PDA

Επιστροφή στο Forum : HOL το μεγαλείο σου (από 30/9 κομμένη γραμμή)



komparos
09-11-08, 14:02
Μετά από πολύ καιρό ήρεμης συνύπαρξης μεταξυ εμού και της HOL DOUBLEPLAY ήρθε η αναμενόμενη επιβεβαίωση για το πόσο ανίκανοι και ανεύθυνοι είναι οι υπάληλοι της εν λόγο εταιρίας.

Και γίνομαι πιο συγκεκριμένος. Στις 30-09-08 εντέλως ξαφνικά σταματάει η τηλεφωνία και το ίντερνετ, και από εκείνη την στιγμή δεν συχρονίζει το fritzlan 7140.

Από εκείνη την στιγμή και ενώ έχω μιλήσει με 25 διαφορετικά άτομα στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης , όπως το λένε αυτοί δηλαδή, γιατί απ ότι έχει αποδειχτεί ως σήμερα πρόκειται για ένα μάτσο ΑΝΕΥΘΥΝΩΝ ΑΣΧΕΤΩΝ που τους έχουν εκεί για να μας λένε πως να κανουμε reset και άλλες τέτοιες μαμακίες και όταν φτάσει η ώρα για ένα σοβαρό πρόβλημα τότε λένε εκείνο το θρυλικό, ΕΓΙΝΕ ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ (μάλον για μηχανικό αυτοκινήτων θα μιλάνε γιατί από τηλεφωνία και ιντερνετ δεν τους κόβει καθόλου).

Τελικά μετα από 35 μέρες ΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ακόμα δεν λύσανε το πρόβλημα, λένε οτί φταίει ο ΟΤΕ
(τότε τι σκατά ιδιοκτητο δικτυο διαφημιζουν), και άντε και το δέχομαι ότι φταίει ο Οτε, αυτοί οι ΑΝΙΚΑΝΟΙ πως προστατευουν τους πελάτες τους; ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ και ότι ενέργειες έχουν κάνει μέχρι σήμερα οφείλεται στο ότι έχω ξοδέψει 120 ευρω σε κινητά για να επικοινωνώ 2 φορές την ημέρα μαζί τους μπας και βγάλουμε άκρη.

ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!

George978
09-11-08, 14:14
μετα απο καποιο χρονικο οριο δεν εχεις τη δυνατοτητα να φυγεις , εφοσον βλεπεις οτι δεν μπορουν να διορθωσουν τη βλαβη.

35 μερες ειναι παρα πολλες

logosof
09-11-08, 19:14
Έτσι έχουν τα πράγματα με τη χολ, κάνε καταγγελία και άλλαξε πάροχο άμεσα.

aa144
09-11-08, 21:56
Πράγματι, είναι μπέρδεμα, και οι ενεργοποιήσεις και οι βλάβες στους εναλλακτικούς. Αν έκανες τρεις μήνες π.χ. να ενεργοποιηθείς, σε συγκεκριμένη περιοχή, τότε με καλωδιακή βλάβη στην ίδια δεδομένη περιοχή, μπορεί να κάνει και λίγο καλύτερο χρόνο, ας πούμε ενάμιση - δυο μήνες, καλά είναι, να το αφήσω;

antonisperr
09-11-08, 23:43
Δυστυχώς από την εμπειρία που έχω το ίδιο γίνεται από όλες τις τηλεφωνικές εταιρείες και κάτι τέτοιο ασφαλώς δεν τις δικαιώνει να συμπεριφέρονται έτσι, με το αιτιολογικό ότι όλες είναι έτσι. Επίσης, η κρατική στην ουσία τηλεφωνική, απ΄οτι γνωρίζω, και αν κάνω λάθος διορθώστε με, ενοικιάζει την κάθε γραμμή με ~8€ το μήνα. Και όπως πάντα στην ελλάδα, όλα είναι μισά. Μισή ιδιωτικοποίηση ο κρατικός μας γίγαντας με τά πήλινα πόδια, που προτίμησε να επενδύσει γιγάντια ποσά και μάλλον χαμένα, σε χώρες ξωτικές βαλκανικές. Μισή εξυπηρέτηση από τις ιδιωτικές. Και πάει λέγοντας... και εμείς πάντοτε θα τρέχουμε από τον Άννα στον Καϊάφα.

εμένα λοιπόν θα μου επιτ΄ρεψετε να αλλάξω λίγο τον τίτλο και να αναφωνήσω: "Ελλάς το μεγαλείο σου"

theopan
09-11-08, 23:49
Μετά από πολύ καιρό ήρεμης συνύπαρξης μεταξυ εμού και της HOL DOUBLEPLAY ήρθε η αναμενόμενη επιβεβαίωση για το πόσο ανίκανοι και ανεύθυνοι είναι οι υπάληλοι της εν λόγο εταιρίας.

Και γίνομαι πιο συγκεκριμένος. Στις 30-09-08 εντέλως ξαφνικά σταματάει η τηλεφωνία και το ίντερνετ, και από εκείνη την στιγμή δεν συχρονίζει το fritzlan 7140.

Από εκείνη την στιγμή και ενώ έχω μιλήσει με 25 διαφορετικά άτομα στο τμήμα τεχνικής υποστήριξης , όπως το λένε αυτοί δηλαδή, γιατί απ ότι έχει αποδειχτεί ως σήμερα πρόκειται για ένα μάτσο ΑΝΕΥΘΥΝΩΝ ΑΣΧΕΤΩΝ που τους έχουν εκεί για να μας λένε πως να κανουμε reset και άλλες τέτοιες μαμακίες και όταν φτάσει η ώρα για ένα σοβαρό πρόβλημα τότε λένε εκείνο το θρυλικό, ΕΓΙΝΕ ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟ (μάλον για μηχανικό αυτοκινήτων θα μιλάνε γιατί από τηλεφωνία και ιντερνετ δεν τους κόβει καθόλου).

Τελικά μετα από 35 μέρες ΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ακόμα δεν λύσανε το πρόβλημα, λένε οτί φταίει ο ΟΤΕ
(τότε τι σκατά ιδιοκτητο δικτυο διαφημιζουν), και άντε και το δέχομαι ότι φταίει ο Οτε, αυτοί οι ΑΝΙΚΑΝΟΙ πως προστατευουν τους πελάτες τους; ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ και ότι ενέργειες έχουν κάνει μέχρι σήμερα οφείλεται στο ότι έχω ξοδέψει 120 ευρω σε κινητά για να επικοινωνώ 2 φορές την ημέρα μαζί τους μπας και βγάλουμε άκρη.

ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!


Για αυτό το ανάθεση σε "μηχανικό" μάλλον θα πρέπει να τους μηνύσει το ΤΕΕ! Θα ήθελα να ήξερα από πότε οι τεχνικοί (τρόπος του λέγειν και αυτό), αποκαλούνται μηχανικοί. Εκτός αν η hol προσλαμβάνει αποφοίτους του ΕΜΠ ...για να σηκώνουν τα τηλέφωνα στην ΤΥ.


Επί του θέματος, θαυμάζω την υπομονή σου! Θα είχες ενεργοποιηθεί ήδη σε άλλον πάροχο αν είχες κάνει αίτηση στον 1+ μήνα που μεσολάβησε αντί να ασχολείσαι με τους σκιτζήδες.

bathan
11-11-08, 01:06
Φίλε μου ρίξε μια ματιά στη δική μου περιπέτεια με την hol http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=224246.

Πολύ πιθανόν να έχεις το ίδιο πρόβλημα

@ ADSLgr.com All rights reserved.