PDA

Επιστροφή στο Forum : Zyxel ποιό να πάρω; ... help me



neosos
21-10-03, 22:18
Με την επικείμενη απελεύθερωση της αγοράς Modem από τον ΟΤΕ αποφάσισα να βάλω και εγώ DSL.Επειδή όμως είμαι άσχετος από δίκτυα κ.α. θα χρειαστώ τη βοήθεια σας.
Κατέληξα στην αγορά κάποιου Zyxel (μάλλον της σειράς 650 ,650R ,650H). Το χαρακτηριστικό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι το traffic shaping.
a) Δε γνωρίζω τι είναι το router και
b) Δε ξέρω τι είναι το switch
c) Έχω ISDN γραμμή
d) Χρησιμοποιώ software firewall / zonealarm pro
e) Αυτή τη στιγμή το pc μου είναι περί των έξι μέτρων μακριά από το
netmod και δεν έχει υποδοχή lan
f) Μελλοντικά θα ήθελα να έχω τη γραμμή DSL μοιρασμένη σε διάφορα
μέρη (διαφορετικές cat5e μπρίζες).Δηλαδή το σήμα του ΟΤΕ να
καταλήγει σε ένα κεντρικό σημείο και απο εκεί με patch panel?
να πηγαίνει μέσω cat5e σε μπρίζες σε διαφορετικά δωμάτια.
γ) Απο πού μου προτείνετε να το αγοράσω;


Το f) δεν είναι απολύτως απαραίτητο αφού αυτή τη στιγμή έχω ένα pc και δε βρίσκομαι στον παραπάνω χώρο.

Έχω πλήρως μπερδευτεί με τα προσφερόμενα μοντέλλα και ιδίως με τους κωδικούς τους ( 650-11 , 650-13 ,650-17 ,650-31,650-33 :x )

Βοήθειααα :!: :!: :!:

Athlon_XP
21-10-03, 22:23
Μιας και που θέλεις traffic shaping θα σου προτείνω το 650Η. Μαγαζιά στα οποία μπορείς να το βρείς είναι η mgmanager (www.mgmanager.gr) και η digitalsima (www.digitalsima.gr).

blackjim
21-10-03, 23:39
Re mages, ego prin apo 2 evdomades apofasisa na valo ADSL.Afou eida edo ,sto ADSLgr, ta modems ,parigeilla to ZyXEL PRESTIGE 630 (65Eura) ekana aitisi ston pOTE kai fysika otan tous eipa oti exo idi agorasei ton exoplismo koufathikan!! 8O

Alla fysika den tous plirosa ta 50 Eura tis egatastasis , kai to Zyxel pragmatika petaei... :lol:
Einai sinexos pano apo 384 kbps(Tellas 384 exo kai meno sto kentro tou Hrakleiou). :lol:
Vevaia simera molis, eida oti "epitrepetai" na agoraseis diko sou modem kai na to egatastiseis.