dvass
26-03-08, 05:35
Διαβάστε αν έχετε όρεξη για να δείτε και κάτι άλλο... ίσως όμως και να είναι συγκυρίες.
Καλημέρα, (03:00) σε όλους σας,
Είμαι νέο μέλος στην ON. (αίτηση από 28/2 - ενεργοποίηση σύμφωνα με πρόγραμμα 17/3)
Έχω και τους γονείς εκεί.
Όσο αφορά στην ενεργοποίηση και τη φορητότητα κανένα πρόβλημα. Εκτιμώ ότι όλα ήταν στην ώρα τους. (ON schedule) και στους δυό μας.
Τι γίνεται τώρα βέβαια αν είσαι στην κατηγορία αυτών των πελατών που είναι λίγο άτυχοι (όλα στο παιχνίδι είναι) και τους συμβεί κάποιο μικρό εως μεγάλο προβληματάκι;
Αντιμετώπισα ένα τέτοιο και είχε να κάνει με την παροχή Internet (και συνεπώς iptv - έχω πάρει το πλήρες πακέτο).
Τώρα θα μου πείτε, (γιατί όλα παίζουν) ότι στις 17/3 που ξεκίνησαν τις διαδικασίες μεταφοράς και ενεργοποίησης δεν είχε έρθει ο εξοπλισμός, επειδή αστόχησαν σε ένα sms (δεν ήρθε ποτέ) που θα έπρεπε να λέει την ημερομηνία άφιξης του εξοπλισμού - ήρθε ο courier και έφυγε και δεν με βρήκε σπίτι - και έτσι εγώ είχα ξεχάσει στημένο τον παλαιό (ΟΤΕ) εξοπλισμό (ένα SPEEDTOUCH 585 v6, καλή του ώρα), ο οποίος συντόνισε μια χαρά με το δίκτυο της ON, αλλά δεν εκτέλεσε τις διαδικασίες που έχουν "πεί" στα δικά τους router-άκια.
Δηλαδή να ξεκινούν με 10-άρες private IPs και να συνδέονται σε ένα FTP server της εταιρείας, να κατεβάζουν ένα cfg με το profile του πελάτη τους (που δημιουργείται στο τμήμα servers στη Μεταμόρφωση).
Αμέσως μετά να κάνουνε εφαρμογή το νέο profile με την WAN IP του πελάτη τους σε 92.... κάτι, να στέλνουν την MAC address του router στην εταιρεία και να ενημερώνεται και εκεί (στους servers τους) το profile του πελάτη.
Αυτά σε εμένα δεν έγιναν σωστά και έτσι κλειδώθηκα έξω. Μου έδωσαν μία WAN IP που δεν απαντούσε (δεν γινόταν ping) και βέβαια το gateway τους (router) δεν με άφηνε να δω τα DNS (1 & 2).
Αγανάκτησα για να βρω λύση. Από 18/3 (επίσημη πρώτη) εως 21/3 έιχα τρελλαθεί στο τηλέφωνο και την αναμονή (μέσος όρος αναμονής τα 40 λεπτά).
Είχα τρελλαθεί από το 13801 να ακούω "κοτσάνες" του τύπου:
"κάνατε reset το router;",
"πάμε ένα reset",
"βγάλτε το καλώδιο του splitter από το πριζάκι της τηλ. παροχής"
"βγάλτε τώρα το τηλέφωνο από το πριζάκι"
"τι τηλέφωνο είναι; PANASONIC !"
"βγάλτε το και από την πρίζα του ρεύματος"
"θέλει ένα 24ωρο να κάνει apply το καινούργιο profile",
"ποιός σας είπε να κάνετε reset, θέλει δύο με τρεί ημέρες να συντονίσει τώρα..."
"πείτε μας το πρόβλημά σας"
"δεν έχουμε τέτοια βλάβη γραμμένη, βλέπουμε κάτι για ADSL λαμπάκι που αναβοσβύνει..." κλπ :rtfm:.
Βάλε το γεγονός ότι πρώτα τα λές στον customer supporter και στη συνέχεια αν δε στο παίξει αυτός τενικός, σε πασάρει στην "τεχνικάτζα".
"Μάλλιασε" η γλώσσα μου.
Ώσπου αποφάσισα να πάω στα κεντρικά (Σωρού 26 και όχι 6) Παρακευή 21/3, με βροχή.
Ζήτησα τον προϊστάμενο του πραγματικού Τεχνικού Τμήματος και όχι αυτούς που το παίζουν τεχνικοί για το "θεαθήναι" από το 13801, "για τον κοσμ-άκη" (κατά το: τι ξέρει ο κοσμ-άκης;).
Και ευτυχώς άρχισε κάτι να διαφαίνεται. Πολύ εξυπηρετικός και με άμεσες ενέργειες, που όμως αρχικά πάλι καθυστέρησαν και ήταν εκτός (off) schedule.
Μου είπαν :"φύγε, πήγαινε σπίτι και στις 14:00 θα σε πάρουμε τηλέφωνο να κάνουμε τις ρυθμίσεις" :hmm:
Αν δεν έπαιρνα στις 16:50 (10 μόλις λεπτά πριν σχολάσουν) γιατί στα κεντρικά το ωράριο είναι 09:00-17:00 να ζητήσω από την receptrion (#3) να δώσουν μήνυμα στον προϊστάμενο ότι η βλάβη του τάδε δεν είχε αποκατασταθεί ως οφειλαν από τις 14:00-14:30, θα είχαν φύγει και θα είχε μείνει ο προϊστάμενος με το σκεπτικό ότι ο πελάτης είχε εξυπηρετηθεί από νωρίς.
Όντως είτε θελετε το πιστέυετε είτε όχι, έμεινε τεχνικός πίσω μέχρι τις 19:00 να μου φτάξει τη βλάβη. Στις 19:00 με παίρνει στο κνητό να μου πεί:
"εγώ πλέον παραδίδω τις γνώσεις μου, δεν μπορώ να το φτιάξω, το πρόβλημα είναι στην παροχή μας, θα σου αλλάξουμε παροχή. Θα στείλω άτομο να πάει να σου αλλάξει παροχή το ίδιο βράδυ".
---Αν το είδατε εσείς, άλλο τόσο και εγώ. ----!!!:mad:
ΧΩΡΙΣ INTERNET ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 24/3 το πρωϊ !!! :mad:
Τη Δευτέρα πάλι τα ίδια στέλνω email στον προϊστάμενο (ο μόνος τρόπος επικοινωνίας) τα τηλέφωνα επί προσωπικού ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΡΗΤΑ! (είναι λίγο λογικό)
Γράφω σχετικά: "ΕΙΜΑΙ OFF ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;":(
Έχω στείλει τενικούς και το κοιτάνε...
Η βλάβη αποκαταστάθηκε στις 14:30 της Δευτέρας 24/3/2008.
Τι έκαναν; Άλλαξαν profile (και WAN IP μεταξύ άλλων)
Αυτό που έπρεπε να είχε γίνει από την αρχή έγινε με καθυστέρηση 8 ημερών.
ΦΙΝΑ!
Τελικά είναι να μηνσου δώσουν IP πελάτη. Δύσκολα στην παίρνουν πίσω.
Γραφειοκρατικές διαδικασίες που ξεπερνούν τα όρια του παλιού καλού μας ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ.
Τι να περιμένει κανείς από μία εταιρεία που:
το 68% είναι Ελληνικών συμφερόντων,
το 20% Ιταλικών και
το 12% Ολλανδικών;
Όταν μάλιστα τη Γενική Διοίκηση (Διεύθυνση) την έχει το 20%, τι να πούμε τώρα και τι να ομολογήσουμε φίλοι μου.
Η εταιρεία πάχει από Οργάνωση. ΤΕΛΟΣ. :down:
Μετά την τόση ταλαιπωρία μου, ήρθε η αγαλλίαση.
INTERNET επιτέλους.
INTERNET όμως με δόσεις;
Έχω μέχρι τώρα τρία κλεισίματα του ADSL κυκλώματος για 20'' (δεύτερα) Στο ξαφνικό. :sorry:
Με πήρε από το τμήμα των διακομιστών στη Μεταμόρφωση άλλος τεχνικός και αφού μου ζήτησε συγνώμη για την ταλαιπωρία και μου ρύθμισε την ταχύτητα γιατί τα 13500 ήταν μου είπε πολλά και θα είχα προβληματάκια γιατί είχα και λίγο θόρυβο στη γραμμή.
Είμαι στο "Γαλάτσι-4" και θεωρητικά έχω μία πολύ καλή γραμμή. Όχι την καλύτερη, είπαμε...
Συντονίζω ψηλά, αλλά με έριξαν τελικά στα 8900 (download).
Και κάτι τελευταίο:
Αυτό http://www.youtube.com/watch?v=ghqGws9hdRQ , θα το έχτε διαβάσει ήδη φαντάζομαι.
Τι λέτε οι παλιοί στο forum; Πως σας φαίνεται;
Και όμως υπάρχει κόσμος που είτε δεν γνωρίζει, είτε για χ,ψ λόγους δεν έχει αλλάξει το password στο router.
Όλοι αυτοί τι κάνουν; Γλέντια; :lol:
Αυτο to Pirelli (Ιταλική Διοίκηση, γαρ) είναι μεγάλη αμαρτία. Κλειδωμένο (εκεί που πρέπει, βλ. firewall που δεν υπάρχει στο νέο web μενού, το configuration tools που επίσης λείπει κ.α. στο wireless κλπ) και το Admin password βέβαια, στην εταιρεία !!!
Ένας μόνιμος φιλοξενούμενος μέσα στο σπίτι σας. Δεν ξέρετε ποτέ πως θα ενεργήσει....
Και το άλλο:
Τις τελευταίες δύο-τρείς ημέρες το σύστημα SMS της ON δεν λειτουργεί και το γνωρίζουν. Ας ελπίσουμε λένε ότι από αύριο 26/3 θα διορθωθεί.
Μετά από όλα αυτά εσείς:
ΠΟΣΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΘΑ ΗΣΑΣΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ON;
Ευχαριστώ που με ανεχθήκατε.
ΒΔ
Καλημέρα, (03:00) σε όλους σας,
Είμαι νέο μέλος στην ON. (αίτηση από 28/2 - ενεργοποίηση σύμφωνα με πρόγραμμα 17/3)
Έχω και τους γονείς εκεί.
Όσο αφορά στην ενεργοποίηση και τη φορητότητα κανένα πρόβλημα. Εκτιμώ ότι όλα ήταν στην ώρα τους. (ON schedule) και στους δυό μας.
Τι γίνεται τώρα βέβαια αν είσαι στην κατηγορία αυτών των πελατών που είναι λίγο άτυχοι (όλα στο παιχνίδι είναι) και τους συμβεί κάποιο μικρό εως μεγάλο προβληματάκι;
Αντιμετώπισα ένα τέτοιο και είχε να κάνει με την παροχή Internet (και συνεπώς iptv - έχω πάρει το πλήρες πακέτο).
Τώρα θα μου πείτε, (γιατί όλα παίζουν) ότι στις 17/3 που ξεκίνησαν τις διαδικασίες μεταφοράς και ενεργοποίησης δεν είχε έρθει ο εξοπλισμός, επειδή αστόχησαν σε ένα sms (δεν ήρθε ποτέ) που θα έπρεπε να λέει την ημερομηνία άφιξης του εξοπλισμού - ήρθε ο courier και έφυγε και δεν με βρήκε σπίτι - και έτσι εγώ είχα ξεχάσει στημένο τον παλαιό (ΟΤΕ) εξοπλισμό (ένα SPEEDTOUCH 585 v6, καλή του ώρα), ο οποίος συντόνισε μια χαρά με το δίκτυο της ON, αλλά δεν εκτέλεσε τις διαδικασίες που έχουν "πεί" στα δικά τους router-άκια.
Δηλαδή να ξεκινούν με 10-άρες private IPs και να συνδέονται σε ένα FTP server της εταιρείας, να κατεβάζουν ένα cfg με το profile του πελάτη τους (που δημιουργείται στο τμήμα servers στη Μεταμόρφωση).
Αμέσως μετά να κάνουνε εφαρμογή το νέο profile με την WAN IP του πελάτη τους σε 92.... κάτι, να στέλνουν την MAC address του router στην εταιρεία και να ενημερώνεται και εκεί (στους servers τους) το profile του πελάτη.
Αυτά σε εμένα δεν έγιναν σωστά και έτσι κλειδώθηκα έξω. Μου έδωσαν μία WAN IP που δεν απαντούσε (δεν γινόταν ping) και βέβαια το gateway τους (router) δεν με άφηνε να δω τα DNS (1 & 2).
Αγανάκτησα για να βρω λύση. Από 18/3 (επίσημη πρώτη) εως 21/3 έιχα τρελλαθεί στο τηλέφωνο και την αναμονή (μέσος όρος αναμονής τα 40 λεπτά).
Είχα τρελλαθεί από το 13801 να ακούω "κοτσάνες" του τύπου:
"κάνατε reset το router;",
"πάμε ένα reset",
"βγάλτε το καλώδιο του splitter από το πριζάκι της τηλ. παροχής"
"βγάλτε τώρα το τηλέφωνο από το πριζάκι"
"τι τηλέφωνο είναι; PANASONIC !"
"βγάλτε το και από την πρίζα του ρεύματος"
"θέλει ένα 24ωρο να κάνει apply το καινούργιο profile",
"ποιός σας είπε να κάνετε reset, θέλει δύο με τρεί ημέρες να συντονίσει τώρα..."
"πείτε μας το πρόβλημά σας"
"δεν έχουμε τέτοια βλάβη γραμμένη, βλέπουμε κάτι για ADSL λαμπάκι που αναβοσβύνει..." κλπ :rtfm:.
Βάλε το γεγονός ότι πρώτα τα λές στον customer supporter και στη συνέχεια αν δε στο παίξει αυτός τενικός, σε πασάρει στην "τεχνικάτζα".
"Μάλλιασε" η γλώσσα μου.
Ώσπου αποφάσισα να πάω στα κεντρικά (Σωρού 26 και όχι 6) Παρακευή 21/3, με βροχή.
Ζήτησα τον προϊστάμενο του πραγματικού Τεχνικού Τμήματος και όχι αυτούς που το παίζουν τεχνικοί για το "θεαθήναι" από το 13801, "για τον κοσμ-άκη" (κατά το: τι ξέρει ο κοσμ-άκης;).
Και ευτυχώς άρχισε κάτι να διαφαίνεται. Πολύ εξυπηρετικός και με άμεσες ενέργειες, που όμως αρχικά πάλι καθυστέρησαν και ήταν εκτός (off) schedule.
Μου είπαν :"φύγε, πήγαινε σπίτι και στις 14:00 θα σε πάρουμε τηλέφωνο να κάνουμε τις ρυθμίσεις" :hmm:
Αν δεν έπαιρνα στις 16:50 (10 μόλις λεπτά πριν σχολάσουν) γιατί στα κεντρικά το ωράριο είναι 09:00-17:00 να ζητήσω από την receptrion (#3) να δώσουν μήνυμα στον προϊστάμενο ότι η βλάβη του τάδε δεν είχε αποκατασταθεί ως οφειλαν από τις 14:00-14:30, θα είχαν φύγει και θα είχε μείνει ο προϊστάμενος με το σκεπτικό ότι ο πελάτης είχε εξυπηρετηθεί από νωρίς.
Όντως είτε θελετε το πιστέυετε είτε όχι, έμεινε τεχνικός πίσω μέχρι τις 19:00 να μου φτάξει τη βλάβη. Στις 19:00 με παίρνει στο κνητό να μου πεί:
"εγώ πλέον παραδίδω τις γνώσεις μου, δεν μπορώ να το φτιάξω, το πρόβλημα είναι στην παροχή μας, θα σου αλλάξουμε παροχή. Θα στείλω άτομο να πάει να σου αλλάξει παροχή το ίδιο βράδυ".
---Αν το είδατε εσείς, άλλο τόσο και εγώ. ----!!!:mad:
ΧΩΡΙΣ INTERNET ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 24/3 το πρωϊ !!! :mad:
Τη Δευτέρα πάλι τα ίδια στέλνω email στον προϊστάμενο (ο μόνος τρόπος επικοινωνίας) τα τηλέφωνα επί προσωπικού ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΡΗΤΑ! (είναι λίγο λογικό)
Γράφω σχετικά: "ΕΙΜΑΙ OFF ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ;":(
Έχω στείλει τενικούς και το κοιτάνε...
Η βλάβη αποκαταστάθηκε στις 14:30 της Δευτέρας 24/3/2008.
Τι έκαναν; Άλλαξαν profile (και WAN IP μεταξύ άλλων)
Αυτό που έπρεπε να είχε γίνει από την αρχή έγινε με καθυστέρηση 8 ημερών.
ΦΙΝΑ!
Τελικά είναι να μηνσου δώσουν IP πελάτη. Δύσκολα στην παίρνουν πίσω.
Γραφειοκρατικές διαδικασίες που ξεπερνούν τα όρια του παλιού καλού μας ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ.
Τι να περιμένει κανείς από μία εταιρεία που:
το 68% είναι Ελληνικών συμφερόντων,
το 20% Ιταλικών και
το 12% Ολλανδικών;
Όταν μάλιστα τη Γενική Διοίκηση (Διεύθυνση) την έχει το 20%, τι να πούμε τώρα και τι να ομολογήσουμε φίλοι μου.
Η εταιρεία πάχει από Οργάνωση. ΤΕΛΟΣ. :down:
Μετά την τόση ταλαιπωρία μου, ήρθε η αγαλλίαση.
INTERNET επιτέλους.
INTERNET όμως με δόσεις;
Έχω μέχρι τώρα τρία κλεισίματα του ADSL κυκλώματος για 20'' (δεύτερα) Στο ξαφνικό. :sorry:
Με πήρε από το τμήμα των διακομιστών στη Μεταμόρφωση άλλος τεχνικός και αφού μου ζήτησε συγνώμη για την ταλαιπωρία και μου ρύθμισε την ταχύτητα γιατί τα 13500 ήταν μου είπε πολλά και θα είχα προβληματάκια γιατί είχα και λίγο θόρυβο στη γραμμή.
Είμαι στο "Γαλάτσι-4" και θεωρητικά έχω μία πολύ καλή γραμμή. Όχι την καλύτερη, είπαμε...
Συντονίζω ψηλά, αλλά με έριξαν τελικά στα 8900 (download).
Και κάτι τελευταίο:
Αυτό http://www.youtube.com/watch?v=ghqGws9hdRQ , θα το έχτε διαβάσει ήδη φαντάζομαι.
Τι λέτε οι παλιοί στο forum; Πως σας φαίνεται;
Και όμως υπάρχει κόσμος που είτε δεν γνωρίζει, είτε για χ,ψ λόγους δεν έχει αλλάξει το password στο router.
Όλοι αυτοί τι κάνουν; Γλέντια; :lol:
Αυτο to Pirelli (Ιταλική Διοίκηση, γαρ) είναι μεγάλη αμαρτία. Κλειδωμένο (εκεί που πρέπει, βλ. firewall που δεν υπάρχει στο νέο web μενού, το configuration tools που επίσης λείπει κ.α. στο wireless κλπ) και το Admin password βέβαια, στην εταιρεία !!!
Ένας μόνιμος φιλοξενούμενος μέσα στο σπίτι σας. Δεν ξέρετε ποτέ πως θα ενεργήσει....
Και το άλλο:
Τις τελευταίες δύο-τρείς ημέρες το σύστημα SMS της ON δεν λειτουργεί και το γνωρίζουν. Ας ελπίσουμε λένε ότι από αύριο 26/3 θα διορθωθεί.
Μετά από όλα αυτά εσείς:
ΠΟΣΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΘΑ ΗΣΑΣΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ON;
Ευχαριστώ που με ανεχθήκατε.
ΒΔ