PDA

Επιστροφή στο Forum : e-book για C



icsd08063
12-12-08, 04:07
ότι λέει ο τίτλος...:p

μπορώ να βρώ κάπου ένα βιβλίο για C?

το χρειάζομαι γιατί από ότι φαίνεται το ελληνικό κράτος δεν δίνει πλέον βιβλία στους φοιτητές του...
και αν τα δώσει θα είναι μετά την εξεταστική...
βέβαια υπάρχει και η εύκολη λύση του να το αγοράσω αλλά λέω μήπως υπάρχει κάτι και στο internet το οποίο γνωρίζετε...
συγκεκριμένα, αναζητώ το βιβλίο: "Η Γλώσσα C σε βάθος" από Εκδόεις Κλειδάρυθμος...
φυσικά, οποιαδήποτε άλλο εγχειρίδιο έχετε να προτείνετε, προτείνετε το...
απλά είμαι αρχάριος στη γλώσσα...


ευχαριστώ...

asmar
12-12-08, 10:20
Είναι παράνομο να σου βάλουν λινκ για download όταν δεν είναι τσάμπα το βιβλίο.
Για C θα βρείς πολλά tutorials και τσάμπα links/ebooks, αλλά ξενόγλωσσα.

icsd08063
12-12-08, 10:52
oups...

sorry...:oops:

ring0
12-12-08, 15:58
μα αν το βιβλιο δεν ειναι τσαμπα που θα το βρουμε το λινκ.............για να το δωσουμε
για να βρουμε λινκ με e-book σημαινει οτι ειναι free...
kai να βρουμε ευθυνεται αυτοσ που εκανε το upload οχι εμεισ

hammer21
12-12-08, 22:34
Αν δεν ξερεις Αγγλικα ξεχνα τα tutorial.Καλα tutorials και στα ελληνικα βρισκονται καθε φορα που περνουμε euro.Αν παλι εχεις την ανεση να αγοραζεις,δεν βρισκω το λογο να μην παρεις καποιο μονος σου.Καλο και στα Ελληνικα ειναι ενα του ivor horton.Κοιτα στον Παπασωτηριου,δεν θυμαμαι πως το λενε.Κορυφαιο ειναι αυτο των k&r αλλα η ελληνικη μεταφρση ειναι χαλι.
ενα αγγλικο tutorial τωρα ειναι το http://www2.its.strath.ac.uk/courses/c/

gkarak
13-12-08, 01:34
www.scribd.com

έχει διάφορα e-books.


το χρειάζομαι γιατί από ότι φαίνεται το ελληνικό κράτος δεν δίνει πλέον βιβλία στους φοιτητές του...


Βιβλιοθήκη δεν έχετε?

HELL_pegaSOS
13-12-08, 01:42
www.scribd.com

έχει διάφορα e-books.



Βιβλιοθήκη δεν έχετε?




Αν το παιδί είναι από Πανεπιστήμιο κάτι θα βρει (ανλάλογα με την περίπτωση)


Αν έιναι από ΤΕΙ, πιο καλή βιβλιογραφία θα βρει στην νομική, παρα..


:whistle:

icsd08063
13-12-08, 06:27