stsompa
23-09-08, 11:41
Είμαι νέος χρήστης και επέλεξα να αναφέρω το παρακάτω πρόβλημα, έχοντας απελπιστεί και δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω για να το επιλύσω.
Το πρόβλημα:
Από τις αρχές Αυγούστου 2008 στην περιοχή του Νομού Μαγνησίας και κυρίως στο Βόλο, όπου και βρίσκομαι δεν λειτουργεί το δίκτυο της ADSM. Έχω μιλήσει με το 1231 (που είναι το νούμερο εξυπηρέτησης της wind) πάνω από 10 φορές, και το μόνο που μου αναφέρουν είναι οτι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, και λένε οτι το πρόβλημα είναι στον Η/Υ μου. Έχω εξαντλήσει (με τη βοήθεια τεχνικών) το τελευταίο κομμάτι και εχει διαπιστωθεί και ο Η/Υ ούτε είχε ούτε έχει κάποιο πρόβλημα. Επίσης μίλησα με το τηλεφωνικό κέντρο της wind hellas 4 φόρες, και κάθε φορά πέφτει η γραμμή όταν φτάνω στο επίμαχο σημείο του προβλήματος.
Την τελευταία εβδομάδα πληροφορήθηκα για τουλάχιστον 2 φίλους μου που έχουν το ίδιο πρόβλημα στο βόλο και στη σκόπελο. Ο ένας από τους δύο μάλιστα επισκέφτηκε κατάστημα της WIND και μετά από πάρα πολλές επισκέψεις και τηλέφωνα, πείστηκαν οτι όντως υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Τα προβλήματα που προκύπτουν ως αποτέλεσμα των προηγούμενων είναι ότι:
1. Κανείς δεν μας δίνει κάποια απάντηση για το που οφείλεται το πρόβλημα και πότε θα επιλυθεί.
2. Πληρώνουμε κανονικά το πάγιο (χωρίς φυσικά να έχουμε internet).
3. Οταν ο ένας φίλος μου ζήτησε διακοπή του είπαν οτι θα πληρώσει κανονικά το ποσό της επιδότησης της datacard και φυσικά και τα πάγια μέχρι να ολοκληρωθεί η διακοπή.
Αναρρωτιέμαι αν υπάρχουν και άλλοι με το ίδιο πρόβλημα και αν ναι πως αντιμετωπίσαν την κατάσταση.
Το πρόβλημα:
Από τις αρχές Αυγούστου 2008 στην περιοχή του Νομού Μαγνησίας και κυρίως στο Βόλο, όπου και βρίσκομαι δεν λειτουργεί το δίκτυο της ADSM. Έχω μιλήσει με το 1231 (που είναι το νούμερο εξυπηρέτησης της wind) πάνω από 10 φορές, και το μόνο που μου αναφέρουν είναι οτι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, και λένε οτι το πρόβλημα είναι στον Η/Υ μου. Έχω εξαντλήσει (με τη βοήθεια τεχνικών) το τελευταίο κομμάτι και εχει διαπιστωθεί και ο Η/Υ ούτε είχε ούτε έχει κάποιο πρόβλημα. Επίσης μίλησα με το τηλεφωνικό κέντρο της wind hellas 4 φόρες, και κάθε φορά πέφτει η γραμμή όταν φτάνω στο επίμαχο σημείο του προβλήματος.
Την τελευταία εβδομάδα πληροφορήθηκα για τουλάχιστον 2 φίλους μου που έχουν το ίδιο πρόβλημα στο βόλο και στη σκόπελο. Ο ένας από τους δύο μάλιστα επισκέφτηκε κατάστημα της WIND και μετά από πάρα πολλές επισκέψεις και τηλέφωνα, πείστηκαν οτι όντως υπάρχει κάποιο πρόβλημα.
Τα προβλήματα που προκύπτουν ως αποτέλεσμα των προηγούμενων είναι ότι:
1. Κανείς δεν μας δίνει κάποια απάντηση για το που οφείλεται το πρόβλημα και πότε θα επιλυθεί.
2. Πληρώνουμε κανονικά το πάγιο (χωρίς φυσικά να έχουμε internet).
3. Οταν ο ένας φίλος μου ζήτησε διακοπή του είπαν οτι θα πληρώσει κανονικά το ποσό της επιδότησης της datacard και φυσικά και τα πάγια μέχρι να ολοκληρωθεί η διακοπή.
Αναρρωτιέμαι αν υπάρχουν και άλλοι με το ίδιο πρόβλημα και αν ναι πως αντιμετωπίσαν την κατάσταση.