Επιστροφή στο Forum : Λογαριασμος
Καλημερα σας...
ειμαι κατοχος full/llu maxx 10 μετα απο αναβαθμιση απο full 2048/640..
Την αιτηση την ειχα στειλει με fax οκτωβριο και αναβαθμιστηκα τον ιανουαριο..
Απο τοτε ο λογαριασμος μου ερχοταν κανονικα 25 ευρω το μηνα..
Εχτες μου ηρθε ο νεος λογαριασμος της vivo και λεει τα εξης:
τελος ενεργοποιησης maxx 1/4-31/4 29,00 ευρω
παγιο τελος maxx10 1/4-31/4 1,40
παγιο τελος maxx10 1/5-31/5 21,01
Συνολο 61,18 ευρω....
Ειναι λογικο ρε παιδια? γιατι να πληρωσω τελος ενεργοποιησης?
Τι να κανω?
Απλα δεν το πληρώνεις και τους στέλνεις ένα email στο customerservice@vivodi.gr και τους το εξηγείς.
Απλα δεν το πληρώνεις και τους στέλνεις ένα email στο customerservice@vivodi.gr και τους το εξηγείς.
τωρα προσπαθω τηλφωνικα να πιασω..
πως θα το δικαιολογησω ομως οτι δεν πρεπει να το πληρωσω?
μαζι με το λογαριασμο εχτες μου ηρθε και κατι για χρεωση 19 ευρω..ισχυει η δεν ειναι για την περιπτωση μου?
Βάσει των όρων του συμβολαίου δεν προκύπτει ότι πρέπει να πληρώσεις. Βάσει του site δεν είναι καν ξεκάθαρο πότε πληρώνεις. Η λογική λέει ότι πληρώνεις ως νέος πελάτης και μετά η αλλαγή προγράμματος είναι δωρεάν καθώς δε χρειάζεται να γίνει καλωδιακή αλλαγή και επομένως δεν υπάρχει χρέωση από τη μεριά του ΟΤΕ.
Η κοπελα στο λογιστηριο επιμενει οτι υπαρχει τελος ενεργοποιησης και οτι πρεπει να το πληρωσω..
Τις ειπα οτι εμενα με ενημερωσατε στην αναβαθμιση οτι δεν θα υπαρχει πλεον καμια χρεωση περα των 25 ευρω το μηνα..
Και αυτη συνεχιζει να επιμενει..τις λεω δεν το πληρωνω αν δεν το διορθωσετε και κοψτε μου τη συνδεση...
Τι να κανω απο εκει και περα ρε φιλε?
Πες μου γιατι βλεπω οτι εχεις τις σχετικες γνωσεις..
Απλα δεν το πληρώνεις και τους στέλνεις ένα email στο customerservice@vivodi.gr και τους το εξηγείς.
+1
Να εισαι ακριβης και περιεκτικος και αν θελησεις να τους "γκαζωσεις"ασε κ ενα κινητο να σε παρουν..;)
+1
Να εισαι ακριβης και περιεκτικος και αν θελησεις να τους "γκαζωσεις"ασε κ ενα κινητο να σε παρουν..;)
Και κινητο αφησα και περιεκτικοτατος ημουν και ξεκαθαρος για τις προθεσεις μου..
Ειχα ξαναστειλει καταγγελια στη εεττ αφου εκαναν 3 μηνες να με αναβαθμισουν..και μαλλον το ιδιο θα κανω και τωρα..
Και η βλακεια ειναι οτι προσφατα τους πληρωσα 75 ευρω για 3 μηνες που ειχα απληρωτους..
Αλλα σιγουρα θα μεινουν οι επομενοι τωρα...
Τι να πω..τοσα χρονια πελατης και κανουν τα παντα να μας διωξουν...
Κατέβασε την αίτηση του Μaxx και ψάξε στους όρους να βρεις το άρθρο που λέει ότι σε αναβαθμίζουν δωρεάν και αυτόματα σε περίπτωση κατάργησης του προγράμματος που είσαι. Γράψε ένα κειμενάκι όπου αναφέρεις το άρθρο και εξήγησε ότι σε κρατούσαν για μήνες "αιχμάλωτο" χωρίς να σε ενημερώνουν για το πότε θα γίνει η αναβάθμιση όπως ήταν υποχρεωμένοι να κάνουν και στείλε το στο customerservice@vivodi.gr και κοινοποίησε το και στην ΕΕΤΤ. Σε 2-3 μέρες θα σε πάρουν τηλέφωνο να τα μαζέψουν...:whistle:
kalicatzaros
21-05-08, 16:26
Το ίδιο υπάρχει και στον δικό μου λογαριασμό. Εφόσον η εταιρία με την κατάργηση ενός προγραμμάτος είναι υποχρεωμένη να σε αναβαθμίσει στο αμέσως επόμενο ( max10 στην περιπτωσή μας ) το να πληρώσουμε τα τέλη ενεργοποιήσης είναι ανόητο αν όχι παράνομο :)
Μόλις έκανα καταγγελία. Ελπίζω να βρώ άκρη.
kalicatzaros
26-05-08, 14:39
Ας μας απαντήσει κάποιος που έχει εμπειρία. Εφόσον οι όροι του συμβολαίου αναφέρουν οτι η εταιρία είναι υποχρεωμένη με την κατάργηση ενός πακέτου να αναβαθμίσει τους συνδρομητές στο αμέσως επόμενο ( από 2048/640 σε MAX10 που είναι το επόμενο ) έχει το δικαίωμα να χρεώνει τέλος ενεργοποίησης εφόσον δεν γίνεται κάποια αλλαγή βρόγχου;
Ας μας απαντήσει κάποιος που έχει εμπειρία. Εφόσον οι όροι του συμβολαίου αναφέρουν οτι η εταιρία είναι υποχρεωμένη με την κατάργηση ενός πακέτου να αναβαθμίσει τους συνδρομητές στο αμέσως επόμενο ( από 2048/640 σε MAX10 που είναι το επόμενο ) έχει το δικαίωμα να χρεώνει τέλος ενεργοποίησης εφόσον δεν γίνεται κάποια αλλαγή βρόγχου;
Δεν έχει οπότε και δεν το πληρώνεις. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι η καταγγελία όπου σε κάποια φάση θα σε πάρουν τηλέφωνο και θα λυθεί το θέμα.
kalicatzaros
26-05-08, 15:24
Πάντως απορώ γιατί βρίσκεται το email σαν τρόπο επικοινωνίας όσες φορές έχω στείλει ζήτημα αν με πήρανε μια φορά τηλέφωνο :down: για μένα το support και το λογιστήριο παραμένουν άθλια :)
Πάντως απορώ γιατί βρίσκεται το email σαν τρόπο επικοινωνίας όσες φορές έχω στείλει ζήτημα αν με πήρανε μια φορά τηλέφωνο :down: για μένα το support και το λογιστήριο παραμένουν άθλια :)
Σε εμένα το email δουλεύει εκπληκτικά τον τελευταίο καιρό! Πρωί στέλνω email μεσημέρι με καλούνε! Το 13880 είναι άστα να πάνε στη συνεννόηση...
Μάλλον σε έχουν βάλει στη black list :p
kalicatzaros
04-06-08, 11:36
Αξιότιμε κύριε XXX,
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την προτίμησή σας στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Vivodi.
Σε απάντηση της ηλεκτρονικής σας αλληλογραφίας. με ημερομηνία 21/05/2008, σας επιβεβαιώνουμε ότι η εταιρεία Vivodi Telecom S.A. αναγνωρίζει τη λανθασμένη τιμολόγηση της συνδρομής σας και έχει ήδη δρομολογήσει πίστωση των 34,51 ευρώ, τα οποία αφορούν στο τέλος ενεργοποίησης του προγράμματος MaXx στην τηλεφωνική σας γραμμή.
Παραμένουμε στη διάθεση σας.
Με εκτίμηση,
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
...
Υποστήριξη Συνδρομητών Vivodi Telecom
Τηλ.: 13880 – 211 7503700
customerservice@vivodi.gr
Να και κάτι καλό από τη Vivo.... Εύγε! :oneup:
kalicatzaros
04-06-08, 11:51
το καλό είναι να μην χρεώνουν ότι βρουν όπου βρουν και να τρέχουμε μετά..
Θα μπορουσες να απεφευγες το ονομα.
Ιδιαιτερα καλο παντως!
@ ADSLgr.com All rights reserved.