PDA

Επιστροφή στο Forum : Αμάξι + new driver = Τι?



Sovjohn
09-02-09, 13:26
Hey all,

Aπό την περασμένη Παρασκευή επίσημα άλλος ένας χάρος, εγώ, βγήκε στους δρόμους, μιας και 6 χρονια μετά τα 18 μου αξιώθηκα να βγάλω δίπλωμα :p

Το κακό είναι ότι ποτε δεν είχα χρόνο να το βγάλω ως τώρα, το μονο καλο είναι ότι θα πάρο απευθείας το new-type δίπλωμα, ευρωπαϊκού τύπου, σαν πιστωτική κάρτα, κτλ κτλ...

Το ζήτημα είναι ότι πλέον πρέπει να δω τι καρο θα πάρω...Θέλω τη συμβουλή σας (κυρίως στο πως να ναι το πρώτο car, όχι τόσο το ποιο μοντέλο συγκεκριμένα να πάρω, αυτό είναι συζητήσιμο).

Με όσες συζητήσεις έχω κάνει ως τώρα, υπάρχουν 3 "στρατόπεδα" για το τι πρώτο car να τσιμπήσω...

a) New car

Θα μπορούσε να είναι...: Οποιοδήποτε μικρό/μικρομεσαίο μέχρι ενός given budget, ~14-15.000

Θετικά:


Είναι new...
Θα το κρατήσω αρκετά αν είναι new...αφού πρέπει να το πληρώσω κιόλας :p
Μπορώ να το πάρω όπως ακριβώς θέλω (μάρκα, χρώμα, equipment, whatever...)
Ότι και να πάρω, μεταπώληση γίνεται, έστω και σε 3-4 χρονια...Δεν θα το δώσω 1.000 €...

Αρνητικά:


Δεν έχω parking @ home (αν και έχω @ work)
...Οποτε οι γρατζουνιές είναι μια πιθανότητα...εκτος αν μπορώ να προφυλαχτώ κάπως :p
Δεν μπορώ να είμαι "στα @@ μου" με νέο car...αυτό άκουσα σαν κύριο αρνητικό
A ναι, έχει και κάπως πιο μεγάλα cost (βλ. ασφάλιση και αλλα πράγματα που κάνουν οι noob οδηγοί σε τιμές πχ 50% πάνω απ τους normal) :p


b) Μτχ car, budget low

Θα μπορούσε να είναι...: Οτιδήποτε μπορώ να αποπληρώσω σε 1 χρόνο μέσα, και μετά να δώσω σε άλλον "παμφτηνα" / για παλιοσίδερα/ you name it - άρα budget <5.000

Θετικά:


ΑΥΤΌ είναι ένα car που στ @@ μου ότι και να πάθει
Θέλω να κρατήσει και να μην διαλυθεί για 1-1.5 χρόνο max...Αν και δεν ξέρω s αυτή την κατηγορια τιμής τι γίνεται...και ποσο gtp είναι όλα..
Αδιάφορες γρατζουνιές κτλ κτλ
Και slightly lower cost για 1st year έξοδα (βλ. είπαμε ασφαλίσεις κτλ κτλ...)

Αρνητικά:


Πολύ ψάξιμο για να βρω κάτι που όντως τσουλάει και το δίνουνε τόσα $
Όχι απλά δεν θα είναι car που θέλω να πάρο, θα είναι "οτιναναι"...in all regards (μοντέλο, equipment, όλα)
Μεταπώληση? I dont know dis word praktika...Ακόμα και να το δώσω, θα χάσω σίγουρα 2-3 χιλιάρικα E από την αρχική τιμή...Και θα πρέπει να πάρω και new car μετά...
Αν βγάλει κάνα major πρόβλημα μετά από κάνα 6μηνο αφού το πάρω, υπάρχει μεγάλο πρόβλημα, γιατί θα είναι δίλημμα "να φτιαχτεί η να το πετάξω μια ώρα αρχύτερα?"


b) Μτχ car, budget normal

Θα μπορούσε να είναι...: Οτιδήποτε μπορώ να κρατήσω 2-3 χρονια και μετά να το δώσω - άρα budget 5.000-9.000

Θετικά:


Θεωρητικά για να κάνει όσο λέω θα είναι ένα car σχετικά πρόσφατο, με σχετικά λίγα km (είπαμε, σχετικά)
Μάλλον μπορώ να βρω και από αντιπροσωπεία/γνωστό γνωστού/ κτλ κάτι τέτοιο. Ειδικά από αντιπροσωπεία έχει το + ότι δίνουν μια στοιχειώδη εγγύηση στα μτχ τους, 1-2 χρονια.
Πιθανόν να βρω κάτι που σχετικά μ αρέσει, αν όχι νέο για να μ αρέσει σίγουρα
Middle cost για ασφαλίσεις κτλ κτλ

Αρνητικά:


Ναι, αλλα αν βρω μια "ευκαιρία" με 9.000, δεν είναι καλύτερο να πάρο νέο με π.χ. 12-13?
Not really sure ότι αξίζει ως λύση, εγώ νέο car θέλω κατά προτίμηση, άλλο το ότι επειδή είμαι noob driver υπάρχουν και οι εναλλακτικές...
Μεταπώληση...Well, δεν θα το δώσω ούτε αυτό 1.000 E, κάτι θα πιάσει αν δεν το ρημάξω...
Ουσιαστικά όμως θα μου καθυστερήσει το πιθανό new car πολύ περισσότερο από το "μτχ low budget"

Όπως βλέπετε δεν είναι τόσο εύκολο να αποφασίσω, η κάθε λύση έχει σίγουρα + και -, αλλά εσείς τι νομίζετε ότι είναι καλύτερο?

Thanks in advance για τη βοήθεια...:twisted:

k_koulos
09-02-09, 13:37
λογικά μιλάς για αμάξι πόλης, δεν μας είπες τι χρήση προβλέπεται να κάνεις, [π.χ. πόσα χιλιομετα μέσα στον χρόνο, μονο για σπίτι δουλεία ή και καμια διακοπή-τριήμερο κτλ τκλ τκλ....]

εγω προτείνω να πας για β μτχ, και αν κάτσει καμια ευκαιρία πας για μτχ κατηγορίας [γ].

αλήθεια αλλα αμαξια υπάρχουν στην οικογενεια; μήπως να εκανες τραμπα με κανα μέλος τηα οικογένειας μέχρι να δεις τις πραγματικές σου "αυτοκινητιστικές" αναγκες ;

body125z
09-02-09, 14:01
Μένεις Αττική οπότε το ενδεχόμενο για καινούριο αμάξι δε θα το σκεφτόμουν καν,,, Φαντάσου να ξεχρέωνα 15,000Ε την ώρα που θα τα είχα πεταμένα στο έλεος της ζούγκλας των αθηναικών δρόμων.
Για μένα πιστεύω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο είναι η καλύτερη επιλογή για εκεί πέρα,ειδικά στην περίπτωση που δεν έχεις πάρκινγκ.
Φυσικά άποψη μου είναι να πάρεις ένα μεταχειρσμένο σχετικά σε καλή κατάσταση (5-7ετία) , έτσι ώστε να μη σου βγάλει το λάδι.
Να έχεις υπόψιν στο μυαλό σου οτι ένα καινούριο αμάξι που θα πάρεις θα χάσει πολύ πιο γρήγορα την αξία του ,από ένα μεταχειρισμένο το οποίο θα το κρατήσεις τασ ίδια χρόνια.
Ελπίζω να βοήθησα κάπως.:)

Sovjohn
09-02-09, 14:06
Α, ναι, διευκρίνηση λοιπόν:

Χλμ δεν ξέρω, κυρίως μέσα στην πόλη και καμιά εκδρομή όποτε θέλω εγώ...Και άλλο αμάξι δεν υπάρχει (μόνο ένα αρχαίο που είναι και μεγάλο και χωρίς καν υδραυλικό τιμόνι = δεν το οδηγάω αυτό απλά...), οπότε δεν υπάρχει τέτοια επιλογή, είναι ή κάρο τώρα ή τίποτα =)

........Auto merged post: Sovjohn added 3 minutes and 9 seconds later ........


Μένεις Αττική οπότε το ενδεχόμενο για καινούριο αμάξι δε θα το σκεφτόμουν καν,,, Φαντάσου να ξεχρέωνα 15,000Ε την ώρα που θα τα είχα πεταμένα στο έλεος της ζούγκλας των αθηναικών δρόμων.
Για μένα πιστεύω ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο είναι η καλύτερη επιλογή για εκεί πέρα,ειδικά στην περίπτωση που δεν έχεις πάρκινγκ.
Φυσικά άποψη μου είναι να πάρεις ένα μεταχειρσμένο σχετικά σε καλή κατάσταση (5-7ετία) , έτσι ώστε να μη σου βγάλει το λάδι.
Να έχεις υπόψιν στο μυαλό σου οτι ένα καινούριο αμάξι που θα πάρεις θα χάσει πολύ πιο γρήγορα την αξία του ,από ένα μεταχειρισμένο το οποίο θα το κρατήσεις τασ ίδια χρόνια.
Ελπίζω να βοήθησα κάπως.:)


Ευχαριστώ για τη συμβουλή... Το καταλαβαίνω αυτό που λες, και συμφωνώ ΟΚ, απλά το "στρατόπεδο" του α) είπε τα εξής:



Εφόσον δεν πρόκειται να μετακομίσω για τα επόμενα π.χ. 4-5 χρόνια, δεν θα αλλάξει και κάτι στο θέμα κάρου + parking
Τα $$$ που τυχόν θα δώσω σε μτχ θα μπορούσα να τα δώσω σαν π.χ. 1/3 ή 2/3 του καινούργιου, οπότε why bother?

Και γω για μτχ είχα αποφασίσει, αλλά τα 2 παραπάνω επιχειρήματα με έκαναν να το ξανασκεφτώ...

Tiven
09-02-09, 14:10
...Και άλλο αμάξι δεν υπάρχει (μόνο ένα αρχαίο που είναι και μεγάλο και χωρίς καν υδραυλικό τιμόνι = δεν το οδηγάω αυτό απλά...)


Έλα σιγά, κάνεις και μπράτσα :lol:

manicx
09-02-09, 14:10
Yaris. Αν βρεις μεταχειρισμένο σε καλή τιμή τσίμπα το. Δηλαδή επιλογή 3 από εμένα. Αν σε παίρνει για καινούριο επίσης. Έχουν σταθερή αξία μεταπώλησης και είναι αξιόπιστα. Επίσης είναι μικρό, το παρκάρεις εύκολα.

geodeath
09-02-09, 14:11
Κοίτα να δείς πως έχουν τα πράγματα.

Ότι αμάξι και να πάρεις ΔΕΝ ΓΛΙΤΩΝΕΙΣ τις γρατζουνιές και τα καφριλίκια των άλλων ασυνείδητων οδηγών.
Εγώ στο δικό μου σε κάποια φάση έβρισκα χτυπήματα και γρατζουνιές ανα 2 βδομάδες σχεδόν. Έλεος πια. Λες και δεν έχουν ασφάλεια δηλαδή, τι είναι αυτό το πράμα.

Οπότε, προσωπικά θα σου πρότεινα επειδή πρόκειται και για το πρώτο σου αυτοκίνητο, να πάρεις ενα μεταχειρισμένο, όχι απαραίτητα παλιατζούρα, το οποίο θα σου παρέχει τις ευκολίες που θέλεις αλλα θα είσαι και λίγο στα @@ σου, συν οτι θα μπορείς να το κάνεις ότι μοντίφες θες. Εγώ στο δικό μου ας πούμε έχω βάλει φώτα ξένον μόνος μου (απατεώνες έξω, τα χρεώνουν 400+ ενώ έχουν κόστος 50$), βάζω χέρι στο αμάξι ο ίδιος, επισκευάζω μικροπράγματα εγώ... Καλό είναι κάτι τέτοιο γιατί μαθαίνεις και για το αυτοκίνητο και σου μένει και η γνώση για τα επόμενα που (λογικά αν πάρεις καινούριο μετά) άμα χρειαστεί κάτι θα έχεις και μια ιδέα.

Σκέψου έξυπνα μήπως πάρεις κάτι μικρό στα 1200 γιατί με τα νέα τέλη... πιάσαν όροφο τα κόστη.
Σε λίγο το μισό δώρο χριστουγέννων θα το δίνουμε για το σήμα.

Γενικώς η πρόταση μου είναι να πάρεις ενα μεταχειρισμένο που θα σου αρέσει για να το κάνεις ότι θες (το καινούριο δεν θα θες να το πειράζεις), να το χαρείς, να κάνεις τα χιλιόμετρά σου αλλα πάντα, πάρτο απο εταιρία για να έχεις κάποιου είδους εγγύηση... Ποτέ δεν ξέρεις τι πρόβλημα μπορεί να σου βγάλει άμεσα, ακόμα και την επόμενη μέρα. Και να προσέχεις να το συντηρείς τακτικά και όπως πρέπει και μην φοβάσαι τίποτα! :oneup:

Sovjohn
09-02-09, 14:20
Ευχαριστώ για τις προτάσεις παιδιά,

το κάρο ούτως ή άλλως θα είναι μαξ 1.330 κυβικά, για να "το πιάνει" το μικρούλι τέλος κυκλοφορίας, δεν είμαι για τσάμπα 100ευρα στην eforia hellas AE =)

Άλλες προτάσεις? :p

geodeath
09-02-09, 14:32
Στην θέση σου θα άφηνα το πισί και θα έτρεχα με ενα κολλητό στις διάφορες μάντρες/εταιρίες που πουλάνε αυτοκίνητα! Μπορεί να παίζει καμια καλή περίπτωση!

manicx
09-02-09, 14:36
ειδικά τώρα που δεν αγοράζει κανένας αυτοκίνητα τα έχουν ρίξει τα μεταχειρισμένα.

nikolaos7
09-02-09, 15:22
Και εγώ νέος οδηγός είμαι και σκέφτομαι να πάω να πάρω ένα καινούριο αυτοκίνητο ως πρώτο.Γιατί πιστεύω το μεταχειρισμενο θα βγάζει κάποια προβλήματα που θα θέλουν εξτρα λεφτά.Ενώ στο καινούριο θα έχεις μια εγγύηση και τα μόνα που θα πληρώνεις είναι λίγα λεφτά στο service καθε χρόνο.Επίσης άλλος ένας παράγοντας που με ενδιαφέρει είναι η ασφάλεια.Στο μεταχειρισμένο δεν ξέρεις τι ζημιές έχεις πάθει και μπορεί να έχει μπαλώματα.Τέλος έχετε δει τιμές μεταχειρισμένων;Στην περιοχή που μένω είναι γεμάτο μάντρες και βλέπω καθημερινά τις τιμές.Είχαν βάλει yaris το περασμένο μοντέλο 8.100 ευρώ.Μιλάμε για μοντέλο τουλάχιστον 3 χρονων.Ποιός ο λόγος να το πάρεις από την στιγμή που με 11.000 παίρνεις αυτοκίνητο πόλης;

geodeath
09-02-09, 15:43
Το θέμα με τα μεταχειρισμένα είναι οτι πρέπει να κάνεις προσεκτική επιλογή.
Θα πρέπει να πας με κάποιον που ξέρει για να δεί για ύποπτα βαψίματα, ύποπτες αλλαγές χρωματισμών (που δείχνει οτι ήταν χτυπημένο, βαμμένο) και τέτοια. Εννοείτε οτι το καινούριο είναι σαφώ καλύτερη επιλογή γενικά αλλα αν δεν έχεις χώρο να το βάζεις να ξέρεις δεν θα αργήσει ο πρώτος κάφρος να πέσει επάνω του και να σε παρατήσει έτσι, τρώγοντας το χειρότερο ξενέρωμα που παίζει. Επίσης, δεν κάνουν όλα τα μεταχειρισμένα -3000 της αξίας ενός καινούριου. Το δικό μου το πήρα πριν 3,5 χρόνια 5300 και ήταν μοντέλο 2002 (τετραετίας δηλαδή) με σχετικά λίγα χιλιόμετρα (όποιος θέλει τα πιστεύει), 4 αερόσακους, ac, και ότι άλλο ήθελα εγώ και βγήκε σκυλί. Είχε ενα αρχικό πρόβλημα το οποίο το κανόνισε η εταιρία απο όπου το πήρα γιατί είχα εγγύηση. Για αυτό σου λέω, το μεταχειρισμένο μπορεί να είναι και μια πολύ καλή αγορά, ανάλογα το πόσο προσεκτικός/συνεπής είσαι με το αμάξι.

Επίσης, πολλές φορές οι τιμές των αυτοκινήτων στις διαφημίσεις είναι παραπλανητικές. Σου λέει 11000 ευρώ μόνο. Και πας εκεί και βλέπεις οτι με 11000 θα το πάρεις καινούριο μεν, αλλα με μαύρους άβαφτους προφυλακτήρες, χωρίς ζάντες, χωρίς αρκετά έξτρα τα οποία πολλές φορές τα θές, όπως πχ το μεταλλικό χρώμα.

Για μένα το πιο βασικό είναι να έχω χώρο να το βάζω... Γιατί ζούμε σε χώρα.. πολύ συνειδητοποιημένων οδηγών! Αν δεν έχεις χώρο να το βάλεις.. Ξανασκέψου το γιατί καινούριο αμάξι αν αρχίσεις τα ράψε ξήλωσε σύντομα, θα αρχίσει να τρίζει απο νωρίς.

manicx
09-02-09, 16:13
Ποιός ο λόγος να το πάρεις από την στιγμή που με 11.000 παίρνεις αυτοκίνητο πόλης;

Πας λοιπόν με αυτό το κριτήριο και το παζαρεύεις.

John_Nastos
09-02-09, 19:58
βασικά πιστεύω ότι αν μπορείς να πάρεις καινούργιο, προτίμησέ το καλύτερα

θα είναι όπως το θέλεις από άποψη εξοπλισμού - χαρακτηριστικών και δεν θα κρύβει εκπλήξεις

αργότερα, μπορείς πουλώντας το να πάρεις πίσω μεγάλο μέρος της δαπάνης και να χρηματοδοτήσεις την αγορά του επόμενου αμαξιού

Gordito
09-02-09, 20:05
Yaris. Αν βρεις μεταχειρισμένο σε καλή τιμή τσίμπα το. Δηλαδή επιλογή 3 από εμένα. Αν σε παίρνει για καινούριο επίσης. Έχουν σταθερή αξία μεταπώλησης και είναι αξιόπιστα. Επίσης είναι μικρό, το παρκάρεις εύκολα.

Για αμαξια δε μιλαγαμε;
Πως ξαφνικα αναφερεις ενα κουβα, αξιοπιστο μεν αλλα κουβα;

Αξιοπιστα ειναι και πολλα αλλα αυτοκινητα.

mosaic
10-02-09, 01:09
. . .άποψη μου να πάρεις καινούριο και ας είσαι νέος οδηγός

και σου δίνω δυο επιλογές

ή ένα μικρό matizακι είναι φθηνό και γαϊδούρι δεν καταλαβαίνει τίποτα

ή ανεβαίνουμε σε τιμή πάμε σε vw στο polo επίσης γερό αμάξι γαϊδούρι
ότι και να προκαλέσεις ως νέος οδηγός, στα πετάλια στις ταχύτητες (ΔΕΝ) καταλαβαίνει τίποτα απολύτως!
Πολύ καλό δέσιμο στιβαρό αυτοκίνητο!


Μόνο μάθε από την αρχή, με το που αλλάζεις ταχύτητα αμέσως να αφήνεις το συμπλέκτη
(να γίνονται με γρήγορες κινήσεις, πατάμε και αφήνουμε συμπλέκτη)
Είναι σημαντικό αυτό που σου λέω, για να μην αναγκαστείς να αλλάξεις νωρίς δίσκο,
εκτός ότι είναι μια εργασία που στοιχίζει,
αν δε κάνω λάθος κατεβάζουν και τη μηχανή για να γίνει η αλλαγή δίσκου

........Auto merged post: mosaic πρόσθεσε 17 λεπτά και 27 δευτερόλεπτα αργότερα ........

δλδ Θέλω να πω ότι περνάει μια ταλαιπωρία το αμάξι με την αλλαγή του δίσκου

Sovjohn
10-02-09, 02:12
Τώρα...τα έπιασες τα λεφτά σου...Στο Matiz δεν χωράω (αλήθεια) και το πόλο τόσο που κάνει δεν θα το έπαιρνα που να πάγωνε η κόλαση (θα έπαιρνα άλλα με αυτά τα λεφτά).

Προσανατολίζομαι μάλλον στο ΜΤΧ με καλό ψάξιμο - το μόνο που μου μένει τώρα είναι να βρω ποιοι (και ποιοι είναι λιγότερο λαμόγια στο να) πουλάνε ΜΤΧ κάρα...

Γιατι το παρά-άκουσα το ότι "νέος οδηγός, στράφι θα πάει το καινούργιο", δεν έχω και πάρκινγκ σπίτι, άρα δεν δένει το γλυκό...

Gordito
10-02-09, 02:19
Eνα καλο αμαξι, που ενδεχομενως σκεφτω να αγορασω και εγω ειναι πχ ενα Fabia 5ετιας στα 5000€ με 90 αλογα.

syllom
10-02-09, 03:29
καλα εσυ πριν καμποσο καιρο ανοιξες ποστ για το colt?τι στραβωσε?οικονομικο?τσπα δεν εχει κ πολυ σημασια.
οσο για τις αποριες που εχεις σαν νεος οδηγος,το αν πρεπει καινουριο η μη,ολα εξαρτουνται απο τον εαυτο σου κ μονο.ημουν κ γω στη θεση σου πριν καποια χρονια και αποφασισα για new car.ημουν παντελως ασχετος απο οδηγηση.ο,τι ειχα μαθει απο την σχολη(τα οποια ειναι ελαχιστα) πηγα κατευθειαν στο new.κανεναν πατερα,θειο,ξαδερφο,φιλο η οποιον αλλο μπορεις να φανταστεις που μπορει να σου δωσει συμβουλες.ολα μα ολα τα εμαθα μονος.δεν ειναι τπτ απλα να συγκεντρωθεις στην αρχη.
αν εχεις ακρες που θα σου εξασφαλισουν ενα καλο μτχ αμαξι,μην το σκεφτεις καθολου,παρτο.αν οχι κ αντεχεις οικονομικα πηγαινε για new(οπως σου ειπα κ παραππανω το οτι εισε new driver δεν εχει σημασια).τα new σε απαλλασουν απο εννοιες κ προβληματα των μτχ(δεν ειναι απολυτο βεβαια).

George978
10-02-09, 03:40
αφου μενεις αθηνα μονο μεταχειρο , μην κανεις τη χαζομαρα να παρεις σαν εμενα πχ καινουριο και μου το κανανε φυλλο και φτερο απο ολες τις μπαντες , γρατζουνιες χτυπηματα μεχρι και το προφυλακτηρα βρηκα 20 μετρα πιο κατω...τον ειχε ξυλωσει ενα φορτηγο. Αθηνα+καινουριο ΜΟΝΟ αν εχεις πυλωτη, ειδαλως lada niva μα ατσαλινες προφυλακτηρα και αντε γεια

Sovjohn
10-02-09, 12:15
καλα εσυ πριν καμποσο καιρο ανοιξες ποστ για το colt?τι στραβωσε?οικονομικο?τσπα δεν εχει κ πολυ σημασια.
οσο για τις αποριες που εχεις σαν νεος οδηγος,το αν πρεπει καινουριο η μη,ολα εξαρτουνται απο τον εαυτο σου κ μονο.ημουν κ γω στη θεση σου πριν καποια χρονια και αποφασισα για new car.ημουν παντελως ασχετος απο οδηγηση.ο,τι ειχα μαθει απο την σχολη(τα οποια ειναι ελαχιστα) πηγα κατευθειαν στο new.κανεναν πατερα,θειο,ξαδερφο,φιλο η οποιον αλλο μπορεις να φανταστεις που μπορει να σου δωσει συμβουλες.ολα μα ολα τα εμαθα μονος.δεν ειναι τπτ απλα να συγκεντρωθεις στην αρχη.
αν εχεις ακρες που θα σου εξασφαλισουν ενα καλο μτχ αμαξι,μην το σκεφτεις καθολου,παρτο.αν οχι κ αντεχεις οικονομικα πηγαινε για new(οπως σου ειπα κ παραππανω το οτι εισε new driver δεν εχει σημασια).τα new σε απαλλασουν απο εννοιες κ προβληματα των μτχ(δεν ειναι απολυτο βεβαια).


αφου μενεις αθηνα μονο μεταχειρο , μην κανεις τη χαζομαρα να παρεις σαν εμενα πχ καινουριο και μου το κανανε φυλλο και φτερο απο ολες τις μπαντες , γρατζουνιες χτυπηματα μεχρι και το προφυλακτηρα βρηκα 20 μετρα πιο κατω...τον ειχε ξυλωσει ενα φορτηγο. Αθηνα+καινουριο ΜΟΝΟ αν εχεις πυλωτη, ειδαλως lada niva μα ατσαλινες προφυλακτηρα και αντε γεια



Η απάντηση είναι απλή φίλε syllom... Δες π.χ. το ποστ του George978 και θα καταλάβεις γιατί κάνω τη συζήτηση αυτή... Και όχι τίποτα άλλο, έχουν και δίκιο όλοι! Όταν κάποτε με το καλό κτλ κτλ θα μεινω σε σπίτι που έχει parking (βλ. όταν πάρω 2ο αμάξι:p) θα πάρω new car =)

nikolaos7
10-02-09, 13:34
Αυτό που λέτε με το πάρκινγκ εγώ δεν το καταλαβαίνω.Δηλαδή αν έχεις πάρκινγκ στο σπίτι σου και πας μια βόλτα και το παρκάρεις κάπου δεν μπορεί το αυτοκίνητο σου εκεί να αποκτήσει γρατζουνίες ή να το τρακάρουν;Είναι να μην σου τύχει

Sovjohn
10-02-09, 13:51
Εγώ δεν το λέω μόνο για αυτό (καλά, και γι' αυτό) - απλά αυτό + το ότι εγώ και ο συμπλέκτης προβλέπεται να έχουμε μια σχέση πάθους και μίσους, συμπεραίνουμε ότι new car θα το κάνω σμπαράλια χωρίς καλό λόγο... :p

Οπότε, new car ===> 2ο car στην περίπτωση μου απ' ότι φαίνεται...

syllom
10-02-09, 19:27
Εγώ δεν το λέω μόνο για αυτό (καλά, και γι' αυτό) - απλά αυτό + το ότι εγώ και ο συμπλέκτης προβλέπεται να έχουμε μια σχέση πάθους και μίσους, συμπεραίνουμε ότι new car θα το κάνω σμπαράλια χωρίς καλό λόγο... :p

Οπότε, new car ===> 2ο car στην περίπτωση μου απ' ότι φαίνεται...

υποτιμας τον εαυτο σου ετσι,δεν ειναι κ μαθηματικη εξισωση ο συμπλεκτης,ελεος.μεσα σε 1 βδομαδα τον εχεις μαθει.
εξαλλου οι γραντζουνιες κ τα μικροχτυπηματα ειναι αναποφευκτα,προνοεις κ κανεις μικτη ασφαλεια(πλεον υπαρχουν μικτες με μεγαλη απαλλαγη κ δεν ειναι τρομερα ακριβες).

ubuntubu
10-02-09, 20:33
Αγνόησε ΟΛΑ τα παραπάνω και δές κάτι ουσιαστικότερο ,την ζωή σου την ίδια.
Το αυτοκίνητο που θα επιλέξεις ,καινούργιο ή μεταχειρισμένο,φρόντισε να σου παρέχει παθητική και ενεργητική ασφάλεια (http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=349&article=10502).
Να συγχωρεί τα λάθη σου που είναι αναπόφευκτα σαν αρχάριος που είσαι.
Δείξε ευγένεια και έχε υπομονή στο δρόμο
Ναι είναι δύσκολο το ξέρω,αλλά τα νεύρα οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στο ατύχημα.
Ο Έλληνας σκοτώνεται στους δρόμους γιατί δεν έχει παιδεία.
Όχι μόνο στη οδήγηση αλλά γενικότερη παιδεία.
Αν βρείς κατέβασε το βιβλιαράκι του Ιαβέρη.
http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=17362
Δες και τα παρακάτω σαν ερέθισμα.
http://eu.goodyear.com/gr_el/advice/howtodrivesafely/
http://www.safedriver.gr/index.php?categoryID=50
Οδήγηση δεν είναι να πάρεις το κάρο όπως το αποκαλείς και να το πας απο το ένα σημείο στο άλλο.
Αυτό μπορεί να το κάνει και η 9χρονη κόρη μου.
Στον πόλεμο των δρόμων οι γνώσεις που θα έχεις ,μαζί με την εμπειρία που σιγά σιγά θα αποκτήσεις,θα σε βοηθήσουν να ξεπερνάς ανώδυνα τους όποιους κινδύνους.
Οι λαμαρίνες φτιάχνονται,οι άνθρωποι όχι.
Καλά μυαλά και χαρούμενες διαδρομές.:oneup:

mpardsu
11-02-09, 14:02
Αγνόησε ΟΛΑ τα παραπάνω και δές κάτι ουσιαστικότερο ,την ζωή σου την ίδια.
Το αυτοκίνητο που θα επιλέξεις ,καινούργιο ή μεταχειρισμένο,φρόντισε να σου παρέχει παθητική και ενεργητική ασφάλεια (http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=349&article=10502).
Να συγχωρεί τα λάθη σου που είναι αναπόφευκτα σαν αρχάριος που είσαι.
Δείξε ευγένεια και έχε υπομονή στο δρόμο
Ναι είναι δύσκολο το ξέρω,αλλά τα νεύρα οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στο ατύχημα.
Ο Έλληνας σκοτώνεται στους δρόμους γιατί δεν έχει παιδεία.
Όχι μόνο στη οδήγηση αλλά γενικότερη παιδεία.
Αν βρείς κατέβασε το βιβλιαράκι του Ιαβέρη.
http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=17362
Δες και τα παρακάτω σαν ερέθισμα.
http://eu.goodyear.com/gr_el/advice/howtodrivesafely/
http://www.safedriver.gr/index.php?categoryID=50
Οδήγηση δεν είναι να πάρεις το κάρο όπως το αποκαλείς και να το πας απο το ένα σημείο στο άλλο.
Αυτό μπορεί να το κάνει και η 9χρονη κόρη μου.
Στον πόλεμο των δρόμων οι γνώσεις που θα έχεις ,μαζί με την εμπειρία που σιγά σιγά θα αποκτήσεις,θα σε βοηθήσουν να ξεπερνάς ανώδυνα τους όποιους κινδύνους.
Οι λαμαρίνες φτιάχνονται,οι άνθρωποι όχι.
Καλά μυαλά και χαρούμενες διαδρομές.:oneup:
+1000
Να συμπληρώσω ότι 1ον, μην νομίζεις ότι έχεις μάθει τίποτα από τη σχολή οδηγών. Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι απλά σου μαθαίνουν πως να λειτουργείς ένα μηχάνημα, το αυτοκίνητο, και όχι πως να οδηγείς. Αυτό θα το μάθεις μόνος σου στο δρόμο. Έχε υπόψη σου ότι κάθε φορά που θα οδηγείς θα γίνεται μία με τρείς μλκίες τουλάχιστον. Μη ξενερώσεις, απλά να το περιμένεις, και να μη φέρνεις τον εαυτό σου σε δύσκολη θέση να τις αποφύγεις, πχ μικρές αποστάσεις, απότομα γκάζια ή μεγάλες ταχύτητες σε σημεία που δεν έχεις ορατότητα κτλ.
2ον τα περισσότερα ατυχηματάκια που (αν) θα γίνουν τώρα θα είναι μικροζημιές, είτε από εσένα, είτε από χαζομάρα κάποιου άλλου, περισσότερο να φοβάσαι αυτά που θα γίνουν όταν νιώσεις ότι το "έχεις" πλέον το αμάξι. Στατιστικά, από ότι θυμάμαι, τα χειρότερα ατυχήματα γίνονται σε οδηγούς που βρίσκονται στην 3ετία. Αυτό γιατί έχεις ξεψαρώσει και μπορεί να υπερεκτιμήσεις τις δυνατότητες σου σε κάποιο σημείο, ή να μη προβλέψεις αυτό που μπορεί να συμβεί.

Όσον αφορά την επιλογή αυτοκινήτου είμαι και εγώ υπέρ του καλού μεταχειρισμένου. Απλά πέρα από κάποιο αξιόπιστο και ασφαλές, πολύ καλό είναι να βρεις κάποιο που να έχει φθηνά ανταλλακτικά. Θα πρότεινα κάποιο civic ή yaris για μικρότερο.
Φυσικά να το πας και σε ένα μηχανικό να το ελέγξει πριν το αγοράσεις.

Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις.

and64
12-02-09, 13:16
Θα συμφωνήσω και εγώ με τους 2 προηγούμενους, οσο για τον συμπλέκτη μην σε αγχώνει τόσο πολύ! Πάντως αν και δεν συμβαδίζει εντελώς με τα οικονομικά κριτήρια που εχεις θέσει, για ενα ουσιαστικά αμιγώς αυτοκινητο πόλης προσωπικά θα έπαιρνα αυτόματο με κλειστά μάτια!! Εχοντας φάει την Αθήνα στη μάπα 4 χρόνια τώρα (ναι οδηγώ από την επόμενη μέρα που εγινα 18 και σχεδόν καθημερινά:lol:) και ειδικά τον Πειραιά λόγω πανεπιστημίου και παρότι τα αυτοκίνητα που οδηγώ δεν εχουν κανένα τρομερά βαρύ συμπλέκτη (uno, megane, a4) στην καθημερινή κίνηση το αυτόματο αλλού!

Βέβαια υπάρχουν μειονεκτήματα πχ σε μεταχειρισμένο δεν ξέρεις αν του εχει αλλάξει ποτέ βαλβολίνεις ο προηγούμενος πχ και αν σου μείνει στο χέρι ειναι σαφώς πιο δύσκολο να φτιαχτεί από ενα manual. Επίσης υπάρχει και μια (μικρότερη στα καινούρια κιβώτια μεγαλύτερη στα παλιότερα) αύξηση της κατανάλωσης...

Τέλος υπάρχουν αυτόματα και αυτόματα: πχ Nissan micra που οδήγουσα (οχι δικό μου, της nissan;)) 1,2 με 4 σχέσεις!! Ε τι να σου κάνει! Η 3η επιανε τα (θεωρητικά) 150 και η τετάρτη 220 αλλα το micra σερνόταν πρακτικά γιατί δεν είχε τη δύναμη να "γεμίσει" τις σχέσεις. Βέβαια υπάρχει στον αντίποδα το καταπληκτικό 6αρι dsg (7αρι πλέον) της vw που εχω οδηγήσει σε golf tsi 140, με μια λέξη θεικό!!

Ελπίζω να μην σε ζάλισα...

deathboy
13-02-09, 13:37
Για αμαξια δε μιλαγαμε;
Πως ξαφνικα αναφερεις ενα κουβα, αξιοπιστο μεν αλλα κουβα;

Αξιοπιστα ειναι και πολλα αλλα αυτοκινητα.
Κουβάς,Κουβάς αλλά σπέρνει φίλε, μη λέμε αερολογίες χωρίς να ξέρουμε, τα Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα είναι από τα πιο σταθερά εδώ και χρόνια και δεν σου βγάζουν και καθόλου προβληματα, ιδανικά για ένα πρωτάρη οδηγό.

Tiven
13-02-09, 14:05
Όχι από τα πιο σταθερά, τα ΠΙΟ σταθερά :)

@ ADSLgr.com All rights reserved.