Επιστροφή στο Forum : Formula 1 2005 Season
Σελίδες :
1
[
2]
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
Παιδια δωστε μερικα side με τα τελευταια νεα της F1 (Ελληνικα και ξενα) για να ενημερωνωμαστε περισσοτερο γιατι εχουμε στοιχημα αυριο .:lol: ;)
coftaras,
Για το στοίχημα ψάξτε και εδώ για τον καιρό
http://www.bbc.co.uk/weather/sports/ ;)
Για νέα
http://www.pitpass.com/
http://f1.racing-live.com/en/index.html
Για στατιστικά
http://www.f1db.com/index.html :rtfm:
Αχ που είναι ο speaker του ITV (δεν θυμάμαι πως τον λένε τώρα τον άπαιχτο)!!!!!!!!!!!!!!!!
Μου έχει λείψει την ώρα που αρχίζει να ακούω το: GO!!! GO!!! GO!!!
Όσοι ...Άγγλοι ασθενής και οι υπόλοιποι με πίατα μάλλον καταλαβαίνουν τι λέω...
Καλα τι μου θύμισες τώρα!!!
Μιλάμε για την καλύτερη μετάδοση στον κόσμο...
Ετσι κόλλησα με F1 και στην Ελλάδα όταν γύρισα άρχισα να ξενερώνω με τα μαστούρια!
Φοβερός ο Αγγλος κυριούλης με τα άσπρα μαλλιά Murray Walker ...!!!
Μας τελείωσε πάντως κι έχει μπει άλλος στην θέση του αν βλέπω καλά στην ιστοσελίδα του ITV F1...
GO-GO-GO-GOOOOOOOOOOOOOOO
βλέπω εδώ και λίγη ώρα τα δοκιμαστικά στον alpha. έχω ξενερώσει απίστευτα με τους δύο smartass παρουσιαστές ρόμπες.....
Καλά , ας μην έχανε την MacLaren o Κίμι ... Πάντως προβλέπεται συναρπαστικός αγώνας τα ξημερώματα !!
ΑΜΑΝ πια αυτή η Ferrari !!!
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ !!!
Αναμφισβήτητα αναγνωρίζω τη φοβερή δουλειά που κάνουν οι Ιταλοί και την ικανότητα του Σουμάχερ, αλλά έχει καταντίσει βαρετή η Formula 1. Εντυπωσιακό είναι να "ακούς" τα άλογα που κινούν τα μονοθέσια, να βλέπεις τις πανέμορφες κοπέλες που στολίζουν τις πίστες, να ζεις τον παλμό του κόσμου που παρακολουθεί από τις κερκίδες. Αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με τις φοβερές "μάχες" του παρελθόντος για την καρό σημαία.
Δε συμφωνείτε;
Ρε θα αναρρώσει ο Νίκι Λάουντα απο το ατύχημα και θα σας δείξει! Τι; Έχω χάσει επεισόδια; :-k
Εχω σταματησει να βλεπω F1 καθως το ενδιαφερον σε καθε αγωνα ειναι μηδενικο...δυστυχως για αυτο πολυ ομορφο σπορ...
Ελπίζω να μας διαβάζουν από τον alpha μπας και διορθώσουν κάτι από την μετάδοση.
Αλλά και από την FIA δεν πάνε πίσω τι είναι αυτά. Δοκιμάστηκα την Παρασκευή το Σάββατο κατάταξη το Σάββατο και την Κυριακή. Και μετά από αυτό το μαραθώνιο μετάδοσης διαφημίσεων στο τέλος ο αγώνας με διαφημίσεις. Κοίτα να δεις που αντί να φτιάξουν το άθλημα το άλλαξαν για να χωράει διαφημίσεις, βλέπε δοκιμαστικά. Παιδιά άρχισα να ξενερώνω, εγώ που δεν άφηνα αγώνα για αγώνα. :mad:
Η μεσογειακη συμμορια εκανε το πρωτο της χτυπημα!
:worthy: Ρενο - Φισικελα - Αλονσο !:worthy:
1 - 3 για την Ρενο! Για παμεεεεεε......! :cool:
http://www.sportime.gr/html/ent/205/ent.58205.asp
ΥΓ1. Κατι λεγαμε πριν για τα μηχανακια της Μακλαρεν (παλι προβληαματα φαινεται οτι εχουν, αν και νωρις)
ΥΓ2. Καλη εμφανιση απο Κουλτχαρτ και Ρεντ Μπουλ (δινει φτεεεεερααααα)
Η μεσογειακη συμμορια εκανε το πρωτο της χτυπημα!
:worthy: Ρενο - Φισικελα - Αλονσο !:worthy:
1 - 3 για την Ρενο! Για παμεεεεεε......! :cool:
http://www.sportime.gr/html/ent/205/ent.58205.asp
ΥΓ1. Κατι λεγαμε πριν για τα μηχανακια της Μακλαρεν (παλι προβληαματα φαινεται οτι εχουν, αν και νωρις)
ΥΓ2. Καλη εμφανιση απο Κουλτχαρτ και Ρεντ Μπουλ (δινει φτεεεεερααααα)
Πάντως οι νέοι κανονισμοί έκαναν το θαύμα τους . Για να δούμε τώρα θα αντέξουν οι κινητήρες και δεύτερο gp ? Εκεί είναι το μεγάλο στοίχημα . Πάντως οι MacLaren , θα είναι μέσα στο παιχνίδι πιστεύω , δεν άντεξα να μείνω ξύπνιος ως το πρωί , θα δω τον αγώνα το μεσημέρι και θα κρίνω μετά. (Πάντως στις δοκιμές ήταν πολύ καλός ο Κούλθαρντ και ο Φισικέλα .
Υ.Γ. Πάντως φέτος μου άρεσε , που ακούγονται και οι συνομιλίες μέσα ενδοσυννενόησης πιλότων - μηχανικών . Να και κάτι καλό του Άλφα , για να μην λέμε μόνο τα πλην . :cool:
δεν ειναι του alpha αυτο φιλε Nikoseagle. ο alpha μας δινει οτι του δινουν, τιποτα παραπανω και τιποτα λιγοτερο.
Και όμως εδώ κάνεις λάθος :D . Είναι του Άλφα . Η FIA , έχει ευκολίες σαν και αυτές τις οποίες πουλάει στα ενδιαφερόμενα κανάλια. π. χ. Θέλεις να βλέπεις όλο τον αγώνα μέσα από την κάμερα του αυτοκινήτου του Σουμάχερ ? Πληρώνεις και τον βλέπεις . Θέλεις να βλέπεις τι γίνεται μέσα στα πιτ της Μακλάρεν ? Πληρώνεις και το βλέπεις . Δηλαδή μαζί με την εικόνα που βλέπει όλος ο κόσμος , σου δίνει την δυνατότητα να έχεις και επί πλέον πληροφορίες . Κάτι σαν την κάλυψη των μεγάλων αγώνων στίβου π.χ. ,όπου κάθε χώρα μπορεί να παρακολουθεί τους αγώνες και τις προσπάθειες των δικών της αθλητών ανεξάρτητα με το τι μεταδίδεται στο διεθνές κύκλωμα εκείνη την στιγμή.
Αυτο νομιζω δεν υπαρχει πια στις ψηφιακες μεταδοσεις...οπως παλια...Ολοι βλεπουν το ιδιο!!! Παντως RTL RULEZZZZZ!!!! ευχαριστηθηκα μεταδωση απο της 11 το βραδυ μεχρι στις 7 το πρωι!!!! Οι ανθρωποι ειναι χρονια μπροστα!!! Και ολα αυτα με πεντε ολες κι ολες διαφημισεις :thumb_dup
Αυτο νομιζω δεν υπαρχει πια στις ψηφιακες μεταδοσεις...οπως παλια...Ολοι βλεπουν το ιδιο!!! Παντως RTL RULEZZZZZ!!!! ευχαριστηθηκα μεταδωση απο της 11 το βραδυ μεχρι στις 7 το πρωι!!!! Οι ανθρωποι ειναι χρονια μπροστα!!! Και ολα αυτα με πεντε ολες κι ολες διαφημισεις :thumb_dup
Συμφωνω απολυτος .Να καταλαβαίναμε και τα Γερμανικα τι καλα που θα ηταν . :( :cry:
Καλά βαλτοί είστε. Θέλετε να με πείσετε να βάλω πιάτο. :smile:
Αυτο νομιζω δεν υπαρχει πια στις ψηφιακες μεταδοσεις...οπως παλια...Ολοι βλεπουν το ιδιο!!! Παντως RTL RULEZZZZZ!!!! ευχαριστηθηκα μεταδωση απο της 11 το βραδυ μεχρι στις 7 το πρωι!!!! Οι ανθρωποι ειναι χρονια μπροστα!!! Και ολα αυτα με πεντε ολες κι ολες διαφημισεις :thumb_dup
Ίσα ίσα , τώρα είναι που γίνεται . Anyway , δεν νομίζω πως αυτό είναι το θέμα μας . Σημασία έχει πως είδαμε και κάποια αλλαγή ...
Παλιά έδειχνε τους αγώνες ελεύθερα και η RAI 2 , τώρα το δείχνει κωδικοποιημένα gmt. Υπάρχουν και άλλα κανάλια που δείχνουν την Formula 1 , Live , αν ψάξετε λίγο τους ΗΒ , αλλά και τον ΑΣΤΡΑ , (όσοι έχετε την δυνατότητα αυτή), θα τα βρείτε.
Ακριβώςςςςςςςς ... 2 γαλλικά και 1 Ιταλικό αλλά μόνο σε σπασμένο δέκτη παίζουν !!
βρήκα και 1 feed που έδειχνε απο μέσα !!! ήταν για μισή ώρα ανοιχτό...
Ακριβώςςςςςςςς ... 2 γαλλικά και 1 Ιταλικό αλλά μόνο σε σπασμένο δέκτη παίζουν !!
Σαν αυτους δηλαδη που εχουμε ολοι.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
The_StarGazer
07-03-05, 09:56
Πάντως οι νέοι κανονισμοί έκαναν το θαύμα τους .
Ναι πανε να κανουν το σπορ απο αγωνες ταχυτητας σε αγωνες βραδυτητας. :thumbdown :thumbdown
Καθε χρονια τα "καρα" γινονται ολο και πιο αργα.
Σαν αυτους δηλαδη που εχουμε ολοι.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
LOL , πιπέρι Αντώνη ,πιπέρι .
Πλάκα πλάκα όμως δεν είναι μόνο αυτά τα κανάλια . Υπάρχουν και άλλα ελεύθερα , πέρυσι παρακαολουθούσα ένα ουγγρικό (δεν καταλάβαινα την γλώσσα αλλά δεν έκανε διακοπές για διαφημίσεις) , και κάτι αραβικά. (Κουβέιτ νομίζω ,)Της Μαλαισίας της Τυνησίας κλπ , όλα είχαν ζωντανή κάλυψη .
Η Ρενο συνεχιζει! Ο Αλονσο πηρε την δευτερη νικη στην καριερα του! Που να μην ειχε τρακαρει και ο φισικελα με τον γουεμπερ!
Λογω της χθεσινοβραδυνης κρεπαλης δεν ειδα την πρωινη live μεταδοση και θα δω την επομενη στις 14:45!
Δημοσιευμα απο sportime.gr
Τη δεύτερη νίκη στην καριέρα του σημείωσε ο Φερνάντο Αλόνσο με Ρενό ο οποίος χάρισε και τη δεύτερη διαδοχική νίκη στην ομάδα του στους δύο πρώτους αγώνες της νέας χρονιάς. Ο στόχος υλοποιήθηκε για την Τογιότα που είδε τον Γιάρνο Τρούλι να κατακτά τη δεύτερη θέση στο πρώτο βάθρο που εξασφαλίζει ο Ιάπωνας κατασκευαστής στα τέσσερα χρόνια του στο χώρο. Τρίτος τερμάτισε ο Νικ Χάιτφιλντ με Γουίλιαμς.
Στην τέταρτη θέση βρέθηκε ο Ραλφ Σουμάχερ σε έναν ιστορικό αγώνα για την Τογιότα που είδε και τα δύο μονοθέσιά της στην πρώτη οκτάδα ενώ ο Χουάν Πάμπλο Μοντόγια με Μακ Λάρεν κατάφερε να τερματίσει πέμπτος. Μια θέση παρακάτω ολοκλήρωσε την προσπάθειά του ο Ντέιβιντ Κούλθαρτ με τη Ρεντ Μπουλ ενώ όγδοος ήταν ο Κρίστιαν Κλιν με το άλλο μονοθέσιο της ομάδας. Ανάμεσά τους βρέθηκε ο παγκόσμιος πρωταθλητής Μίχαελ Σουμάχερ που βαθμολογήθηκε για πρώτη φορά φέτος.
Ο Αλόνσο ξεκίνησε ιδανικά τον αγώνα στη Μαλαισία παρά το μικρό πρόβλημα που του παρουσιάστηκε στο γύρο της προθέρμανσης. Κατά τα άλλα ο Ισπανός μπορεί να έχασε την πρωτοπορία ύστερα από δικό του πιτ στοπ, μετά τον ανεφοδιασμό του Γιάρνο Τρούλι όμως, ξαναπέρασε στην κορυφή και τερμάτισε με διαφορά 24 δευτερολέπτων από τον Ιταλό.
Χαρές και πανηγύρια επικρατούν στην Τογιότα η οποία είδε και τα δύο μονοθέσιά της στις βαθμολογούμενες θέσεις. Αφενός ο Τρούλι τερμάτισε δεύτερος στο πρώτο βάθρο που εξασφαλίζει ο Ιάπωνας κατασκευαστής στην ιστορία του ενώ τέταρτος έμεινε ο Ραλφ Σουμάχερ. Ο Γερμανός είχε μια επαφή με τον Γουέμπερ που ευτυχώς τη γλίτωσε και κατάφερε να αποσπάσει και αυτός βαθμούς. Όσον αφορά στον Τρούλι, αναγκάστηκε να σταματήσει για ανεφοδιασμό χάνοντας την πρώτη θέση αλλά ακόμα και η δεύτερη αποτελεί τρομακτική επιτυχία.
Ο Χάιτφιλντ διασώθηκε για τη Γουίλιαμς που είδε τον Μαρκ Γουέμπερ να εγκαταλείπει ύστερα από επαφή που είχε με τον Τζιανκάρλο Φιζικέλα. Ο Ιταλός της Ρενό δεν κατάφερε να σταθεροποιήσει το μονοθέσιό του με αποτέλεσμα να προσκρούσει τον Αυστραλό και οι δύο να ολοκληρώσουν νωρίτερα τον αγώνα. Ο Γερμανός όμως τερμάτισε στην τρίτη θέση δίνοντας 6 βαθμούς στη Γουίλιαμς.
Σε ένα συντηρητικό αγώνα ο Χουάν Πάμπλο Μοντόγια απέσπασε την τέταρτη θέση στην κατάταξη αλλά δεν μπόρεσε σε καμία στιγμή του αγώνα να βρει το ρυθμό του με αποτέλεσμα να τερματίσει 41 δευτερόλεπτα πίσω από το νικητή. Δεύτερο ιστορικό γκραν πρι θα μείνει και αυτό για τη Ρεντ Μπουλ που είδε και τα δύο μονοθέσιά της στην πρώτη οκτάδα. Καλά στρατηγικός αγώνας για τους "Ταύρους" με τους Κούλθαρτ και Κλιν να κατακτούν την 6η και 8η θέση αντίστοιχα. Ανάμεσά τους βρέθηκε ο παγκόσμιος πρωταθλητής Μίχαελ Σουμάχερ ο οποίος ξεκίνησε αρκετά πίσω με αποτέλεσμα η πρώτη του φετινή βαθμολογική επιτυχία να αποτελεί σημαντικό επίτευγμα.
Ατυχος στάθηκε ο Ρούμπενς Μπαρικέλο ο οποίος δεν κατάφερε να συνεχίσει τον αγώνα με απόρροια να εγκαταλείψει άδοξα.
Οι δύο Χόντα εκγατέλειψαν πριν καν συμπληρωθούν δύο γύροι και πολλοί θα σπεύσουν να πουν ότι η θεία δίκη ήταν αυτή που ανάγκασε τους Μπάτον και Ντέιβιντσον να ακολουθήσουν το δρόμο για τα πιτ. Και αυτό διότι με αρκετά πονηρό τρόπο είχαν εγκαταλείψει λίγο πριν το τέλος του πρώτου αγώνα με απώτερο στόχο να αλλάξουν κινητήρες. Οι κινητήρες ήταν νέοι αλλά "έσπασαν".
Και ο Ζακ Βιλνέβ αναγκάστηκε να εγκαταλείψει όταν έχασε τον έλεγχο της Ζάουμπερ. Ο Καναδός δεν μπόρεσε να συνεχίσει αφού η Ζάουμπερ ήταν μέσα στην άμμο ενώ αναφορικά με τον Κίμι Ραϊκόνεν, δεν κατάφερε να βαθμολογηθεί αφού ταλαιπωρήθηκε από ένα κλαταρισμένο ελαστικό. Έκανε ένα πιτ στοπ παραπάνω για να διορθωθεί το πρόβλημα, πέρασε τον Φελίπε Μάσα όχι όμως και τον Κρίστιαν Κλιν, μένοντας εκτός οκτάδας.
Αναλυτικά η τελική κατάταξη
1 F. Alonso Renault 1:31:33.736
2 J. Trulli Toyota + 24.327
3 N. Heidfeld Williams + 32.188
4 JP. Montoya McLaren + 41.631
5 R. Schumacher Toyota + 51.854
6 D. Coulthard Red Bull + 1:12.543
7 M. Schumacher Ferrari + 1:19.988
8 C. Klien Red Bull + 1:20.835
9 K. Räikkönen McLaren + 1:21.580
10 F. Massa Sauber + 1 γύρο
11 N. Karthikeyan Jordan + 2 γύροι
12 T. Monteiro Jordan + 3 γύροι
13 C. Albers Minardi + 4 γύροι
Εγκατέλειψαν
14 R. Barrichello Ferrari
15 G. Fisichella Renault
16 M. Webber Williams
17 J. Villeneuve Sauber
18 J. Button BAR
19 A. Davidson BAR
20 P. Friesacher Minardi
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
01 F.ALONSO 16
02 G.FISICHELLA 10
03 J.TRULLI 8
04 R.BARRICHELLO 8
05 D.COULTHARD 8
06 JP.MONTOYA 8
07 N.HEIDFELD 6
08 R.SCHUMACHER 4
09 M.WEBBER 4
10 C.KLIEN 3
11 M.SCHUMACHER 2
12 K.RAIKKONEN 1
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
01 RENAULT 26
02 TOYOTA 12
03 REDBULL 11
04 FERRARI 10
05 WILLIAMS 10
06 McLAREN 9
Έτσι να έχει και λίγο ενδιαφέρον για το ποιος θα κερδίσει. :|
μάλλον άρχισε να αποδίδει η δουλειά των ιαπώνων της toyota!!! :thumb_dup
Με Αγγλικο ηχο που μπορουμε να βρουμε? (μενω Αθηνα).Κι αλλα ευρουλακια για κινητο με κοβω...
Α ΡΕ ΚΙΜΙ.....Γ**Ω ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΜΑΣ!!!!
Για πρώτη φορά μετά απο πάρα πολύ καιρό ευχαριστήθηκα αγώνα F1 (το έχει σε μαγνητοσκόπηση στίς 14:30 στον Aplha για όσους έχασαν την πρωϊνή ζωντανή μετάδοση).
Πέρα απο τις φετινές ανατροπές, η πίστα της Μαλαισίας είναι εξαιρετική και προσέφερε μερικες καλές αγωνιστικές στιγμές πχ προσπεράσματα.
Η τηλεοπτική μετάδοση με τα κολπάκια των συνομιλιών με τα πιτς και τα διάφορα γραφικά είναι εκπληκτική άν έλειπαν και μερικά χαζά σχόλια των παρουσιαστών θα ήταν άψογη!
άν έλειπαν και μερικά χαζά σχόλια των παρουσιαστών θα ήταν άψογη!
Και χωρίς τους παρουσιαστές δεν θα με χάλαγε καθόλου. :|
Σωστός , Αντώνη. Ο Αγώνας , ήταν φανταστικός ! Και ευτυχώς οι Φερράρι άρχισαν να χάνουν αγώνες ... LOL . Καλά , είδατε τα λάστιχα πώς είχαν γίνει ? Οι λαστιχάδες θα βλέπουν εφιάλτες για τα καλά. (Αν κρατούσε ο αγώνας 10 γύρους ακόμα , δεν θα είχε μείνει λάστιχο για λάστιχο. !)
Τέλος πάντων , όσοι δεν τον είδατε καλά θα κάνετε να τον παρακολουθήσετε τώρα σε μαγνητοσκόπηση.
(Πάντως οι Ρενώ μου φάνηκαν μία κλάση παραπάνω από όλους τους άλλους με ΤΟΥΟΤΑ - και Williams μετά. Η φετινή έκπληξη θα είναι οι red bull ! )
The_StarGazer
21-03-05, 10:24
Το παρακατω ειναι γραμμενο απο εναν αναγωστη του contra.gr. Εμενα παντως με βρισκει απολυτα συμφωνο. Γιατι εγω εχω συνηθησει αλλιως την F1.
Καντε ενα κοπο να το διαβασετε και πειτε μου την γνωμη σας.
Ξεκινώντας το φετινό πρωτάθλημα όλοι είχαμε προσδοκίες για ένα όμορφο και ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, σε αντίθεση με όσα παρακολουθήσαμε τα τελευταία χρόνια, με τη Ferrari να τρέχει μόνη της και όλους τους υπόλοιπους να προσπαθούν για ένα καλό πλασάρισμα πίσω της.
Έχοντας λοιπόν ήδη περάσει δυο grand prix, με τη Ferrari να είναι αυτή μέχρι στιγμής ο φτωχός συγγενής, θα έπρεπε όλοι να είμαστε ευχαριστημένοι με το επίπεδο ανταγωνισμού και το θέαμα. Ποιο θέαμα;
Ποιο κουραστικά μονότονο θέαμα δεν έχουμε παρακολουθήσει σε επίπεδο F1 μέχρι σήμερα. Όπως ξεκινάνε τα μονοθέσια έτσι τελειώνουν. Καμία διάθεση για προσπέρασμα, καμία διάθεση να πιέσουμε τον μπροστινό αφού πρέπει να προσέξουμε τη μηχανή και τα λάστιχα. Από αφέλεια απλά ρωτάω αν υπάρχει περίπτωση φέτος κάποιος να προσπεράσει στο τέλος μιας μεγάλης ευθείας ρισκάροντας να φθείρει τα ελαστικά του και να χάσει τον αγώνα. Οι μόνες αλλαγές στην κατάταξη κατά τη διάρκεια του αγώνα προκύπτουν από προσπεράσματα μες τα pit και από εγκαταλείψεις.
Από την άλλη, ένα από τα πιο θεαματικά και αγωνιώδη κομμάτια του αγώνα (τα pit stop) είναι πλέον μια διαδικασία "πετάγομαι μια στιγμή να βάλω βενζίνη στο αυτοκίνητο και έρχομαι". Καμία αγωνία κανένα άγχος. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά αν αστοχήσει κάποιο ελαστικό είσαι υποχρεωμένος να αλλάξεις μόνο αυτό το ελαστικό! Για ποιο λόγο; Για να διατηρηθεί ο ανταγωνισμός; Μα ήδη ο οδηγός έχει χάσει χρόνο μέχρι να φτάσει στα pit (αν φτάσει), έχει κάνει ένα pit stop που του κοστίζει περίπου 25-30 sec και δεν μπορεί να βάλει και καύσιμα.
Γιατί λοιπόν να πρέπει να τρέχει με ένα λάστιχο διαφορετικό από τα άλλα; Το παραμύθι με τα ελαστικά προσπάθησε η FIA να το περάσει και πέρυσι αλλά μόλις έπιασε βροχή σε έναν αγώνα και φεύγαν όλοι δεξιά και αριστερά έτρεχε για να μαζέψει τα ασυμμάζευτα.
Λυπάμαι γιατί ένας από τους σημαντικότερους αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού αντιμετωπίζεται από τους ίδιους τους διοργανωτές με τόση προχειρότητα και ερασιτεχνισμό. Λυπάμαι επίσης γιατί έσπευσα να αγοράσω εισιτήρια για την καινούρια πίστα στην Κωνσταντινούπολη και όπως είναι τα πράγματα μέχρι στιγμής το μόνο που με παρηγορεί είναι ότι θα ζήσω την ατμόσφαιρα και θα πάω διακοπές...
Ελπίζω μέχρι τότε να έχει αλλάξει η κατάσταση και να απολαύσαμε και λίγο θέαμα........
Ο φιλος στο contra κανει λαθος μαλλον. Τον χαμο με τον Weber Heidfeld και τον Ralf και στην συνεχεια τον Fisicella τον ειδατε??Τι δεν κανουν προσπαθειες μωρε.Παραπανω δεν γινεται κατα την γνωμη μου.Ιδιως για τον Weber ο ανθρωπος πηγε να περασει απο την εξωτερικη.Καλα ειναι τα πραγμαατα παιδια και να ευχεστε να μην φτιαξει παρα πολυ η Φερραρι γιατι θα βαρεθουμε παλι.
Ακόμα είναι αρχή . Μόλις οι "λαστιχάδες" φτιάξουν τις κατάλληλες "γόμμες" στα ελαστικά θα αρχίσει και το θέαμα , που τόσο ψάχνουμε όλοι μας.
Εμένα μου άρεσε περισσότερο η όλη κατάσταση φέτος , από την περασμένη χρονιά , όπου η κυριαρχία των φερράρι , είχε γίνει κουραστική και εκνευριστική .
Πιστεύω πως οι νέοι κανονισμοί είναι προς την σωστή κατεύθυνση .
The_StarGazer
21-03-05, 11:14
Μαλλον αναφερεσαι στο ατυχημα με τον Webber και τον Fisichella στο οποιο ο Ιταλος εχει μπλοκαρει για 3 - 4" τους τροχους.
Τωρα εαν απο ενα μονο γεγονος λες οτι "μια χαρα ειναι τα πραγματα και να ευχεστε να μην φτιαξει παρα πολυ η Φερραρι γιατι θα βαρεθουμε παλι." μαλλον παρακολουθεις F1 μονο τα τελευταια 5-6 χρονια.
Μαλλον δεν εχεις δει μονομαχιες με Mansell, Senna, Prost Piquet αλλα και με λιγοτερο καλους πιλοτους οπως Alesi Berger Patrese Alboreto και αλλαγες ελαστικων στα 5.0 και 4.5 " (εχω δει αλλαγη στον Senna σε 4.5") και κοντρες μεχρι τελευταια στροφη.
Η πορωση εφτανε αυτη του ποδοσφαιρου. Τσακωνομουνα με τους φιλους μου για μια συγκρουση, για ενα κλεισιμο στην στροφη, για ενα "σπρωξιμο"
ΑΥΤΕΣ οι μερες θα ηθελα να ξαναερθουν και οχι να αλλαζουν οι κανονισμοι για να μπορεσουν οι αλλες ομαδες να ακολουθησουν την καλλυτερη.
Παιδιά το πράγμα βγάζει μάτι...
Σας φαίνεται λογικό μια ομάδα (Ferrari) που τα προηγούμενα 6-7 χρόνια έχει σαρώσει τα πάντα, και όλοι λέγαν οτι δεν την φτάνουν με τίποτα να έχει τέτοια εικόνα...
Εδώ και πόσα χρόνια έχει το μεγαλύτερο budget και παίρνει τα περισσότερα χρήματα απο δικαιώματα από όλες τις άλλες ομάδες...
Δεν φαίνεται λίγο μαγικό να την πέρασαν με τόση ευκολία...
Η μήπως σας φαίνετε λογικό με τόσα λεφτα που έχουν και άλλα τόσα που πήραν να μην πρόλαβαν να φτιάξουν το αμάξι που άρχισαν να το δουλεύουν πολύ πιο πριν απο όλους τους άλλους?
Απο την άλλη ξέρετε πόσα λεφτά χάθηκαν απο την έλλειψη ενδιαφέροντος λόγω της μονοτονίας της κόκκινης κυριαρχίας?
Κοιτάξτε μόνο πόσοι είπατε οτι ευτυχώς που χάνει η Ferrari και να μην φτιάξει πολύ γρήγορα για να κρατήσει το ενδιαφέρον μας...
Φυσικά και είναι πλασματικό αυτό που βλέπουμε...
Γιατί και να δεχθώ οτι κάτι έγινε και δεν νικάνε, τόσο πίσω να βρίσκονται είναι παράλογο...
Το μαγείρεμα που κάνανε είναι μια λύση που την δέχομαι σαν λογική, αλλά γενικότερα δεν μου αρέσει να με κοροιδεύουν...
Αν το σκεφτείτε λίγο θα δείτε οτι ταιριάζει γάντι και όλοι είναι ευχαριστημένοι...
Πάντως δεν φταίει η Ferrari που τα έχει σαρώσει όλα...
Οι άλλοι φταίνε που δεν μπορούν να την φτάσουν...
Δεν θα διαφωνούσα μαζί σου , αν δεν υπήρχε αυτός ο κανονισμός των 2 αγώνων + δοκιμαστικά με τον ίδιο κινητήρα . Οι φεράρι , ακριβώς λόγω τεράστιου προϋπολογισμού , δεν είχαν πρόβλημα να αλλάζουν και δύο κινητήρες σε κάθε αγώνα . Όμως τώρα που το ζητούμενο είναι και η αντοχή κάπου κόλλησαν . Μην ξεχνάς και την Mercendes , εσύ λες πως είναι φτωχή εταιρεία ? Κι όμως σχεδόν σε όλους τους αγώνες πέρσι έμειναν από κινητήρα. Φέτος φαίνεται να έλυσαν το πρόβλημά τους αυτό . Οι κόκκινοι δεν το αντιμετώπισαν ποτέ έως τώρα. Είμαι σίγουρος πως θα βρουν λύση και θα ξαναανέβουν. Έως τότε όμως οι Ρενώ θα έχουν φύγει αρκετά μπροστά.
The_StarGazer
21-03-05, 11:53
PRED
Σε αυτα που λες μην ξεχνας την "βρωμα" που ειχε βγει πριν κανα χρονο οτι η FIA θα εδινε καποιο διαστημικο ποσο στον Schumacher για να "αποσυρθει" απο την ενεργο δραση. Ευτυχως αποδειχθικε ραδιο αρβυλα.
Νικο O Raikonen νομιζω οτι εγκατελειψε απο κινητηρα. Παλι.
Μαλλον αναφερεσαι στο ατυχημα με τον Webber και τον Fisichella στο οποιο ο Ιταλος εχει μπλοκαρει για 3 - 4" τους τροχους.
Τωρα εαν απο ενα μονο γεγονος λες οτι "μια χαρα ειναι τα πραγματα και να ευχεστε να μην φτιαξει παρα πολυ η Φερραρι γιατι θα βαρεθουμε παλι." μαλλον παρακολουθεις F1 μονο τα τελευταια 5-6 χρονια.
Μαλλον δεν εχεις δει μονομαχιες με Mansell, Senna, Prost Piquet αλλα και με λιγοτερο καλους πιλοτους οπως Alesi Berger Patrese Alboreto και αλλαγες ελαστικων στα 5.0 και 4.5 " (εχω δει αλλαγη στον Senna σε 4.5") και κοντρες μεχρι τελευταια στροφη.
Η πορωση εφτανε αυτη του ποδοσφαιρου. Τσακωνομουνα με τους φιλους μου για μια συγκρουση, για ενα κλεισιμο στην στροφη, για ενα "σπρωξιμο"
ΑΥΤΕΣ οι μερες θα ηθελα να ξαναερθουν και οχι να αλλαζουν οι κανονισμοι για να μπορεσουν οι αλλες ομαδες να ακολουθησουν την καλλυτερη.
Ειμαι αρκετα μεγαλος(28) και ευτυχως προλαβα και ειδα μερικες απο τις μαχες που λες.Αυτο που ειπα για την Φερραρι το λεω γιατι η κατασταση ειχε φτασει στο σημειο που ηταν η Williams με τον Mansell που το αμαξι πηγαινε μονον του.Και τοτε ηταν βαρετο οπως ηταν μεχρι τωρα.Γιαυτο το ειπα.
εγώ θα έλεγα να περιμένουμε την εμφάνιση του νέου μονοθεσίου της Ferrari. Δεν ειναι φυσιολογικό τα μονοθέσια της sauber να χτυπάνε στα ίσια τα μονοθέσια των κοκκινων όπως έγινε στον χτεσινό αγώνα.
Οι φεράρι , ακριβώς λόγω τεράστιου προϋπολογισμού , δεν είχαν πρόβλημα να αλλάζουν και δύο κινητήρες σε κάθε αγώνα . Όμως τώρα που το ζητούμενο είναι και η αντοχή κάπου κόλλησαν
Γιατί να κόλλησε η Ferrari και όχι οι άλλοι όμως?
Θες να πεις οτι βασίζονταν στα λεφτά που είχαν και αλλάζαν κινητήρες αβέρτα χωρίς να τους ενδιαφέρει η αξιοπιστία?
Τα νούμερα τι λένε?
Ποιάς ομάδας οι κινητήρες σκάνε λιγότερο και είναι πιο αξιόπιστοι?
Αν ήταν όπως τα λες θα βλέπαμε να σκάνε οι κινητήρες της Ferrari 5-5 σε κάθε αγώνα... Γιατί μπορεί να είχαν την δυνατότητα να αλλάζαν και 10 κινητήρες, αλλα τον αγώνα με 1 τον βγάζεις...
Με την λογική σου, η Mercedes που ήταν θαύμα πέρυσι αν o κινητήρας τους έβγαζε τον αγώνα, φέτος δεν θα υπήρχαν γιατί θα έπρεπε απο την κατάσταση που βρίσκονταν (να μην μπορούν να βγάλουν ένα αγώνα) να φτάσουν σε σημείο να βγάζουν το τριήμερο... Δηλαδή είχαν πολύ μεγαλύτερο δρόμο να κάνουν και πιο πολλά πράγματα να λύσουν απο την Ferrari (που είχε ρεκόρ στο χρονικό διάστημα που πέρασε για να σκάσει κινητήρας του ή ακόμη και να εγκαταλήψουν απο μηχανικό πρόβλημα)...
Μην ξεχνάς και την Mercendes , εσύ λες πως είναι φτωχή εταιρεία ? Κι όμως σχεδόν σε όλους τους αγώνες πέρσι έμειναν από κινητήρα. Φέτος φαίνεται να έλυσαν το πρόβλημά τους αυτό . Οι κόκκινοι δεν το αντιμετώπισαν ποτέ έως τώρα
Δεν καταλαβαίνω την λογική σου...
Για να μην είχαν μέχρι τώρα πρόβλημα άρα σημαίνει οτι είναι πιο εύκολο για αυτούς να ανεβάσουν παραπάνω την αξιοπιστία τους...
Το οτι δεν είχαν το πρόβλημα δεν σημαίνει οτι δεν ξέρουν να το λύσουν (λόγω έλλειψης εμπειρίας)... αλλά οτι το έλυσαν ήδη...
Δεν βλέπω δηλαδή να ισχύει κάτι ανάλογο όπως τότε με την κατάργηση των turbo που πήρε τα πάνω της η Renault λόγω έλλειψης εμπειρίας των άλλων...
Η αξιοπιστία είναι κάτι που το έχουν καταφέρει σε μεγάλο βαθμό οι κόκκινοι (αποδεδειγμένα) και άρα είχαν λίγη δουλεία για να πετύχουν το κάτι παραπάνω (όπως επίσης πολύ χρόνο και πολύ παραπάνω λέφτά απο τους άλλους (Μάλιστα έχουν τόσα λεφτά που δεν έχουν χρησιμοποιήσει μέχρι τέλους λεφτά προηγούμενων σαιζόν...).
Αντίθετα η Mercedes είχε πολλά να κάνει και αν μη τι άλλο, δεν πιστεύω να έκανε τόσα παραπάνω πράγματα, και γρηγορότερα και καλύτερα απο τη Ferrari...
Εκτός αν δεν κατάλαβα τι θες να πεις...
Σε αυτα που λες μην ξεχνας την "βρωμα" που ειχε βγει πριν κανα χρονο οτι η FIA θα εδινε καποιο διαστημικο ποσο στον Schumacher για να "αποσυρθει" απο την ενεργο δραση. Ευτυχως αποδειχθικε ραδιο αρβυλα.
Δεν το άκουσα απο κάπου...
Είναι προσωπική μου γνώμη που την έβγαλα με βάση την λογική
The_StarGazer
21-03-05, 12:56
Ειμαι αρκετα μεγαλος(28) και ευτυχως προλαβα και ειδα μερικες απο τις μαχες που λες.Αυτο που ειπα για την Φερραρι το λεω γιατι η κατασταση ειχε φτασει στο σημειο που ηταν η Williams με τον Mansell που το αμαξι πηγαινε μονον του.Και τοτε ηταν βαρετο οπως ηταν μεχρι τωρα.Γιαυτο το ειπα.
Μα η Williams πηγαινε μονη της (KITΤ την λεγαμε με τα φιλαρακια μου) εξαιτιας των ηλεκτρονικων συστηματων που ειχε και ιδιαιτερα της ηλεκτρονικης αναρτησης που ρυθμιζοταν μονη της αναλογα τον δρομο.
Η Ferrari δεν ειχε κατι τρελο . Ηταν απλως εξωφρενικα αξιοπιστη. Εχει να σπασει κινητηρας της 3 χρονια ??? Δεν χαλαει βρε παιδι μου. Πως το λενε.
Το 1988 η McLaren - Honda με πιλοτους τους Prost & Senna ειχε 14 νικες στα 15 grand Prix. Τι θα επρεπε να γινει να τις επιβαλουν να τρεχει με 1 Formula για να εχουν και οι αλλοι τυχη ??
Ποιος ηταν αληθεια ο ταχυτερος και παλι???
Pos No Driver Lap L.Time Speed Time
1 9 Kimi Räikkönen McLaren-Mercedes 23 15:41:10 208.987 1:35.483
2 8 Nick Heidfeld Williams-BMW 40 16:09:19 208.487 1:35.712
3 16 Jarno Trulli Toyota 18 15:32:55 208.261 1:35.816
4 5 Fernando Alonso Renault 18 15:32:47 208.081 1:35.899
5 7 Mark Webber Williams-BMW 20 15:36:17 207.806 1:36.026
6 6 Giancarlo Fisichella Renault 21 15:37:51 207.469 1:36.182
7 17 Ralf Schumacher Toyota 15 15:28:15 207.169 1:36.321
8 10 Juan Montoya McLaren-Mercedes 42 16:12:46 206.603 1:36.585
9 14 David Coulthard Red Bull Racing 18 15:33:17 206.165 1:36.790
10 2 Rubens Barrichello Ferrari 22 15:39:57 205.978 1:36.878
11 15 Christian Klien Red Bull Racing 17 15:31:42 205.927 1:36.902
12 1 Michael Schumacher Ferrari 41 16:11:40 205.757 1:36.982
13 12 Felipe Massa Sauber-Petronas 18 15:33:31 205.270 1:37.212
Mετα το χαος....
Α ΡΕ ΚΙΜΙ Γ**Ω ΤΗΝ ΒΑΛΒΙΔΑ....ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΟΜΩΣ
The_StarGazer
21-03-05, 14:21
Ναι !!! Ο Raikkonen μαζι με τους Button και Alosno ειναι πιστευω απο τους πιλοτους που θα μας δωσουνε τις παλιες καλες μονομαχιες ξανα σε λιγο καιρο.
Αντε να δουμε...
Παρακολουθουσα ολους τους γυρους που εκανε απο το formula 1 com και πραγματικα ο ανθρωπος εκανε απιστευτο αγωνα οπως και στην Αυστραλια.Μολις ομως βγαζει το super Κιμι Ραικονεν P1 ΜΠΡΑΦΦΦΦ λαστιχο...Απιστευτο λεω(αν και εχω συνηθησει πλεον).Το ΠΟΛΥ παρηγορο ειναι οτι η Mercedes φαινεται οτι εφτιαξε ενα αξιοπιστο κινητηρα καθως ο Iceman τον πηγε flat-out δυο αγωνες
(στην Μαλαισια σε τετοιες συνθηκες και στην Αυστραλια με σπασμενο deflector) και ολα πηγαν καλα!!!Οταν τον εδειξε να κουτσαινει εβγαινε λιγος καπνος απο το κουτσο ποδι της Mclaren, αρχισα το βρισιμο στην Mercedes νομιζοντας οτι τα παιξε ο κινητηρας!!!Επισης ολο το χειμωνα στις δοκιμες η Μercedes δεν ειχε ουτε ενα σκασιμο!!! ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ!!!
F1 και θέαμα (χασμουρητό)...
Κάθε φορά που ακούω F1, Formula 1 και λοιπά, με πιάνει μια νύστα...
Ας περιόριζαν το θόρυβο ΚΑΙ στα μονοθέσια και μετά ποιος θα ασχολιόταν...
Αααα, ναι, είπαμε, παίζουμε και στοίχημα...
Το ενδιαφέρον και την απήχηση θα τα διατηρήσει εξαιτίας αυτών που πάνε να "ρίξουν' ένα στοίχημα για τον αγώνα Κάτω Γρεβενά - Άνω Καρδίτσα και "ρίχνουν" και ένα σε εκείνο το παιντί το Σουχάμερ, Σιχάμερ, (πως τον είπαμε)...
Και φυσικά των φανατικών/ρομαντικών/αμετανόητων που θα κάτσουν δύο-τρεις ώρες μπροστά στην τηλεόραση για να δουν 5 προσπεράσματα (και αν), 5 τρακαρίσματα (και αν), το Σουχάμερ, Σιχάμερ, (πως τον είπαμε) να κερδίζει, και 155 κινητήρες να σπάνε...
Αααα, μην ξεχάσω, μπορεί να γίνονται και πατέντες όπως στην Αμερικάνικη πίστα (yeeeha!) που δεν την είχαν καθαρίσει (ΚΑΤ'ΕΜΕ ΕΠΙΤΗΔΕΣ) και ο Ραλφ κόντεψε να δει τα ραδίκια αδοπάνα (πέρσι, πρόπερσι, πότε ήταν)...
The_StarGazer
21-03-05, 15:53
Κοιτα τι γινεται ομως τωρα. Για τους καινουργιους κανονισμους που σκοπο εχουνε να κανουνε περα απο ολα τ'αλλα και ακομα ποιο ασφαλεις τους αγωνες.
Κλαταρισμενο λαστιχο ο Raikkonen (και ο Χ Raikkonen) για ενα γυρο, μπαινει στα Pits ....ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝΕ ΤΟ ΚΛΑΤΑΡΙΣΜΕΝΟ ΛΑΣΤΙΧΟ ΜΟΝΟ. Δηλαδη ξερεις τι σημαινει αυτο ???
Φρεναρισμα στην μεγαλη ευθεια με 300 , απευθειας τετ-α-κε και βουρ για τον τοιχο.
Εεε οχι ρε φουστη μου. Ετσι θα κανουνε το σπορ ποιο ασφαλες???
Το λάστιχο που αντικαθιστά το κατεστραμμένο είναι ήδη χρησιμοποιημένο, δεν είναι καινούριο (άλλο ένα χασμουρητό)... :mrgreen:
The_StarGazer
21-03-05, 16:35
Και παλι ειναι πιο καινουργιο απ'οτι τα 3 αλλα που σημαινει οτι θα εχει καλλυτερο κρατημα οπως και να το κανεις.
(Δε πινεις κανα καφε να ξυπνησεις) :P :P :P
Και παλι ειναι πιο καινουργιο απ'οτι τα 3 αλλα που σημαινει οτι θα εχει καλλυτερο κρατημα οπως και να το κανεις.
Κοίταξε να δεις, δε θα διαφωνήσω ότι ακούγεται επικίνδυνο, όμως, μου φαίνεται υπερβολικά παρακινδυνευμένο οι οδηγοί και οι ομάδες να ρισκάρουν τόσο πολύ και τη σωματική τους ακεραιότητα αλλά και την ακεραιότητα ενός μονοθεσίου, που κοστίζουν αμφότερα ουκ ολίγα (για να το φέρουμε στα -ψυχρά- μέτρα του κόστους)...
(Δε πινεις κανα καφε να ξυπνησεις) :P :P :P
Η F1 έτσι όπως έχει καταντήσει είναι υπεράνω καφεΐνης...
Ποια λεξοτανίλ και αρντάν... :mrgreen:
(Το μόνο -IMHO- που πραγματικά αξίζει είναι ο ήχος των κινητήρων, κάτι που αφαίρεσαν από το WRC)...
The_StarGazer
21-03-05, 17:04
Ξερεις κατι. Καποτε ενας μεγαλος πιλοτος (Senna,Prost τετοιας εμβελειας) ειχε πει οτι μολις αποχωρησει και ο τελευταιος της γενειας τους -βλεπε Gerhard Berger- οι υπολοιποι θα γινουν υποχειρια των εταιριων.
Εννουσε δηλαδη οτι δεν θα μπορουσαν να φερουν καμμια αντισταση σε οποιαδηποτε επιθυμια θα ειχαν αυτες.
Τωρα που το ξανασκεφτομαι δεν ξερω εαν ηταν πιλοτος.
Τωρα που το ξανασκεφτομαι δεν ξερω εαν ηταν πιλοτος.
παίζει να ήταν ο Senna, που είχε τα γνωστά προβλήματα με τον κ. Williams.
@ ADSLgr.com All rights reserved.