PDA

Επιστροφή στο Forum : Forthnet2play στη Νέα Ιωνία - Αττικής



Σελίδες : [1] 2

Vitruvian78
10-09-08, 22:38
Γειά σας,

πρόσφατα έκανα αίτηση για το πακέτο Forthnet2play, με σκοπό να φύγω απο τη HOL, καθότι δεν έμεινα ευχαριστημένος. Είχα ζητήσει το ΗΟL double play στα 24Mbps, αλλά τελικά πάνω απο 3Mbps δεν έπιασα ποτέ ακόμη και όταν ζήτησα να κατέβω στα 6Mbps. Η δε τηλεφωνία με τα γνωστα προβλήματα...

Επικοινώνησα άπειρες φορές με το τμήμα Τεχνικής Υποστήρηξης, αλλά ποτέ δεν έγινε κάτι. Πότε μου λέγανε οτι φταίει ο ΟΤΕ, πότε οτι ειμαι μακρυά απο το κεντρο, πότε οτι φταινε οι καλωδιώσεις, κτλ, οπότε αποφάσισα να φύγω απο HOL και να δοκιμάσω το πακέτο Forthnet2play. Υπάρχει κάποιος απο Νέα Ιωνία Αττικής, που να έχει το πακέτο να με ενημερώσει σχετικά με πόσο καλή είναι η υπηρεσία στην περιοχή;

Ευχαριστώ;)

hel
11-09-08, 00:43
Τι στοιχεία γραμμής έχεις;

Vitruvian78
11-09-08, 09:25
Τι στοιχεία γραμμής έχεις;

χμμμ......δεν ξέρω, είμαι λίγο άσχετος μ' αυτά. Πώς μπορώ να το μάθω;

........Auto merged post: Vitruvian78 πρόσθεσε 12 λεπτά και 24 δευτερόλεπτα αργότερα ........


Τι στοιχεία γραμμής έχεις;

Αν εννοείς αυτά......(;)

Receive direction Send direction
Attainable data rate Kbit/s 3476 912
ATM data rate Kbit/s 3315 814
User data rate Kbit/s 3003 738
Latency path interleaved interleaved
Latency ms 8 8
Frame Coding Rate Kbit/s 32 32
FEC Coding Rate Kbit/s 129 66
Trellis Coding Rate Kbit/s 440 68
Negotiation adaptive adaptive

Signal/Noise ratio dB 12 12
Line attenuation dB 42 19
Status f0000000 f0000000

theopan
11-09-08, 10:09
Receive direction Send direction
Attainable data rate Kbit/s 3476 912
ATM data rate Kbit/s 3315 814
User data rate Kbit/s 3003 738
Latency path interleaved interleaved
Latency ms 8 8
Frame Coding Rate Kbit/s 32 32
FEC Coding Rate Kbit/s 129 66
Trellis Coding Rate Kbit/s 440 68
Negotiation adaptive adaptive

Signal/Noise ratio dB 12 12
Line attenuation dB 42 19
Status f0000000 f0000000