PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα στην τηλεφωνία...



Zipo
13-03-08, 11:44
Καλημέρα.
Προ ολίγων ημερών ενεργοποιήθηκε το πακέτο double-play από την hol.Και ενώ το internet λειτουργεί κανονικότατα,το τηλέφωνο δεν πραγματοποιεί ούτε και δέχεται κλήσεις.Σηκώνοντάς το ακούγεται ένα συνεχές beeep.Στο Overview της σελίδας ρυθμίσεων του router(fritz!box fon wlan 7140 annex a) οι ενδεικτικές λυχνίες Internet number LINE1 και Internet number LINE2 είναι ΣΒΗΣΤΕς....

Και επειδή είμαι μάλλον άσχετος από αυτά τα θέματα σκέφτηκα να ζητήσω τη συμβουλή σας...Αν μπορεί να βοηθήσει κάποιος θα το εκτιμούσα αφάνταστα,αφού 3 μέρες τώρα δεν έχω τηλέφωνο!!!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων...:oneup:

aircop
13-03-08, 12:11
Το συνεχές μπιπ που ακούς είναι φυσιολογικό στην τηλεφωνία της ΧΟΛ. Για το ότι δεν κάνουν register τα line 1 και 2 μάλλον θα πρέπει να περάσεις το αρχειάκι με τις ρυθμίσεις της τηλεφωνίας από το site τους.

aa144
13-03-08, 12:14
Ναι, πέρνα το αρχείο ρυθμίσεων της τηλεφωνίας.

dikal
13-03-08, 12:25
Να το περάσει, δε χάνει τίποτα. Μπορεί να υπάρχουν τίποτα λάθος ρυθμίσεις και να διορθωθούν έτσι. Όμως ρυθμίσεις τηλεφωνίας έχει, διότι σε αντίθετη περίπτωση δε θα εμφανιζόταν τα LINE1 & LINE2. Αν δε διορθωθεί με το αρχείο ρυθμίσεων, πρέπει να δοθεί βλάβη στη hol.

Οι ρυθμίσεις για annex a είναι εδώ: http://www.hol.gr/files/Support/fritzbox7140AnnexAdoubleplay.zip

Zipo
13-03-08, 14:44
Λοιπόν...Έστειλα άνα e-mail στην εταιρεία χωρίς καν να σκεφτώ ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε ποτέ να βοηθήσει!
Κι όμως...30 λεπτά (άντε 45) μετά την αποστολή του μηνύματος με παίρνει μια κοπέλα από την Hol και λέει πως υπήρχε ένα πρόβλημα και μόλις το απεγκατέστησε...
Και όντως...Οι κλήσεις μου πραγματοποιούνται κανονικά!!!
Άρα...Οφείλω να πω ένα Bravo στην εταιρεία και ένα ευχαριστώ σε σας...

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΛΥΘΗΚΕ!!!

and64
13-03-08, 21:05
Λοιπόν...Έστειλα άνα e-mail στην εταιρεία χωρίς καν να σκεφτώ ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε ποτέ να βοηθήσει!