PDA

Επιστροφή στο Forum : ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ



gpro
05-03-08, 14:48
Κύριοι,

Περιμένω εδώ και δύο μήνες να γίνει η ενεργοποίηση αλλά ακόμα τίποτα δεν έχει γίνει, και επίσης δεν είστε σε θέση να μου απαντήσετε αν τελικά και πότε θα ενεργοποιηθεί η υπηρεσία. Σήμερα μόνο έμαθα ότι έχει κολλήσει κάπου στον ΟΤΕ από 1/2/2008, αν και παίρνω μέρα παρά μέρα τηλέφωνο για να μάθω για την πρόοδο της αίτησης. Και τι μου απαντήσατε; ότι δεν μπορείτε να με βοηθήσετε!! Και μου λέτε να συννενοηθώ με τον προηγούμενο πάροχο αλλά και με τον ΟΤΕ οτι η γραμμή μου είναι αποδεσμευμένη!! Σας επιβεβαιώνω ότι είναι αποδεσμευμένη (έχω ήδη μιλήσει με τον προηγούμενο πάροχο και με τον ΟΤΕ οι οποίοι με διαβεβαιώνουν οτι η γραμμή είναι αποδεσμευμένη) και μου λέτε πάλι οτι δεν μπορείτε να κάνετε ΤΙΠΟΤΑ!!! Είναι απάντηση αυτή; Μετά από όοοολα αυτά τα καααααλάαα λόγια που ακούγονται για εσάς;
Πραγματικά λυπάμαι πολύ για αυτή την ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ!!! Ναι, ξέρουμε οτι κάποια πράγματα εξαρτώνται από τον ΟΤΕ αλλά ούτε μια προσπάθεια επίλυσης του προβλήματος! Και δεν μιλάμε να λέτε οτι θααα το λύσετε, θααα το δείτε κλπ., δηλαδή ένα ψεύτικο ενδιαφέρον. Πείτε ουσιαστικά τι και πως μπορεί να επιλυθεί το πρόβλημα. Και αφήστε τα μπαλάκια στον ΟΤΕ, σε προηγούμενους παρόχους και πάλι σε εσάς. Είμαι ΧΩΡΙΣ τηλέφωνο εδω και δύο (2) μήνες, χωρίς Internet βέβαια και αυτό από αδιαφορία συννενόησης προηγούμενου παρόχου και ΟΤΕ. Και τώρα περιμέεεενω από εσάς πότε να συνδεθώ.
Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να περιμένω άλλο. Λυπάμαι για την γενικευμένη πενιχρή κατάσταση που υπάρχει στις ενεργοποιήσεις, αλλά δεν έχω άλλα περιθώρια από το να επιστρέψω στον ΟΤΕ. Και αναγκαστικά με μικρότερη ταχύτητα για να μειώσω το κόστος αλλά τουλάχιστον θα έχω τηλέφωνο, έστω και με χρέωση.

Σας παρακαλώ να μου απαντήσετε επίσημα για το τι συμβαίνει και ενεργήσετε καταλλήλως για επίλυση των όποιων προβλημάτων έως τέλος της εβδομάδας. Βασίζομαι στον λόγο σας ότι προσφέρετε πραγματικές και σωστές υπηρεσίες, και όχι πλασματικές και δήθεν (όπως άλλοι πάροχοι) για την διευθέτηση του θέματος και άμεση ενεργοποίση της υπηρεσίας.

Φιλικά,
Γιώργος Π.

Κωδικός Πελάτη: 200708240007

Netone6
03-04-08, 00:14
Αγαπητέ gpro,

Η αίτηση σας έχει κατατεθεί στον ΟΤΕ 2 φορές έχοντας όμως απορριφθεί από τον άλλο πάροχο διότι δεν δίνεται ο Φανταστικός Αριθμός Βρόχου ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία κατασκευής και μεταφοράς στο δίκτυο μας.

Προτείνεται σε αυτή την περίπτωση Ανενεργός Βρόχος με αίτηση Φορητότητας,για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πώς μπορεί να υλοποιηθεί αυτό, παρακαλώ καλέστε την Εξυπηρέτηση Πελατών στο 13860.

Φιλικά,
Νetone6

@ ADSLgr.com All rights reserved.