PDA

Επιστροφή στο Forum : Heeeeeeeeelp!!!



harisp
21-09-05, 08:21
Παιδιά το πρόβλημα έχει ως εξής εδώ και μέρες δεν μπορώ να ανοίξω όχι σελίδα ούτε τσιγαρόχαρτο. :thumbdown

Έχω αυτό το ελεεινό jetspeed 520i της intracom σε μια απόπειρα που έκανα στο 1242 η κοπέλα δεν μπόρεσε να με βοηθήσει . :thumbdown

Δεν μπορώ να "δω" το modem ούτε από τον Iexplorer (192.168.1.1) ούτε με την εντολή ping 192.168.1.1. ενώ και τα τρία λαμπάκια (LAN,PWR,WAN) είναι μονίμως αναμμένα.
Έκανα κ format αλλά κ πάλι τζίφος, :thumbdown χρησιμοποιώ Ethernet.

Δεδομένου πως είμαι άσχετος, :thumbdown τι να κάνουμε δεν μπορούμε όλοι να μαστέ προγραμματιστές για να μην δυσκολεύουμε το ΟΤΕ, Να πετάξω το modem; Να πετάξω τον ΟΤΕ ή υπάρχει και άλλη λύση; :cry:

dvm
21-09-05, 09:34
Την IP του υπολογιστή σου την τσέκαρες; Είναι του τύπου 192.168.1.* ώστε να είσαι στο ίδιο δύκτιο με το μόντεμ για να μπορέσεις να το δεις; Επίσης, μήπως έχει DHCP ενεργοποιημένο; Τότε θα πρέπει να το ενεργοποιήσεις και στον υπολογιστή σου, να ψάξει για dhcp server και να πάρει ip από κει. Καλό κουράγιο

harisp
21-09-05, 10:23
Πως μπορώ να τσεκάρω την IP μου; (σορυ είμαι λίγο άσχετος αλλά τα παίρνω εύκολα) :vava:

To DHCP δεν ξέρω καν τι είναι πάντως αυτή τη στιγμή είμαι με ‘καθαρή’ εγκατάσταση δηλαδή χωρίς κάποιο firewall ή Antivirus

papdoux
21-09-05, 10:45
πας στο run και γραφεις cmd. Στο παραθυρο που θα σου ανοιξει, γραφεις ipconfig /all και μετα πατας το enter. Αυτη η εντολη θα σου δειξει τις πληροφοριες για την ΙΡ σου και αμα παιρνεις ΙΡ διευθυνση απο το ρουτερ ή οχι.

Hengeo
21-09-05, 14:46
Πήγαινε στις συνδέσεις δικτύου (εκεί που ήταν και η dial-up σύνδεση) και λογικά θα έχει μία τοπική σύνδεση (local connection). Πάτα με το δεξί κουμπί επάνω της και εκεί που λέει ιδιότητες. Στο παράθυρο που θα βγει θα γράφει κάπου πρωτόκολλο internet (internet protocol) tcp/ip, το επιλέγεις και πατάς το κουμπί ιδιότητες (settings) από κάτω. Στο παράθυο που θα βγει βάζεις: