PDA

Επιστροφή στο Forum : Μερικές απορίες για hol management tool



jog
09-12-07, 13:27
Καλημέρα παιδιά,μπήκα με τους κωδικούς του hibox στο site της hol και το μόνο που εκρεμμεί είναι το hol crts adsl(whats that?),ενώ όλα τα άλλα είναι ενεργά.

Πήγα στην κατάσταση αιτήματος adsl και μου λέει

Σύμφωνα με τα στοιχεία μας, δεν έχει καταχωρηθεί αίτημα για ενεργοποίηση κυκλώματος για τον (username του hibox)-Τι ακριβώς σημαίνει αυτό(γιατί εμένα μ έχουν δώσει εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης)

Thnx,γιατί είμαι εντελώς άσχετος με αυτά...

aa144
09-12-07, 13:31
Εκείνα τα στοιχεία κάποιος υπάλληλος τα ενημερώνει, δεν μπαίνουν εκεί αυτόματα, οπότε τώρα με το χαμό που γίνεται στη Hol μπορεί ας πούμε να μην είναι και η πρώτη προτεραιότητα που έχουν, το να ενημερώσουν τα στοιχεία εκεί.

jog
09-12-07, 13:33
Α οκ,απλά πίστευα πως γινόταν αυτόματα αυτές οι καταχωρήσεις..

Thnx...

κ αν ξέρει τι είναι κανείς το hol crts adsl

maxorfo
09-12-07, 13:47
Το "hol crts adsl" σημαίνει ότι (θα) είσαι στο δίκτυο της HOL (crts=cirquits). Aν επρόκειτο να πας σε ΑΡΥΣ, θα έγγραφε "crts OTE".

jog
09-12-07, 14:12
Το "hol crts adsl" σημαίνει ότι (θα) είσαι στο δίκτυο της HOL (crts=cirquits). Aν επρόκειτο να πας σε ΑΡΥΣ, θα έγγραφε "crts OTE".

Α σε ευχαριστώ πολύ :)

grsaint13
10-12-07, 00:53
Το "hol crts adsl" σημαίνει ότι (θα) είσαι στο δίκτυο της HOL (crts=cirquits). Aν επρόκειτο να πας σε ΑΡΥΣ, θα έγγραφε "crts OTE".

Μην το δένουμε και κόμπο βέβαια.Εγώ,μετά από 3 βδομάδες στο 2Play,ακόμα σε crts OTE είμαι.:rolleyes:

furious99
10-12-07, 13:56
Δεν ενημερώνονται τα στοιχεία αυτά... αν θέλετε να μάθετε τι γίνεται πάρτε τηλέφωνο...

famous-walker
10-12-07, 22:03
Αυτό έχω διαπιστώσει και' γω δεν ενημερώνονται καθόλου!

hzaf
13-12-07, 22:42