PDA

Επιστροφή στο Forum : vista και πιθανό πρόβλημα με αρχεία σε φακέλους



staurosm
04-03-08, 03:04
Για αρχή, ζητώ συγγνώμη αν έχει ξανά συζητηθεί... Έχω laptop 2 μηνών στο οποίο είναι εγκατεστημένα τα windows vista home premium ! Προβλήματα γενικά δεν έχω αντιμετωπίσει (αν και το έχω φορτώσει με διάφορες εφαρμογές, συχνά install και uninstall, και προβλήματα συμβατότητας προγαμμάτων με τα vista). Ένα "πρόβλημα" το όποιο αντιμετωπίζω είναι το εξής... χρησιμοποιώ το notepad++ v4.1.2 επειδή είμαι φοιτητής και φτιάχνω προγραμματάκια σε java. Καλά μέχρι εδώ... για να τα compilαρω πρέπει να αποθηκευτούν ως ".java". καλά και μέχρι εδώ... το πρόβλημα είναι το εξής: όταν τα αποθηκεύω και πάω να τα βρω κανονικά στο φάκελο που μου είπε ότι τα έχει αποθηκεύσει το notepad, δεν τα βρίσκω εκεί! όταν όμως πάω μέσα από το notepad και πατάω open μέσα από το notepad, μου τα βρίσκει και μπορώ να τα επιλέξω και να τα ανοίξω από τον ίδιο φάκελο που πριν από λίγο δεν τα έβλεπα εκεί :hmm:! Δεν ξέρω τι γίνεται... Να σας πληροφορήσω ότι μία λύση που βρήκα είναι να αλλάζω το μέρος που θα αποθηκευτούν την στιγμή της αποθήκευσης, κλασσικά... :)! το notepad από default τα αποθηκεύει χύμα το φάκελο που είναι εγατεστημένο και που δεν τα βλέπω (όπως είπα παραπάνω) όταν τρέχω στον φάκελο αυτό... αντίστοιχο πρόβλημα είχα αντιμετωπίσει και σε άλλο πρόγραμμα...πείτε μου, αν ξέρετε, αν είναι κάποιο πρόβλημα των vista ή του notepad ή απλά μία μικρορύθμιση που μου διαφεύγει...

ευχαριστώ πάντως...

υ.γ. ελπίζω να έγινα κατανοητός και να μην σας κουράζω άδικα...

SSB
04-03-08, 08:24
Φαντάζομαι ότι έχεις ενεργοποιημένο το UAC στα Vista.
Σε αυτήν την περίπτωση τα αρχεία που αποθηκεύει ο χρήστης σε folder όπου κανονικά δεν επιτρέπεται (π.χ. μέσα στο Program Files), σώζονται σε virtual folders που δημιουργείται αυτόματα κάτω από το C:\Users\yourusername\LocalLow ή C:\Users\yourusername\Roaming