mgp
18-03-08, 09:59
Πριν μερικές μέρες έστειλα την παρακάτω επιστολή (email) στα seven, διαβάστε:
Αγαπητό Seven,
Πριν μερικές μέρες δανείστηκα από το κατάστημα της Λαμπράκη (άνω Τούμπα, Θεσσαλονίκη) τρεις ταινίες, Azur et Azmar, Ratatouille και Niels Holgerson. Οι δύο πρώτες ταινίες έπαιξαν ΟΚ αλλά η τρίτη (Niels Holgerson) κολλούσε λίγο μετά την αρχή και δεν προχωρούσε. Να διευκρινίσω ότι δεν έχω τηλεόραση και DVD player αλλά μόνο Η/Υ για την αναπαραγωγή DVD. Δοκίμασα και στο Laptop μου αλλά πάλι τίποτα. Καθάρισα την επιφάνεια με ειδικό μαντιλάκι με μικρο-ίνες που χρησ. και για τα γυαλιά μου αλλά πάλι τίποτα.
Όταν επέστρεψα τις ταινίες διηγήθηκα όλα τα παραπάνω στην υπάλληλο του καταστήματος <ονοματεπώνυμο> η οποία αφού δοκίμασε το προβληματικό DVD σε ένα player του καταστήματος (και έπαιξε) μου είπε πως θα χρεωθεί κανονικά και εάν σε μια δοκιμή που θα κάνει σε κάποια άλλη στιγμή στον Η/Υ του καταστήματος κολλήσει τότε και μόνο τότε θα μου επιστραφεί η χρέωση. Να τονίσω ότι στο ίδιο κατάστημα για παρόμοιο λόγο άλλος υπάλληλος μου έδωσε τρία (!) αντίγραφα μέχρι να δουλέψει κάποιο. Το γιατί τα DVD players των Η/Υ κολλάνε ποιο εύκολα είναι άκρως τεχνικό και τέλος πάντων δεν νομίζω να ενδιαφέρει. Αυτό που περιμένω από εσάς στην διοίκηση του Seven είναι να τοποθετηθείτε στο θέμα και να μου πείτε ποιου υπαλλήλου η στάση εκφράζει την πάγια πολιτική σας. Γιατί θεωρώ άκρως προσβλητική την στάση της <ονοματεπώνυμο> γιατί υπονοεί σαφώς πως έχω πρόθεση να πω ψέματα ότι δεν παίζει το DVD. Νομίζω ότι σαν πελάτης πρέπει να έχω την εμπιστοσύνη του καταστήματος όταν λέω ότι δεν μπόρεσα να πάρω αυτό που καλούμε να πληρώσω.
Η απάντηση σας μαζί με το παρόν κείμενο θα δημοσιευτεί στο blog μου όπως και στο www.adslgr.com.
ευχαριστώ για την προσοχή,
Επικοινώνησε μαζί μου ένας ευγενικός υπάλληλος από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας ό οποίος αφού μου είπε πως μου έχουν δώσει πίστωση για το DVD που δεν έπαιξε μου είπε σαφώς πως είναι πάγια πολιτική των seven να μην επιστρέφουν τα χρήματα σε ταινίες που παίζουν στα players του καταστήματος ενώ ο πελάτης λέει πως δεν παίζουν στο δικό του. Το εντελώς κατά τη γνώμη μου αντιφατικό και μέχρι ένα σημείο υποκριτικό είναι πως ο ίδιος μου είπε πως άτυπα έχουν δώσει 'γραμμή' στα καταστήματα να είναι πολύ ελαστικά με το θέμα των επιστροφών και πρακτικά να κάνουν τα στραβά μάτια και να δέχονται να μην χρεώνουν τους πελάτες για DVD που δεν παίζουν. Πρέπει να βεβαιώσω εδώ ότι και από την εμπειρία μου όντως σχεδόν πάντα δέχονται τις επιστροφές χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Η συγκεκριμένη υπάλληλος που αναφέρομαι είναι και η διαχειρίστρια του καταστήματος και γι' αυτό ίσως εφάρμοσε κατά γράμμα την πολιτική. Την επόμενη φορά πάντως που θα πάω να πάρω ταινία θα το ξεκαθαρίσω από πριν ή θα πηγαίνω με το laptop για επί τόπου δοκιμή ;)
Αυτά για την ενημέρωση των φίλων καταναλωτών και caveat emptor
M.
Αγαπητό Seven,
Πριν μερικές μέρες δανείστηκα από το κατάστημα της Λαμπράκη (άνω Τούμπα, Θεσσαλονίκη) τρεις ταινίες, Azur et Azmar, Ratatouille και Niels Holgerson. Οι δύο πρώτες ταινίες έπαιξαν ΟΚ αλλά η τρίτη (Niels Holgerson) κολλούσε λίγο μετά την αρχή και δεν προχωρούσε. Να διευκρινίσω ότι δεν έχω τηλεόραση και DVD player αλλά μόνο Η/Υ για την αναπαραγωγή DVD. Δοκίμασα και στο Laptop μου αλλά πάλι τίποτα. Καθάρισα την επιφάνεια με ειδικό μαντιλάκι με μικρο-ίνες που χρησ. και για τα γυαλιά μου αλλά πάλι τίποτα.
Όταν επέστρεψα τις ταινίες διηγήθηκα όλα τα παραπάνω στην υπάλληλο του καταστήματος <ονοματεπώνυμο> η οποία αφού δοκίμασε το προβληματικό DVD σε ένα player του καταστήματος (και έπαιξε) μου είπε πως θα χρεωθεί κανονικά και εάν σε μια δοκιμή που θα κάνει σε κάποια άλλη στιγμή στον Η/Υ του καταστήματος κολλήσει τότε και μόνο τότε θα μου επιστραφεί η χρέωση. Να τονίσω ότι στο ίδιο κατάστημα για παρόμοιο λόγο άλλος υπάλληλος μου έδωσε τρία (!) αντίγραφα μέχρι να δουλέψει κάποιο. Το γιατί τα DVD players των Η/Υ κολλάνε ποιο εύκολα είναι άκρως τεχνικό και τέλος πάντων δεν νομίζω να ενδιαφέρει. Αυτό που περιμένω από εσάς στην διοίκηση του Seven είναι να τοποθετηθείτε στο θέμα και να μου πείτε ποιου υπαλλήλου η στάση εκφράζει την πάγια πολιτική σας. Γιατί θεωρώ άκρως προσβλητική την στάση της <ονοματεπώνυμο> γιατί υπονοεί σαφώς πως έχω πρόθεση να πω ψέματα ότι δεν παίζει το DVD. Νομίζω ότι σαν πελάτης πρέπει να έχω την εμπιστοσύνη του καταστήματος όταν λέω ότι δεν μπόρεσα να πάρω αυτό που καλούμε να πληρώσω.
Η απάντηση σας μαζί με το παρόν κείμενο θα δημοσιευτεί στο blog μου όπως και στο www.adslgr.com.
ευχαριστώ για την προσοχή,
Επικοινώνησε μαζί μου ένας ευγενικός υπάλληλος από τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας ό οποίος αφού μου είπε πως μου έχουν δώσει πίστωση για το DVD που δεν έπαιξε μου είπε σαφώς πως είναι πάγια πολιτική των seven να μην επιστρέφουν τα χρήματα σε ταινίες που παίζουν στα players του καταστήματος ενώ ο πελάτης λέει πως δεν παίζουν στο δικό του. Το εντελώς κατά τη γνώμη μου αντιφατικό και μέχρι ένα σημείο υποκριτικό είναι πως ο ίδιος μου είπε πως άτυπα έχουν δώσει 'γραμμή' στα καταστήματα να είναι πολύ ελαστικά με το θέμα των επιστροφών και πρακτικά να κάνουν τα στραβά μάτια και να δέχονται να μην χρεώνουν τους πελάτες για DVD που δεν παίζουν. Πρέπει να βεβαιώσω εδώ ότι και από την εμπειρία μου όντως σχεδόν πάντα δέχονται τις επιστροφές χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Η συγκεκριμένη υπάλληλος που αναφέρομαι είναι και η διαχειρίστρια του καταστήματος και γι' αυτό ίσως εφάρμοσε κατά γράμμα την πολιτική. Την επόμενη φορά πάντως που θα πάω να πάρω ταινία θα το ξεκαθαρίσω από πριν ή θα πηγαίνω με το laptop για επί τόπου δοκιμή ;)
Αυτά για την ενημέρωση των φίλων καταναλωτών και caveat emptor
M.