Επιστροφή στο Forum : Τι πάροχο να διαλέξω;
Σελίδες :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
Είναι η πρώτη φορά που θα βάλω internet στο σπίτι, αλλά είμαι εντελώς άσχετη!!!:oops:
Δεν έχω ιδέα για ποια εταιρεία να προτιμήσω.Μένω στη Θεσ/νικη (Τούμπα), ψάχνω μία σύνδεση όχι πολύ ακριβή.Μου έχουν προτείνει τη Forthnet γιατι φτάνει εώς και 24 Μbps (είναι δυνατόν????) αλλά έχω ακούσει ότι έχει άθλια εξυπηρέτηση,ειδικά στην Τούμπα!Από την άλλη ο ΟΤΕ δεν με συμφέρει γιατί δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ σταθερό και το πάγιο τζάμπα θα το πληρώνω(είναι και 15 ευρώ!!)Μήπως έχετε να μου προτείνετε κάτι?
prodromosfan
27-09-07, 14:27
καταρχας καλωσηρθες
Μήπως έχετε να μου προτείνετε κάτι?
κατα δευτερον υπομονη , αρκετη υπομονη
forthnet αιτηση εχω κανει και εγω αιτηση αλλα
το τηλεφωνικο κεντρο δυσκολο να απαντησει
ποτε δεν ξερεις ποτε θα σε συνδεσουν
μπορει σε ενα μηνα μπορει σε 3 μηνες :hmm:
αυτα
κανε μια βολτα απο τα fora των παροχων
δες τα θετικα και τα αρνητικα
και μιλα με ανθρωπους που εχουν το πακετο που θελεις να βαλεις και ειναι στην ιδια περιοχη
Ευχαριστώ πολύ. (Τελικά λέω να πάρω playstation!!!!!!!!) :p
manoulamou
28-09-07, 11:44
Είναι η πρώτη φορά που θα βάλω internet στο σπίτι, αλλά είμαι εντελώς άσχετη!!!:oops:
Δεν έχω ιδέα για ποια εταιρεία να προτιμήσω.Μένω στη Θεσ/νικη (Τούμπα), ψάχνω μία σύνδεση όχι πολύ ακριβή.Μου έχουν προτείνει τη Forthnet γιατι φτάνει εώς και 24 Μbps (είναι δυνατόν????) αλλά έχω ακούσει ότι έχει άθλια εξυπηρέτηση,ειδικά στην Τούμπα!Από την άλλη ο ΟΤΕ δεν με συμφέρει γιατί δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ σταθερό και το πάγιο τζάμπα θα το πληρώνω(είναι και 15 ευρώ!!)Μήπως έχετε να μου προτείνετε κάτι?
:what:
Αυτο σιγουρα ενδιαφερει και την κορη μου, χωρις καθολου σταθερο να βαλει ADSL
KAI να μην ξεκινησει απο γραμμη του ΟΤΕ αλλα
μεσω εναλλακτικου κατ ευθειαν πανω σε κινητο;;;
Vodafone ισως;;;:hmm::hmm::hmm:
:what:
Αυτο σιγουρα ενδιαφερει και την κορη μου, χωρις καθολου σταθερο να βαλει ADSL
KAI να μην ξεκινησει απο γραμμη του ΟΤΕ αλλα