PDA

Επιστροφή στο Forum : Απορίες με νέα 24 Mbps γραμμή



Jack_Sparow
25-09-08, 21:11
Καλησπέρα πρώτα άπ όλα !Θα μπω κατευθείαν στο ψητό γιατί δεν m ρέσει να πολυλογώ:P.Λοιπόν..πριν 2 μέρες μου ήρθε(επιτέλους) η 24άρα σύνδεση(ο θεός να την κάνει 24)...και έχω παρατηρήσει πολύ αργές ταχύτητες,που δεν διαφέρουν και πολύ από την παλιά μου σύνδεση(1 mbps)...Νομίζω πως κάτι πάει στραβά γι'αυτό θα ήθελα να ρωτήσω,λοιπόν,τα εξής πράγματα.
1on-Πριν από λίγο έκανα test του speed μου στο speetest.net στο server τις αθηνας..και μου έβγαλε 6.000kbps download/700 upload με 16 ping.Θα ήθελα να ακούσω γνώμες..και αποτελέσματα από αλλα άτομα με ίδια σύνδεση..
2on-Με πόση περίπου ταχύτητα κάνετε download από διαφορα sites?..(εμενα δεν ξεπερνάει τα 900 kb στην καλύτερη)..


Αυτά προς το παρόν...είμαι λίγο άσχετος,ίσως οι τιμές που ανέφερα να είναι καλές..δεν γνωρίζω γι'αυτό πόσταρα:)

(P.S)Χρησιμοποιώ modem braudtec adsl2+,μένω 100 μετρα από τον οτε καλλιθέας και ο τύπος τις γραμμής είναι pstn!:)
Θα εκτιμούσα πολύ κάθε απάντηση..
Ευχαριστώ

sdikr
25-09-08, 23:17
αν έχεις 900 στα speedtest, ναι διαφέρουν πόλυ απο την 1 που είχες πρίν

greekmika
26-09-08, 03:29
αν θες κάνε το speedtest της οτενετ και δες εκεί ποιό είναι το μέγιστο που κατεβάζεις...πάτα (χωρίς www εννοείται)

ftp.otenet.gr
βρες το αρχείο filelist.gz και πάτα να κατέβει...ότι δεις σαν μέγιστο για κατέβασμα κάπου εκει είσαι στο τι μπορείς να κατεβάσεις

(παρεπιπτόντως γενικότερα μην εμπιστεύεσαι site που σου δείχνουν την ταχύτητά σου, παίζουν πολλά πράγματα και σπάνια δείχνουν το πραγματικό...η γνώμη μου είναι τουλάχιστον αυτή...μπορεί άλλοι να διαφωνούν)