PDA

Επιστροφή στο Forum : Otenet και Tabula Rasa



Saturnus
01-12-07, 17:23
Βρε παιδιά ξέρει κανείς τι τρέχει με το Tabula Rasa το online παιχνίδι; Εχει Network Ping 80000-150000 ms δεν είναι αστείο όντως τόσο έχει. Εχω OTENet 768 δεν νομίζω να θέλει καλύτερη σύνδεση γαι να τρέξει. Απο όσο έχω ακούσει κάτι τρέχει με το Traffic Shaping αλλα επείδη είμαι άσχετος δεν ξέρω τι πρέπει να κανω και΄ούτε ξέρω τι είναι το Traffic Shaping. Εχω Vista (just for the record). Καμία ιδέα plz!!!!!!

raven3x7
01-12-07, 23:40
Επιβεβαιώνω την ύπαρξη προβλήματος. Εχει κανείς μιλήσει με το support για το θέμα?

Xadiaris
05-12-07, 20:56
Επιβεβαιώνω την ύπαρξη προβλήματος. Εχει κανείς μιλήσει με το support για το θέμα?

same problem with 2mb i contact with support and no solution :(

cybernouris
05-12-07, 22:42
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και σε μένα. Παίζω από Πάτρα και είμαι με σύνδεση Conn-X στα 1024 Mbit. Εκεί που όλα είναι ok, ξαφνικά δε μπορώ να κάνω τίποτα, ούτε κείμενα δεν εμφανίζονται και μόλις ελέγξω το ping το βλέπω να έχει χτυπήσει τα 100000ms και το παιχνίδι επανέρχεται μετά από 2 λεπτά περίπου. Αυτό μετά γίνεται συνεχώς σε σημείο που το μόνο που σου μένει να κάνεις είναι να το κλείσεις.

Το θέμα είναι ότι κανείς δεν παραπονιέται για lag ή κάτι τέτοιο, οπότε δεν παίζει να είναι πρόβλημα του server. Btw αυτό το πρόβλημα εμφανίζεται σε όποιον server και να συνδεθώ.

Άρα κάτι πρέπει να παίζει με την Otenet. Προσπάθησα να επικοινωνήσω μπας και μάθω τίποτα, αλλά ο τύπος που απάντησε μόνο που δε με έφτυσε.

Δεν θα έγραφα κάτι τέτοιο, αλλά πήρα το θάρρος αφού είδα ότι και άλλοι έχουν το πρόβλημα αυτό, όπως και ένας φίλος μου, και αυτός με Otenet.

Όποιος ξέρει κάτι, ας πεί :)

aquaroth
06-12-07, 01:26