PDA

Επιστροφή στο Forum : HELP ME PLEASE



pkaz
02-10-03, 18:07
Hello σε όλους σας,
Here comes the problem: Θέλω να βάλω DSL στο σπίτι. Α, είμαι φοιτητής και συγκατοικώ με κάμποσους ακόμα κομπιουτεράδες!!! Οπότε θέλουμε να βάλουμε DSL στο σπίτι! Προσανατολιζόμαστε προς 512/128 Static με καμια 16αριά ΙΡ. 16 γιατί τα 8 δεν φτάνουν ούτε για ζήτω!! Μπορεί να μου πει κανείς τι εξοπλισμό θα χρειαστούμε έτσι ώστε να μοιραζόμαστε τη γραμμή και τι ρυθμίσεις πρέπει να κάνουμε; Να σημειωθεί πως τα μηχανήματα είναι κατα κύριο λόγο MAC (OS 9, OS X) ενώ τα PC είναι μόλις 2.
Παίζετε να τα καταφέρνουμε ή τσάμπα το όνειρο;

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

TiO
02-10-03, 18:48
ena adsl router, ena hub/switch me tis analoges portes(16 mallon) kai synennohsh... an exete/breite ola auta mia xara 0a paizei....Isws na mhn sas ftasei bebaia to 512 alla auto allazei eykola...

aa kai fysika ethernet kartes gia ka0e pc/mac kai kalwdia UTP

chrispen
02-10-03, 18:50
ena lepto re paidia , internet cafe 8a sthsete ? posa pcs kai macs einai ? edw exoume 384 kai den ftanei gia 2 atoma...

pkaz
02-10-03, 23:49
Ώπα, ώπα ρε μεγάλε! Τι Internet Cafe απλά θέλουμε τη γραμμή που θα έχουμε να τη μοιραζόμαστε όλοι. Τι εννοιείς δεν φτάνουν τα 384 για 2 άτομα. Ούτως ή άλλως δεν θα βγαίνουν όλοι μαζί έξω (ελπίζω). Τι προτείνετε; Πιστεύω πως το κόστος μίας 1024 είναι λίγο μεγάλο, δεν νομίζετε;

Θα περιμένω απάντηση.
Ευχαριστώ πολύ

UGF_GreekMind
03-10-03, 07:24
Σε λίγο καιρό που θα γεμίσουν τα DSLAM, η 1024 θα πηγαίνει σαν μία 512 σήμερα !
Θα υπάρξει κάποια αναβάθμιση, αλλά κάποιοι για αρκετό καιρό θα "αδικηθούν".

Πάντως πιστεύω ότι η 512 θα κάνει τη δουλειά της (εξαρτάται από τη χρήση της). Αλλά άμα δείτε ότι δεν περπατάει μπορείτε ανά πάσα στιγμή να το αλλάξετε, οπότε μη σας ανησυχεί. :wink:

cosmos
03-10-03, 08:37
Και δεν πέρνετε αντί για 512/128 static, μία 1024/256 dynamic;

yiapap
03-10-03, 09:06
Συμφωνώ με τον cosmos. Υπάρχει κάποιος λόγος που θέλετε (16!) static IPs?

ssotiris
03-10-03, 18:05