PDA

Επιστροφή στο Forum : Απάντηση της Vivodi προς εμένα και ΕΕΤΤ



largo
06-05-05, 14:09
Σήμερα μου ήρθε μια κοινοποίηση απάντησης της Vivodi προς την EETT για διαμαρτυρία που είχα κάνει πρίν περίπου 3 μήνες, για το χάλι που όλοι περάσαμε. Επίσης διαμαρτηρύθηκα για μια διπλοχρέωση του αρχικού πάγιου.

Η απάντηση της Vivodi προς την ΕΕΤΤ έχει δύο μέρη. Στο πρώτο η Vivodi παραδίδει μαθήματα προς την ΕΕΤΤ και εμένα, εξηγώντας ότι η ταχύτητα σε καμία περίπτωση δεν είναι εγγυημένη, παραθέτωντας μερικά παιδιαριώδη επιχειρήματα.

Στο δεύτερο μέρος παραδέχεται το πρόβλημα και τα ρίχνει 100% στον ΟΤΕ. Επίσης λέει ότι αποζημιώνει με 2 μηνες δωρεάν όσους είχαν πρόβλημα.

Τίποτα δεν αναφέρει για την διπλοχρέωση (= την έφαγα κανονικά την διπλοχρέωση). Τέλος να πω ότι αν και η επιστολή έχει πλήρη ονόματα της υπεύθυνης στην ΕΕΤΤ και το δικό μου, είναι ανώνυμη απο την μερικά της Vivodi. Μόνο μια σφραγίδα υπάρχει.

Αν και θα μπορούσα να τους απαντήσω γραπτώς, δεν θα το κάνω μια και είναι παντελώς άσχετοι. Απορώ πως τολμούν να απαντούν με τέτοια επιχειρήματα προς την ΕΕΤΤ. Πραγματικά απορώ. Στην ουσία λένε ότι "είχαμε πρόβλημα λόγω ΟΤΕ, ε δεν χάλασε και ο κόσμος για δύο μήνες πρόβλημα, αποζημιώσαμε και τώρα ούτε γάτα ούτε ζημιά". Μια χαρα.

Αν και τα προβλήματα σύνδεσης και ταχύτητας φαίνεται να έχουν λυθεί, μετά το καλοκαίρι θα διακόψω με την Vivodi. Γιατί προβλέπω πάλι τα ίδια να γίνουν.

Κ.

BoGe
06-05-05, 14:16
.....
Τίποτα δεν αναφέρει για την διπλοχρέωση (= την έφαγα κανονικά την διπλοχρέωση). Τέλος να πω ότι αν και η επιστολή έχει πλήρη ονόματα της υπεύθυνης στην ΕΕΤΤ και το δικό μου, είναι ανώνυμη απο την μερικά της Vivodi. Μόνο μια σφραγίδα υπάρχει.

.....


Τι εννοείς διπλοχρέωση;

largo
06-05-05, 14:18
Τι εννοείς διπλοχρέωση;

Εννοώ ότι μου χρεώσανε ΔΥΟ φορές το αρχικό πάγιο ενεργοποίησης.

sdikr
06-05-05, 14:18
Αν ανέβαζες και την απάντηση της vivodi θα ήταν καλύτερα, γιατί ΄τωρα εσύ είσαι ο "ανώνυμος"

iceblade
09-05-05, 15:29
@largo
Και εμένα μου ήρθε η κοινοποίηση απάντησης της Vivodi προς την EETT η οποία, κρίνοντας από το πως το έχεις περιγράψει φαίνεται να είναι ακριβώς ίδια με τη δική σου. Σου λέει η βιβο τι να κάθομαι ναγράφω διαφορετικές απαντήσεις γράψε μία και κοπάνα την 10000 φωτοτυπίες... Η πλάκα είναι πως μου έχουν στείλει λογαριασμό και Μάρτιο και Απρίλιο. Δν τους πλήρωσα βέβαια. Αντίθετα διέκοψα τον πρώτο μήνα χωρίς να πληρώσω τίποτα και κράτησα και το modem. Φυσικά τους έστειλα και εξώδικο. Αν θέλουν ας κουνηθούν. Θα ζητήσω πίσω και τα λεφτά για το τέλος ενεργοποίησης στον ΟΤΕ (γιατί αναγκάστηκα να το ξαναπληρώσω). Λεφτά και modem πάντως από εμένα άμα δουν, modem θα γίνω εγώ.
Εάν θέλει κάποιος να τη σκανάρω και να την ανεβάσω είμαι στη διάθεση του

nickg78
09-05-05, 15:42
Ναι, θα τη σκανάρετε την απάντηση να τη δούμε;

iceblade
09-05-05, 15:56
Μόλις πάω σπίτι το βράδυ θα τη σκανάρω και θα την ανεβάσω

nickg78
09-05-05, 16:18
ok, ανυπομονώ να δω τις σάλτσες και τις δικαιολογίες τους :spam:

(που όπως συνήθως, κάτι μου λέει ότι δεν θα είναι πειστικές)

cinemusic
09-05-05, 20:01
Ειχα πει πως δεν ασχοληθω ξανα με αυτους αλλα να...
Διαβαζω αυτα που γραφει ο ομοιοπαθείς largo ,την προκλητική απαντηση της vivodi και δεν μπορω να αντισταθώ.
Πρεπει να πω πως την συγκεκριμένοι επιστολή - απαντηση της vivodi στην ΕΕΤΤ και προσωπικά σε μενα ειναι πολυ καιρο που δεν ηθελα να την κοινοποιήσω για διαφόρους λόγους.
Πάντως θελωντας να προστατέψω τον εαυτο μου εχω σβήσει ονόματα και τηλεφωνα εκτος απο αυτο του αποστολεα και νομικού συμβουλου της vivodi που κοινοποίησε την συγκεκριμένη επιστολή.
Στο παρακατω Link βρίσκεται η εν λογο επιστολη

http://mywebpage.netscape.com/cinemusic3/kataggelia.JPG

Επίσης δωστε προσοχή στο κοκκινο περίγραμμα με την υπόσχεση δέσμευση της vivodi.
Φυσικα όπως θα διαβάσετε το προβλημα τοτε δεν ηταν του ΟΤΕ και ηταν ετοιμοι να επανορθώσουν ,αλλα η vivodi είναι γνωστη πλεον για το “αλλα λεω και αλλα κανω”.
Τελος να πω πως εδώ και μια βδομαδα εχει κοινοποιηθεί δευτερη καταγγελία μου από την EETT (και περιμενω νεα της) καθως η vivodi δεν τήρησε της υποσχέσεις της.
Παντως είναι λογικο να ζητάνε λεφτα για το τιποτα.
Πως αλλιως θα πληρώσουν την Παπαριζου πους τους αποκαλεί μαλιστα και numper one.
Εεε ποτέ…

ariadgr
10-05-05, 15:45
Διαβάζοντας τα μηνύματα των largo, iceblade κρίνω ότι η Vivodi στέλνει την ΙΔΙΑ απάντηση σε όσους έκαναν καταγγελία στην ΕΕΤΤ ή στο ΥΠΑΝ (www.efpolis.gr), άσχετα με το τι έγραφε ο καθένας στην καταγγελία και τι ζητούσε.

Π.χ. εγώ ζητούσα να αποζημιωθώ για όλο το χρονικό διάστημα που παρατήρησα το πρόβλημα (σχεδόν 4 μήνες), ενώ η απάντηση έχει ως εξής:

Α' μέρος: Εξηγεί ότι η ταχύτητα δεν είναι εγγυημένη.
Β' μέρος: Εξηγεί ότι ο ΟΤΕ έχει την αποκλειστική υπαιτιότητα (παρότι το πρόβλημα, σύμφωνα με την επιστολή που έστειλαν τον Απρίλιο σε όλους τους συνδρομητές οφείλεται στην ξαφνική εισροή πολλών πελατών) και αναφέρει ότι η πίστωση θα γίνει για 2 μήνες.

Όταν βρώ χρόνο θα τους απαντήσω...

http://www.adslgr.com/forum/attachment.php?attachmentid=1472&stc=1

pelasgian
10-05-05, 16:13
Εμ, βλέπεις τους πελάτες τους εγκρίνει ο Manager και όχι ο Lead Engineer. Ο Manager (που έχει τύφλα από δίκτυα) κάθεται στη γωνία και λέει «Ω, ΛΕΦΤΑ, ΛΕΦΤΑ, Λ*Ε*Φ*Τ*Α, ΠΕΛΑΤΕΣ, ΓΔΑΡΤΕ ΤΟΥΣ, ΦΑΤΕ ΤΟΥΣ ΤΑ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙ». Και φαντάζομαι τους μηχανικούς δικτύου να προσπαθούν να του εξηγήσουν ότι το δίκτυο δεν τους σηκώνει, ότι θα καταρρεύσει, ότι στο τέλος θα ζημιωθεί η εταιρειά κλπ.

Εμ, με τους manager που έχουμε σε αυτή τη χώρα προκύπτουν και οι εταιρείες. Εγγλέζικο μυστικό για τη καλή διαχείριση: «χέσε τους οικονομικούς διευθυντές, βάλε μηχανικούς».

aroutis
10-05-05, 21:44
Α ρε pelasgian τι καλά που τα λές, τον ιδιο πόνο έχω και γώ... χεχεχε... !!!

iceblade
10-05-05, 22:47
Ακριβώς η ίδια επιστολή με τον ariadgr ήρθε και προς τα εμένα. Χεχε το υποψιαζόμουν ότι βγάλαν 10000 αντίγραφα και στείλαν σε πολλούτς την ίδια επιστολή

cinemusic
10-05-05, 23:32
Ρε παιδια η επιστολη που στειλαν σε μενα ταιριαζει με καποιου , η μονο εγω την εχω;

xakasou
11-05-05, 00:48
Εμ, βλέπεις τους πελάτες τους εγκρίνει ο Manager και όχι ο Lead Engineer. Ο Manager (που έχει τύφλα από δίκτυα) κάθεται στη γωνία και λέει «Ω, ΛΕΦΤΑ, ΛΕΦΤΑ, Λ*Ε*Φ*Τ*Α, ΠΕΛΑΤΕΣ, ΓΔΑΡΤΕ ΤΟΥΣ, ΦΑΤΕ ΤΟΥΣ ΤΑ, ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΥΡΙΖΕΙ». Και φαντάζομαι τους μηχανικούς δικτύου να προσπαθούν να του εξηγήσουν ότι το δίκτυο δεν τους σηκώνει, ότι θα καταρρεύσει, ότι στο τέλος θα ζημιωθεί η εταιρειά κλπ.

Εμ, με τους manager που έχουμε σε αυτή τη χώρα προκύπτουν και οι εταιρείες. Εγγλέζικο μυστικό για τη καλή διαχείριση: «χέσε τους οικονομικούς διευθυντές, βάλε μηχανικούς».
αν είχαν αναθεσει στους μηχανικους δικτύου να φερουν τους πελάτες, θα είχαν κλείσει προ πολλού.

sdikr
11-05-05, 00:49
αν είχαν αναθεσει στους μηχανικους δικτύου να φερουν τους πελάτες, θα είχαν κλείσει προ πολλού.
ενώ τώρα το προλάβαν στο τσάφ (και ακόμα δεν τελείωσε)

Tony_Ts
11-05-05, 10:18
Το κάθε τμήμα είναι εκεί για να κάνει τη δουλειά του σε ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ με τα υπόλοιπα! Θεωρώ εντελώς απίθανο οι τεχνικοί/συντηρητές/μηχανικοί του δικτύου της να μην είχαν χτυπήσει έγκαιρα το συναγερμό. Κατά 99% απλά τους αγνόησαν θεωρώντας τους ως "υπερβολικούς"! Έτσι δε γίνεται πάντα; (και μιλάω για όλους εμάς που εργαζόμαστε σε κάποιο παραπλήσιο πόστο)

largo
11-05-05, 19:56
Διαβάζοντας τα μηνύματα των largo, iceblade κρίνω ότι η Vivodi στέλνει την ΙΔΙΑ απάντηση σε όσους έκαναν καταγγελία στην ΕΕΤΤ ή στο ΥΠΑΝ (www.efpolis.gr), άσχετα με το τι έγραφε ο καθένας στην καταγγελία και τι ζητούσε.


Όταν βρώ χρόνο θα τους απαντήσω...

http://www.adslgr.com/forum/attachment.php?attachmentid=1472&stc=1

Ακριβώς ίδια με την δική μου απάντηση.

Αυτό που περισσότερο με προβληματίζει δεν είναι η απάντηση της Vivodi (που ήταν αναμενόμενη, μαι και το εχω δει το εργο πολλές φορές τα τελευταία χρόνια), αλλά η αντιμετώπιση της ΕΕΤΤ.

Προφανώς πέρα απο το να κυνηγάνε το Radio Gold του Μαστοράκη, δεν κάνουν και τίποτα άλλο.

valdazzar
15-05-05, 12:48
Το κάθε τμήμα είναι εκεί για να κάνει τη δουλειά του σε ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ με τα υπόλοιπα!

εγώ πιστεύω οτι στις μεγάλες και σοβαρές εταιρίες το κάθε τμημα είναι ξεχωριστό απο το αλλο... αλλα τμηματα τους πανε μια χαρα... marketing promotions κτλ.. αλλα πανε κατα διαόλου όπως τεχνικοί,λογιστές..

papata
18-05-05, 14:13
copy paste ήταν η απαντηση που ήρθε και σε μένα φίλε.Η ΕΕΤΤ εντομεταξύ αρκείτε σε αυτο το παραμύθι?Απο που προκείπτει οτι δέν ειναι εγγυημένη η ταχύτητα? απο αύτο που λέν αυτοι και απο τα ψηλά γράμματα?Στο αστικό δίκαιο αναφέρεται οτι υπάρχει συμβατική παράβαση όταν η παροχή δεν να ανταποκρίνεται στις ουσιώδεις, για τον καταναλωτή, προδιαγραφές, στο δείγμα, στις ανάγκες της ειδικής χρήσης, για την οποία την προορίζει ο καταναλωτής και την οποία αποδέχεται ο προμηθευτής ή στο συνηθισμένο προορισμό της.Και επίσης οτι απαγορεύεται η μετακύληση της ευθύνης ( όπως κάνουν αυτοί που τα φορτώνουν στην υποδομή του ΟΤΕ).Ωραιο φορέα βρήκαμε για να μας προστατεύει...(απλά προωθεί την αλληλογραφία).Δηλαδή τι περιμένουν ? Να τρέχει ο καταναλωτής στα δικαστήρια για 50 ευρώ?? Κάλεσε τους για ακρόαση και κοπάνα τους ένα διοικητικό πρόστιμο να χάσουν αυτα που μας πήρανε.
Οσο για την διπλοχρέωση που αναφέρθηκε εγω σκάναρα την αποδειξη απο το πλαίσιο και τους την έστειλά με e-mail λέγοντας τους οτι έχουν κάνει λάθος και να το διορθώσουν στο λογαριάσμο . (Vivodi+πλαισιο = γίγαντες τεχνογνωσίας!)
Τον τελευταίο μήνα η vivodi εφτιαξε τις ταχύτητες και γλίκανε τους πιο πικραμένους με δωρεάν πάγια αλλα εγώ στο εξάμηνο θα φύγω ετσι απο πίσμα γιατι δέν ανεχομαι να με κοροιδεύουν και αφήνω την vivodi με την καλή της φήμη να την συνοδεψει γιατι ο καταναλωτής "δέν ξεχνα"...

imported_muhaha
18-05-05, 16:03
Μα ποιά εεττ και εεττ πια; Λες και είναι νηπιαγωγείο και αν μας πάρουν το παιχνίδι μας θα πάμε στην κυρία να μας δώσει το δίκιο μας..

Τι περιμένετε; Δεν είναι ο κρατικός φορέας που θα τους κάνει ντα, διότι ο κρατικός φορέας είναι
α. Δημόσιο
β. Δημόσιο
γ. Δημόσιο

και δεσμεύεται από τη στενοκεφαλιά και την βραδυπορία που κυριαρχεί στο

Δημόσιο

Γι'αυτό, δε σας κάνει ο ΟΤΕ, ο vivodi, ο δε ξέρω κι εγώ ποιος; Ωραία, φερθείτε σαν κύριοι και μόλις μπορείτε να αποδεσμευτείτε, κάντε το, βάλτε τον σε μία black list τριετίας+ και τέλος.

Έτσι μαθαίνουν. Σα χάσουν το 70% της πελατείας τους επειδή το παίζουν έξυπνοι μερικοί. Στο ελλάντα έχουμε μπόλικους, καιρός να σφίξουν λίγο οι ..

Φιλικά.

aroutis
18-05-05, 19:01
Γι'αυτό, δε σας κάνει ο ΟΤΕ, ο vivodi, ο δε ξέρω κι εγώ ποιος; Ωραία, φερθείτε σαν κύριοι και μόλις μπορείτε να αποδεσμευτείτε, κάντε το, βάλτε τον σε μία black list τριετίας+ και τέλος.

Έτσι μαθαίνουν. Σα χάσουν το 70% της πελατείας τους επειδή το παίζουν έξυπνοι μερικοί. Στο ελλάντα έχουμε μπόλικους, καιρός να σφίξουν λίγο οι ..
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ. Στον Καναδά υπήρχε μονοπώλειο για πάρα πολλά χρόνια στις τηλεπικοινωνίες και η εταιρία εκει ήταν η Bell Canada. Oταν απελευθερώθηκαν οι τηλεποικινωνίες, δυσαρεστημένοι οι πελάτες (ακριβές τιμές, φτωχές υπηρεσίες κλπ) τρέξαν σαν ΤΡΕΛΛΟΙ στην MCI που ήρθε σαν μάννα εξ ουρανού από την Αμερική. Μη τα πολυλογούμε, η Bell Canada έχασε σε 2 χρόνια 65% του userbase.

Πως το αντιμετώπισε;

ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΤΡΟΜΕΡΑ ΠΑΚΕΤΑ, ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. Με τον τρόπο αυτό κέρδισε πίσω σε διάστημα 1 έτους το 50% των πελατών που έχασε, (δεν υπήρχε περίπτωση να τους πάρει όλους).

Συμπέρασμα;

Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ελέγχει κύριοι την αγορα. Αλλά οταν δρά ως αμνός, (όπως εμείς) κλαίγοντας και φωνασκόντας, ΑΛΛΑ μένοντας στον ISP βρίσκοντας δικαιολογίες, καλά μας κάνουν.

Αυτά.

@ ADSLgr.com All rights reserved.