PDA

Επιστροφή στο Forum : Tellas DSL 24Mbit. Σχολιασμός της υπηρεσίας (αναμονή, ταχύτητες, προβλήματα κλπ)



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48

crypter
14-09-08, 20:42
εχεις κατεβασει την σωστη εκδοση του προγραμματος που ταιριαζει στο μοντεμ σου; εχεις βαλει τα σωστα username/pass για προσβαση στο μοντεμ; γενικα ειναι ολες οι ρυθμισεις σωστες;
εναλλακτικα μπορεις να διαβασεις το εγχειρηδιο του μοντεμ σου και να δεις τα στοιχεια μεσα απο το web interface του (δηλ. μεσα απο τον browser σου)

Mouse Potato
14-09-08, 20:45
το χρησιμοποίησα αλλά μου βγάζει λάθος το port 23 που έχει από τις default ρυθμίσεις και δεν κάνει σύνδεση με το ρουτερ.

Πήγαινε στον browser σου και πάτα την default ip του συγκεκριμένου ρούτερ


HTTP://192.168.0.1


Username: admin
Password: password

(Αν δεν τα χεις αλλάξει)

Και ψάξε για adsl statistics (ή όπως τα λέει)

juno12
15-09-08, 01:06
Πήγαινε στον browser σου και πάτα την default ip του συγκεκριμένου ρούτερ


HTTP://192.168.0.1


Username: admin
Password: password

(Αν δεν τα χεις αλλάξει)

Και ψάξε για adsl statistics (ή όπως τα λέει)

Το συγκεκριμένο ρουτερ δεν έχει καθόλου στατιστικά ή στοιχεία σύνδεσης.
Το dmt έχει διαφορετικές εκδόσεις για κάθε ρουτερ;

Mouse Potato
15-09-08, 01:37
Το συγκεκριμένο ρουτερ δεν έχει καθόλου στατιστικά ή στοιχεία σύνδεσης.
Το dmt έχει διαφορετικές εκδόσεις για κάθε ρουτερ;

Ακριβώς. Δεν υπάρχει dmt tool για το ρούτερ σου. Μόνο απ' το GUI, όπως σου είπα παραπάνω, θα μπορέσεις να δεις.

juno12
15-09-08, 02:41
αν είδες κι εγώ σου λέω οτι το ρουτερ αυτό δεν έχει καθόλου στοιχεία σύνδεσης στο gui

Leftos
15-09-08, 11:04
Μωρέ και εμένα το e-care λέει 24/1 και η γραμμή μου σηκώνει μια χαρά πάνω από 12 αλλά ακόμα δεν έχω δει ποτέ συγχρονισμό πάνω από τα 12.

juno12
15-09-08, 11:33
Άρα μάλλον δεν έχουν αλλάξει παντού τα dslam τους.
Anyway μια χαρά είμαστε κι έτσι.

Mouse Potato
15-09-08, 12:00
Άρα μάλλον δεν έχουν αλλάξει παντού τα dslam τους.
Anyway μια χαρά είμαστε κι έτσι.

Τι εννοείς όταν λες "δεν έχουν αλλάξει τα dslam τους"; Το provisioning μπορεί να έχει γίνει από μεριάς τελλάς αλλά απ' τη στιγμή που δεν μπορεί να φτάσει η γραμμή σου τα 24 λόγω θορύβου/παρεμβολών + εξασθένισης δε θα τα φτάσει ποτέ.

juno12
15-09-08, 12:43
Εννοώ οτι μπορεί τα υπάρχοντα dslam στην περιοχή μου να μην υποστηρίζουν τα 24.
Κάποιους μήνες πρίν μου έλεγαν οτι λόγω θορύβου δεν θα έπιανα ούτε 12 αλλά λίγες εβδομάδες μετά πήγε κανονικά στα 12 και χωρίς προβλήματα.

Mouse Potato
15-09-08, 15:09
Από τη στιγμή που στο e-care σου 'χει 24M/1M, η γραμμή σου είναι ελεύθερη να πιάσει έως 24. Δυστυχώς μιλάμε όμως θεωρητικά γιατί δεν γνωρίζουμε τα στατιστικά της γραμμής σου. So...

spyrcom
15-09-08, 18:45
Ρε παληκάρια χωρίς πλάκα τωρα...Μπορεί καποιος να μου πει τι σ1%^#$%@# φταίει για τις αποσυνδέσεις(οι οποίες απ' όσο έχω παρατηρήσει οργιάζουν κατά τις πρωινές ώρες)???? Απ ' όσο ξέρω οι πιο πολλοί κλειδώνουμε snr γύρω στο 9-10 οπότε τα περί χαμηλού snr τα θεωρώ βλακείες...εκτός κι αν δίνουν 24 mbps χωρίς να μπορούν να τα υποστηρίξουν. Ας ξεχάσουμε τους χαμηλούς συγχρονισμούς ..ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ δεν μπορούν έστω κ με τις απαράδεκτες ταχύτητές να κάνουν κάτι για την αστάθεια του δικτύου τους??? έχω βαρεθεί να βρίσκω το adsl μου πεσμένο το πρωι...Ας γίνει κάτι εχω κουραστεί να μπινελικώνω στο 13800!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :worthy:

Mouse Potato
15-09-08, 18:52
Ξεκίνα να μπινελικώνεις το 1212 αφού πρώτα δηλώσεις βλάβη ;)

Spanos
15-09-08, 18:56
Ρε παληκάρια χωρίς πλάκα τωρα...Μπορεί καποιος να μου πει τι σ1%^#$%@# φταίει για τις αποσυνδέσεις(οι οποίες απ' όσο έχω παρατηρήσει οργιάζουν κατά τις πρωινές ώρες)???? Απ ' όσο ξέρω οι πιο πολλοί κλειδώνουμε snr γύρω στο 9-10 οπότε τα περί χαμηλού snr τα θεωρώ βλακείες...εκτός κι αν δίνουν 24 mbps χωρίς να μπορούν να τα υποστηρίξουν. Ας ξεχάσουμε τους χαμηλούς συγχρονισμούς ..ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ δεν μπορούν έστω κ με τις απαράδεκτες ταχύτητές να κάνουν κάτι για την αστάθεια του δικτύου τους??? έχω βαρεθεί να βρίσκω το adsl μου πεσμένο το πρωι...Ας γίνει κάτι εχω κουραστεί να μπινελικώνω στο 13800!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :worthy:

Φίλε μου μη το ψάχνεις. Εγω όταν είχα Tellas με είχαν βάλει στα 7999/999 για να έχω σταθερότητα της γραμμής και πάλι όμως υπήρχαν αποσυνδέσεις. Τώρα είμαι στη Forthnet και είμαι με ελέυθερη γραμμή στα 10458/1020 και έχω να δω αποσύνδεση μια εβδομάδα, δηλαδή απο τότε που έκανα το router τελευταία φορά επανεκίνηση. Άσε που ξέχασα τις πατέντες με το πώς βάζεις OpenDNS στο router και διάφορα άλλα που έπρεπε να κάνεις με την Tellas για να παίξει. Με Forthnet έβαλα το router να παίξει και ξέχασα οτι υπάρχει.


Uptime:6 days, 22:20:39 http://dsldevice/images/spacer.gif

DSL Type:G.992.5 annex A http://dsldevice/images/spacer.gif

Type:PPPoE http://dsldevice/images/spacer.gif

Uptime:6 days, 22:21:32 http://dsldevice/images/spacer.gif

IP Address:77.49.Χ.Χhttp://dsldevice/images/spacer.gif

Απλα οι άνθρωποι δε ξέρουν να ρυθμίζουν τα DSLAM, το mask, τα dB κλπ ή δε θέλουν να τα ρυθμίσουν σωστά σκόπιμα. Υπάρχει και η περίπτωση τα DSLAM που χρησιμοποιούν να είναι μάπα, αν και μου φαίνεται λίγο περίεργο το Alcatel DSLAM με Broadcom να έχει χειρότερη απόδοση απο το Huawei με Infineon που χρησιμοποιεί η Forthnet.

spyrcom
15-09-08, 19:51
Παίζει σοβαρά αυτό που λες!δεν ξέρουν τι τους γίνεται απ' όσο εχω καταλάβει απ' τις ατέλειωτες συνομιλίες μαζί τους...Φορητότητα παίζει από τελλας ή θα πρέπει να μπλέκω με αλλαγές??....και κάτι ακόμα!από τελλας σε forthnet πόσο καιρό σου πήρε η μετάβαση????γιατί δεν την παλέβω πάλι να μείνω 2 μήνες χωρίς internet!

D_J_V
15-09-08, 20:07
Καλησπέρα...
Εχω κάνει αίτηση για Double play best price...
Η αίτηση έγινε σε κατάστημα της Wind-Tellas όπου έδωσα και φωτοτυπία ταυτότητας και λογαριασμό του ΟΤΕ...
Ομως ΔΕΝ υπέγραψα πουθενά για κανένα συμβόλαιο...
Μου είπαν οτι όλα θα γίνουν σε κανα μήνα...
Mετά απο 2 εβδομάδες βάζω το τηλέφωνό μου στην ιστοσελίδα και μου βγάζει οτι δεν υπάρχει αίτημα...
Το ίδιο και στο 13800.. δε με βρίσκουν...
Τι έχει γίνει δε μπορώ να καταλάβω?!!?!?!!!
Να ανησυχήσω και να ξαναστείλω Ο ΙΔΙΟΣ υπογεγραμμένα σε ΦΑΚΕΛΟ όλα τα χαρτιά ή να περιμένω?????

vaggoulas
15-09-08, 20:11
Καλησπέρα...
Εχω κάνει αίτηση για Double play best price...
Η αίτηση έγινε σε κατάστημα της Wind-Tellas όπου έδωσα και φωτοτυπία ταυτότητας και λογαριασμό του ΟΤΕ...
Ομως ΔΕΝ υπέγραψα πουθενά για κανένα συμβόλαιο...
Μου είπαν οτι όλα θα γίνουν σε κανα μήνα...
Mετά απο 2 εβδομάδες βάζω το τηλέφωνό μου στην ιστοσελίδα και μου βγάζει οτι δεν υπάρχει αίτημα...
Το ίδιο και στο 13800.. δε με βρίσκουν...
Τι έχει γίνει δε μπορώ να καταλάβω?!!?!?!!!
Να ανησυχήσω και να ξαναστείλω Ο ΙΔΙΟΣ υπογεγραμμένα σε ΦΑΚΕΛΟ όλα τα χαρτιά ή να περιμένω?????
Πήγαινε στο κατάστημα να σου πουν τι έκαναν με την αίτηση.Μπορεί πολύ απλά να μην την έχουν στείλει καν ακόμα.

Spanos
15-09-08, 20:11
Παίζει σοβαρά αυτό που λες!δεν ξέρουν τι τους γίνεται απ' όσο εχω καταλάβει απ' τις ατέλειωτες συνομιλίες μαζί τους...Φορητότητα παίζει από τελλας ή θα πρέπει να μπλέκω με αλλαγές??....και κάτι ακόμα!από τελλας σε forthnet πόσο καιρό σου πήρε η μετάβαση????γιατί δεν την παλέβω πάλι να μείνω 2 μήνες χωρίς internet!

Παίζει, εγω έκανα απλά την αίτηση σε ένα κατάστημα και περίμενα απο 1/7 εώς 30/7 που έγινε η αλλαγή μέσα σε λίγες ώρες.


Καλησπέρα...
Εχω κάνει αίτηση για Double play best price...
Η αίτηση έγινε σε κατάστημα της Wind-Tellas όπου έδωσα και φωτοτυπία ταυτότητας και λογαριασμό του ΟΤΕ...
Ομως ΔΕΝ υπέγραψα πουθενά για κανένα συμβόλαιο...
Μου είπαν οτι όλα θα γίνουν σε κανα μήνα...
Mετά απο 2 εβδομάδες βάζω το τηλέφωνό μου στην ιστοσελίδα και μου βγάζει οτι δεν υπάρχει αίτημα...
Το ίδιο και στο 13800.. δε με βρίσκουν...
Τι έχει γίνει δε μπορώ να καταλάβω?!!?!?!!!
Να ανησυχήσω και να ξαναστείλω Ο ΙΔΙΟΣ υπογεγραμμένα σε ΦΑΚΕΛΟ όλα τα χαρτιά ή να περιμένω?????

Αυτό μονο το 13800 μπορεί να στο απαντήσει. Εμείς που να ξέρουμε τι έχει γίνει η αίτηση σου;

Mouse Potato
15-09-08, 20:13
Να πας στο ίδιο κατάστημα της wind να τους ρωτήσεις τι απέγινε η αίτησή σου. Αν σου τα μασάνε παίρνεις τηλ το 13800 για να δεις τι γίνεται... Simplicity ;)

chaos38
15-09-08, 23:23
Φίλε μου μη το ψάχνεις. Εγω όταν είχα Tellas με είχαν βάλει στα 7999/999 για να έχω σταθερότητα της γραμμής και πάλι όμως υπήρχαν αποσυνδέσεις. Τώρα είμαι στη Forthnet και είμαι με ελέυθερη γραμμή στα 10458/1020 και έχω να δω αποσύνδεση μια εβδομάδα, δηλαδή απο τότε που έκανα το router τελευταία φορά επανεκίνηση. Άσε που ξέχασα τις πατέντες με το πώς βάζεις OpenDNS στο router και διάφορα άλλα που έπρεπε να κάνεις με την Tellas για να παίξει. Με Forthnet έβαλα το router να παίξει και ξέχασα οτι υπάρχει.


Uptime:6 days, 22:20:39 http://dsldevice/images/spacer.gif

DSL Type:G.992.5 annex A http://dsldevice/images/spacer.gif

Type:PPPoE http://dsldevice/images/spacer.gif

Uptime:6 days, 22:21:32 http://dsldevice/images/spacer.gif

IP Address:77.49.Χ.Χhttp://dsldevice/images/spacer.gif

Απλα οι άνθρωποι δε ξέρουν να ρυθμίζουν τα DSLAM, το mask, τα dB κλπ ή δε θέλουν να τα ρυθμίσουν σωστά σκόπιμα. Υπάρχει και η περίπτωση τα DSLAM που χρησιμοποιούν να είναι μάπα, αν και μου φαίνεται λίγο περίεργο το Alcatel DSLAM με Broadcom να έχει χειρότερη απόδοση απο το Huawei με Infineon που χρησιμοποιεί η Forthnet.

Αν πεσεις σε κανα λουκι με την forthnet θα μας το πεις γιατι απότι βλεπουμε και στο forum της
forthnet απο παραπονα ειναι μια απο τα ιδια με TELLAS.
Τα αντιστοιχα με αυτα που λες για την Τελλας λενε και πελατες της forthnet.
Οπως εσυ δεν εχεις προβλημα με forthnet υπαρχουν πολλοι σε ολες τις αλλες εταιριες που δεν εχουν προβλημα επισης οπως υπαρχουν και πολλοι που αντιμετωπιζουν αρκετα προβληματα.

Νομιζω οτι ολοι μας πρεπει να ειμαστε αντικειμενικοι και οχι κολλημενοι.

Spanos
15-09-08, 23:59
Αν πεσεις σε κανα λουκι με την forthnet θα μας το πεις γιατι απότι βλεπουμε και στο forum της
forthnet απο παραπονα ειναι μια απο τα ιδια με TELLAS.
Τα αντιστοιχα με αυτα που λες για την Τελλας λενε και πελατες της forthnet.
Οπως εσυ δεν εχεις προβλημα με forthnet υπαρχουν πολλοι σε ολες τις αλλες εταιριες που δεν εχουν προβλημα επισης οπως υπαρχουν και πολλοι που αντιμετωπιζουν αρκετα προβληματα.

Νομιζω οτι ολοι μας πρεπει να ειμαστε αντικειμενικοι και οχι κολλημενοι.

Στην Tellas είμουν πελάτης 17 μήνες, απο τότε που βγήκε το Zisto στα 4/512 και πιο πρίν ήμουν στη Vivodi με ΑΡΥΣ. Δε νομίζω οτι είναι κόλλημα να αλλάζεις παρόχο όταν βλέπεις οτι έχεις προβλήματα και να καταθέτεις την προσωπική σου εμπειρία πχ οτι σε είχαν κλειδωμένο στα 7999/999 και η γραμμή να μην είναι σταθερή και πάλι. Το βασικό πρόβλημα με την Tellas δεν είναι οτι κάποιοι έχουν προβλήματα αποσυγχρονισμών επειδή το δίκτυο χαλκού είναι χάλια όπος γίνεται συνήθως με τους άλλους παρόχους αλλα οτι υπάρχει ένα αυθαίρετο κλείδωμα σε χαμηλότερες ταχύτητες γραμμής σε πολλούς που η γραμμή τους σηκώνει πολύ περισσότερο με παράλληλα disconnections παρόλο που το SNR είναι στα 9.5dB. Eπίσης υπάρχουν και άλλα προβλήματα όπως συχνά downtimes ολόκληρου του δικτύου, οι DNS Servers τα παίζουν κάθε τόσο και αναγκαστικά βάζεις OpenDNS, προβλήματα με τους mail servers (downtimes και spam filter), τώρα το ΑΙΧ και πιο πρίν αυτός ο BRAS3 που προστέθηκε και μας ταλαιπώρησε για κάνα μήνα.

Η Tellas είναι ένας μεγάλος πάροχος με χιλιάδες πελάτες και μια Wind απο πίσω, δηλαδή χρήμα και οι πελάτες περιμένουν κάτι καλύτερο γιατί δεν είναι Teledome και Lannet. H περιοχή συνδρομητών ας πούμε είναι της πλάκας και τόσα χρόνια περιμένουμε να την αναβαθμίσουν, δεν έχει proxy server, δεν έχει FTP, δεν δίνει back up σύνδεση. Nα πούμε και για τα καταστήματα της Wind που τουλάχιστον θα μπορούσαν να δίνουν τον εξοπλισμό δωρεάν ή επι πληρωμή μαζί με την αίτηση για να μη γίνεται το μπάχαλο με τα courier. Θα μπορούσαν να σου στέλνουν ένα SMS με τους κωδικούς για να μην ταλαιπωρήσε στα τηλέφωνα ή με την πορεία της σύνδεσης.

Είναι πολλά πράγματα που η Tellas απογοητεύει και δίκαια πέρνει το χαρακτηρισμό του χειρότερου απο τους μεγάλους εναλλακτικούς.

vaggos_fromhell
16-09-08, 00:02
Στην Tellas είμουν πελάτης 17 μήνες, απο τότε που βγήκε το Zisto στα 4/512 και πιο πρίν ήμουν στη Vivodi με ΑΡΥΣ. Δε νομίζω οτι είναι κόλλημα να αλλάζεις παρόχο όταν βλέπεις οτι έχεις προβλήματα και να καταθέτεις την προσωπική σου εμπειρία πχ οτι σε είχαν κλειδωμένο στα 7999/999 και η γραμμή να μην είναι σταθερή και πάλι. Το βασικό πρόβλημα με την Tellas δεν είναι οτι κάποιοι έχουν προβλήματα αποσυγχρονισμών επειδή το δίκτυο χαλκού είναι χάλια όπος γίνεται συνήθως με τους άλλους παρόχους αλλα οτι υπάρχει ένα αυθαίρετο κλείδωμα σε χαμηλότερες ταχύτητες γραμμής σε πολλούς που η γραμμή τους σηκώνει πολύ περισσότερο με παράλληλα disconnections παρόλο που το SNR είναι στα 9.5dB. Eπίσης υπάρχουν και άλλα προβλήματα όπως συχνά downtimes ολόκληρου του δικτύου, οι DNS Servers τα παίζουν κάθε τόσο και αναγκαστικά βάζεις OpenDNS, προβλήματα με τους mail servers (downtimes και spam filter), τώρα το ΑΙΧ και πιο πρίν αυτός ο BRAS3 που προστέθηκε και μας ταλαιπώρησε για κάνα μήνα.

Η Tellas είναι ένας μεγάλος πάροχος με χιλιάδες πελάτες και μια Wind απο πίσω, δηλαδή χρήμα και οι πελάτες περιμένουν κάτι καλύτερο γιατί δεν είναι Teledome και Lannet. H περιοχή συνδρομητών ας πούμε είναι της πλάκας και τόσα χρόνια περιμένουμε να την αναβαθμίσουν, δεν έχει proxy server, δεν έχει FTP, δεν δίνει back up σύνδεση. Nα πούμε και για τα καταστήματα της Wind που τουλάχιστον θα μπορούσαν να δίνουν τον εξοπλισμό δωρεάν ή επι πληρωμή μαζί με την αίτηση για να μη γίνεται το μπάχαλο με τα courier. Θα μπορούσαν να σου στέλνουν ένα SMS με τους κωδικούς για να μην ταλαιπωρήσε στα τηλέφωνα ή με την πορεία της σύνδεσης.

Είναι πολλά πράγματα που η Tellas απογοητεύει και δίκαια πέρνει το χαρακτηρισμό του χειρότερου απο τους μεγάλους εναλλακτικούς.

You've got a point there, dude. ;)

karavagos
16-09-08, 00:16
Υπάρχει και η περίπτωση τα DSLAM που χρησιμοποιούν να είναι μάπα, αν και μου φαίνεται λίγο περίεργο το Alcatel DSLAM με Broadcom να έχει χειρότερη απόδοση απο το Huawei με Infineon που χρησιμοποιεί η Forthnet.

Alcatel (+Siemens) έχει και η Forthnet.

Spanos
16-09-08, 00:31
Alcatel (+Siemens) έχει και η Forthnet.



E τότε είμαι σε Siemens (Infineon), νόμιζα οτι Infineon=Huawei (μάθαμε και κάτι σήμερα)

sofaki
16-09-08, 08:13
Μπορεί κάποιος να μου πει γιατι η γραμμή μου χαλάει ανά βδομ?Από που μπαίνει ο θόρυβος????

George_Prix
16-09-08, 08:47
Παιδια εχει χαλασει σε κανεναν το Speedtouch ή μονο στη φιλη χαλασε?
Αν και ακομα δε πηγα σπιτι της να το δω, δε μπορει να μπει στη σελιδα του Router και εφοσον το καλωδιο μου ειπε οτι ειναι κουμπωμενο κανονικα πισω απο το router και το PC, λογικα μας αφησε χρονους. :cry:

btw πηρα προχθες τηλεφωνο για μια ακομα φορα στην Tellas εκ μερους της, για το γνωστο θεμα της απατης με τα "24 mbps" που υποτιθεται πως δινουν.
Με ενα ψαρωτικο στυλ λες και εβλεπα οτι δειχνει το PC του τεχνικου, του ειπα.....
-Γιατι μας εχετε βαλει κοφτη στην ταχυτητα και δε μπορουμε να πιασουμε πανω απο 12mbps?"
-Mα τι λετε κυριε η Tellas δινει εως 24mbps.
-Ρε φιλε πλακα μας κανεις τωρα? Και 100 reboots να κανω στο router συγχρονιζει στα 11997 λες και εχει limiter εκει. Και μιλαμε για γραμμη που μπορει να σηκωσει πανω απο 20mbps σε μια σοβαρη εταιρια.
-ααααα εχετε δικιο. Τωρα βλεπω οτι το αιτημα σας για 24mbps(αιτημα ηταν το προηγουμενο τηλεφωνο που πηρα και εβριζα :p) απορριφθηκε. Το προφιλ σας ειναι στα 12 mbps.
-Δε μιλαμε για κανενα αιτημα φιλε μου. Εσεις δινετε 24mbps και ο καθενας συγχρονιζει αναλογα με την ποιοτητα της γραμμης του, ειτε στα 6 ειτε στα 15 ειτε στα 23. Θα σας παρακαλαμε να μας δωσετε αυτο για το οποιο πληρωνουμε?
-Ο κυριος ΤΑΔΕ απερριψε το αιτημα σας, ισως γιατι εκρινε οτι η γραμμη δεν αντεχει πολλα πολλα.
-Ο κυριος ΤΑΔΕ ειναι ασχετος, γιατι η γραμμη ειναι διαμαντι. Με 13-14 attenuation μπορει να σηκωσει πανω απο 20mbps και τη στιγμη που μιλαμε εχει up time 17 μερες χωρις disconnection. Aς συγχρονιζουμε στα 20+ και ας εχουμε και 1 disconnection καθε 5 μερες.
-Θα το προωθησω παλι το αιτημα μας για αλλαγη πακετου στα 24mbps.

Παιδια sorry αν κατανταω κουραστικος λεγοντας τα ιδια και τα ιδια.
Απλα εγω εβαλα τη φιλη μου στην Tellas και αισθανομαι υπαιτιος για την κοροιδια που γινεται σε βαρος της.
Επισης δεν ανεχομαι να κοροιδευουν κανεναν αλλο και οσο περναει απο το χερι μου, για κατι που ειμαι σιγουρος, φωναζω μπας και αλλαξει.
Τελος να σας πω οτι δεν ειμαι fan boy κανενος παροχου.
Ειμαι στη Forthnet και τους πρωτους μηνες που ειχα πολλα προβληματα την ειχα κραξει οσο κανενας αλλος. Ειδα οτι σε αυτο το νημα συμμετεχει και ο karavagos, οπως συμμετεχεi και στο νημα της Forthnet. Μπορει να σας επαληθευσει τους αφρους που εβγαζα εναντια στη Forthnet τους πρωτους μηνες. :p
Aλλα η Forthnet αποδειχτηκε πιο σοβαρη εταιρια.
Τα αρχικα προβληματα ασταθειας που ειχε, προσπαθησε να τα διορθωσει αναβαθμιζοντας το δικτυο της και οχι πετσοκοβοντας το bandwidth των πελατων της οπως η Tellas.:down:

juno12
16-09-08, 11:05
Οπως εσυ δεν εχεις προβλημα με forthnet υπαρχουν πολλοι σε ολες τις αλλες εταιριες που δεν εχουν προβλημα επισης οπως υπαρχουν και πολλοι που αντιμετωπιζουν αρκετα προβληματα.

Νομιζω οτι ολοι μας πρεπει να ειμαστε αντικειμενικοι και οχι κολλημενοι.

Ακριβώς!!!+1:oneup:

spyrcom
16-09-08, 16:46
Αντικειμενικοί είμαστε...κοίτα εδώ δεν μιλάμε για κάποιο πρόβλημα που το έχουν 10 ή 20 πελάτες της Tellas...εδώ μιλάμε για κάποια μαλακία που παίζει με ΟΛΟΥΣ!πώς είναι δυνατόν να πληρώνουμε 24 mbps και ΚΑΝΕΝΑΣ μα πραγματικΑ ΚΑΝΕΝΑΣ να μην κλειδώνει πάνω απ τα 15...και μιλάμε για γραμμές με τρελά χαμηλά attenuation 10 μέτρα απ' τα dslam!Προσωπικά με 13 attenuation δεν έχω συγχρονίσει ποτέ πάνω απ τα 14.Για να μην επαναλάβω για πολλοστή φορά σ' αυτό το topic τις άπειρες αποσυνδέσεις, το γεγονός ότι μετά από κάθε αποσύνδεση το ρουτερ μου συγχρονίζει σε τελείως διαφορετικές ταχύτητες, αλλά ΚΥΡΙΩΣ το ότι άτομα στον όροφο μου με διαφορετικούς providers και ίδια στατιστικά πιάνουν υπερβολικά υψηλότερες ταχύτητες...!!!<<< Το σίγουρο είναι ότι κάτι παίζει με την tellas κάτι που στο helpdesk ή δεν ξέρουν ή δεν λένε -παρά τους καβγάδες- και πρέπει με κάποιο τρόπο να γίνει κάτι! αλλιώς προβλέπω μαζική αλλαγή παρόχου αν τουλάχιστον κρίνω απ τη δική μου αγανάκτηση και πολλών φίλων... :rtfm:

>> Υ.Γ. Όσον αφορά την ιστορία με τα επωνομαζόμενα profile που ενώ έχει γίνει αναβάθμιση χωρίς να σε ειδοποιήσει κανείς σου βάζουν έναν τρελό κόφτη γιατί λέει ο τεχνικός πιστεύει πως η γραμμή έχει πρόβλημα και θορύβους και ιστορίες για αγρίους - και μένεις μήνες έτσι -αν φυσικά δεν το πάρεις χαμπάρι- πληρώνοντας μία υπηρεσία που σου παρέχουν το 1/4 της - την θεωρώ επιοικώς απαράδεκτη για έναν ISP που θέλει να λέγεται σοβαρός << Ας μην ξεχνάμε ρε παιδιά πως υπάρχουν ανάμεσα μας και άνθρωποι με λίγες γνώσεις ιντερνετ που όλα αυτά γίνονται εν αγνοία τους...στην περίπτωσή τους αυτό που κάνει η τελλάς ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΟΙΝΗ ΚΟΡΟΪΔΙΑ!! :down:

Alompar
16-09-08, 17:33
Βλεπω οτι σε ολους τα ιδια λενε. Σημερα πηρα τηλ το 1212 και ρωτησα γιατι εφοσον στο E-Care φαινομαι οτι εχω αναβαθμιστει, κλειδωνω ακομα με ταχυτητα 12. Μου ειπαν τη γνωστη παπαρολογια περι του τεχνικου και της γραμμης.

Παντως τα 12 τουλαχιστον τα χω αλλα ειναι το θεμα της κοροιδιας του καταναλωτη που του λενε οτι θα εχει 24 και τελικα ειναι στα 12.

lx911
16-09-08, 20:58
Εμενα δεν μου καιγεται καρφι γιατι η γραμμη μου δεν παει πανω απο 10...
Αυτο που μου σπαει τα νευρα ειναι η τηλεφωνια που εχει καποια μικρο προβληματα...!!!

jonk67
16-09-08, 22:49
εγω τι να πω τηλεφωνο δεν εχω , απο τον θορυβο και η adsl ειχε παει απο τα 12 στο 1 με 3 kb και σημερα μου εστειλαν ηλεκτρολογο και διαγνωσε βλαβη στο dslam παραλληλα η γραμμη επαψε να συχρονιζειι . ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΛΑΣ

ermis333
17-09-08, 08:03
εγω τι να πω τηλεφωνο δεν εχω , απο τον θορυβο και η adsl ειχε παει απο τα 12 στο 1 με 3 kb και σημερα μου εστειλαν ηλεκτρολογο και διαγνωσε βλαβη στο dslam παραλληλα η γραμμη επαψε να συχρονιζειι . ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΛΑΣ

Εσύ προφανώς έχεις "ακουμπήσει" σε ελαττωματική κάρτα πάνω στο DSLAM.




Πρέπει να αποκαταστάθηκε η βλάβη με το AIX στη δουλειά που έχουμε HOL βλέπω το tellas.aix.gr.....οπότε αν όντως αποκαταστάθηκε οι ταχύτητες θα επανέλθουν στα φυσιολογικά.

namygd
17-09-08, 09:15
Να ρωτήσω κατι .. Ειναι κανενας εντος Αττικής που να πιανει πανω απο 12,δηλαδή να κατεβάζει πανω απο 1500;;;

εγω πχ συγρονιζω στα 16000 αλλα ποτε δεν ειδα πανω απο 1450...

geodi
17-09-08, 11:08
ΕΓΩ!!!! ΝΕΑ αναβάθμιση σήμερα!! SNR 16.5, ATT 24.5 = 7086 !!!! Παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο! Ευτυχώς απ' τη δουλειά... ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ!!!!!

aragorncb600
17-09-08, 16:57
ΕΓΩ!!!! ΝΕΑ αναβάθμιση σήμερα!! SNR 16.5, ATT 24.5 = 7086 !!!! Παίρνω κάθε μέρα τηλέφωνο! Ευτυχώς απ' τη δουλειά... ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ!!!!!

πω πω φιλε μου εισαι ατυχος τι να πω και εγω στον βυρωνα μενω,καποια στιγμη με ειχαν και εμενα σε αυτη ταχυτητα παρολου που ειχα καλα στατιστικα γραμμης,
τους επερνα τηλεφωνο μερα παρα μερα μεχρι να τους ζαλισω τα φρυδια καποια στιγμη με ανεβασανε.
αλλα πιστευω σηκωνει κιαλο η γραμμη μου μεχρι τα 16

Mouse Potato
17-09-08, 17:11
Εσύ προφανώς έχεις "ακουμπήσει" σε ελαττωματική κάρτα πάνω στο DSLAM.




Πρέπει να αποκαταστάθηκε η βλάβη με το AIX στη δουλειά που έχουμε HOL βλέπω το tellas.aix.gr.....οπότε αν όντως αποκαταστάθηκε οι ταχύτητες θα επανέλθουν στα φυσιολογικά.

Εμένα τα πακέτα δεν περνάνε από AIX... :what:


Να ρωτήσω κατι .. Ειναι κανενας εντος Αττικής που να πιανει πανω απο 12,δηλαδή να κατεβάζει πανω απο 1500;;;

εγω πχ συγρονιζω στα 16000 αλλα ποτε δεν ειδα πανω απο 1450...

Ακριβώς στην ίδια κατάσταση είμαστε φίλε μου :down:

vaggos_fromhell
17-09-08, 20:45
Το ΑΙΧ δεν έχει φτιαχτεί αλλά με το εξωτερικό είναι μια χαρά.

ermis333
17-09-08, 20:48
Ναι τώρα που πήγα σπίτι το είδα.....στη δουλειά βλέπανε tellas.aix.gr (HOL) στο σπίτι δεν το βλέπει το ΑΙΧ :(

Farmako
17-09-08, 20:53
Ναι τώρα που πήγα σπίτι το είδα.....στη δουλειά βλέπανε tellas.aix.gr (HOL) στο σπίτι δεν το βλέπει το ΑΙΧ :(
Πώς το βλέπουμε αυτό;

Mouse Potato
17-09-08, 20:56
έναρξη>εκτέλεση>cmd

και στο παράθυρο tracert <κάποιον προορισμό> (πχ tracert www.otenet.gr)

Και σου δείχνει την διαδρομή του πακέτου σου μέχρι τον προορισμό. Αν ο προορισμός είναι ελληνικός καλό είναι να δεις κάπου aix.gr

geodi
18-09-08, 08:04
πω πω φιλε μου εισαι ατυχος τι να πω και εγω στον βυρωνα μενω,καποια στιγμη με ειχαν και εμενα σε αυτη ταχυτητα παρολου που ειχα καλα στατιστικα γραμμης,
τους επερνα τηλεφωνο μερα παρα μερα μεχρι να τους ζαλισω τα φρυδια καποια στιγμη με ανεβασανε.
αλλα πιστευω σηκωνει κιαλο η γραμμη μου μεχρι τα 16

Ναί φίλε μου Βυρωνιώτη, το ξέρω ότι μπορεί να πάει παραπάνω, αλλά άντε να τους πείσω!!! Που περίπου είσαι; Εγώ είμαι Καραολή-Δημητρίου, στο πάρκο. Κάθε μέρα τηλέφωνο παίρνω... :down:

namygd
18-09-08, 09:38
Ναί φίλε μου Βυρωνιώτη, το ξέρω ότι μπορεί να πάει παραπάνω, αλλά άντε να τους πείσω!!! Που περίπου είσαι; Εγώ είμαι Καραολή-Δημητρίου, στο πάρκο. Κάθε μέρα τηλέφωνο παίρνω... :down:

Εγω με χειροτερα στατιστικα συγχρωνίζω 16 παντος....ειμαστε και γειτονες

aragorncb600
18-09-08, 12:50
Ναί φίλε μου Βυρωνιώτη, το ξέρω ότι μπορεί να πάει παραπάνω, αλλά άντε να τους πείσω!!! Που περίπου είσαι; Εγώ είμαι Καραολή-Δημητρίου, στο πάρκο. Κάθε μέρα τηλέφωνο παίρνω... :down:

εγω μ.ασιας ειμαι.
τι να πεισεις που ακομα και στο τεχνικο τμημα εχουν βαλει και απαντανε οι φοιτητες δεν βγαζεις ακρη δυστηχβς με αυτους πολλυ παραμυθι λενε καθε μερα

thisisbillagain
19-09-08, 14:44
Γειά σας και από εμένα. Έχω αγανακτήσει με αυτή την Tellas λεμε...:evil: Είχα μόνο i-net 1mbps και είπα να αλλάξω και να βάλω 24...τι το ήθελα??? Ύστερα από απανωτά τηλέφωνα, ώρες αναμονής και άπειρες δικαιολογίες δεν έχω καταφέρει ακόμα τίποτα. Μου το έχουν κλειδώσει στα 2,5 (πραγματικό max 1,5). Η τελευταία δικαιολογία ους ήταν ότι μέχρι τόσο μπορεί να πάει η γραμμή μου λόγω του ότι βρίσκομαι μακρυά από το κέντρο. Πώς γίνεται αυτό από την στιγμή που ξέρω και άλλους χρήστες στην ίδια περιοχή να πιάνουν 15-16? Πραγματικά δεν ξέρω τι άλλο να κάνω. Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει. (έχω το speedstream και έχω κάνει την αναβάθμιση που έχετε ανεβάσει στο site)

Ταχύτητα 2,515/253
SNR: 10
Attn: 36

έλεος με τα κριάρια....:mad:

crypter
19-09-08, 14:47
δεν μπορεις να κανεις και τιποτα αλλο περα απο το να το αναφερεις ως βλαβη συνεχεια στο 1212 μεχρι να φιλοτημηθουν να το φτιαξουν η να αλλαξεις παροχο εφοσον ειναι τοσο χαλια η κατασταση.

thisisbillagain
19-09-08, 14:51
αυτό κάνω διαρκώς αλλά τίποτα. Μία φταίνε τα καλώδια (όπου έχω τα δικά τους), μία ο οτε (όπου δέν έχω πλέον καμία σχέση με τον οτε), μία έχει βλάβη το δίκτυό τους, και με πηγαίνουν από "καλέστε αύριο" σε "καλέστε στο τέλος της εβδομάδας". Απ'οτι φαίνεται θα τους φάω 12 μήνες στην μάπα.

crypter
19-09-08, 14:54
αν δεν εχουν περασει 10 μερες απο την ενεργοποιηση του τηλεφωνου η του ιντερνετ τοτε μπορεις να φυγεις και ετσι χωρις να πληρωσεις, αν εχουν περασει και οι χαλια ταχυτητες συνεχισουν τοτε και παλι μπορεις να φυγεις χωρις να πληρωσεις αιτιολογωντας τους το με φαξ οτι δεν σου προσφερουν τις υπηρεσιες που πληρωνεις παρα την καλη σχετικα γραμμη σου και επιθυμεις να φυγεις .

chrispen
19-09-08, 15:09
Γειά σας παιδιά,
το σπίτι δεν είχε τηλεφωνική γραμμή, υπάρχει φυσικά η πρίζα τηλεφώνου, στις 25/8 έκανα αίτηση στην Τελλάς μόνο για ίντερνετ στο ιδιόκτητο της, τότε μου είπαν οτι θα χρειαζόταν περίπου 20 ημέρες, προχτές που τους πήρα τηλέφωνο μου είπαν οτι απο την ημέρα της αίτησης θα περάσουν τουλάχιστον 2 με 2,5 μήνες επειδή δεν είχα καν τηλέφωνο. Είναι φυσιολογικό;

akkiiss55
19-09-08, 17:06
Γειά σας παιδιά,
το σπίτι δεν είχε τηλεφωνική γραμμή, υπάρχει φυσικά η πρίζα τηλεφώνου, στις 25/8 έκανα αίτηση στην Τελλάς μόνο για ίντερνετ στο ιδιόκτητο της, τότε μου είπαν οτι θα χρειαζόταν περίπου 20 ημέρες, προχτές που τους πήρα τηλέφωνο μου είπαν οτι απο την ημέρα της αίτησης θα περάσουν τουλάχιστον 2 με 2,5 μήνες επειδή δεν είχα καν τηλέφωνο. Είναι φυσιολογικό;

Φιλε κοιτα!Απο τη στιγμη που στελνεται η αιτηση στν οτε για ενεργοποιηση αριθμου λεμε 25 εργασιμες!απο εκει και περα μπορει να κανει 5 ημ/κες μερες μπορει να κανει και 4 μηνες!δν υπαρχει εικονα πορειας.ενεργοποιηση γινεται ανα πασα στιγμη!

geovision
19-09-08, 18:33
Θαύμα σήμερα συγχρονίζω στα 16ΜΒ από 13 για 2 εβδομάδες.:oneup: Ήμαρτον τι συμβαίνει ?

Πιάσαμε τα 18029, κάτι γίνεται σήμερα!

spyrcom
20-09-08, 01:57
Δεν υπάρχει πλέον λόγος να λέμε ότι έχουμε ιντερνετ...ΚΑΑΑΑΑθε βράδυ αφήνω το pc και καλά να κατεβάσει κάθε πρωι βρίσκω τη σύνδεση πεσμένη..>> έεεεεεεεερε μπινελίκια που θέλουνε....

@ ADSLgr.com All rights reserved.