PDA

Επιστροφή στο Forum : προβληματα με την ADSM συνδεση της WIND



stsompa
23-09-08, 11:41
Είμαι νέος χρήστης και επέλεξα να αναφέρω το παρακάτω πρόβλημα, έχοντας απελπιστεί και δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω για να το επιλύσω.

Το πρόβλημα:

Από τις αρχές Αυγούστου 2008 στην περιοχή του Νομού Μαγνησίας και κυρίως στο Βόλο, όπου και βρίσκομαι δεν λειτουργεί το δίκτυο της ADSM. Έχω μιλήσει με το 1231 (που είναι το νούμερο εξυπηρέτησης της wind) πάνω από 10 φορές, και το μόνο που μου αναφέρουν είναι οτι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, και λένε οτι το πρόβλημα είναι στον Η/Υ μου. Έχω εξαντλήσει (με τη βοήθεια τεχνικών) το τελευταίο κομμάτι και εχει διαπιστωθεί και ο Η/Υ ούτε είχε ούτε έχει κάποιο πρόβλημα. Επίσης μίλησα με το τηλεφωνικό κέντρο της wind hellas 4 φόρες, και κάθε φορά πέφτει η γραμμή όταν φτάνω στο επίμαχο σημείο του προβλήματος.
Την τελευταία εβδομάδα πληροφορήθηκα για τουλάχιστον 2 φίλους μου που έχουν το ίδιο πρόβλημα στο βόλο και στη σκόπελο. Ο ένας από τους δύο μάλιστα επισκέφτηκε κατάστημα της WIND και μετά από πάρα πολλές επισκέψεις και τηλέφωνα, πείστηκαν οτι όντως υπάρχει κάποιο πρόβλημα.

Τα προβλήματα που προκύπτουν ως αποτέλεσμα των προηγούμενων είναι ότι:
1. Κανείς δεν μας δίνει κάποια απάντηση για το που οφείλεται το πρόβλημα και πότε θα επιλυθεί.
2. Πληρώνουμε κανονικά το πάγιο (χωρίς φυσικά να έχουμε internet).
3. Οταν ο ένας φίλος μου ζήτησε διακοπή του είπαν οτι θα πληρώσει κανονικά το ποσό της επιδότησης της datacard και φυσικά και τα πάγια μέχρι να ολοκληρωθεί η διακοπή.


Αναρρωτιέμαι αν υπάρχουν και άλλοι με το ίδιο πρόβλημα και αν ναι πως αντιμετωπίσαν την κατάσταση.

diogenisa
23-09-08, 13:58
Είχα κάνει σύνδεση ADSM περσυ το Δεκέμβριο και η ταχύτητα ήταν χειρότερη από dial-up.
Πήρα τη τεχνική υποστήριξη και ρώτησα για το αν έχει 3G στη περιοχή μου.
μου είπαν ότι είχε μόνο GPRS.
Το συμβόλαιο έλεγε για διακοπή και ότι πρέπει να πληρώσεις την επιδότηση κλπ.
Μου είπαν να κάνω το απεριόριστο σε ελάχιστο και να πληρώνω μόνο το πάγιο για να γλυτώσω την επιδότηση. ΑΡΝΗΘΗΚΑ!
Ζήτησα με επιστολή διακοπή 3-4 μέρες μετά τη σύνδεση.
Την έκαναν και μετά από κάποιο χρονικό διάστημα 2-3 μήνες μου ήρθε εγγραφη επιστολή από δικηγόρο τους που μου ζητούσαν το ποσό της επιδότησης.
Έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ και έτσι δέχτηκαν την διαγραφή του χρέους, τώρα τον Αύγουστο!!!!

Δες τι γίνεται με το δίκτυο και εάν όντως έχει 3G στη περιοχή σου ή όχι. Πέρνεις τη τεχνική υποστίριξη και τους λες οδό και αριθμό.
Ελπίζω να έχεις laptop. Πήγαινέ το στη Wind της περιοχής σου να το δει.
Αφού βεβαιωθείς ότι εσύ είσαι ΟΚ.
Κάνε διακοπή και καταγγελία στην EETT.
Αν έχεις πληρώσει και κάποιο/ους μήνες ζήτα τα λεφτά σου πίσω!!!!!

@ ADSLgr.com All rights reserved.