PDA

Επιστροφή στο Forum : To FOXlife στην Ελλάδα από 1η Δεκεμβρίου αποκλειστικά μέσω της On Telecoms



MNP-10
11-11-08, 23:47
Η Fox International Channels θα ξεκινήσει από την 1η Δεκεμβρίου 2008 την μετάδοση του FOXlife -του ψυχαγωγικού καναλιού που απευθύνεται σε ένα κοινό 25-44 ετών- στην Ελλάδα, αποκλειστικά μέσω της τηλεόρασης της ON Telecoms. Η ON Telecoms είναι η μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη καλωδιακή συνδρομητική τηλεοπτική πλατφόρμα, έχοντας ήδη περίπου 100.000 συνδρομητές.

Το FOXlife έρχεται στην Ελλάδα με ένα πλούσιο ψυχαγωγικό πρόγραμμα, με βραβευμένες διεθνείς σειρές σε πρώτη προβολή. Τίτλοι που συναρπάζουν το κοινό σε όλο τον κόσμο προβάλλονται σχεδόν ταυτόχρονα με την Αμερική και την υπόλοιπη Ευρώπη. Το FOXlife θα είναι διαθέσιμο στους συνδρομητές της ON Telecoms, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, προβάλλοντας τις καλύτερες σειρές διεθνώς στην πρωτότυπη εκδοχή τους με ελληνικούς υπότιτλους. Τους πρώτους δύο μήνες της μετάδοσής του όλοι οι συνδρομητές της ONTV θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν το FOXlife χωρίς συνδρομή.

Η πρεμιέρα του FOXlife στην Ελληνική αγορά έχει ιδιαίτερη σημασία για τη Fox International Channels, η οποία τα τελευταία χρόνια επικεντρώνεται στην αύξηση της διανομής των καναλιών της στην Κεντρική, Ανατολική και Νότια Ευρώπη. Με την είσοδό της στην Ελλάδα, η Fox International Channels συνεχίζει την επένδυσή της στην ανάπτυξη καναλιών που ανταποκρίνονται στην ισχυρή ζήτηση για ποιοτική ψυχαγωγία με έγκυρη υπογραφή στην ευρύτερη περιοχή. Σημειώνεται ότι η Fox International Channels διαχειρίζεται ένα πλούσιο μπουκέτο από 18 κανάλια, ένα από τα πιο ολοκληρωμένα στην διεθνή τηλεοπτική αγορά, με ναυαρχίδες τα κανάλια της Fox και του National Geographic.

“Είμαστε πολύ ευτυχείς που επεκτείνουμε την παρουσία μας στην Ελλάδα, μία από τις Ευρωπαϊκές χώρες με την ταχύτερη ανάπτυξη της συνδρομητικής τηλεόρασης, καθώς και για τη συνεργασία μας με την ON Telecoms. Το ξεκίνημα αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα στην αναπτυξιακή στρατηγική της Fox International Channels σε μια αγορά γεμάτη δυνατότητες, όπου μπορούμε να καινοτομήσουμε και να αναπτύξουμε τη δραστηριότητά μας έχοντας πάντα ως προτεραιότητα την παρουσίαση του καλύτερου και ποιοτικότερου ψυχαγωγικού περιεχομένου”, δήλωσε ο Jesus Perezagua, πρόεδρος της Fox International Channels Europe.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ON Telecoms κ. Κάρολος Γκίκας από την πλευρά του σημείωσε: “Είμαστε πολύ περήφανοι, όχι μόνο για την στρατηγική -για μας- συνεργασία με την Fox αλλά και για το γεγονός ότι ο μεγαλύτερος παραγωγός περιεχομένου ψυχαγωγίας στον κόσμο επέλεξε αποκλειστικά την ΟΝ για την εκκίνηση των δραστηριοτήτων του στην Ελλάδα. Η ΟΝ θα συνεχίσει να επενδύει, υποσχόμενη και άλλες πρωτιές που φιλοδοξούν να αλλάξουν τον τρόπο που απολαμβάνουμε τηλεόραση στην Ελλάδα”.

Το FOXlife, για τη μετάδοση του σήματος του στην Ελλάδα, χρησιμοποιεί την πρωτοποριακή tapeless τεχνολογία, συνδυάζοντας τεχνική υποστήριξη από την Ισπανία, την Ιταλία και την Ελλάδα, αξιοποιώντας έτσι με τον καλύτερο τρόπο την υλικοτεχνική υποδομή, το εξειδικευμένο προσωπικό και την τεχνογνωσία της Fox International Channels διεθνώς.


Οι καλύτερες σειρές διεθνώς σε πρώτη προβολή στην Ελλάδα, μόνο στο FOXlife

Σειρές όπως το “Dirty Sexy Money”, που περιστρέφεται γύρω από μια οικογένεια-μύθο, με πρωταγωνιστές τον Donald Sutherland, τον William Baldwin και την Jill Clayburgh, το “Private Practice”, ιδιαίτερα επιτυχημένο spin-off του “Grey’s Anatomy” με πρωταγωνίστρια την Kate Walsh, και το “Brothers and Sisters”, με πρωταγωνίστριες την Sally Field και την Callista Flockhart, με αντικείμενο τη ζωή μιας οικογένειας στην California, θα κάνουν πρεμιέρα στην Ελλάδα μόνο στο FOXlife

Ακόμα, το “Raising The Bar”, ένα δικαστικό δράμα παραγωγής Steven Bochko ((“LALaw”, “NYPDBlue”), που ξεκίνησε να προβάλλεται στην Αμερική από τον Οκτώβριο του 2008, το “Daybreak”, σχετικά με ένα ντετέκτιβ ο οποίος είναι καταδικασμένος να ζει την ίδια ημέρα ξανά και ξανά, το “Pepper Dennis”, με πρωταγωνίστρια την Rebbecca Romejn στο ρόλο μιας τηλεπαρουσιάστριας που προσπαθεί να ανέβει, το “Kevin Hill”, με ήρωα έναν ορκισμένο εργένη που αναγκάζεται να υιοθετήσει την 10μηνη κόρη του αδελφού του, το “Dirt”, με πρωταγωνίστρια την Courtney Cox στο ρόλο μιας αδίστακτης διευθύντριας σκανδαλοθηρικού περιοδικού, θα κυριαρχούν στο prime-time του FOXlife.

Παράλληλα θα υπάρχουν και αποκλειστικά προγράμματα με όλα τα νέα της διεθνούς showbiz, όπως το “Hollywood Magazine” και τα “Studio Portraits”, με βιογραφίες των διαχρονικά μεγαλύτερων σταρ.

Από το Φεβρουάριο του 2009, στο FOXlife, θα κάνουν αποκλειστική πρεμιέρα στην Ελλάδα οι τελευταίοι κύκλοι των αγαπημένων σειρών όλου του πλανήτη, “Desperate Housewives” και “Grey’s Anatomy”.


Σχετικά με το FOXLife
Το FOXLife, στις χώρες που έχει παρουσία, παρουσιάζει ένα μίγμα από διεθνείς και τοπικές παραγωγές σειρών και ενημέρωσης από το Hollywood, με γνώμονα πάντα τις τοπικές ανάγκες και την ψυχαγωγία του υψηλού επιπέδου κοινού του. Κωμωδίες, σειρές μυθοπλασίας και σειρές πρώτης προβολής συνιστούν το πρόγραμμά του, το οποίο περιλαμβάνει τα πιο επιτυχημένα τηλεοπτικά προγράμματα διεθνώς και το έχει καταστήσει ένα από τα πιο αγαπημένα κανάλια γυναικών αλλά και αντρών σε όλες τις χώρες που εκπέμπει. Το FOXlife ξεκίνησε στην Ιταλία, αλλά έχει κατακτήσει φανατικό κοινό σε 35 χώρες στις οποίες έχει παρουσία, μπαίνοντας σε περισσότερα από 25 εκατομμύρια σπίτια σε χώρες όπως η Ιταλία, η Ιαπωνία, η Κορέα, η Λατινική Αμερική, η Πολωνία, η Ρωσία, η Βουλγαρία και η Τουρκία.


Σχετικά μετη FOX International Channels
Η FOX International Channels (FIC), ξεκίνησε το 1993 ως μέρος της NewsCorp, με στόχο τη δημιουργία και διανομή τηλεοπτικού περιεχομένου, συνδρομητικών καναλιών, υπηρεσιών multimedia και διαχείρισης on-line διαφημιστικών πακέτων σε Ευρώπη, Λατινική Αμερική, Ασία και Αφρική. Η FOX International Channels παράγει και διανέμει ψυχαγωγικό, αθλητικό, και κινηματογραφικό περιεχόμενο μέσα από brands καναλιών όπως FOX, FOXLife, FOXCrime, FX, FOXSports, FOXMovies, SpeedChannel, Cult, Next, National Geographic Channel, NatGeoWild, NatGeoAdventure, NatGeoMusic, Voyage, Utilissima και BabyTV. Η Fox International Channels διανέμει επίσης επιλεγμένα κανάλια προσαρμοσμένα σε High-Definition και για κινητά τηλέφωνα: FOXLifeHD, NextHD, National Geographic ChannelHD και FOXMobile. Η εταιρεία έχει κατακτήσει περισσότερους από 350 εκατομμύρια συνδρομητές σε 29 γλώσσες.


Σχετικά με την ΟΝ Τelecoms
H ON Telecoms ξεκίνησε το 2006 ως ένας εναλλακτικός φορέας παροχής ευρυζωνικών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και ανέπτυξε ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής.
Χάρη στο εκτεταμένο δίκτυο της και την πρωτοποριακή τεχνολογία που χρησιμοποιεί, η Οn Telecoms προσφέρει στους 100.000 περίπου συνδρομητές της τις πιο προηγμένες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες που διαθέτει η παγκόσμια αγορά.
Οι υπηρεσίες τηλεόρασης της ON Telecoms είναι οι πιο ολοκληρωμένες στην Ελλάδα, εξασφαλίζοντας στους συνδρομητές της πρωτοποριακές υπηρεσίες όπως το OnREC, το OnCinema (Video-on-Demand), το OnMultiplex, το OnTVGames, ένα πλούσιο μπουκέτο διεθνών ελεύθερων και συνδρομητικών καναλιών(ντοκιμαντέρ, αθλητικά, παιδικά, κινηματογραφικά, μουσικά, αισθησιακά, κα)και ενσωματωμένο φηφιακό αποκωδικοποιητή.


Για περισσότερες πληροφορίες:
Ματίλντα Δουρίδα
Marketing Director
FoxMedia Services Greece
τηλ. + 211 7004715
e-mail: matilda.dourida@fox.com


Για περισσότερες πληροφορίες:
Σοφία Καναβού
Communication & Public Relations Manager
ΟΝ Τelecoms
τηλ.+210 61 61 743
email : sofia.kanavou@ontelecoms.com



---

(Επισυνάπτεται το πρόγραμμα των σειρών)

guzel
12-11-08, 00:26
πολυ θετικη κινηση για την ον οι ελληνικοι υποτιτλοι

Veldrin
12-11-08, 00:33
κίνηση ματ όσον αφορά την ελληνική IPTV.


(btw που είναι το LOST οεο; )

Yabba
12-11-08, 00:36
Το LOST είναι σειρά του ABC...

psyxakias
12-11-08, 00:41
Όντως θετική εξέλιξη, που θα δώσει τη δυνατότητα παρακολούθησης ξένων σειρών στη TV με απλό (χωρίς κατεβάσματα, συνδυασμούς υποτίτλων κτλ) και νόμιμο τρόπο (για όσους βέβαια τους ενδιαφέρει). Αυτό σημαίνει ότι θα προβάλλονται παράλληλα Αμερική και Ελλάδα ή με καθυστέρηση ημερών/εβδομάδων;


Τους πρώτους δύο μήνες της μετάδοσής του όλοι οι συνδρομητές της ONTV θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν το FOXlife χωρίς συνδρομή.Μετά; ένα-ένα κανάλι που θα προσθέτει θα χρειάζεται επιπλέον συνδρομή ή θα περιλαμβάνεται σε ενιαίο πακέτο με όλα τα επιπλέον κανάλια μαζί;

guzel
12-11-08, 00:43
κίνηση ματ όσον αφορά την ελληνική IPTV.


(btw που είναι το LOST οεο; )

το lost το παιζει το FOX οπως και το prison , παντως καλυτερα να εβαζαν το fox crime εχει καλυτερες σειρες ..νομιζω το fox life απευθυνεται περισσοτερο σε γυναικειο κοινο

οπως κ να εχει μπραβο στην ΟΝ

Yabba
12-11-08, 00:46
Που είδες οτι το LOST το παίζει το FOX ;

guzel
12-11-08, 00:48
Που είδες οτι το LOST το παίζει το FOX ;

το παιζει το fox του sky italia

gkandir
12-11-08, 00:55
Πολύ καλή η συμφωνία της ΟΝ! Μπράβο. Πολύ αξιόλογο κανάλι.

Φαντάζομαι να μην το κοστολογήσουν ακριβά.

Επιτέλους οι συνδρομητές θα βλέπουν κάποιες σειρές στην ώρα τους (ή έστω σχεδόν στην ώρα τους) και όχι χρόνια μετά και στις 3 το πρωί...

Να αναμένουμε ανάλογες συμφωνίες και από HOL; Η Forthnet που είναι άραγε;

jog
12-11-08, 00:58
Σίγουρα μια πολύ θετική εξέλιξη και μακάρι να λειτουργήσει σωστά και ο ανταγωνισμός...:oneup:

Thanasis159
12-11-08, 01:03
Not bad... Μακάρι να ακουθήσουν κι άλλα κανάλια και κυρίως σε λογικές τιμές!

Gus5000
12-11-08, 01:39
λιγο offtopic, το lost παίζει abc 100000%. Μιλάμε για Αμερική, δεν ξέρω απο Ιταλίες κλπ, το prison στο fox.

Georgevtr
12-11-08, 01:44
Πολυ καλη κινηση!!! Οι υπολοιποι να δουμε.....:whistle:

MNP-10
12-11-08, 01:45
Πηγαμε σημερα με το lewton στη κοινη παρουσιαση της On Telecoms και της Fox, οπου σε γενικες γραμμες μας παρουσιαστηκε η Fox και οι διεθνεις δραστηριοτητες της (συνοπτικα), η On και η πλατφορμα του IPTV, το περιεχομενο (δλδ οι σειρες) καθως και το σκεπτικο πισω απ'την συγκεκριμενη συνεργασια... Με καποιες ερωτησεις στο τελος της παρουσιασης, μαθαμε και καποια επιπλεον στοιχεια..

Η On, κατα τη παρουσιαση, μας ειπε οτι βλεπει οτι υπαρχει ενα ανερχομενο trend (πχ χρηστες κατεβαζουν σειρες) και παει να χτυπησει αυτη την αγορα παρεχοντας τες με localization μεσω ενος ετοιμου IPTV Platform το οποιο διαθετει. Μαλιστα εχει εντοπιστει το target market των θεατων με βαση τα ποιοτικα του στοιχεια (ανωτερη μορφωση, σχεση με τη τεχνολογια, opinion leaders/trend-setters, γνωστες αγγλικων, αντιληψη παγκοσμιου πολιτη), την ηλικια (25-44) και απευθυνεται σε αυτους κυριως. Με αυτη τη βαση, το προγραμμα θα εχει μονο σειρες.

Σε ενα επομενο επιπεδο η επιλογη του περιεχομενου, δηλαδη η επιλογη των σειρων, εγινε με εμφαση στο πιο χαλαρωτικο περιεχομενο (γι'αυτο μας ειπαν οτι απουσιαζουν καποια action series στυλ 24) που θελει να δει καποιος οταν γυρναει σπιτι πχ το βραδυ, μετα τις 9 - περα απ'τις ελληνικες σειρες που ενδεχομενως δεν ειναι της προτιμησης του.

Γενικα, στο θεμα, ειναι ξεκαθαρο οτι εχει πεσει αρκετη μελετη και αναλυση οσον αφορα τα target markets και την παροχη περιεχομενου προς αυτο, ενω μεσω του IPTV μπορει η εταιρια ουσιαστικα να διακρινει και καποια trends τα οποια μπορει να θελει να καλυψει μελλοντικα - αφου ειναι σε καλυτερη θεση να ξερει τι ζητανε να δουνε ανα πασα στιγμη οι χρηστες.

Στις ερωτησεις προς το τελος, η On ειπε οτι δεν στοχευει να γινει πανελλαδικος παροχος αλλα αφησε ανοικτο το στοχο για καλυψη 8-9 μεγαλων πολεων, τονιζοντας ομως οτι τα δημογραφικα / ποιοτικα στοιχεια της αγορας της Αθηνας στην οποια στοχευουν (και προσφατα επεκτειναν και λιγο προς την περιφερεια της, πχ αναφερθηκε επεκταση προς Μεγαρα) ειναι πολυ καλα. Παντως ξεκαθαριστηκε οτι το περιεχομενο θα πρεπει να βρισκει τους παντες, οπου και αν ζουν, απλα θα χρειαστει ισως αλλες αλλες πλατφορμες διανομης του (πχ δορυφορικο σημα, επιγεια ψηφιακη τηλεοραση κτλ).

Το FOXlife στην αρχη θα παρεχεται δωρεαν, κυριως για να το μαθουν οι χρηστες της On. Στη συνεχεια θα μελετηθει το πως ακριβως θα γινει η χρεωση, παντως θα παρεμβαλλονται και διαφημισεις στις σειρες, οπως στους τηλεοπτικους σταθμους. Επισης αναφορικα με τα δικαιωματα για champions league, uefa κτλ και εκει η On επιβεβαιωσε οτι κανει κινησεις αποκτησης τους ωστε να τα παρεχει μεσω IPTV, ολα μαζι ταυτοχρονα (αφου σε αντιθεση με τα αναλογικα καναλια, δεν υπαρχει κανενας περιορισμος στο να δειξεις πχ 12 ταυτοχρονα streams). Μαθαμε επισης οτι η διαρκεια της αποκλειστικης συνεργασιας του FOX για τις συγκεκριμενες σειρες ειναι γυρω στους 6 μηνες, ωστε να προλαβει η On Telecoms να κανει καποια αποσβεση της επενδυσης της μεσω της αποκλειστικοτητας στο περιεχομενο.

Προσωπικα θεωρω οτι οι σειρες, επειδη καποιες ειναι καινουριες ή ευρυτερα πιο αγνωστες, εχουν το κακο οτι (λογικα θα) "αγοραζονται" σε premium για πρωτη προβολη ενω ταυτοχρονα δε θα εχουν μεγαλο ενδιαφερον απο τον κοσμο σε σχεση με πιο δοκιμασμενες σειρες - hits, οποτε εμπορικα μπορει να μη βγει τοσο καλο απο αποψη συνδρομων. Δε ξερω βεβαια αν οι σειρες-hits, εχουν ακομα μεγαλυτερο premium στην αποκτηση τους, παντως δεν αφεθηκε να εννοηθει οτι κατα την επιλογη των σειρων το μελημα ηταν οικονομικο - αν και, νομιζω, οτι υπαρχει αυτος ο παραγοντας, συν το οτι καποια καναλια ηδη εχουν χτυπησει τα hits. Αν αυτο γινοτανε περυσι πχ απο πλευρας On / Fox, θα ηταν πολυ σημαντικο, τωρα ισως ειναι λιιιιιιγο αργα για το κτυπημα αυτου του ειδους σειρων-hits. Μπορει να κανω και λαθος, δε ξερω - θα δειξει. Παντως εχω την αισθηση οτι οσοι βλεπουν τη λιστα αναμενουν περισσοτερο τα μεγαλα ονοματα σειρων και δε ξερω κατα ποσο θα καλυφθουν απ'το οτι το placing αυτων των σειρων γινονται με βαση "χαλαρωτικα" κριτηρια για το κοινο των 9μμ. Στην Αμερικη (και αλλου) εχει δουλεψει αυτο το μοντελο, και ενδεχομενως να το βρει καλο μια μεριδα (μικρη ή μεγαλη) συνδρομητων της On, ωστε να κανει το βημα, οταν μετατραπει απο δωρεαν σε συνδρομητικο να αποκτησει αυτη την υπηρεσια περιεχομενου. Ισως να ειναι δικο μου misconception το να προσπαθω να αναμειξω action-series και χαλαρωτικα series.

Εντυπωση μου εκανε επισης μια αντιφαση στο σκεπτικο του marketing... παρ'ολο που ο θεατης ειναι πολυ "χαρτογραφημενος" αναφορικα με τις προτιμησεις του, το προφιλ του κτλ, δεν δειχνει να περιλαμβανει, αυτα που για μενα ειναι μερικως αυτονοητα. Αντιθετα εχουν αντικατασταθει απο λιγο wishfull thinking (?)... Προεκτεινοντας το σκεπτικο πχ οτι ο θεατης εχει παγκοσμια αντιληψη των πραγματων, ειναι καλος γνωστης αγγλικων κτλ και ηδη κατεβαζε σειρες εδω και καιρο, τοτε ανακυπτει μια σειρα ερωτηματων οπως

α) χρειαζεται πραγματικα το localization αφου ηδη τις εβλεπε "0-day" απο Αμερικη στα Αγγλικα?
β) πως μπορει να λειτουργησει το μοντελο οταν ολοι εχουν εθιστει στο on-demand (πχ κατεβαζω και το βλεπω οποτε θελω, αντι για το 9μμ πχ)
γ) γιατι να πληρωσω για κατι που θα το κατεβασω (ενδεχομενως και νωριτερα, αφου προβαλλεται πχ στις ΗΠΑ)
δ) αντεχει ο θεατης τα commercial breaks - ειδικα οταν εχει πληρωσει?

Αυτα μενει να απαντηθουν στη πραξη για να δουμε πως θα εξελιχθει η κατασταση. Ουτως ή αλλως δε πιστευω οτι η On, αν δει οτι κατι δε λειτουργει οπως το εχει προβλεψει, οτι θα μεινει στασιμη - αλλα θα προσαρμοστει οσο το δυνατον καλυτερα δεδομενων των συνθηκων.

Παντως η κινηση απο μονη της ειναι καλη και σιγουρα δημιουργει πιεσεις στην αγορα για ταχυτερη υιοθετηση IPTV + προβολη ποιοτικου περιεχομενου.. η On βεβαια δεν ασχολειται πλεον με το θεμα της υλοποιησης - εχει ξεφυγει απ'αυτο, την απασχολει το περιεχομενο, που κατα γενικη ομολογια ειναι αυτο που λειπει..

psyxakias
12-11-08, 02:09
α) χρειαζεται πραγματικα το localization αφου ηδη τις εβλεπε "0-day" απο Αμερικη στα Αγγλικα?
β) πως μπορει να λειτουργησει το μοντελο οταν ολοι εχουν εθιστει στο on-demand (πχ κατεβαζω και το βλεπω οποτε θελω, αντι για το 9μμ πχ)
γ) γιατι να πληρωσω για κατι που θα το κατεβασω (ενδεχομενως και νωριτερα, αφου προβαλλεται πχ στις ΗΠΑ)
δ) αντεχει ο θεατης τα commercial breaks - ειδικα οταν εχει πληρωσει?Σωστά ερωτήματα εκτός από το 1ο. Εφ'όσον μιλάμε για συνδρομητές που κατεβάζουν τις σειρές, δεν κατεβάζουν και τους υποτίτλους που βγαίνουν 2-3 μέρες μετά την πρώτη προβολή;

Εγώ για αυτό μίλησα για νόμιμο και απλό τρόπο. Περί νομιμότητας, δε χρειάζεται ανάλυση/επεξήγηση. Περί απλότητας, είναι διαφορετικό κάποιος να κοιτάει πότε βγαίνει η σειρά, να κατεβάζει και να βρίσκει και υποτίτλους της σωστής έκδοσης (αν δεν τους κατέβασε μαζί), από το να ανοίγει απλά την TV του και να βλέπει τη σειρά. Περί ποιότητας, ακόμα και HD ανεβαίνουν στο Internet.

Αλλά το target market των θεατών που περιγράφεις εάν κατεβάζουν ήδη, μάλλον θα βρουν περιττό να πληρώσουν. Αντίθετα άτομα άνω των 40-50 ετών (της σημερινής γενιάς, διότι στις επόμενες θα είμαστε εμείς :p), ίσως να ήταν μονόδρομος η IPTV για την παρακολούθηση των σειρών πριν βγουν στα video clubs ή προβληθούν μετά από 1-2 χρόνια στο Filmnet ή Ant1/Star. :hmm:

Μακάρι να πετύχει το επιχείρημα πάντως..

Μπας και η ON με την FOX κατήγγειλαν τα sites υποτίτλων στην ΕΠΟΕ; :lol: (και τι πέτυχαν, απλά μετακόμισαν σε ξένα sites και δεν τους απειλεί κανένα ελληνικό εξώδικο)

paraskdi
12-11-08, 02:18
Ετσι είναι.Τι να την κάνεις τηνIPTV χωρίς κάτι το αξιόλογο.Μόνο εαν έχει αξιόλογο πρόγραμμα θα έχει ενδιαφέρον.Πάντώς σε γενικές γραμμές η ΟΝ κάνει καλη προσπάθεια.

kostthem
12-11-08, 02:18
Κατατοπιστικότατος. Δεν έχω καμμία απορία πλέον.

ogenikos
12-11-08, 02:22
Οπως καταλαβαίνετε δεν είναι τυχαίο που πριν μερικές εβδομάδες απειλήσαν με μυνήσεις τα ελληνικά sites με υπότιτλους.
Και όπως ξανάπα και σε άλλο θέμα, με την έναρξη της iptv / vod(video on demand) θα πέσει μεγάλο κυνήγι, ισως και με μηνύσεις στους παράνομους downloaders.

MNP-10
12-11-08, 02:49
Σωστά ερωτήματα εκτός από το 1ο. Εφ'όσον μιλάμε για συνδρομητές που κατεβάζουν τις σειρές, δεν κατεβάζουν και τους υποτίτλους που βγαίνουν 2-3 μέρες μετά την πρώτη προβολή;


Εγω τα βλεπω στα αγγλικα και εχω την αισθηση οτι δεν ειμαι ο μονος. :hmm:



Περί ποιότητας, ακόμα και HD ανεβαίνουν στο Internet.


Αυτο θα μπορουσε ανετα να ειναι το ερωτημα (ε).. δλδ

ε) γιατι να δει καποιος κατι σε SD οταν μπορει να το κατεβασει σε HD? :whistle:



Αλλά το target market των θεατών που περιγράφεις εάν κατεβάζουν ήδη, μάλλον θα βρουν περιττό να πληρώσουν. Αντίθετα άτομα άνω των 40-50 ετών (της σημερινής γενιάς, διότι στις επόμενες θα είμαστε εμείς :p), ίσως να ήταν μονόδρομος η IPTV για την παρακολούθηση των σειρών πριν βγουν στα video clubs ή προβληθούν μετά από 1-2 χρόνια στο Filmnet ή Ant1/Star. :hmm:


Το ιδιο πιστευω και εγω... Συμφωνα με τα λεγομενα τους ομως αυτο το market προτιθεται να αγορασει premium υπηρεσιες για να ειναι πρωτοπορο.. δε ξερω κατα ποσο στεκει αυτη η αναλυση ομως :hmm:

golity
12-11-08, 03:07
κίνηση ματ όσον αφορά την ελληνική IPTV.


(btw που είναι το LOST οεο; )
Το google είναι ο φίλος σου (λέμε τώρα :p)...

http://abc.go.com/primetime/lost/ (http://abc.go.com/primetime/lost/)

lewton
12-11-08, 03:10
Το LOST είναι σειρά του ABC...

λιγο offtopic, το lost παίζει abc 100000%. Μιλάμε για Αμερική, δεν ξέρω απο Ιταλίες κλπ, το prison στο fox.

Το google είναι ο φίλος σου (λέμε τώρα :p)...

http://abc.go.com/primetime/lost/ (http://abc.go.com/primetime/lost/)

@all
Και το Brothers and Sisters είναι σειρά του ABC αλλά το έφερε στην Ελλάδα η Fox.

@Gus5000
Πιο πολύ μας ενδιαφέρει τι παίζει το FOXlife σε μια οποιαδήποτε άλλη αγορά πλην της αμερικάνικης παρά το τι παίζει στην αμερικάνικη. H αμερικάνικη είναι η ας το πούμε πηγή όλων των σειρών. Το ότι δείχνει το Lost στην Ιταλία σημαίνει ότι το επιχείρημά σας (ότι το έχει το ABC) δε στέκει. ;)

Veldrin
12-11-08, 03:24
Αφήστε δε, που παίζει ο Mathew Fox, τι NBC, ABC μου λέτε εμένα τώρα και ψιψιψόνια, όνομα και πράγμα ! :rofl:

kennyyy
12-11-08, 04:37
...
Εντυπωση μου εκανε επισης μια αντιφαση στο σκεπτικο του marketing... παρ'ολο που ο θεατης ειναι πολυ "χαρτογραφημενος" αναφορικα με τις προτιμησεις του, το προφιλ του κτλ, δεν δειχνει να περιλαμβανει, αυτα που για μενα ειναι μερικως αυτονοητα. Αντιθετα εχουν αντικατασταθει απο λιγο wishfull thinking (?)... Προεκτεινοντας το σκεπτικο πχ οτι ο θεατης εχει παγκοσμια αντιληψη των πραγματων, ειναι καλος γνωστης αγγλικων κτλ και ηδη κατεβαζε σειρες εδω και καιρο, τοτε ανακυπτει μια σειρα ερωτηματων οπως

α) χρειαζεται πραγματικα το localization αφου ηδη τις εβλεπε "0-day" απο Αμερικη στα Αγγλικα?
β) πως μπορει να λειτουργησει το μοντελο οταν ολοι εχουν εθιστει στο on-demand (πχ κατεβαζω και το βλεπω οποτε θελω, αντι για το 9μμ πχ)
γ) γιατι να πληρωσω για κατι που θα το κατεβασω (ενδεχομενως και νωριτερα, αφου προβαλλεται πχ στις ΗΠΑ)
δ) αντεχει ο θεατης τα commercial breaks - ειδικα οταν εχει πληρωσει?
...
Δε θα το έλεγα τόσο wishful thinking, όσο πιστή μεταφορά των εφαρμοσμένων πρακτικών των βιβλίων του marketing στην Ελληνική αγορά.
α) Όχι και τόσο.
β) Συμφωνώ, αλλά για καλές σειρές το θυσιάζω :)
γ) Εγώ προσωπικά θα πλήρωνα (και πληρώνω ήδη..), αλλά δεν ξέρω κατά πόσο είμαι ο μέσος τηλεθεατής. Αν είναι πάντως να μπορείς να το κατεβάζεις νωρίτερα, σίγουρα θα χάσουν τεράστιο μερίδιο στην αγορά 25-44 ;)
δ) ναι, αν είναι πρώτη προβολή. Όχι αν το παίζει 1 βδομάδα μετά τις ΗΠΑ.

Πάντως για μένα το πιο σημαντικό είναι η πρώτη προβολή. Αν ισχύει αυτό, θα πλήρωνα για το "νόμιμο και απλό" και πιστεύω ότι αρκετοί στην ομάδα 25-44 θα το προτιμούσαν από το μπελά του κατεβάσματος. Αυτό που λέει και ο psyxakias δλδ...

aiolos.01
12-11-08, 05:24
Απο τη μια ανακοινώνει συμφωνίες για IPTV και απο την άλλη ψάχνει επενδυτή γιατί δεν πάει καλα οικονομικά. Μετά την altec φαίνεται να παίρνει σειρά η on. Τώρα με την IPTV θα είναι ευκολότερο να βρεί αγοραστή. Μια και η forthnet έχει τη nova, η Hol ίσως;

themaxx
12-11-08, 06:53
Πολύ ωραία όλα αυτά ακούγονται αν όμως δεν γίνει τις αλτεκ τελεκομ το "μπαμ"..... χεχε
Σε αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή βρίσκεται η On Telecoms (http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_2_11/11/2008_291581) :rolleyes:

MNP-10
12-11-08, 08:00
δ) ναι, αν είναι πρώτη προβολή. Όχι αν το παίζει 1 βδομάδα μετά τις ΗΠΑ.


Ενα time lag πιστευω σιγουρα θα υπαρχει, γιατι, οταν δειχνει κατι στις 9 μ.μ. ωρα Ν.Υορκης πχ, τοτε εδω ειναι ξημερωματα. Και επειδη αποκλειεται να κανουν ταυτοχρονη προβολη ή εδω να το παιξουν νωριτερα (γιατι τοτε θα κανουν leak τα ελληνικα captures στα torrents και θα τα βλεπουν οι αμερικανοι πριν γινουν air εκει, μετα απο 7-10 ωρες), τοτε αυτοματως θα παει (το νωριτερο) την επομενη μερα για εμας.. και εδω υπαρχει η περιπτωση ο αλλος να θελει να το εχει κατεβασει για να το δει,

α) χωρις να περιμενει αυτο το διαστημα
β) σε HD
γ) χωρις διαφημισεις (40-43m pure time vs 60m time - και ο χρονος της συγκεκριμενης μεριδας χρηστων ειναι πολυτιμος)
δ) χωρις να πληρωσει.

Νομιζω αυτα ειναι factors που τα σκεφτεται (σοβαρα) η συγκεκριμενη κατηγορια χρηστων. Ειδικα το (β) που ανεφερε νωριτερα ενας συνφορουμιτης, πλεον εχει κανει αρκετη "θραυση".. τα SD versions τα σνομπαρουν αρκετοι πλεον - πανε κατευθειαν για HD.

Γενικα το ολο συστημα του content delivery και των εμπορικων μοντελων κανει lag πισω απ'τις απαιτησεις της συγκεκριμενης μεριδας χρηστων γιατι παραειναι cutting edge για τις εταιριες. Πχ το trend κατεβασματος σειρων το οποιο η Οn διεγνωσε τωρα και εκανε εξειδικευμενο προιον με καναλι σειρων, ισχυει απ'την ελευση του adsl στην Ελλαδα οταν καηκαν απειρα DVD με οτι σειρα κυκλοφορουσε σε μουλαροειδη κτλ.. Ουσιαστικα δλδ οι χρηστες ηταν 5 χρονια μπροστα βλεποντας οτι θελουν, οποτε το θελουν αντι να περιμενουν τι θα θελησουν τα καναλια να τους δειξουν, οποτε αυτα το θελησουν. Τα μονα 3 "glitches" ειναι οτι αυτο δεν ειναι "for the masses" ως προσεγγιση (γιατι τα torrents, μουλαρια κτλ ειναι λιγο δυσχρηστα), η γλωσσα και το real-time γιατι εχει μια μικρη καθυστερηση μεχρι να κατεβει κατι.

Βεβαια το κατεβασμα ειναι παρανομο, αλλα τα ορια μεταξυ νομιμοτητας και παρανομιας, για τον θεατη ειναι δυσδιακριτα - δε θεωρει οτι παρανομει οταν βλεπει κατι να προβαλλεται ανοικτα πχ και μετα να διακινειται. Αλλα τα εμπορικα μοντελα για τη παραγωγη εισοδηματος με διαφημιση, απαιτουν αυτη τη διαφημιση για να δουλεψουν.

Η λυση κλειδι, οσον αφορα το εμπορικο μοντελο, ειναι η targeted (προς τον καθε χρηστη ξεχωριστα) διαφημιση η οποια θα ειναι embedded στην σειρα ως ad banners, ή non-embedded με πολυ μικρα και αραια breaks. Γιατι η targeted διαφημιση εχει τρελη αποτελεσματικοτητα, αρα 1 targeted ad impression μπορει να ειναι πολυ καλυτερο απο 10 non-targeted, και αρα, εχει μεγαλυτερη αξια + (πολυ) λιγοτερη οχληση. Ετσι ο χρηστης θα εχει "free" τηλεοραση (ο διαφημιζομενος πληρωνει το content) και ολοι ειναι χαρουμενοι.

Το προβλημα στο να εφαρμοσθει αυτο το μοντελο ειναι η επιρροη των consulting firms που θελουν να βολεψουν τους παντες με εσοδα (εις βαρος του τελικου χρηστη που δυσανασχετει). Πχ θελουν να τα παιρνει ο παροχος, ο παραγωγος περιεχομενου, ο κατασκευαστης εξοπλισμου κτλ κτλ και να βγει ενα "κοστουμακι" μουρλια στον θεατη. Εμ, δεν ειναι ετσι τα πραγματα - ειδικα για ενα προιον που ο χρηστης εχει μαθει να βλεπει δωρεαν (ή ετσι το αντιλαμβανεται). Αυτα εχουν επισημανθει εδω και πολυ καιρο απο forward-thinking ατομα αλλα ακομα υπαρχει εμμονη στο να προσπαθησουν οι εταιριες να φτιαξουν προιοντα αποκομμενα απ'τη πραγματικη ζητηση, με αποτελεσμα να απευθυνονται σε πολυ high-end markets και να αποκλειονται οι low και mid-end (μαζες).

Η λογικη της δωρεαν και ad-supported προβολης εφαρμοζεται δειλα-δειλα τωρα με εταιριες στις ΗΠΑ να τα δινουν τα show δωρεαν (βασικα με ads*) και, οπως εχουν σχολιασει αρκετοι στις σχετικες ειδησεις που εχουν ανεβει κατα καιρους γι'αυτη τη μεταστροφη, ολοι περιμενουν την γεωγραφικη εξαπλωση για να μπορουν να κατεβαζουν αυτες τις σειρες ή να streamαρουν live περιεχομενο over the web.

* ο τροπος προβολης των ads και η αποτελεσματικοτητα αυτων παιρνει ακομα πολυ βελτιωση. Οταν δουλεψει καλα, τοτε οσοι περισσοτεροι βλεπουν δωρεαν (ad-supported) σειρες, τοσο καλυτερα θα ειναι για τους content-providers/distributors/εταιριες web platforms κτλ.

kennyyy
12-11-08, 08:33
Ενα time lag πιστευω σιγουρα θα υπαρχει, γιατι, οταν δειχνει κατι στις 9 μ.μ. ωρα Ν.Υορκης πχ, τοτε εδω ειναι ξημερωματα. Και επειδη αποκλειεται να κανουν ταυτοχρονη προβολη ή εδω να το παιξουν νωριτερα (γιατι τοτε θα κανουν leak τα ελληνικα captures στα torrents και θα τα βλεπουν οι αμερικανοι πριν γινουν air εκει, μετα απο 7-10 ωρες), τοτε αυτοματως θα παει (το νωριτερο) την επομενη μερα για εμας.. και εδω υπαρχει η περιπτωση ο αλλος να θελει να το εχει κατεβασει για να το δει,

α) χωρις να περιμενει αυτο το διαστημα
β) σε HD
γ) χωρις διαφημισεις (40-43m pure time vs 60m time - και ο χρονος της συγκεκριμενης μεριδας χρηστων ειναι πολυτιμος)
δ) χωρις να πληρωσει.

Νομιζω αυτα ειναι factors που τα σκεφτεται (σοβαρα) η συγκεκριμενη κατηγορια χρηστων. Ειδικα το (β) που ανεφερε νωριτερα ενας συνφορουμιτης, πλεον εχει κανει αρκετη "θραυση".. τα SD versions τα σνομπαρουν αρκετοι πλεον - πανε κατευθειαν για HD.
...
Α ναι, το ξέχασα ότι απαραιτήτως θέλω να είναι όπως στην αμερικάνικη TV. HDTV δηλαδή...Μάλλον το θεώρησα υποσυνείδητα δεδομένο.
Για την επόμενη μέρα δε νομίζω ότι είναι μεγάλο πρόβλημα και αυτό θα είχα στο μυαλό σαν πρώτη προβολή. Όταν το Lost το δείχνουν 9Pm EST, είναι 4am ώρα Ελλάδας. Δεν πρόκειται να το δω τα ξημερώματα αν είμαι 25-44 (θεωρητικά δουλεύω, δε σπουδάζω ακόμα...!) αλλά δε θα με πείραζε να το δω την επόμενη 9pm.
Αυτό βέβαια είναι καθαρά υποκειμενικό. Στο γ) δε το βλέπω τόσο σημαντικό, αλλά και αυτό είναι υποκειμενικό.
Το α) είναι που έχω ένσταση. Και το δ) ανάλογα την τιμή;) Ο καθένας θα βάλει ένα διαφορετικό όριο, αλλά γενικά αν είναι ένα λογικό ποσό για κάποιον που βγάζει 1000+ ευρώ το μήνα, πιστεύω θα τα δώσει.

Στα υπόλοιπα συμφωνώ γενικά. Απλά για το νόμιμο-παράνομο αν και δεν ήθελα να το θέσω ευθέως, είναι μεγάλος παράγοντας. Αν κυνηγούσαν τον κόσμο στην Ελλάδα όπως στις ΗΠΑ για κατέβασμα (ίσως όχι σειρών ακόμα, αλλά η νοοτροπία έχει αλλάξει) αυτομάτως η ON θα είχε μεγάλο πλεονέκτημα, όχι στους hardcore συνδρομητές του rapidshare που πληρώνουν συνδρομή για να κατεβάζουν υλικό προστατευμένο από πνευματική ιδιοκτησία, αλλά σίγουρα στους πιο "περιστασιακούς" χρήστες.
Στη στοχευμένη διαφήμιση, είναι μεγάλο θέμα, αλλά γενικά αυτό *δεν* μπορεί να γίνει από την τηλεόραση. Μπορεί να γίνει από web υπηρεσίες και μόνο αν παραγκωνίσεις τα προσωπικά δεδομένα...Η ΟΝ τι δεδομένα έχει για σένα για να σου κάνει στοχευμένη διαφήμιση; Άσε που το display ad γενικά δε βγάζει λεφτά, όσο στοχευμένο και να είναι. Το search ad έχει το ψωμί όπως έχουμε δει εδώ και τόσα χρόνια ;)

MNP-10
12-11-08, 08:54
Το προβλημα ειναι αυτο που λες, οτι η on δεν εχει pool of data για τον χρηστη. Ομως αν βλεπαμε ολοι πχ τα video μας στο Google Video πχ, τοτε η Google θα ειχε επαρκη data για να ξερει τι διαφημισεις θα μας στειλει. Δεν ειναι δλδ ολοι σε equal basis για να δουλεψουν αποτελεσματικα το targeted ad συστημα - και αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο (εξαρταται ποιος εισαι, η on ή η Google)...

Εντωμεταξυ, ειδικα για τους παροχους, στο εξωτερικο υπηρξε αντιδραση εναντιον καποιων παροχων που συνελεγαν στοιχεια για targeted-ad συστηματα.

Vassilis1914
12-11-08, 11:28
Το LOST είναι σειρά του ABC...

το ίδιο και το greys anatomy...!!!!

pan34
12-11-08, 11:33
σαν κινηση ειναι πολυ καλη μενει να δουμε το κοστοs μετα το περαs τηs δωρεαν περιοδου

kennyyy
12-11-08, 11:37
Το προβλημα ειναι αυτο που λες, οτι η on δεν εχει pool of data για τον χρηστη. Ομως αν βλεπαμε ολοι πχ τα video μας στο Google Video πχ, τοτε η Google θα ειχε επαρκη data για να ξερει τι διαφημισεις θα μας στειλει. Δεν ειναι δλδ ολοι σε equal basis για να δουλεψουν αποτελεσματικα το targeted ad συστημα - και αυτο δεν ειναι απαραιτητα κακο (εξαρταται ποιος εισαι, η on ή η Google)...

Εντωμεταξυ, ειδικα για τους παροχους, στο εξωτερικο υπηρξε αντιδραση εναντιον καποιων παροχων που συνελεγαν στοιχεια για targeted-ad συστηματα.
Aκριβώς. Από την άλλη βέβαια, θέλεις μια εταιρεία να συλλέγει τόσα δεδομένα για σένα; Εκεί εγείρονται τα ζητήματα προσωπικών δεδομένων, καθώς τα "ανώνυμα" δεδομένα δεν είναι και τόσο ανώνυμα (περίπτωση aol και searches που βρήκαν κάποιον που είχε αυτοκτονήσει και κάποιον που έψαχνε πως να σκοτώσει τη γυναίκα του ή κάτι τέτοιο..) και σίγουρα δεν είναι καθόλου ανώνυμα αν ενδιαφερθεί κάποια κρατική υπηρεσία, έστω και χωρίς κανένα λόγο... ;):whistle:
Βασικά βέβαια ούτε το να βλέπεις video μόνο φτάνει για να βγάλεις λεφτά, εξάλλου το youtube που βλέπουν όλοι τα video είναι τεράστια μαύρη τρύπα. Η στοχευμένη διαφήμιση είναι εν μέρει μια απάτη fueled από τα social networks και εν μέρει μια πολύ προχωρημένη επιστήμη που συνδυάζει πολλούς κλάδους...
Με 2 λόγια η on δεν έχει καμιά ελπίδα να το υλοποιήσει αυτό! Αυτού θέλω να καταλήξω :)

William Wallace
12-11-08, 11:48
Προσωπικά με ανησυχεί το γεγονός ότι όταν πιάσει η On να προβάλει σειρές, μπορεί να πιάσει να ελέγχει και αν κατεβάζουμε σειρές ώστε να χτυπήσει την παρανομία.. Είναι εφικτό και κυρίως νόμιμο να παρακολουθεί αν κατεβάζουμε παράνομο υλικό?

Eskaz
12-11-08, 11:52
κανένα HBO απο τον οτε να έχουμε και τα άλλα είναι περιτά..

noname85
12-11-08, 16:15
μονο του το καναλι ποσο θα κανει????

lewton
12-11-08, 16:29
μονο του το καναλι ποσο θα κανει????
Δε θέλησαν να μας πουν.

cnp5
12-11-08, 16:38
Θα συμπεριληφθεί στο πακέτο Premium της IPTV (+15€) που περιλαμβάνει τώρα το On Multiplex, όλα τα συνδρομητικά κανάλια της On και το On Games, χωρίς φυσικά να αλλάξει το κόστος του πακέτου.

lewton
12-11-08, 18:42
Θα συμπεριληφθεί στο πακέτο Premium της IPTV (+15€) που περιλαμβάνει τώρα το On Multiplex, όλα τα συνδρομητικά κανάλια της On και το On Games, χωρίς φυσικά να αλλάξει το κόστος του πακέτου.
Η απάντηση στο πόσο θα κάνει μόνο του είναι ότι θα συμπεριληφθεί στo Premium πακέτο;

cnp5
12-11-08, 19:46
Η απάντηση στο πόσο θα κάνει μόνο του είναι ότι θα συμπεριληφθεί στo Premium πακέτο;

όχι... αλλά είναι μια έξτρα πληροφορία για όσους έχουν ήδη το premium...

Πάντως εγώ δεν ανέφερα, ούτε έκανα πουθενά quote το θέμα της τιμή σαν αυτόνομο πακέτο... και δε νομίζω ότι το θέμα που γράφουμε λέει "Πόσο κοστίζει μόνο του το FoxLife"... μήπως κάνω λάθος;

lewton
12-11-08, 20:15
όχι... αλλά είναι μια έξτρα πληροφορία για όσους έχουν ήδη το premium...

Πάντως εγώ δεν ανέφερα, ούτε έκανα πουθενά quote το θέμα της τιμή σαν αυτόνομο πακέτο... και δε νομίζω ότι το θέμα που γράφουμε λέει "Πόσο κοστίζει μόνο του το FoxLife"... μήπως κάνω λάθος;
To post 34 θέτει αυτό το ερώτημα. Το post 35 απάντησε ότι ακόμα δεν ξέρουμε.
Αν απλά έτυχε να γράψεις αμέσως μετά, τότε πάω πάσο.
Πάντως είχε ήδη γραφτεί ότι θα περιληφθεί στο premium.

MNP-10
12-11-08, 20:33
Aκριβώς. Από την άλλη βέβαια, θέλεις μια εταιρεία να συλλέγει τόσα δεδομένα για σένα; Εκεί εγείρονται τα ζητήματα προσωπικών δεδομένων, καθώς τα "ανώνυμα" δεδομένα δεν είναι και τόσο ανώνυμα (περίπτωση aol και searches που βρήκαν κάποιον που είχε αυτοκτονήσει και κάποιον που έψαχνε πως να σκοτώσει τη γυναίκα του ή κάτι τέτοιο..) και σίγουρα δεν είναι καθόλου ανώνυμα αν ενδιαφερθεί κάποια κρατική υπηρεσία, έστω και χωρίς κανένα λόγο... ;):whistle:


Σιγουρα, αλλα στο τελος θα πρεπει να ειναι επιλογη του χρηστη το τι κανει (οπως ειναι και το facebook πχ) ωστε να εχει τη βασικη επιλογη μεταξυ

- πληρωνω για αυτο που βλεπω
- το βλεπω δωρεαν με ελαχιστα targeted ads

Ειναι προφανες οτι για τη δευτερη λυση θα εκαναν ανετα opt αρκετες εκατονταδες εκατομμυριων.



Βασικά βέβαια ούτε το να βλέπεις video μόνο φτάνει για να βγάλεις λεφτά, εξάλλου το youtube που βλέπουν όλοι τα video είναι τεράστια μαύρη τρύπα.
Ναι γιατι η Google εξυπνα προσπαθει να πιασει οσο το δυνατον market-share προτου το αρμεξει με διαφημισεις. ;) Στο ενδιαμεσο περιμενει να ωριμασουν οι συνθηκες για την online διαφημιση ωστε να μπουν εταιριες + να εξελιχθουν τα targeted ad συστηματα της ωστε να μπορεσει να παρεχει κατι καλο χωρις να χαλασει το youtube με τους χρηστες να κλαιγονται "ααα εχει διαφημισεις - παω αλλου".



Η στοχευμένη διαφήμιση είναι εν μέρει μια απάτη fueled από τα social networks και εν μέρει μια πολύ προχωρημένη επιστήμη που συνδυάζει πολλούς κλάδους...
Με 2 λόγια η on δεν έχει καμιά ελπίδα να το υλοποιήσει αυτό! Αυτού θέλω να καταλήξω :)Η στοχευμενη διαφημιση δεν ειναι καθολου απατη and I know whereof I speak. Απλα οι delivery mechanisms δεν εχουν φθασει στα σημεια που θα ηθελαν + οτι τα pool of data τα εχουν λιγοι.

Το αν 3ple play providers θα μπορουσαν να δωσουν κατι τετοιο, εξαρταται και απ'το ποσο innovative ειναι + το να δωσουν την επιλογη στο χρηστη + να ωριμασουν και λιγο οι συνθηκες της αγορας (γι'αυτο ειπα οτι ειναι μελλοντικη λυση και οχι αμεση λυση).

Πχ

- Χρηστη πληρωνεις +20Ε / μηνα για TV
- Χρηστη κανουμε μια ειδικη συμφωνια οπου δεχεσαι να παρακολουθουνται οι συνηθειες σου ωστε να παιρνεις TV τσαμπα με exchange λιγα embedded ή ενδιαμεσα targeted ads.
- Χρηστη θα εχεις TV τσαμπα, δε θα δωσεις κανενα στοιχειο, αλλα θα εχεις συχνα ή πολυ μεγαλα διαφημιστικα breaks (αυτο το option ειναι για να τον αναγκασεις να παει στο 2ο :lol:).

Ουσιαστικα το δευτερο μοντελο ειναι παρομοιο με πολλες συμφωνιες που ο χρηστης παταει "I Agree" για υπηρεσιες στο Web 2.0 - οποτε δεν ειναι τοσο ξενο. Το προτιμουν δε, παρα πολλοι, εστω και ασυνειδητα ή γιατι δε διαβαζουν ποτε τι κλικαρουν :rofl:


---



Προσωπικά με ανησυχεί το γεγονός ότι όταν πιάσει η On να προβάλει σειρές, μπορεί να πιάσει να ελέγχει και αν κατεβάζουμε σειρές ώστε να χτυπήσει την παρανομία.. Είναι εφικτό και κυρίως νόμιμο να παρακολουθεί αν κατεβάζουμε παράνομο υλικό?


Οχι δεν ειναι νομιμο και ουτε μπορει (νομικα) να παραδεχτει οτι ξερει τι κατεβαζεις για να σου πει "σταματα" - εκτος απ'τις περιπτωσεις που παιρνουν γραμματακια απ'τις εταιριες.

WagItchyef
14-11-08, 23:57
Επειδή αυτό το Foxlife θα παίζει 24 ώρες το 24ωρο, όλη την εβδομάδα, καλό είναι να συμπεριληφθεί στο On Rec.

@ ADSLgr.com All rights reserved.