PDA

Επιστροφή στο Forum : Διακοπη απο ON αλλα χρεωνεται η πιστωτικη καρτα



fnwokke
02-04-08, 02:12
Γεια χαρα,

Λοιπον μετα απο 2-3 μηνες και με προβληματα υπηρεσιων απο την ΟΝ (διακοπες στο internet & στο τηλεφωνο) αποφασισα αφου πρωτα τους πηρα αρκετες φορες τηλεφωνο και τους ενημερωσα για ολα τα προβληματα δινοντας τους και αρκετο χρονο μηπως λυθουν, αποφασισα λοιπον να διακοψω με αυτους και εχοντας ενημερωσει για το οτι θελω να παω σε αλλον παροχο μη αντεχοντας αλλο τα συνεχη προβληματα που δεν λυνονταν.

Ως εκ τουτου,μιλωντας στο τηλεφωνο μου δωσαν ημερομηνια "απεμπλοκης" απο αυτους αφου πρωτα εστειλα fax με αυτα που θελαν για την αιτηση διακοπης.

Ειμαι ηδη στον ΟΤΕ, και ξαφνικα βλεπω να μου ρχετε ο λογαριασμος ο οποιος συνεχιζει να χρεωνεται στην πιστωτικη μου καρτα! Ενημερωνω αμεσως στο τηλεφωνο την ΟΝ και να μου λεει η υπαλληλος οτι ειμαι ακομα εκει!!!! Ρε, τι λετε ρε???? Εξαλλος, τους λεω να με παρει καποιος υπευθυνος να μιλησουμε (αφηνω στοιχεια που ΗΔΗ οι ηλιθιοι τα εχουν στο computer τους) και ακομα περιμενω να με παρει...καποιος!!! Σιγα να μην με παρει κιολας!!!

Αμεσως μετα στελνω fax στην τραπεζα οπου εκδοθηκε η πιστωτικη μου καρτα και αιτουμαι αμφισβητηση της συναλλαγης που εγινε απο αυτους και οποιαδηποτε μελλοντικη πλεον απο την εν λογω εταιρεια!

Ειχε αλλος παρομοια εμπειρια?

nosf1234
02-04-08, 02:35
Αφου σου ευχηθω καλη τυχη και καλα ξεμπερδεματα , συνιστω να κανεις αμεσα κατεγγελιες σε αρμοδιους φορεις , Ινκα , συνηγορο του καταναλωτη κτλ.

k_gerax
02-04-08, 09:33
Ειχα ακριβως το ιδιο προβλημα με Teledome. Επι 3 μηνες εστελναν χρεωστικα στην καρτα. Κατεληξα να μιλησω με τους υπευθυνους της τραπεζας και να κοψω προσωρινα τις εντολες χρεωσης προς την καρτα μου. Μετα τους εστειλε επισημα επιστολη η τραπεζα και μετα απο 6-7 μηνες μου στειλαν ενα πιστωτικο με ενα γελοιο ποσο! Καμμια σχεση με οτι χρεωναν οι αλητες...

pirobola
02-04-08, 10:35
Πήγαινε στην Τράπεζα και ζήτησε αλλαγή του νούμερο της κάρτας ( ακύρωση ) που έχεις και κατάργηση της παλιάς. Έτσι δεν θα μπορούνε να χρεώσουνε τίποτα ποια αν δεν γίνεται αυτό κάνε αίτηση στην τράπεζα για αμφισβήτηση συναλλαγής για χρέωση που δέχτηκες και που ποτέ δεν έκανες συναλλαγή.

atheos71
02-04-08, 10:58
Kάτι προαισθανόμουν και δεν προτίμησα πιστωτική κάρτα για συναλλαγή με την ΟΝ.:whistle:

etsouk2000
02-04-08, 10:59
Γεια χαρα,
Ειχε αλλος παρομοια εμπειρια?

Εγω εχω την αντιθετη εμπειρια με την ΟΝ! Τους δινω πιστωτικη καρτα να χρεωσουν και δεν την χρεωνουν!! Ανεξοφλητος μενει ο λογαριασμος! Τους παιρνω καθε μηνα και τους λεω "μα γιατι δεν χρεωνετε την καρτα που σας εχω δωσει;;;" και ολο λενε οτι το εφτιαξαν και ολο το ιδιο μενει.

Πρεπει πρωτα με φαξ να ζητησεις απο την ΟΝ ακυρωση της παγιας εντολης εξοφλησης μεσω καρτας. Αν μετα απο αυτο συνεχιζουν να σε χρεωνουν, τοτε σαφως και πρεπει να τους κυνηγησεις για την παρανομη χρεωση της καρτας σου. Ακομα κι αν θεωρουν οτι τους χρωστας λεφτα, δεν δικαιουνται να χρεωνουν την καρτα σου χωρις την εξουσιοδοτηση σου. Πρεπει ομως πρωτα να αρεις την εξουσιοδοτηση που τους ειχες δωσει παλια.
Μετα τους κυνηγας μεσω υπουργειου αναπτυξης, συνηγορου καταναλωτη, τραπεζας κλπ.
Ενας ακομα αμεσος τροπος διακοπης της χρεωσης ειναι το να δηλωσεις στην τραπεζα κλοπη-απωλεια της καρτας. Σου βγαζουν νεα καρτα με νεο αριθμο αρα ο παλιος αριθμος, που εχει η ΟΝ, θα παψει να ισχυει.

alexnir
02-04-08, 17:30
δεν το πιστευω πως πρεπει καποιος να καταφυγει σε τετοιες ενεργιες για να απεμπλακει απο μια εταιρια :hmm:
τεσπα, το ιδιο προβλημα ειχε και ενας γειτονας-φιλος εδω και πηγε απο τα γραφεια τους για να το τακτοποιησει και πηρε και τα αδικα χρεωμενα στην καρτα χρηματα εκεινη την στιγμη.
αν σου ειναι ευκολο κανε μια βολτα απο τα γραφεια τους, γιατι απο το τηλ. σου λενε ολοι πως ολα ειναι καλα και μετα εμφανιζονται τα προβληματα απο το πουθενα

ManosTT
05-04-08, 21:20
Σε 40 ημέρες "λειτουργίας" :rant: πρόλαβα κα είχα

α) 6 ημέρες χωρίς εισερχόμενες κλήσεις,
β) αλλές 7 ημέρες χωρίς καθόλου τηλέφωνο και
γ) παραμονές γιορτών άλλες 3 ημερες χωρίς καθόλου τηλέφωνο
Διέκοψα λοιπόν και εγώ από την Ουφ Telecoms, (εστειλα fax που έλεγε οτι εκείνη αδυνατούσε να μου παρέχει τις από το συμβόλαιο ορισμένες υπηρεσιές ),από τον Ιανουαρίο. Eκείνη συνέχισε να με θυμάται και να μου στέλνει λογαριασμούς (χτες έφτασε και άλλος, αυξηθηκε κιολας βλέπω 44,5 ευρουλάκια).
Τους πήρα λοιπόν τηλέφωνο πριν κανα μήνα με τον προηγούμενο λογαριασμο που μου είχαν στείλει, τους εξήγησα και επειδή, γνωρίζω την ταχύτητα με την οποία διεκπαιρεώνουν τα προβλήματα που υπάρχουν δεν εχω αγχωθεί ακόμα. Ειμαι σιγουρος,... θα με πάρουν τηλέφωνο όπως υποσχέθηκαν.
Αυτη τη φορά για ποικιλία λέω να στείλω κανα fax σε κανεναν άλλον με κοινοποίηση βέβαια στην Ουφ, ..μη λεει οτι δεν τη παίρνω τηλέφωνο πια.
Τον επόμενο μήνα πάντως αν δεν γίνει κάτι θα πάω και θα πληρώσω τον λογαριασμό. Κ μετα θα αρχίσω την διαφήμιση. Δε θα αφήσω εντυπο για εντυπο, e-mail για e-mail, και οταν κερδίσω το τζοκερ θα τους βγάλω και διαφήμιση στην τηλέοραση και το ραδιόφωνο. Με ένα ποτο λιγότερο κάθε παρασκευή αγοράζω φτηνή διασκέδαση. Τουλάχιστον θα ισοσκελίσω την ταλαιπωρία μου.

@ ADSLgr.com All rights reserved.