PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα με την ώρα



Skywriter55
24-09-08, 14:36
Hello. Το τελευταίο διάστημα όταν ανοίγω το pc ,η ώρα που δείχνουν τα windows είναι η ώρα που έχει μείνει όταν τον έκλεισα για τελευταία φορά. Υποψιάστηκα ότι είναι ιός ,αν και σπάνια έχω προβλήματα ιών , και έκανα φορμάτ. Σε αυτό με οδήγησε και το γεγονός ότι ορισμένες φορές (2-3) όταν ξεκίναγε ο υπολογιστής και έδειχνε τα στοιχεία του (AMD ,western digital κλπ) δε συνέχιζε και εμφάνιζε μια ένδειξη CMOS checksum κάτι τέτοιο. Έκανα φορμάτ και το πρόβλημα με την ώρα συνεχίζει να υπάρχει. Πριν το φορμάτ είχα κάνει full system scan με zonealarm (το τελευταίο που κυκλοφορεί με όλα τα updates) και με Bitdefender επίσης και δε βρήκε τπτ.
Σκέφτομαι μήπως κανένας ιός έχει προσβάλει το Bios ,αλλά επειδή είμαι άσχετος , μπορεί να λέω και πατάτα. Καμία γνώμη;

crypter
24-09-08, 14:44
πολυ πιθανο να θελει αλλαγμα η μπαταρια που ειναι πανω στην μητρικη, αν εχεις πολυμετρο μετρησε τα volt της αλλιως αγορασε μια αλλη, 2-3- ευρω εχουν μονο.

Skywriter55
26-09-08, 10:32
Λοιπόν , συνεχίζει να κάνει checksum error,να κάνει loading defaults κλπ ,μάλιστα σήμερα νέκρωσε μετά από αυτό και έκανε ένα συνεχόμενο ήχο όπως κάνουν τα ασθενοφόρα ( :-/). Μετά από αυτό έκανα 2 reboot και πάλι τα ίδια ...Κλείνω -ξανανοίγω και το antivirus έγινε de-activated (this can occur if the system clock is set forward) και δεν έχω ιδέα πως να μετρήσω/αλλάξω την μπαταρία της μητρικής

crypter
26-09-08, 10:36
ελεγξε τι σημαινουν τα beep που κανει η μητρικη σου απο εδω http://www.pchell.com/hardware/beepcodes.shtml η εδω http://www.computerhope.com/beep.htm


και δεν έχω ιδέα πως να μετρήσω/αλλάξω την μπαταρία της μητρικής