PDA

Επιστροφή στο Forum : Λίγη βοήθεια.



GEORGE.B
31-01-08, 02:26
Καλησπέρα και από μένα.
Ανήκω και εγώ δυστυχώs στο μεγάλο club των ανθρώπων
που είναι "ευτυχισμένοι";;από τον πάροχό τουs.
Στήν προκειμένη περίπτωση απο την hol.:whistle:
Δεν θα ήθελα να σαs κουράσω γι'αυτό θα μπώ κατευθείαν στο θέμα.
Απο τον Ιούλιο του 2007 ενεργοποιήθηκα στο double play αλλά δυστυχώs
με τιs συνεχόμενεs και γνωστέs σε όλουs αποσυνδέσειs.:evil:
Μέχρι τιs αρχέs Σεπτεμβρίου προσπαθούσα να βρώ μια άκρη αλλά τίποτα.
Όλο αυτό το διάστημα είχα τηλεφωνία αλλά μόλιs η ταχύτητα στο dsl
ανέβαινε λίγο επάνω από τα 4 mbps είχα τα γνωστά προβλήματα.
Ήρθε τεχνικόs στο σπίτι μέτρησε την γραμμή αλλάξαμε οτι μπορείτε
να φανταστείτε απο συνδεσμολογίεs και απο καλώδια αλλά τίποτα.
Τέλοs Σεπτεμβρίου μου ανακοινώνουν με email απο την τεχνική υπηρεσία
οτι δυστυχώs η βλάβη δεν μπορεί να διορθωθεί και προτείνουν διακοπή
συμβολαίου με δικιά τουs ευθύνη.:sorry:
Τότε τουs λέω δεν παραγγέλνετε ρε παιδιά μία καινούρια γραμμή απο τον οτε
και μόλιs σαs την δώσει ακυρώνετε αυτήν που έχω και χρησιμοποιούμε την
καινούρια;:hmm:
Απάντηση μετά από λίγη ώρα στο κινητό από τον διευθυντή τεχνικού τμήματοs:
Δεν μαs έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο αλλά νομίζω ότι είναι εφικτό και θα το
προσπαθήσουμε.:respekt:
Ο λόγοs που το ζήτησα αυτό ήταν γιατί απο την μια δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να
ξαναγυρίσω στον οτε και απο την άλλη πίστευα οτι θα λυθεί το προβλημά μου
απο την στιγμή που η παλιά μου γραμμή είχε πρόβλημα θορύβου και οτι επίσηs
βρήκανε ότι πολύ πιθανόν να έφταιγε και η μούφα από το καφαο του οτε.
Από τέλοs Σεπτεμβρίου λοιπόν που κάναμε την αίτηση στον οτε η απάντηση ήρθε
τέλοs Οκτωβρίου και έλεγε κάτι πάρα πολύ απλό για ένα μήνα !!!! αναμονήs:
Δέν μπορούμε να σαs δώσουμε γραμμή γιατί δεν υπάρχει !!!
Κατόπιν λοιπόν αυτήs τηs απάντησηs απο τον οτε γυρίζει ο προϊστάμενοs τηs
τεχνικήs υποστήριξηs απο την hol και μου λέει οτι δυστυχώs πλέων δεν μπορούμε
να κάνουμε τίποτα και δυστυχώs πρέπει να διακοπεί ειs βάροs μαs το συμβόλαιο.:down:
Του είπα λοιπόν ότι αυτό θα γίνει άμεσα και αρχέs Νοεμβρίου στέλνω με fax την αίτηση
διακοπήs συμβολαίου ημέρα Σάββατο 10 Νοεμβρίου και μετά από 2 εργάσιμεs ημέρεs
όπωs μου είχαν πει πήρα και τηλέφωνο για να επιβεβαιώσω ότι παραλάβανε το fax
με θετική απάντηση απο μέρουs τουs.
Τήν Τετάρτη 15 Νοεμβρίου ήρθε courier απο τον άλλο πάροχο και υπέγραψα το καινούριο συμβόλαιο.
Εντελώs ενημερωτικά έκανα αίτηση στην tellas οχι γιατί πιστεύω οτι και αυτοί δεν έχουν
προβλήματα αλλά τουλάχιστον αυτοί δεν έχουν τα τηλέφωνα πάνω στο modem και πιστεύω
τουλάχιστον ότι θα μπορώ να έχω τηλεφωνία σε διακοπέs ρεύματοs που δυστυχώs είναι
αρκετέs στην περιοχή μου και με το dsl θα βρώ κάποια άκρη σιγά σιγά.
Απο εδώ και πέρα λοιπόν θα χρειαστώ την βοήθεια όσων ξέρουν αυτήν την περίπτωση.
Μέχρι και αυτήν τη στιγμή που σαs γράφω η tellas έχει στείλει τρείs επιστoλέs στην hol για να
ζητήσει την γραμμή μου και τιs τρειs φορέs έχει λάβει αρνητική απάντηση με την δικαιολογία
τηs μη ταυτοποίησηs στοιχείων.:down::down::down:
Τα μαζεύω και εγώ λοιπόν και πάω στην hol για να μου πούν απο κοντά ποιά στοιχεία είναι λάθοs.
H απάντησή τουs ήταν η εξήs:
Δέν είναι λάθοs τα στοιχεία σαs αλλά άκουσον άκουσον έπρεπε η tellas να στείλει την αίτηση
στιs Aττικέs Επικοινωνίεs.Αυτό να τουs πείτε να κάνουν!!:hmm:
Και το άλλο το καλό που μου είπαν είναι οτι ήρθε η αίτηση σε αυτούs και όταν τουs ρώτησα
γιατί ρε παιδιά δεν την στέλνετε εσείs την αίτηση που στο κάτω κάτω τηs γραφήs εσείs είστε
υποχρεωμένοι να το κάνετε ξέρετε τι μου απάντησαν;
Έχουμε μεγάλο φόρτο εργασίαs !!!!!!!:clap::clap::clap:
Ξαναπέρνω λοιπόν την tellas τουs είπα όλεs αυτέs τιs mamakies που μου είπανε και μου
είπαν ότι αυτά είναι δικαιολογίεs και ότι το αρμόδιο τμήμα για τιs αιτήσειs ξέρει που τιs στέλνει
αλλά τέλοs πάντον θα την στείλουνε και εκεί.
Αυτή ήταν και η τελευταία μου επικοινωνία συγκεκριμένα σήμερα στιs 3:30 το μεσημέρι!!
Προσωπική μου άποψη λοιπόν παιδιά και κατόπιν ωρίμου σκέψεωs είναι οτι για να μπορέσειs
να ξεμπερδέψειs απο δαύτουs είναι να παs ένα ωραίο πρώινο απο εκεί και να αρχίσειs να βάζειs το
πιστόλι σε έναν έναν με την σειρά στον κρόταφο και σε 5-10 λεπτά το πολύ το πρόβλημά σου
θα έχει λυθεί 100% !!!!!!:respekt::twisted::closed::down:
Λοιπόν πέρα από την πλάκα και απο το ότι όλον αυτό τον καιρό τα νεύρα μου έχουν γίνει τσατάλια
υπάρχει κάποια λύση ρε παιδιά;
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο σαs,με συγχωρείτε αν σαs κούρασα.

Γιώργοs.

harris
31-01-08, 02:49
Για όλα φταίει ο ΟΤΕ :lol: :p

Γιώργο ξεκινώ από ένα δικό σου ατόπημα (εκτός αν μου ξέφυγε!): Έχεις γραπτώς στα χέρια σου την πρότασή τους για διακοπή της παροχής με δική τους ευθύνη; :hmm:

Αν το έχεις, τότε καν'τα πακέτο και στείλ'τα στην ΕΕΤΤ, έτσι, για το "μαμώ το" της υπόθεσης ;)

GEORGE.B
31-01-08, 02:57
Δυστυχώs to email δεν το κράτησα γιατί πίστεψα ότι το προβλημά μου θα λυνόταν
με την καινούρια γραμμή από τον ΟΤΕ.!;:sorry:

tolisp
31-01-08, 04:14
Αυτές οι "2 HOL" έχουν φάει την εταιρία... κλασικό χαλασμένο τηλέφωνο με Αττικές... :down:

@ ADSLgr.com All rights reserved.