PDA

Επιστροφή στο Forum : Καλλιθέα disconnected?



tanz
12-10-08, 23:44
Καλησπέρα,
έχει κανείς άλλος πρόβλημα με την σύνδεσή του; Από τα ξημερώματα (Σα προς Κυ, κατά τις 3.00) έχει κοπεί η σύνδεση ADSL στην Καλλιθέα και οι τεχνική υποστήριξη "τραγουδάει"...
Το router συγχρονίζει, αλλά βγάζει username/password error..

Ο πρώτος με τον οποίο μίλησα άρχισε να ρωτάει αν ανάβουν λαμπάκια, να κάνω reset κλπ :hmm: (κατά τις 10 πμ), στον επόμενο (κατά τις 11.30) "κόπηκε" (;) η γραμμή μας την στιγμή που άρχισα να τον ρωτάω για το πρόβλημα στην Καλλιθέα :evil: . Μετά από περίπου 45' κατάφερα να μιλήσω πάλι με κάποιον, ο οποίος "μόλις" είχε ενημερωθεί, ότι υπάρχει σε κάποιες περιοχές πρόβλημα με την απόδοση ΙΡ διευθύνσεων και ότι μέσα στην μέρα θα αποκατασταθεί :( . Κατά τις 4 μ.μ και μετά από περίπου 30' αναμονή μίλησα με τον επόμενο: δεν είναι πρόβλημα, είναι αναβάθμιση (ο νεαρός θα έπαιρνε όρκο αν του το ζητούσα, τόσο επέμενε) :nono: .

Τελικά μίλησα και πάλι κατά τις 10 μ.μ. και αυτή την φορά με ενημερώνουν ότι υπάρχει σε κάποια κέντρα στο λεκανοπέδιο Αττικής κάποιο πρόβλημα δυσλειτουργίας και δεν ξέρουν πότε θα λυθεί :worthy: ..

Με όλη αυτή την αντιμετώπιση, μου έρχονται ορισμένα - νομίζω εύλογα - ερωτήματα:

Δεν υπάρχει monitoring στα συστήματα της Vivodi? Από τις 3 τα ξημερώματα έπρεπε να πάει 12 το μεσημέρι για να καταλάβουν ότι έχουν πρόβλημα; Τι έκαναν οι τεχνικοί τους; Ξημερώνονταν στα μπουζούκια; Δεν είχαν αναφορές για προβλήματα όλο το πρωινό;
Γιατί ο "τεχνικός" τους, όταν του λες ότι έχεις παλιά γραμμή adsl (Maxx2) και δικό σου εξοπλισμό, συνεχίζει να επιμένει να κάνεις reset για να πάρει ρυθμίσεις...; Δεν μπορούν να βρουν κανένα άλλο call center να συνεργαστούν, το οποίο διαθέτει πιο εξειδικευμένους ανθρώπους από αυτός τους άσχετους;...

Έστω ότι υπήρχε προγραμματισμένη αναβάθμιση του κόμβου (ναι ξέρω, είναι η "καραμέλα" τους...). Μήπως ως σοβαρή εταιρεία θα έπρεπε να ενημερώνουν τους πελάτες τους για προγραμματισμένες διακοπές; Μήπως είναι καιρός να τους κυνηγήσει κανείς για τα "διαφυγόντα" κέρδη του, αφού δεν τον έχουν ενημερώσει για να πάρει τα μέτρα του; Αυτό βέβαια για να σταματήσουν να λένε συνέχεια αυτή την ανακρίβεια (για να μην την χαρακτηρίσω διαφορετικά) :evil:

Το χειρότερο απ' όλα είναι, ότι δεν σου δίνουν συγκεκριμένη απάντηση και σε αφήνουν να τρέχεις εσύ. Όχι ότι δεν είχα παρόμοιες καταστάσεις και με άλλους... Θέλετε να αναφέρω ονόματα; Με πολλούς ISPs: Από το "μπλοκάρισμα" των email χωρίς δικαιολογία και νομική βάση μέχρι την κοροϊδία και το κλείσιμο της τηλεφωνικής γραμμής την στιγμή που έδινα αναφορά για τεχνικό πρόβλημα (τουλάχιστον 5 φορές από διαφορετικό "τεχνικό")

Τελικά, ενώ όλοι θέλουν να δείχνουν "καλό πρόσωπο" πιστεύω ότι όλα αυτά κάποιοι κάποια μέρα θα τα "εισπράξουν"...

Δεν είναι πιο σωστό να σε αντιμετωπίζουν ως πελάτη-άνθρωπο και όχι ως γραμμή 342342χχψψψ και να σε ενημερώνουν σωστά; Όταν γνωρίζω από πριν κάτι, ενημερώνω τους πελάτες για να πάρουν τα μέτρα τους. Όταν υπάρχει πρόβλημα και πάλι ενημερώνω σωστά για την φύση του προβλήματος και τον αναμενόμενο χρόνο αποκατάστασης και δεν προσπαθώ να κερδίσω χρόνο βάζοντας τον πελάτη να τρέχει και να κάνει συνεχόμενα reset κλπ κλπ. Όσοι ασχολούνται με την τεχνολογία ξέρουν ότι κάποια στιγμή κάτι μπορεί να πάει στραβά.
Νομίζω ότι κανείς δεν θα παραπονεθεί αν μάθει ότι χάλασε ένα συγκεκριμένο μηχάνημα και τρέχουν οι τεχνικοί για να το αντικαταστήσουν. Ενώ αν σου λέει πήγαινε δες τα λαμπάκια, κάνε reset, ξανακάνε reset, άναψε ένα καντήλι, κάνε προσευχή.... και ξαφνικά επανέρχεται το σύστημα, χωρίς καμία λογική εξήγηση... τι θα κάνεις μετά την τρίτη φορά;...

Αυτά... με κούρασαν, όπως με κούρασαν και οι προηγούμενοι και οι προηγούμενοι και οι επόμενοι που πήγα να δοκιμάσω αλλά τους κόπηκαν οι γραμμές...

Κανείς άλλος offline με δυνατότητα πρόσβασης από αλλού; ;)

Καλή μας συνέχεια

kanenas3
13-10-08, 00:00
Γιατί αυτοί που μιλάς στο πρώτο επίπεδο δεν είναι τεχνικοί αλλά υπάλληλοι Call Center που συνεργάζεται με τη Vivodi. Οπότε κάθε φορά δοκιμάζουν πιο ψέμα πιάνει καλύτερα. Τώρα είμαστε στη φάση όπου κάνουνε 10 "αναβαθμίσεις" την εβδομάδα, σε όλους τους κόμβους...:whistle:

Billmatch
13-10-08, 01:09
Zografou the same.

030366
13-10-08, 01:28
Γιατί αυτοί που μιλάς στο πρώτο επίπεδο δεν είναι τεχνικοί αλλά υπάλληλοι Call Center που συνεργάζεται με τη Vivodi. Οπότε κάθε φορά δοκιμάζουν πιο ψέμα πιάνει καλύτερα. Τώρα είμαστε στη φάση όπου κάνουνε 10 "αναβαθμίσεις" την εβδομάδα, σε όλους τους κόμβους...:whistle:

Τη περίπτωση να τους λένε από τη vivodi να αραδειάζουν τα ψέμματα αυτά την έχεις σκεφτεί; :whistle:

kanenas3
13-10-08, 09:43
Τη περίπτωση να τους λένε από τη vivodi να αραδειάζουν τα ψέμματα αυτά την έχεις σκεφτεί; :whistle:

Δεν παίζει...

Στο δεύτερο επίπεδο ξέρουν πότε έχουν προβλήματα και πότε όχι και στην τελική δεν έχει να κερδίσει κάτι από αυτό η Vivodi. Είτε με αναβάθμιση, είτε με βλάβη ο συνδρομητής μένει χωρίς υπηρεσία.

030366
13-10-08, 10:08
Ok, όπως νομίζεις.

kanenas3
13-10-08, 10:21
Ok, όπως νομίζεις.

Εσύ γνωρίζεις δηλαδή ότι λένε ψέμματα με εντολή της Vivodi; Το έχεις ακούσει με τα αυτάκια σου ή σου το έχει πει κάποιος άλλος;

Αυτό που ξέρω είναι ότι όταν έστειλα email η απάντηση που πήρα και ο τεχνικός 2ου επιπέδου που κάλεσε είπαν εντελώς διαφορετικά πράγματα από τους "τεχνικούς" πρώτου επιπέδου οι οποίοι μιλούσαν για αναβαθμίσεις κτλ. Για πιο λόγο να κάνουν κάτι τέτοιο αν ισχύει αυτό που λες;

030366
13-10-08, 10:31
Για πιο λόγο να κάνουν κάτι τέτοιο αν ισχύει αυτό που λες;

Για να τους πιστέψουν οι λιγότερο γνώστες και "βολεμένοι" ίσως ;) Δεν χρειάζεται να γνωρίζεις κάτι το ιδιαίτερο, και με τη λογική μπορείς να καταλάβεις ότι έφοσον η vivodi συνεργάζεται με εταίρεια call center, εκείνη θα τους υποδείχνει τι ενημέρωση θα κάνουν στους πελάτες.
Το θέμα είναι ένα όμως, ότι για αυτά τα συνεχιζόμενα προβλήματα κάθε μέρα και σε άλλο κόμβο δεν ευθύνεται κανένα call center, παρά μόνο η vivodi πού δεν μπορεί να παρέχει αξιόπιστες υπηρεσίες.

evigiannis
13-10-08, 10:47
Τελικά για άλλη μια φορά ...το φτηνό το κρέας , τα σκυλιά το τρώνε??

kanenas3
13-10-08, 11:00
Ακόμα και κάποιος "άσχετος" θα καταλάβει ότι μετά από 4 μέρες ή όταν του λένε ότι πρόκειται για προγραμματισμένη αναβάθμιση άγνωστης διάρκειας, ότι δεν πρόκειται για αναβάθμιση αλλά για βλάβη. Κοινώς είναι απλά ανούσιο. Επίσης μου έχει τύχει πολλές φορές να ακούω διάφορα "διαστημικά" από τους "τεχνικούς" πρώτης γραμμής που έκαναν ακόμα και τους τεχνικούς δευτέρου επιπέδου να γελάνε...

........Auto merged post: kanenas3 πρόσθεσε 5 λεπτά και 23 δευτερόλεπτα αργότερα ........


Τελικά για άλλη μια φορά ...το φτηνό το κρέας , τα σκυλιά το τρώνε??

Δεν σε υποχρεώνει κανένας να φας "φθηνό" κρέας. Οποιοσδήποτε έχει λίγο μυαλό στο κεφάλι του μπορεί να καταλάβει ότι μισή τιμή σε σχέση με τους άλλους, σημαίνει ότι όταν θα προκύψει το πρόβλημα θα έχει χειρότερη αντιμετώπιση από εκείνον που δίνει τα διπλά...Ο καθένας κάνει τις επιλογές του...

Billmatch
13-10-08, 11:11
Επανήλθε...μετά από 35 ώρες και πολλά νεύρα.

evigiannis
13-10-08, 12:03
[QUOTE=kanenas3;2385090]Ακόμα και κάποιος "άσχετος" θα καταλάβει ότι μετά από 4 μέρες ή όταν του λένε ότι πρόκειται για προγραμματισμένη αναβάθμιση άγνωστης διάρκειας, ότι δεν πρόκειται για αναβάθμιση αλλά για βλάβη. Κοινώς είναι απλά ανούσιο. Επίσης μου έχει τύχει πολλές φορές να ακούω διάφορα "διαστημικά" από τους "τεχνικούς" πρώτης γραμμής που έκαναν ακόμα και τους τεχνικούς δευτέρου επιπέδου να γελάνε...

........Auto merged post: kanenas3 πρόσθεσε 5 λεπτά και 23 δευτερόλεπτα αργότερα ........



Δεν σε υποχρεώνει κανένας να φας "φθηνό" κρέας. Οποιοσδήποτε έχει λίγο μυαλό στο κεφάλι του μπορεί να καταλάβει ότι μισή τιμή σε σχέση με τους άλλους, σημαίνει ότι όταν θα προκύψει το πρόβλημα θα έχει χειρότερη αντιμετώπιση από εκείνον που δίνει τα διπλά...Ο καθένας κάνει τις επιλογές του...[/QU

Συμφωνώ μαζί σου , ευτυχώς που δεν με υποχρεώνει κανείς να φάω κατιμά, έτσι κι εγώ είμαι με 2 ADSL Conn-x (που λειτουργούν σχεδόν άψογα ,μάλιστα η μία σύνδεση είναι εκεί που οι ΄΄διάφορες VIVIDI ΄΄ δεν υπάρχουν καν ……), αλλά γνώμη μου είναι ότι , πρέπει να υπάρχουν και οι κάθε VIVODI , για να μην μας χρεώνει ο ΟΤΕ όσα θέλει.
Ήδη 3 εταιρίες δεν πλήρωσαν και ο ΟΤΕ τους έκοψε τις γραμμές. Ερώτηση= ποια θα είναι η τέταρτη???

030366
13-10-08, 12:34
Επίσης μου έχει τύχει πολλές φορές να ακούω διάφορα "διαστημικά" από τους "τεχνικούς" πρώτης γραμμής που έκαναν ακόμα και τους τεχνικούς δευτέρου επιπέδου να γελάνε...

Με την ίδια λογική έχει τύχει να με καλέσουν από το βλαβοληπτικό του 121 και δεν ξέρανε πού πάνε τα 4.
Επίσης από second level vivodi γνωστός μου μου είχε πεί ότι τον καλέσανε από 2nd level όσο αφορά portforward και του είπαν να κάνει reset..
Tελικά ξανανοίξαμε μαζί τις πόρτες μέσα από το 780, κάναμε και τις απαραίτητες ρυθμίσεις από το μtorrent και άνοιξαν κανονικά οι πόρτες.. Τα "τσακάλια" του 2nd level της vivodi έδωσαν τη "λύση" με το reset..

kanenas3
13-10-08, 12:59
Με την ίδια λογική έχει τύχει να με καλέσουν από το βλαβοληπτικό του 121 και δεν ξέρανε πού πάνε τα 4.
Επίσης από second level vivodi γνωστός μου μου είχε πεί ότι τον καλέσανε από 2nd level όσο αφορά portforward και του είπαν να κάνει reset..
Tελικά ξανανοίξαμε μαζί τις πόρτες μέσα από το 780, κάναμε και τις απαραίτητες ρυθμίσεις από το μtorrent και άνοιξαν κανονικά οι πόρτες.. Τα "τσακάλια" του 2nd level της vivodi έδωσαν τη "λύση" με το reset..

Μπορεί να φαίνεται άσχετο αλλά το hard Reset (στην ουσία το κατέβασμα των ρυθμίσεων) μπορεί να λύσει πολλά προβλήματα. Ίσως να γίνεται κατάχρηση με τα τόσα reset που ζητάνε αλλά είναι γεγονός ότι λύνουν αρκετά προβλήματα.

Γενικά το 780 έχεις κάποιες εντελώς ανορθόδοξες λύσεις σε κάποια προβλήματα. Το καλύτερο παράδειγμα είναι τα προβλήματα που δημιουργεί το Parental Control που ενώ φαίνεται άσχετο είναι οι αιτία για πολλούς αποσυγχρονισμού, χαμηλές ταχύτητας και κυρίως Upload κτλ...

030366
13-10-08, 23:16
Δεν διαφωνώ, ειδικά για το parental control είμαι 100% σύμφωνος. Άλλα στη συγκεκριμένη περίπτωση το reset δεν κόλλαγε αφού οι πόρτες είχαν γίνει κανονικά assign μέσα από το interface, άρα ήταν ηλίου φαεινότερο πώς κάπου "τσίναγε" το μtorrent. Ακόμη κι από το 1st level πού είχαν πεί για reset, ξανανοιξαν τις πόρτες, εκείνοι ούτε αυτό δεν φρόντισαν να κάνουν μετά το reset. Ίσως έχω πέσει σε "περιπτώσεις" αλλά μέχρι στιγμής όποτε χρειάστηκε να μιλήσω με 2nd level δεν μου πέρασαν κάποια ιδιαίτερη ανωτερότητα ως προς το 1st level. Ειδικά στη vivodi αυτό αποδείχτηκε στο fοrum και από την ιστορία μιάς κοπέλας από τη Θεσσαλονίκη τις προηγούμενες μέρες, όπου τελικά η λύση στο πρόβλημα της δώθηκε από το τμήμα της Θεσσαλονίκης. Κι από οτι είχε πεί κι εκείνη δεν είδε κάποια ιδαίτερη διαφορά ανάμεσα στο 1st και 2nd level της Αθήνας..

@ ADSLgr.com All rights reserved.