεις, θα μπορουσες να βρεις το δικιο σου, αφου στους επομενους λογαριασμους που απεστειλε η εταιρεια, δεν υπηρχε το συγκεκριμενο υπολοιπο, αποδεικνυοντας ετσι οτι προκειται για λαθος λογιστικης φυσης.

Θα προτιμουσα κι εγω να ανεφερες το ονομα της εταιρειας. Δεν εννοω τα ονοματα των ατομων που εμπλεκονται, αλλα μονο το ονομα της εταιρειας. Ετσι δεν τιθεται θεμα προσωπικων δεδομενων.

pappoulis
10-11-07, 20:28
Όχι πάντως μέσω τράπεζας όπως μου ανέφεραν, λόγω τραπεζικού απορρήτου. Ού μπλέξεις!!

contime
10-11-07, 20:33
Όχι πάντως μέσω τράπεζας όπως μου ανέφεραν, λόγω τραπεζικού απορρήτου. Ού μπλέξεις!!

Οχι απο την τραπεζα, αλλα απο την ιδια την εταιρεια, η οποια εχει το αρχειο με τις πληρωμες σου.
Δε γινεται να εχεις χρεωστικο υπολοιπο και αυτο να εμφανιζεται σε ενα λογαριασμο και οχι στους επομενους.

pappoulis
10-11-07, 20:35
Οχι απο την τραπεζα, αλλα απο την ιδια την εταιρεια, η οποια εχει το αρχειο με τις πληρωμες σου.
Δε γινεται να εχεις χρεωστικο υπολοιπο και αυτο να εμφανιζεται σε ενα λογαριασμο και οχι στους επομενους.

Συμφωνώ! Μα γι' αυτό δε στέκει η σαχλαμάρα που μου είπαν πως η καρτέλα μου ήταν ανενημέρωτη. Αυτό σημαίνει πως 3 χρόνια χρωστάω. Πώς λοιπόν δεν φαίνεται το υπόλοιπο στους επόμενους αλλά και 3 χρόνια μετά;;;;

contime
10-11-07, 20:40
Συμφωνώ! Μα γι' αυτό δε στέκει η σαχλαμάρα που μου είπαν πως η καρτέλα μου ήταν ανενημέρωτη. Αυτό σημαίνει πως 3 χρόνια χρωστάω. Πώς λοιπόν δεν φαίνεται το υπόλοιπο στους επόμενους αλλά και 3 χρόνια μετά;;;;

Βλακειες σου ειπανε...:down: Αν ηταν ανενημερωτη θα ειχες χρεωστκο και στους υπολοιπους λογαριασμους.
Αν σου ελεγαν καμια ιστορια και δεν ειχες τις αποδειξεις, απλα τους εκανες μια καταγγελια στην ΕΕΤΤ και θα εβλεπες για ποτε θα εβρισκαν την ακρη...;) Δεν ειναι η πρωτη φορα που η συγκεκριμενη εταιρεια κανει λαθη με τους λογαριασμους, εχει βεβαρυμενο παρελθον γι αυτο και δεν την παιρνει.

pappoulis
10-11-07, 20:40
Την καταγγελία την έχω ήδη κάνει. Τώρα ετοιμάζομαι για τα περιοδικά.

THEMIS_S
10-11-07, 20:57
Με την συγκεκριμενη εταιρεια ειχε δημιουργηθει και με εμενα ενα προβλημα ανεξοφλητου
αλλα το διευθετησαμε τον επομενο μηνα και ηταν λαθος του λογιστηριου τους παλι με ανημερωτες καρτελες. Μαλιστα πληρωνα παντα ηλεκτρονικα αλλα ελεγχα παντα τους επομενους
οτι ειχαν εξοφληθει.

nnn
10-11-07, 21:57
Μου είχε παρουσιαστεί παρόμοια θέμα με "οφειλές" από χρήση που έκανα μέσω προεπιλογής φορέα πριν 3 χρόνια.
Επί μήνες κάθε φορά ερχόταν οφειλή από προηγούμενο λογαριασμό η οποία φυσικά δεν υπήρχε και κάθε μήνα σε επικοινωνία με το λογιστήριο, αυτό τακτοποιούταν.
Το θέμα έκλεισε μετά την 6η αποστολή με fax των εξωφλητικών αποδείξεων (ω ναι τις κρατάω όλες)

Δυστυχώς κάτι δεν πάει καλά στο λογιστήριο της συγκεκριμένης εταιρίας.

troll
10-11-07, 22:11
Αυτός ήταν ο λόγος που έφυγα από αυτούς και παρά τα χίλια συγνώμη που άκουσα ούτε το όνομα τους δεν θέλω να ξανακούσω ......... εμένα μου το κάνανε αυτό τη μέρα που έιχα γυρίσει από το νοσοκομείο φανταστείτε τι πέρασα.........

κάτι τέτοιες εταιρίες είναι που δίνουν πατήματα τα στους κάθε MAIK49 νά λένε διάφορα .....

karavagos
10-11-07, 23:13
Γιατί δεν λέτε ότι η εταιρία είναι η Forthnet? :hmm:

Πάντως συγχαρητήρια στον φίλο που και μεθοδικά έλυσε το πρόβλημά του, αλλά και με αξιέπαινη αυτοσυγκράτηση το περιέγραψε. :oneup:

nmavro73
11-11-07, 04:00
Και μενα δεν μου είχαν στείλει απόδειξη γιατι λέει φαινόταν ότι δεν είχα πληρώσει.Ευτυχώς το χα κάνει μέσω κάρτας και έδωσα τον αριθμό συναλλαγής. Οπότε το δέχτηκαν

pappoulis
12-11-07, 16:16
Σήμερα "έφυγε" και προς το ΥΠ.ΑΝ....

ipo
12-11-07, 16:28
Ξέραμε ότι πρέπει να κρατάμε δια ροπάλου για πολλά χρόνια λογαριασμούς Tellas, HOL, Teledome. Τώρα πρέπει να κρατάμε και της FORTHnet. Σαν τις δημόσιες υπηρεσίες θα καταντήσουμε με τα υπόγεια με τα hard copy.

Θα πρέπει να βγει κάποια ρήτρα από τα συνδικάτα καταναλωτών, ώστε να υπάρχει εύλογο χρονικό διάστημα απαίτησης παλαιών οφειλών. Εάν μία οφειλή δεν έχει ζητηθεί προηγουμένως για εξόφληση με συστημένη επιστολή μέσα σε περίοδο κάποιων ετών, να μην μπορεί να ζητηθεί η εξόφλησή της, όταν αποφασίσει η εταιρεία να ξεκαθαρίσει τα λογιστικά της.

Sebu
12-11-07, 16:51
Επειδη εφτασα κοντα στο ιδιο, απο τα σκαναρισμενα χαρτια των λογαριασμων στο 1ο ποστ μονο, καταλαβαινω οτι ειναι η 4νετ χωρις καν να διαβασω κανενα αλλο πλην του 1ου ποστ.

Και εμενα απο τον Μαρτη του 2007 οταν και αλλαξαν το λογαριασμο σε διμηνιαιο αρχισε να εμφανιζει μια περιεργη χρεωση 29 και κατι ευρω.Επειδη και εγω κραταω ολους τους λογαριασμους (πληρωνα μεσω καρτας) εκατσα και ματσαρισα ολες τις πληρωμες της 2 ετιας και δεν βρηκα πουθενα κατι απληρωτο.

Οταν εκοψα την 4νετ τον Αυγουστο ειχα αυτο το 30αρι απληρωτο (κατ'αυτους) και ακομα 60 ευρω!!!!!

Τι ειχε συμβει???Υστερα απο κραξιμο τηλεφωνικο ανακαλυψαν οτι τα 30 ειναι το 1ο τελος ενεργοποιησης το 2005, το οποιο το ειχα πληρωσει με καταθεση στην Πειραιως και ειχα αποστειλει το καταθετηριο με φαξ.Για καλη μου τυχη επειδη κραταω αρχειο ειχα και το καταθετηριο και το αποδεικτικο του φαξ.Αυτοι ισχυριζονταν οτι ηταν απληρωτο απο το 2005 αλλα ποτε σε κανενα λογαριασμο απο το Μαιο του 2005 μεχρι τον Μαρτη του 2007 δεν το εμφανιζαν ως χρεωστουμενο υπολοιπο και το ανακαλυψαν ξαφνικα το 2007.

Αναφορικα με την οφειλη των +60 ευρω, επειδη η πληρωμη γινοταν μεσω καρτας, η καρτα εληξε τον Ιουνιο και ανανεωθηκε αυτοματα, με τον ιδιο αριθμο και μοναδικη αλλαγη πλεον την νεα ημερομηνια ληξης.Οσες επιχειρησεις συνεργαζομαι δεν ειχαν ποτε προβλημα να συνεχισουν να χρεωνουν μετα απο ανανεωση καρτας.

Η 4νετ ειναι η μονη πανελλαδικα που δεν το κανει και επρεπε λεει να τους παρω τηλεφωνο και να τους ενημερωσω να τους δωσω αδεια να συνεχισουν να χρεωνουν.Μα σε παγκοσμιο επιπεδο οταν ληγει μια καρτα και ανανεωνεται και αλλαζει ετσι μονο η ημερομηνια ληξης και τιποτα αλλο, οι επιχειρησεις συνεχιζουν να σε χρεωνουν αφου στην ουσια η καρτα δεν εχει αλλαξει και οι τραπεζες αποδεχονται τις χρεωσεις γνωριζοντας οτι η καρτα εξακολουθει να υφισταται με νεα ημερομηνια ληξης.Αλλωστε με βαση το νομο εχεις 20 ημερες νομιζω απο την εκδοση του λογαριασμου της καρτας να υπαναχωρησεις αν δεν συμφωνεις με καποια χρεωση ή οτι αλλο αναγραφομενο.

Τελικα τους εδωσα εγκριση να χρεωσουν την καρτα με το ως ανω ποσο για να ξεμπερδευουμε.

Παντως προσοχη με το εν λογω λογιστηριο της εν λογω εταιρειας γιατι δεν υπαρχει συννενοηση και ενημερωση αναμεσα στα διαφορα τμηματα, το cc και το λογιστηριο.

Σας το λεω απο την πτωχη μου εμπειρια των 2,5 ετων στην εταιρεια αυτη.

maik
12-11-07, 17:13
Θα πρέπει να βγει κάποια ρήτρα από τα συνδικάτα καταναλωτών, ώστε να υπάρχει εύλογο χρονικό διάστημα απαίτησης παλαιών οφειλών. Εάν μία οφειλή δεν έχει ζητηθεί προηγουμένως για εξόφληση με συστημένη επιστολή μέσα σε περίοδο κάποιων ετών, να μην μπορεί να ζητηθεί η εξόφλησή της, όταν αποφασίσει η εταιρεία να ξεκαθαρίσει τα λογιστικά της.

Ο Αστικος Κωδικας προβλεπει 5 χρονια για παραγραφη . Δηλαδη αν ενα χρεος δεν εχει ζητηθει για 5 χρονια παραγραφεται.

ChrisZXA
12-11-07, 17:34
Τι ωραία που είναι τα forum.. Δεν μπορείς να βρεις το δίκιο σου πάντα, αλλά μπορείς πολύ εύκολα να φτιάξεις μια μαύρη λίστα.. βλέποντας περιπτώσεις και γεγονότα.
Τα ποσά που κερδίζουν μερικές εταιρίες από σχετικά "λάθη" έχω την εντύπωση ότι είναι αρκετά μεγάλα ενώ αυτά που χάνουν από αντίστοιχα "λάθη" ίσως και ..μηδενικά; Σύμπτωση;

contime
12-11-07, 18:12
Φιλε μου ειτε προκειται για λαθη, ειτε για "λαθη", δυστυχως δεν εχουν καταλαβει οτι το κοστος απο την απωλεια πελατων και τη δυσφημιση, ειναι πολυ μεγαλυτερο...

Sebu
13-11-07, 11:16
Ειναι απλα παρα πολλα τα "προβατα" στην παρουσα φαση για να τους νοιαξει.

Δεν ασχολουνται ολοι με το adslgr για να ξερουν 5 πραγματα παραπανω.Και αν δεν ειναι κ@λοφαρδοι την πατανε αρκετες φορες.

3lbereth
13-11-07, 11:47
Τελικα τους εδωσα εγκριση να χρεωσουν την καρτα με το ως ανω ποσο για να ξεμπερδευουμε.

Παντως προσοχη με το εν λογω λογιστηριο της εν λογω εταιρειας γιατι δεν υπαρχει συννενοηση και ενημερωση αναμεσα στα διαφορα τμηματα, το cc και το λογιστηριο.

:nono: ΠΟΤΕ κάρτα σε όσους δεν έχουν αξιόπιστο λογιστήριο. Καλύτερα να χρωστάς, παρά να σου χρωστάνε! 11 χρόνια υπάλληλος σε τράπεζα, κάαατι ξέρω... Υπάρχει το e-banking και αν δεν το έχεις ενεργοποιήσει, υπάρχει και το easy pay της Πειραιώς (https://www.easypay.gr --> Άμεση Πληρωμή [χωρίς εγγραφή]) που δεν χρειάζεσαι ούτε log-in. Παρεπιπτώντως η 4net είναι συμβεβλημένη. Προσωπικά, έτσι πληρώνω τη NetOne.

Sebu
13-11-07, 16:39
:nono: ΠΟΤΕ κάρτα σε όσους δεν έχουν αξιόπιστο λογιστήριο. Καλύτερα να χρωστάς, παρά να σου χρωστάνε! 11 χρόνια υπάλληλος σε τράπεζα, κάαατι ξέρω... Υπάρχει το e-banking και αν δεν το έχεις ενεργοποιήσει, υπάρχει και το easy pay της Πειραιώς (https://www.easypay.gr --> Άμεση Πληρωμή [χωρίς εγγραφή]) που δεν χρειάζεσαι ούτε log-in. Παρεπιπτώντως η 4net είναι συμβεβλημένη. Προσωπικά, έτσι πληρώνω τη NetOne.

Μα την καρτα την ειχαν ετσι και αλλιως αφου 2,5 χρονια μεσω αυτης με χρεωναν.Μονο το κοστος ενεργοποιησης ειχα πληρωσει μεσω καταθετηριου.Απλα λογω της ανανεωσης της τον Ιουνιο αυτοι δεν λειτουργησαν αυτοματα οπως ολες οι σοβαρες επιχειρησεις (σε περιπτωση ανανεωσης πιστωτικης) και σταματησαν να χρεωνουν την καρτα, χωρις ομως να επικοινωνησουν μαζι μου οτι η καρτα πχ εληξε ή δεν ισχυει αλλαξτε την ή να γυρισουμε σε cash!!!

Η απολυτη αδιαφορια.

Αλλωστε τις χρεωσεις της καρτας τις παρακολουθω καθε μηνα οποτε δεν τιθεται θεμα.

pappoulis
28-11-07, 00:56
Τελευταία ενημέρωση:

Σήμερα έλαβα ένα τηλεφώνημα από τον πάροχο ο οποίος με ενημέρωσε πως έλαβε μια καταγγελία δικιά μου μέσω του Υπουργείου Ανάπτυξης και ήθελε να το συζητήσουμε. Μου έκανε εντύπωση αλλά το ξεπέρασα γρήγορα και φυσικά έγινε και η απαραίτητη υπενθύμιση των γεγονότων από μέρους μου αλλά και τα απαραίτητα σχόλια ως προς το ποιον του λογιστηρίου τους απέναντί μου καθότι πελάτης από 10ετίας που ουδέποτε έχει δώσει δικαίωμα. Έγινε έντονη αναφορά στην πόσο θιγμένος ένιωσα από τη στάση τους καθώς τους υπερασπιζόμουν σε κάθε ευκαιρία και το πόσο απογοητευμένος ένιωσα από αυτό το συνεχές πρόβλημα (γιατί δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει όχι όμως σε τέτοιο βαθμό, να φτάσουμε δηλαδή σε νομικό επίπεδο).

Μείναμε στο ότι αν χρειαστώ το οτιδήποτε να επικοινωνήσω προσωπικά μαζί με τον εκπρόσωπο που μου τηλεφώνησε αλλά και ότι θα ειδοποιήσει τους ανωτέρους και κάποια στιγμή θα επανέλθει.

Γυρνώντας σπίτι μου λύθηκε η απορία γιατί έλαβα κι εγώ μια κοινοποίηση ταχυδρομικώς από το Υπουργείο σταλμένη προς τον πάροχο και την ΕΕΤΤ, η οποία ανέφερε μεταξύ άλλων:

"... και παρακαλούμε για τη διευθέτηση του θέματος άλλως για τις απόψεις σας επί αυτού, εντός δέκα (10) ημερών από τη λήψη του εγγράφου, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων μας για την προστασία του καταναλωτή (ν. 2251/1994)."


Για να δούμε τι μέλλει γενέσθαι...

ela002
28-11-07, 15:51
Εγω θα ζήταγα και τα ρέστα (νομικά) μετα απο την εταιρεία για την όλη ταλαιπωρία που μου προκάλεσαν.

lewton
28-11-07, 16:32
Κάτι τέτοια βλέπεις και δεν ξέρεις από που θα σου έρθει.

Προσωπικά από τότε που ηρθα στη Net One για να μην κρατάω χαρτιά όπως παλιότερα με ΟΤΕ και Vivodi, χωρίς βέβαια να μου έχουν δώσει αφορμή για τίποτα, κρατάω στο PC τα .pdfs των λογαριασμών από το e-billing τους και τις αποδείξεις πληρωμής από το Winbank.
Έτσι αν συμβεί κάτι θα τα έχω όλα άμεσα προσβάσιμα. Αν ήμουν στη θέση του φίλου που άνοιξε το θέμα με τίποτα δε θα έβρισκα χάρτινο λογαριασμό τόσων ετών, και σίγουρα όχι και την απόδειξη.

Πάντως είναι απαράδεκτο εκ μέρους τους να μην μεταφέρουν το (ψεύτικο) χρέος σε κάθε λογαριασμό. Εγώ τόσα χρόνια στη Vivodi (με το μυθικό λογιστήριο :p) ήξερα έναν κανόνα: ό,τι νομίζουν όχι χρωστάω το βλέπω σε κάθε λογαριασμό μέχρι να πάρουν χαμπάρι την πληρωμή και να το σβήσουν.

apneagr
28-11-07, 19:39
Ξέραμε ότι πρέπει να κρατάμε δια ροπάλου για πολλά χρόνια λογαριασμούς Tellas, HOL, Teledome. Τώρα πρέπει να κρατάμε και της FORTHnet. Σαν τις δημόσιες υπηρεσίες θα καταντήσουμε με τα υπόγεια με τα hard copy.


Ένας καλός τρόπος να μην χάνουμε τον μπούσουλα είναι να κάνουμε πληρωμή μέσω e-banking και να κρατάμε τις αποδείξεις σε ένα εξωτερικό δίσκο. :lock:

dfinikis
28-11-07, 22:04
Ντροπή στην Forthnet. Αλλά δεν φταίει κανείς άλλος, φταίμε εμείς που την έχουμε κάνει τον εναλλακτικό με τους περισσότερους πελάτες.

Δεν κοιτάνε τα χάλια τους, την μηδενική εξυπηρέτηση πελατών τους, ζήτησαν και τα ρέστα από τον άνθρωπο!!!

Ντροπή τους για την αντιμετώπιση τους ...Δίνουν την εικόνα πλήρους διάλυσης. Που νοείται σοβαρή εταιρία χωρίς αξιόπιστο λογιστήριο! Ότι και να πεις είναι λίγο .... !!!!

//dfinikis

speedster
30-11-07, 23:53
Η συγκεκριμένη εταιρεία έχει μονίμως προβλήματα με το λογιστικό της τμημα...δεν εισαι και ο πρώτος στο φορουμ που το αναφερεις..

Μπράβο πάντως γιατι το κατήγγειλες στην ΕΕΤΤ..

@ ADSLgr.com All rights reserved.