PDA

Επιστροφή στο Forum : δυσλειτουργία εταιρικού email - bulk email



frixosb
21-11-08, 10:45
μήπως κάποιος έχει αντιμετωπίσει το ίδιο φαινόμενο όπως εγώ στην εταιρεία που εργάζομαι και έχουμε σαν provider την Vivodi μαζί με domain hosting?
Εδώ και 3 ημέρες είμαι σε αναμονή για να ξεκαθαριστεί γιατί δεν έχουμε εισερχόμενα email.
Σας παραθέτω το μήνυμα που λαμβάνει ο οποιοσδήποτε προσπαθήσει να στείλει email στην εταιρεία μας.

A message from <XXXXXX@gmail.com> to : XXXXX@YYYYY.gr

was considered unsolicited bulk e-mail (UBE).

Our internal reference code for your message is 31835-03/60YR48yiqRgG

The message carried your return address, so it was either a genuine mail
from you, or a sender address was faked and your e-mail address abused
by third party, in which case we apologize for undesired notification.

We do try to minimize backscatter for more prominent cases of UBE and
for infected mail, but for less obvious cases of UBE some balance
between losing genuine mail and sending undesired backscatter is sought,
and there can be some collateral damage on both sides.

First upstream SMTP client IP address: [209.85.198.250] rv-out-0708.google.com
According to a 'Received:' trace, the message originated at:
[209.85.198.250],

Return-Path: <XXXXX@gmail.com>
Message-ID: <283721b20811190623o35c4b0e2ta7968cf4fca2967d@mail.gmail.com>
Subject: test

Delivery of the email was stopped!

Original-Recipient: rfc822;XXXXX@YYYYY.gr
Final-Recipient: rfc822;XXXXX@tveez.gr
Action: failed
Status: 5.7.0
Diagnostic-Code: smtp; 554 5.7.0 Reject, id=31835-03 - SPAM
Last-Attempt-Date: Wed, 19 Nov 2008 16:23:10 +0200 (EET)

ευχαριστώ

konc
23-11-08, 19:19
Ναι, έχει τύχει 2-3 φορές και λύθηκε "από μόνο του" πριν προλάβουμε να ασχοληθούμε μαζί του. Συνήθως την επόμενη εργάσιμη που πηγαίναμε στο γραφείο ήταν όλα ΟΚ οπότε δεν πολυασχοληθήκαμε.

aa144
23-11-08, 19:27
Κάτι ακούγεται ότι "μπούκωσε" λίγο το πράγμα, λόγω προσφορών κτλ. Θα δείξει βέβαια...

Fotis_Greece
23-11-08, 22:08
Ασχετο αλλα πως παει στα εταιρικα πακετα η βιβο? Ειδα κατι καλες τιμες και ψηνεται ο αδερφος μου για μια μικρη εταιρεια που εχει να παρει το πακετο 4 γραμμες και ιντερνετ με 70 ευρω.
Απο υποστηριξη ειναι τα ιδια με τους home users η διαφερει?

frixosb
25-11-08, 15:46
προς τον Φώτη:

κοίτα να δεις, σε γενικές γραμμές προβλήματα δεν έχουμε ωστε να χρειάζεται κάθε λίγο να ασχολούμε με vivodi-support. Μάλιστα έχουμε SHDSL 1mbit και όχι ADSL. Από εκεί και πέρα μία φορά στο 6μηνο κάτι τέτοια κουλά με τον mailserver αντιμετωπίζω αλλά δεν θα έλεγα πως η αντιμετώπιση είναι και η καλύτερη για εταιρικούς πελάτες. Από την άλλη δεν ξέρω βέβαια στις άλλες εταιρείες πώς θα χειριζόντουσαν ένα τέτοιο ή οποιοδήποτε άλλο πρόβλημα.

Fotis_Greece
25-11-08, 20:11
Ευχαριστω φιλε

Andrikos
26-11-08, 10:11
Απο υποστηριξη ειναι τα ιδια με τους home users η διαφερει?


Nαι πολυ.
Το τηλ εξυπηρετησης του εταιρικου μιλαει απευθειας με το 2nd level support αν σας λεει κατι αυτο..;)

........Auto merged post: Andrikos πρόσθεσε 1 λεπτά και 38 δευτερόλεπτα αργότερα ........


μήπως κάποιος έχει αντιμετωπίσει το ίδιο φαινόμενο όπως εγώ στην εταιρεία που εργάζομαι και έχουμε σαν provider την Vivodi μαζί με domain hosting?
Εδώ και 3 ημέρες είμαι σε αναμονή για να ξεκαθαριστεί γιατί δεν έχουμε εισερχόμενα email.
Σας παραθέτω το μήνυμα που λαμβάνει ο οποιοσδήποτε προσπαθήσει να στείλει email στην εταιρεία μας.
ευχαριστώ

Ποιον διακομιστη εισερχομενων χρησιμοποιειτε?

@ ADSLgr.com All rights reserved.