PDA

Επιστροφή στο Forum : 1024 -> 2048 πρόβλημα :(



TESTERMAN
12-12-08, 12:55
Χαιρετώ την παρέα :)
Ελπίζω να μου δώσετε τα "φώτα" σας για ένα πρόβλημα που έχω τις τελυταίες μέρες...

Πριν 1 μήνα και κάτι , με πήραν τηλ. απο forthnet Και με ρώτησαν εάν θέλω να αναβαθμίσω την γραμμή μου απο 1024 σε 2048 (μέχρι τόσο υποστηρίζει προς το παρόν η περιοχή μου). Είπα εγώ το ΟΚ και μου είπαν οτι θα πάρει περίπου 1 μήνα για να γίνει η αναβάθμιση. Αυτό δεν με ενόχλησε και περίμενα υπομονετικά.

Την Δευτέρα 8/12 το πρωί λοιπόν λαμβάνω το ακόλουθο SMS στο κινητό μου:
"Η Συνδρομή σας με username ***.ath.forthnet.gr Αναβαθμίστηκε."

Το απόγευμα που επιστρέφω στο σπίτι πάω να συνδεθώ στο net και να κατεβάσω κάτι απο rapidshare (με την 1024 κατέβαζα "καρφωμένα" πάντα στα 98-101kb/s) και αυτή τη φορά βλέπω ότι κατέβαζα με λίιιιιγο πιο μεγάλη ταχύτητα απ' όσο κατέβαζα πριν (απο 98 που κατέβαζα όπως είπα με την 1024 τώρα κατέβαζα με 107kb/s)!!!

Λέω κι εγώ "τόσο χάλια πιά;" και μπαίνω στις ρυθμίσεις του router να δώ την σύνδεση (το router μου είναι το Linksys WAG200G με περασμένο το τελευταίο firmware v1.01.08 απο το site της forthnet[/b]) και εκεί βλέπω ότι είμαι συνδεμένος στα 1024! :hmm:

Παίρνω τηλέφωνο το τμήμα εξυπηρέτησης και τους λέω το πρόβλημα και παίρνω την εξής απάντηση: "Μπορεί να λάβατε το sms ότι έγινε η αναβάθμιση αλλά βρίσκεται ακόμη σε μεταβατικό στάδιο (wtf! δηλαδή :p). Μέχρι αύριο (Τρίτη) θα συνδεθείτε κανονικά στα 2MBit..."

Σήμερα Παρασκευή το πρόβλημα παραμένει το ίδιο! Πήρα και άλλο ένα router (Alcatel) απο ένα φίλο να δοκιμάσω αν είχε πρόβληματο δικό μου και σε αυτό έκανε πάλι τα ίδια!
Ξαναπήρα τηλέφωνο στο τμήμα εξυπηρέτησης και τους τα είπα κανονικά και τους χτύπησα την κοροϊδευτικη (πως αλλιώς να την πείς) απάντηση του τύπου "μεταβατικό στάδιο" και ξανακάναν έλεγχο να δουν τι τρέχει και μου λένε οτι αυτοί βλέπουν ότι η γραμμή μου είναι κανονικά στα 2048!!! :hmm:
Με συνδέουν στο τμήμα βλαβών internet και απο εκεί μου λένε ότι δεν έχω μάλλον κάνει κάποια σωστή ρύθμιση στο router μου (έλεος δηλαδή!).
Μου ζήτησαν τον αριθμό του κινητού μου και μουυ είπαν ότι σε λίγο θα με πάρουν τηλέφωνο για να ρυθμίσουμε το πρόβλημα (πέρασαν 3 ώρες κι ακόμη περιμένω).

Για πείτε μου ρε παιδιά, είναι δυνατόν με την 1024 να είχα τόσο καλές ταχύτητες και τώρα να μου λένε οτι η γραμμή μου είναι όντως στα 2048 και έχω λάθος ρυθμίσεις στο router μου;;; Δεν είναι και καμια αναβάθμιση απο 1MBit στα 24... τι μπορεί να συμβαίνει;;; :(:(:(

Til3tSiO
12-12-08, 21:12
Δεν ξέρω τι τρέχει , όλο παραμύθι πουλάνε εκεί στην forthnet , αλλά μην περιμένεις να σε πάρουν τηλέφωνο.(¨Όσες φορές μου το είπαν δεν με πήραν ποτέ)

hel
13-12-08, 10:21
Στοιχεία γραμμής; Περιοχή;
Πάντως εμένα με παίρνουν τηλέφωνο όταν υπάρχει πρόβλημα.

ZORO
13-12-08, 11:59
Πάντως αυτό που σου είπαν για ρύθμιση στον router δεν ισχύει. Αυτό γίνεται αυτόματα.

TESTERMAN
15-12-08, 10:34
Τελικά μετα απο πολλάαααα τηλεφωνήματα, αποδείχτηκε οτι το πρόβλημα ήταν απο τον OTE!
Σήμερα το πρωί μπήκα κανονικά στα 2048 και κατεβάζω καρφωτά με 215-217kb/s (με download manager έπιασα και 325kb/s σταθερά!!!
Άντε και στα 24MBit τώρα :p :p :p

theopan
16-12-08, 14:33
Τελικά μετα απο πολλάαααα τηλεφωνήματα, αποδείχτηκε οτι το πρόβλημα ήταν απο τον OTE!
Σήμερα το πρωί μπήκα κανονικά στα 2048 και κατεβάζω καρφωτά με 215-217kb/s (με download manager έπιασα και 325kb/s σταθερά!!!
Άντε και στα 24MBit τώρα :p :p :p

Εννοείται ότι ήταν "πρόβλημα" του ΟΤΕ γιατί έχεις ΑΡΥΣ (γραμμή ΟΤΕ). Το πρόβλημα σε εισαγωγικά, γιατί πολύ απλά δεν επρόκειτο για πρόβλημα, αλλά δεν είχε γίνει η αναβάθμισή σου μέχρι σήμερα (δεν είχαν αλλάξει το συγχρονισμό στην πόρτα σου δηλαδή). Όσο για τα 325ΚΒ/sec, είναι απολύτως αδύνατο να πιάσεις τέτοια ταχύτητα με 2Mbps συγχρονισμό. Είτε πρόκειται για "εικονικό" rate-σφάλμα στη μέτρηση, ή μετράς λανθασμένα και κάποια άλλη κίνηση του δικτύου σου με το dumeter (ή όποιο αντίστοιχο χρησιμοποιείς). Τα τελευταία όχι για να σε αμφισβητήσω, αλλά προς την αποφυγή δημιουργίας λανθασμένων εντυπώσεων ή προσδοκιών σε άλλους χρήστες.

TESTERMAN
16-12-08, 17:01
Συγγνώμη παιδία, λάθος το έθεσα, αυτό που είπα όταν είπα 325 σταθερά δεν εννοούσα οτι με download manager πιάνω πάντα τέτοια ταχύτητα!
Απλά καθε 2-3 λεπτά η ταχύτητα ανεβαίνει στα 325 για μερικά δευτερόλεπτα και ξαναπέφτει και το ξανακάνει πάλι αργότερα...

Λίγο άσχετο αλλά με 384 σύνδεση πρίν μερικά χρόνια είχα πιάσει μέχρι 700+kb/s!!!
Ήταν σταθερή ταχύτητα για περίπου 2 ώρες και δεν ήταν εικονική, γιατί είχα κατεβάσει ένα iso 750mb μέσα σε μία ώρα και λειτουργούσε κανονικά! Είχα βγάλει και screenshots τότε γιατί μου φάνηκε αρκετά παράξενο. Όταν τα βρώ θα τα postάρω για τους άπιστους :p

michpan
16-12-08, 18:19
325kb/sec επί 8 μας κάνει 2600kbit γραμμή. Σου λείπουν 552kbit για να πιάσεις αυτή την ταχύτητα.. Οχι ότι θα την έπιανες με 2600 αλλά κουβέντα να γίνεται!!

Πάντως κι εμένα 3 φορές μου είχαν πει οτί θα μ'έπαιρναν τηλέφωνο και δεν με είχαν πάρει πίσω ποτέ..


Μιχάλης

theopan
16-12-08, 20:59
Λίγο άσχετο αλλά με 384 σύνδεση πρίν μερικά χρόνια είχα πιάσει μέχρι 700+kb/s!!!
Ήταν σταθερή ταχύτητα για περίπου 2 ώρες και δεν ήταν εικονική, γιατί είχα κατεβάσει ένα iso 750mb μέσα σε μία ώρα και λειτουργούσε κανονικά! Είχα βγάλει και screenshots τότε γιατί μου φάνηκε αρκετά παράξενο. Όταν τα βρώ θα τα postάρω για τους άπιστους :p

Τώρα θα μου επιτρέψεις να σε αμφισβήτησω ευθέως πλέον. Αυτά που περιγράφεις απλά δεν γίνονται. Όταν έχεις 384Kbps σύνδεση, δε γίνεται να συμπεριφέρεται σε καμία περίπτωση, ούτε για ένα δευτερόλεπτο σαν 7Mbps. Δεν υπήρχε καν 7Mbps τότε για να υποθέταμε ότι για κάποιο περίεργο λόγο προς στιγμήν συγχρόνισες στα 7Mbps.

TESTERMAN
16-12-08, 23:40
Βρήκα το ένα απο τα 2 screenshots που είχα τραβήξει τότε! Ότι είχα κατεβάσει λειτουργούσε κανονικότατα. Δεν έχω κάποιο λόγο να πω ψέμα!

http://img133.imageshack.us/img133/4752/strongdc27gq.jpg

Τέλος πάντων!
Αλλού ξεκίνησε και αλλού κατέληξε το θέμα :p

theopan
17-12-08, 00:52
Βρήκα το ένα απο τα 2 screenshots που είχα τραβήξει τότε! Ότι είχα κατεβάσει λειτουργούσε κανονικότατα. Δεν έχω κάποιο λόγο να πω ψέμα!

http://img133.imageshack.us/img133/4752/strongdc27gq.jpg

Τέλος πάντων!
Αλλού ξεκίνησε και αλλού κατέληξε το θέμα :p

Η πραγματική συνολική σου ταχύτητα είναι 26,35ΚΒ/sec όπως ευκρινώς αναγράφεται στο κάτω μέρος. Από εκεί και πέρα το 700 είναι ψευδές είτε απλά βρέθηκε το αρχείο ήδη σε κάποιον δίσκο σου (δεν έχω ασχοληθεί με το dc++ πρωτόκολλο οπότε δε γνωρίζω τα τερτίπια του) και κάποια κομμάτια του άρχισαν να κατεβαίνουν τοπικά αλλάζοντας απλά folder ή είχες κόψει το downloading και ξεκινώντας το εκ νέου και ελέγχοντας τα τμήματα που ήδη είχαν κατέβει έβγαλε το client σου μια εικονική ταχύτητα. Ας μην το συνεχίσουμε. Είναι εντελώς αδύνατο να γίνει πραγματικά αυτο που ισχυρίζεσαι.

Copyright Keen Notion Co (2002-2019) Copyright Keen Notion Co.