PDA

Επιστροφή στο Forum : fax μέσω υπολογιστή;



elmak
04-01-08, 21:39
καλησπέρα, είμαι εντελώς άσχετη και χρειάζομαι τα φώτα σας :help:

Υπάρχει τρόπος να παίρνω και να στέλνω φαξ μέσω ADSL σύνδεσης χωρίς μηχανή φαξ; Πώς γίνεται αυτό; Τι εξοπλισμό/ software χρειάζομαι; Μήπως ξέρετε πώς χρεώνεται αυτή η διαδικασία;

Thanks :smile:

jap
04-01-08, 23:35
καλησπέρα, είμαι εντελώς άσχετη και χρειάζομαι τα φώτα σας :help:

Υπάρχει τρόπος να παίρνω και να στέλνω φαξ μέσω ADSL σύνδεσης χωρίς μηχανή φαξ; Πώς γίνεται αυτό; Τι εξοπλισμό/ software χρειάζομαι; Μήπως ξέρετε πώς χρεώνεται αυτή η διαδικασία;

Thanks :smile:

Καλή ερώτηση. Γίνεται μέσω τηλεφώνου (αλλιώς δεν θα ήταν φαξ) κι όχι μέσω ADSL. Ο εξοπλισμός είναι ένα απλό modem συμβατικό, θα σου έλεγα USB, με κόστος max 20-26 ευρώ, το οποίο θα πρέπει όμως να απαντά με κάποιους κανόνες στη γραμμή. Ιδανικά, αν έχεις ISDN, αφιερώνεις ένα MSN στο φαξ και συνδέεις το modem στην πόρτα που αντιστοιχεί στο συγκεκριμένο MSN. Αλλιώς θα πρέπει να συνεννοείσαι πότε θα σου στέλνουν fax και τότε να ενεργοποιείς με το χέρι τη λήψη στον υπολογιστή. Η αποστολή είναι πιο απλή αφού δεν σε προβληματίζει κάτι άλλο, μόνο ότι θα σου καταλάβει την τηλεφωνική γραμμή. Software δεν θες κάτι ιδιαίτερο, τα Windows έχουν ενσωματωμένες δυνατότητες. Αν έχεις συγκεκριμένες/μεγάλες απαιτήσεις υπάρχουν software και λύσεις που κάνουν παπάδες. Αν θες να κάνεις κάτι τέτοιο, γράψε πώς το φαντάζεσαι/τι σε εξυπηρετεί για περισσότερες λεπτομέρειες/οδηγίες/παραπομπές.

Πάντως, αν σε ενδιαφέρει για να λαμβάνεις/στέλνεις σε συγκεκριμένα άτομα, ρώτα τους αν έχουν e-mail, αν και όλο και λαβαίνουμε φαξ στο γραφείο, στέλνουμε σπάνια, αφού όλοι πλέον έχουν email. Σε συνεργάτες/πελάτες στο εξωτερικό, ακόμα και συμβόλαια και έγγραφα που θέλουν υπογραφή σκαναρισμένα σε email τα στέλνουμε.

elmak
04-01-08, 23:54
MSN??? Instant Messenger??? :hmm: Μάλλον όχι, ε; :oops:

Η γραμμή μου είναι PSTN.

Μπορώ να έχω ταυτόχρονα και ADSL και απλή σύνδεση;