pavlos13
04-12-07, 17:16
Καλησπέρα σε όλους! Αυτό είναι το πρώτο μου post και δυστυχώς είναι για να ζητήσω την βοήθεια σας σε ένα περίεργο πρόβλημα που έχω τις τελευταίες μέρες με το ίντερνετ (HOL) και το τηλέφωνο ( ΟΤΕ ) .
Όλα ξεκίνησαν ην Τετάρτη 28/11 όταν παρατήρησα ότι έχω πολύ χαμηλές ταχύτητες (60 kbps) στο ίντερνετ. Έχω σύνδεση HOL 4mb και είμαι στο δίκτυο της HOL. Μπαίνω στο FRITZ λοιπόν και βλέπω τα εξής :
Attainable data rate από 4300 σε 1800 kbps
Line attenuation από 33 σε 44 db
Οκ λέω θα πάρω στη HOL και θα δηλώσω βλάβη.
Έλα όμως που το τηλέφωνο ήταν νεκρό.(ΟΤΕ)
Περνώ λοιπόν και στη HOL και στον ΟΤΕ και δηλώνω βλάβη.
Έχουν περάσει 6 μέρες σήμερα και η κατάσταση δεν έχει αλλάξει .
περνώ λοιπόν στον ΟΤΕ και μου λένε ότι έχει έρθει τεχνικός και έλεγξε και ότι η βλάβη είναι σε πρίζα του σπιτιού και ότι πρέπει να φωνάξω ηλεκτρολόγο .Της απαντάω λοιπόν ότι δεν έχει βλάβη καμία πρίζα του σπιτιού διότι εγώ είμαι ηλεκτρολόγος και τις έλεγξα όλες. Η τηλεφωνήτρια επέμενε και όταν της ζήτησα να ξαναστείλουν τεχνικό μου είπε ότι θα ΞΑΝΑ ΧΡΕΩΘΩ για άσκοπη μετακίνηση τεχνικού γύρο στα 25E δηλαδή 50 Ε σύνολο!!!
Είμαι σίγουρος ότι είναι πρόβλημα του ΟΤΕ καθώς, και στο σπίτι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.. ο κατανεμητής του σπιτιού είναι ιδιοκτησία του ΟΤΕ η δική μου? Έχω δικαίωμα να τον ανοίξω και να τον ελέγξω η όχι? Αν το πρόβλημα είναι στο κατανεμητή πρέπει να πληρώσω εγώ για την βλάβη? :hmm:
Όλα ξεκίνησαν ην Τετάρτη 28/11 όταν παρατήρησα ότι έχω πολύ χαμηλές ταχύτητες (60 kbps) στο ίντερνετ. Έχω σύνδεση HOL 4mb και είμαι στο δίκτυο της HOL. Μπαίνω στο FRITZ λοιπόν και βλέπω τα εξής :
Attainable data rate από 4300 σε 1800 kbps
Line attenuation από 33 σε 44 db
Οκ λέω θα πάρω στη HOL και θα δηλώσω βλάβη.
Έλα όμως που το τηλέφωνο ήταν νεκρό.(ΟΤΕ)
Περνώ λοιπόν και στη HOL και στον ΟΤΕ και δηλώνω βλάβη.
Έχουν περάσει 6 μέρες σήμερα και η κατάσταση δεν έχει αλλάξει .
περνώ λοιπόν στον ΟΤΕ και μου λένε ότι έχει έρθει τεχνικός και έλεγξε και ότι η βλάβη είναι σε πρίζα του σπιτιού και ότι πρέπει να φωνάξω ηλεκτρολόγο .Της απαντάω λοιπόν ότι δεν έχει βλάβη καμία πρίζα του σπιτιού διότι εγώ είμαι ηλεκτρολόγος και τις έλεγξα όλες. Η τηλεφωνήτρια επέμενε και όταν της ζήτησα να ξαναστείλουν τεχνικό μου είπε ότι θα ΞΑΝΑ ΧΡΕΩΘΩ για άσκοπη μετακίνηση τεχνικού γύρο στα 25E δηλαδή 50 Ε σύνολο!!!
Είμαι σίγουρος ότι είναι πρόβλημα του ΟΤΕ καθώς, και στο σπίτι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.. ο κατανεμητής του σπιτιού είναι ιδιοκτησία του ΟΤΕ η δική μου? Έχω δικαίωμα να τον ανοίξω και να τον ελέγξω η όχι? Αν το πρόβλημα είναι στο κατανεμητή πρέπει να πληρώσω εγώ για την βλάβη? :hmm: