PDA

Επιστροφή στο Forum : ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΜΕ CONN-X 24Mps & CONN-X TV



grwolf
28-11-08, 19:07
Μετά την εγκατάσταση του Conn-x TV η ταχύτητα έπεσε στα 1.5 Κbps μετρημένη με τον μετρητή του adslgr.com και στα 12500 kbps μετρημένη στο Speedtest.net με Router Thomson Speedtouch 780WL (ethernet connection).
Πριν την εγκατάσταση της παραπάνω υπηρεσίας του ΟΤΕ η ταχύτητα με Router Bautec ήταν στα 15000 kbps μετρημένη στο Speedtest.net.

Θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγήσει τα παραπάνω νούμερα? βλέπετε είμαι αρχάριος στο broadband:)

mmoukiou
28-11-08, 20:25
Σε μένα η ταχύτητα τώρα έχει πιάσει limit-down... Συγχρονίζω στα 11mbps από 19+ πριν βάλω tv. Το αστείο είναι πως η τηλεόραση παίζει τέλεια τώρα, ενώ πριν έκανε σπασίματα. Αλλά αν μου λέγανε από πριν πως θα ρίξουν τόσο πολύ την ταχύτητα προς χάριν της τηλεόρασης, ούτε που θα το σκεφτόμουνα... Κατά τ'άλλα η νέα ...σημαντική προσθήκη εόναι το κανάλι alter...... Πάντως απευθύνθηκα στο 80135555 και μου είπαν πως θα δουν τί τρέχει με την πτώση της ταχύτητάς μου και θα μου πουν... Αλλά δεν έχω ακόμη απάντηση, καθώς μίλησα μόλις χθες. Ίσως να είναι παρενέργειες της "δοκιμαστκης" χρήσης, ελπίζω όχι μόνιμες.

grwolf
29-11-08, 02:50
Σε μένα η ταχύτητα τώρα έχει πιάσει limit-down... Συγχρονίζω στα 11mbps από 19+ πριν βάλω tv. Το αστείο είναι πως η τηλεόραση παίζει τέλεια τώρα, ενώ πριν έκανε σπασίματα. Αλλά αν μου λέγανε από πριν πως θα ρίξουν τόσο πολύ την ταχύτητα προς χάριν της τηλεόρασης, ούτε που θα το σκεφτόμουνα... Κατά τ'άλλα η νέα ...σημαντική προσθήκη εόναι το κανάλι alter...... Πάντως απευθύνθηκα στο 80135555 και μου είπαν πως θα δουν τί τρέχει με την πτώση της ταχύτητάς μου και θα μου πουν... Αλλά δεν έχω ακόμη απάντηση, καθώς μίλησα μόλις χθες. Ίσως να είναι παρενέργειες της "δοκιμαστκης" χρήσης, ελπίζω όχι μόνιμες.

Με τι modem/router? πως μέτρησες την ταχύτητα ?

mmoukiou
29-11-08, 03:00
Με τι modem/router? πως μέτρησες την ταχύτητα ?