PDA

Επιστροφή στο Forum : πως συνδέω laptop με pc ?



yiannisbot
11-09-08, 22:24
Καλησπέρα φίλοι μου
έχω ένα προβληματάκι
Έχω ένα airdata transferer 54 usb και θέλω αφου το ενεργοποιήσω στο pc μου , να γίνει σύνδεση μέσω pc και laptop. Έχω προσπαθήσει άπειρα μέσω των windows να βρω άκρη αλλά τίποτα

πως μπορεί να δει ο υπολογιστής μου που φορά το usb, το bluetooth του laptop μου;

Υπάρχει κάποια διαδικασία για να τα συνδέσω μεταξύ τους;

Ευχαριστώ πολύ

Γιάννης

Simpleton
11-09-08, 22:33
Δουλεύεις με Bluetooth ή με Wi-fi; Είναι διαφορετικά πράγματα.

yiannisbot
11-09-08, 22:42
δεν είμαι σίγουρος
είμαι ψιλοάσχετος

μπορώ να προσπαθήσω να εξηγήσω

Την περίοδο αυτή ο γείτονάς μου μου δανείζει το internet του που wifi και το παίρνω μέσω του laptop μου.

το λάπτοπ μου όμως έχει αναμμένο συνεχώς ένα μπλε φωτάκι με το σήμα του bluetooth

οπότε δεν ξέρω τι πρέπει να χρησιμοποιήσω ή αν είναι το ίδιο

Simpleton
11-09-08, 22:49
Άρα, το laptop σου έχει δέκτη Wi-fi και έχεις και ένα δέκτη Wi-fi τύπου USB stick για τον άλλο σου υπολογιστή.

Με το Wi-fi μπορείς να συνδέσεις δύο υπολογιστές απευθείας μεταξύ τους, δημιουργώντας ένα δίκτυο τύπου ad-hoc. Ο κάθε δέκτης δεν μπορεί μπορεί όμως να είναι συνδεδεμένος ταυτόχρονα σε περισσότερα από ένα δίκτυα. Αν κατάλαβα καλά, εσύ θέλεις να παίρνεις το internet από το γείτονα σου στο laptop και να το παρέχεις και στο σταθερό υπολογιστή. Δυστυχώς, αυτό δε γίνεται.

Μπορείς να συνδεθείς από το σταθερό υπολογιστή στο ασύρματο δίκτυο του γείτονα ή δεν είναι αρκετά καλό το σήμα;

yiannisbot
11-09-08, 22:52
οχι δεν είναι καθόλου καλό το σήμα απ το usb

αλλά ο μόνος λόγος που ήθελα να συνδέσω τους δύο υπολογιστές ήταν για ανταλλαγή δεδομένων απ τους σκληρούς τους. Οχι για το ίντερνετ
Μήπως αυτό γίνεται?
Δηλ να έχω στο λάπτοπ το ίντερνετ αλλά να μπορώ να μεταφέρω αρχεία απο υπολογιστή σε υπολογιστή?

Simpleton
11-09-08, 23:01
Μπορείς να κάνεις τα εξής: