PDA

Επιστροφή στο Forum : diesel vs βενζινη



utp
29-07-08, 00:28
Aν επιτρεποταν η πετρελαιοκινηση στην Αθηνα θα αγοραζατε αυτοκινητο με κινητηρα ντιζελ?
Οσους εχω ρωτησει λενε φυσικα και οχι διοτι ειναι αργοστροφα,θορυβωδη,βρωμικα(λογω καπνας) και πολλα αλλα.
Φυσικα οταν προσφατα οδηγησα ενα συνχρονο ντιζελοκινητο χαμηλου κυβισμου με αφησε αφωνο!Τρομερη δυναμη για τα κυβικα του,αθορυβο,πολυ οικονομικο στη καταναλωση και ουτε λογος για καπνα.
Εσεις θα περνατε ντιζελ?
Εγω μαλλον δεν θα ξαναεπερνα βενζινοκινητο!

dimitriosgr
29-07-08, 00:40
Τα καινουργια ντιζελοκίνητα είναι η μέρα με την νύχτα συγκριτικά με τα παλιά. Έχουν πια σχεδόν ισάξιες επιδόσεις με τα βενζινοκίνητα, είναι ρυπογόνα όσο και τα βενζινοκίνητα ( πολλές φορές ακόμη λιγότερο π.χ. Euro 5),έχουν απίστευτη ροπή, καίνε λιγότερο και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και αραιώτερα σέρβις. Στην υπόλοιπη Ευρώπη προτιμούνται περισσότερο και γι' αυτό οι εταιρίες λανσάρουν πρώτα ντίζελ μηχανές για τα καινούργια μοντέλα και μετά βενζίνης. Κακώς απαγορεύονται στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Είμαστε ευρωπαίοι όπου μας συμφέρει τελικά.... Ούτε εγώ θα ξαναέπερνα βενζινοκίνητο !

Stathis_P
29-07-08, 00:43
Δεν τίθεται θέμα συζήτησης!Τα σύγχρονα dieseloκούνητα έχουν εξελιχθεί απίστευτα σε σχέση με τα παλαιότερα.Αυτά τα περί καπνού και των αργόστροφων κινητήρων δεν ισχύουν πλέον.Άλλοστε τι να το κάνεις το 1400 με αμόλυβδη και 6500 rpm όταν σου δλινει 110 hp?Τα diesel βγαζουν υψηλή ροπή που θα ζήλευε το κάθε ατμοσφαιρικό με αμόλυβδη στα κυβικά του.

platanos
29-07-08, 00:58
Βεβαιως και θα επαιρνα ντιζελ.
Με καποιες μια προυποθεση ομως.
Να ειχα αναλογης ποιοτητας ντιζελ με την υπολοιπη ευρωπη.
Γιατι ναι μεν τα σημερινα ντιζελ δεν βγαζουν καπνα (εκτος ταξι) αλλα η ποιοτητα των καυσιμων στη Ελλαδα θα τα εκανε αμεσως ακαταλληλα και ρυπογονα. Παρτε παραδειγμα τα ταξι ή ντιζελ αυτοκινητο μετα απο καποια χιλιομετρα. Ουτε καταλυτης ουτε τιποτα δεν τα σωζει. Για να μην μιλησω για τις τρομπες πετρελαιου που δεν ειναι σιγουρο οτι θα την βγαλουν μια 3ετια ενω επρεπε να μην χαλανε (σχεδον) ποτε.
Εδω καλα-καλα δεν μπορουν να δουλεψουν τα τρακτερ (που καινε τα παντα) με το ντιζελ που κυκλοφορει στην Ελληνικη αγορα, θα μπορεσει αμαξι???

alexandrozz
29-07-08, 02:01
Θα έπαιρνα. εννοείται!

NT1G
29-07-08, 03:05
Καλό το diesel και το υποστηρίζω αλλά αυτήν την εποχή είναι πιο ακριβό από την αμόλυβδη... :cry:

Xguru
29-07-08, 03:25
Φυσικά και θα έπαιρνα, είναι πολύ πιο οικονομικά, από επιδόσεις μια χαρά και φιλικά στο περιβάλλον.

gmaitre
29-07-08, 04:26
Μόνος ένας τρόπος υπάρχει για να υπάρξει diesel στην Ελλάδα.Εξίσωση του diesel θέρμανσης με diesel κίνησης.
Στο δρόμο έχω δει ολοκαίνουργια ταξί να βγάζουν απίστευτη κάπνα.Προφανώς και έβαλαν πετρέλαιο από τους γνωστούς πρατηριούχους που τους πιάνουν για υποτροπή στο θείο.Κανονικά έτσι όπως έχει η κατάσταση αν δεν αλλάξει κάτι μάλλον όλα τα ταξί πρέπει να γίνουν βενζινοκίνητα και υβριδικά.
Το θέμα είναι ότι 30 χρόνια δεν έχουμε κυβέρνηση μόνο αν φάμε καμιά καμπάνα σε λίγο από την E.E μας βλέπω να κινούμεθα χωρίς μπουζί...

ΑΑΑΑΑ να πω και το άλλο ένα πετρελαιοκίνητο καίει 30-40 % λιγότερο από ένα βενζινοκίνητο.= μειωμένα έσοδα κατά 30-40% λόγω φορολογίας καυσίμων και ενώ η κυβέρνηση λέει για νέα μέτρα φορολογίας....Μήπως ο Αλογοσκούφης να εξετάσει το θέμα κίνησης με κηροζίνη και jet κινητήρες???

@ ADSLgr.com All rights reserved.