PDA

Επιστροφή στο Forum : Kapoia xrisima logia gia tin WIND (DEH)

Crosstalk
01-11-02, 03:16
Thewrisa xrisimo na anaferthoun kapoia simantika pragmata gia tin WIND, i opoia anamenetai apo to neo etos na eisvalei stin elliniki agora se sunergasia me tin DEH!Mesa se 4 xronia exei kataferei na strimwxei stin kiriolexia tin TI (telecom italia - italiko OTE) kai tis exei apospasei terastio meridio!I stratigiki tis apodeixthike evrimatiki kai apotelesmatiki kai anamenetai na akolouthisei tin idia kai stin elliniki agora!
Parakatw akolouthei ena dimosievma tis etaireias pou anaferetai se emporika paketa tilefwnias kai ADSL ta opoia eginan diathesima stin italiki agora amesws meta tin oristiki adesmopoiisi prosvasi topikou vroxou (LLU) pou egine sta teli septemvri!Opws tha katalavete akoma kai stin italia i oliki apeleftherwsi exei kapws argisei!Pliroforiaka anaferw oti in etaireia INFOSTRADA,einai i 1h enallaktiki tilefwniki etaireia stin italia me VoIP (tha tin xeroun sigoura oi ellines foitites italias), exagorastike prin ena xrono apo tin WIND kai apotelei to business part tis WIND se statheri tilefwnia kai ipiresies internet!
Apospasma apo to site tis WIND anaferomeno sto diktio tis stin italia :arrow: :arrow:
Thanks to our extensive fixed line network, built on 18,000km of fibre optic backbone, our mobile coverage reaches 94% of the population.

18,000 km fibre optic network
2000 kms of local loops in over 30 cities
113 cities connected
257 cities with mobile coverage (94% of the population)
5000 radio mobile base stations
6 metropolitan fibre optics networks
€4b worth of investments underway

Parakatw mporeite na deite ta emporika paketa tilefwnias kai internet pros homeusers tis WIND :arrow: :arrow: :arrow:
WIND: LIBERALISATION OF FIXED TELEPHONY COMPLETED
Infostrada launches “Canonezero”, eliminating the line rental for ever and with immediate effect
Three flat-rate propositions for all communication needs without
changing telephone number
The process of liberalizing Italy’s fixed-line market is about to be completed with the launch of
Infostrada’s “canonezero” proposition.
The offer is directed at over 10 million households and 2 million businesses, who can finally wave
goodbye once and for all to the line rental paid to the incumbent operator, with immediate effect and
without changing telephone number, and thereby gaining access to all the integrated services offered by
the Wind Group.
The option of cancelling the subscription to the incumbent operator is from today a reality.
The “canonezero” proposition is linked to alternative operators’ use of the last mile of the incumbent’s
network, connecting urban exchanges to houses, offices and businesses.
Infostrada’s “Canonezero” offer marks a further turning point for Italy’s fixed-line tariffs and services.
Subscription to the new service will lead to the immediate abolition of the line rental for customers
signing up via Unbundling, who will thus be disconnected from the incumbent’s network and hooked
up to Infostrada’s platform. The big news is that, until December 31, 2002, customers awaiting
activation of the new service will have the full cost of the line rental due to the incumbent deducted
from their monthly telephone bill.
Whatever the case, their telephone number and access to additional services will remain unaffected.
“CanoneZero”, which provides the advantages of Wind’s convergence of fixed-line, mobile and
Internet communications into one single telephone bill, offers three flat-rate tariffs with no connection
costs or advances payment of calls.
 “CanoneZero Voce”, at a cost of only €37.95 a month (VAT included), allows users to make
unlimited local and long-distance calls and benefit from extremely advantageous rates for Internet
connection (connections to Wind POPs at 0.95 cents a minute, after a minimum call charge of 6.20
cents) and international calls. Moreover, thanks to the benefits of convergence, by choosing the Noi
Tre option, calls from an Infostrada fixed-line phone to one or more Wind cell phones are even
better value for money, with a flat-rate charge of 4.95 cents a minute available 24 hours a day (after
a minimum call charge of 12.50 cents from a fixed-line phone and of 15 cents from a mobile).
 “CanoneZero ADSL”, at a cost of only €24.95 a month (VAT included), offers unlimited ADSL
connection up to next December 31, when the charge will be only 50 cents a day after the first 20
minutes free of charge. This package also offers voice services providing the value for money of
Infostrada MinutoZero, the price plan that has reduced the cost of the first minute of all local and
long-distance calls to zero after payment of the minimum call charge.
 “CanoneZero Voce&ADSL”, finally, combines the above propositions, offering the quality of the
new broadband ADSL offer and the great value for money of the Voice offer for all calls made
from home, at a monthly price of €62.90 (VAT included).
“CanoneZero” means that additional services, such as Call Minder, Call Transfer and Three-way
conversation, will be free, as will calls to the so-called “non-geographical” numbers, including the
emergency services (112,113,118,115), public services (117,1515,1530 1580…), the Customer Care
lines of telephone operators, Audiotel information, free phone numbers and information services.
For further details about “CanoneZero”, just call the Customer Care line on toll-free 155, visit the
www.wind.it site or the www.libero.it portal, or ask at your nearest authorized Wind dealer.
Activation or reservation of the “CanoneZero” service is available in over 300 municipalities, covering
almost all provincial capitals.
WIND is the number one Italian telecommunications operator capable of providing convergent fixedline,
mobile and Internet services. At the end of June 2002, the Group boasted a total of 26.3 million
customers, including 8.1 million mobile and 7.2 million fixed-line users, and 11 million Internet
subscribers. The Wind Group’s brands are associated with the various specific services: the "Wind"
trademark is applied to mobile and convergent services, the "Infostrada" brand to fixed-line telephony,
whilst "Libero" is the brand used for the Group’s Internet services.
Rome, Italy
October 4, 2002

mavrocgr
02-11-02, 03:00
to paradeigma ths wind sthn italia pou anafereis einai poly epityxhmeno. nomizw omws oti mexri na doume kati antistoixo sthn ellada einai ligo dyskolo giati mhn ksexnas oti kai h deh einai kratikh etairia. me bash ta ellhnika dedomena, kai makari na diapseystw, to thewrw poly dyskolo na ginei kati tetoio!pantws makari na ginei giati mono me antagwnismo mporei o ote na strimwxthei kai na prowthisei to broadband!

Crosstalk
02-11-02, 05:21
Ma se afto to sxima i DEH einai enas metoxos!
Olo to management kai stisimo tis etairieas to exei analavei i WIND!
Apoti xerw exei anathesei se stelexi tis na katevoun ellada kai na asxolithoun apokleistika me to stisimo tis EVERGY!Opote den noimizw na paratirithei poli o "kratikos" xaraktiras tis DEH!An kai nomizw oti san DEKO i DEH einai poly kaliteri apo oles tis plevres se sigrisi me tis alles(px OTE)! :P

Crystal-Flavor
08-11-02, 00:20
Μια παράκληση:
Είναι εφικτό, τα νέα που δημοσιεύονται και κυρίως από τους υπεύθυνους αυτού του forum, να γράφονται στην γλώσσα μας;

Crosstalk
08-11-02, 00:33
Tha ithela para poly na einai sta ellinika to sigekrimeno arthro gia tia nea paketa tisa WIND stin italia alla the eprepe na katsw na kanw mia plires metafrasi kai distyxws den exw ton xrono!
Efharistw kai syggnwmi gia opoia dysareskeia prokalese to arthro grameno sta agglika!

Crystal-Flavor
08-11-02, 01:24
Εγώ βασικά στα greeklish αναφερόμουν που δεν είναι καμία μορφή γλώσσας :)
Με τ' αγγλικά δεν έχω πρόβλημα.

Crosstalk
08-11-02, 01:29
Einai pros xarin efkolias!Dystixws den eimai kai sinithismenos na xrisimopoiw ellinikous xaraktires.....5 xronia apoxi einai kamposa! :lol:

Crosstalk
21-03-03, 16:05
Φεύγει η France Telecom από την Wind
ΗΜΕΡΗΣΙΑ ON LINE, 21/03-11:36

Το μερίδιο της France Telecom στην κοινοπραξία Wind εξαγόρασε η Enel έναντι 1,5 δισ. ευρώ.
Μετά την εξέλιξη αυτή η Enel αποκτά τον πλήρη έλεγχο της κοινοπραξίας ενώ η France Telecom εξασφαλίζει κεφάλαια τα οποία θα χρησιμοποιήσει για τον περιορισμό του χρέους της.
Σύμφωνα με ανακοίνωσή της, η France Telecom σχεδιάζει να μειώσει το χρέος της σε κάτω από 40 δισ. ευρώ, από 70 δισ. ευρώ περίπου, μέχρι το τέλος του 2005.
Η Wind SpA είναι η δεύτερη μεγαλύτερη τηλεφωνική εταιρία της Ιταλίας, με 28,5 εκ. συνδρομητές εώς το τέλος του 2002.

grrrrr
21-03-03, 16:25
φυσικό ήταν !!! η FT θα συνεργαστεί με τον γίγαντα βιβόδι, με την Wind το μικρομάγαζο θα έχει παρτίδες ? :lol:

Crosstalk
21-03-03, 22:27
H FT mazevei ta komatia tis!einai dinaton, na poulaei oti exei kai den exei kai i vivodi na vgainei kai na leei me kamari...........sinergazetai i FT mazi mas!xexexe!Tespa afto to post einai gia tin Wind as min to gyrisoume se vivodi! :)

wizardsl
22-03-03, 00:55
Dust in the Wind τώρα η Τελλάς μετά την αποχώρηση της France Telecom και τη συνεργασία της με τη Βιβόντι. Πραγματικά της κατέφερε καίριο χτύπημα. Ο χάρτης της αγοράς αλλάζει. Μετανοείστε άπιστοι, Θωμάδες και Σωκράτηδες..

st0rmrd
22-03-03, 03:18
auto shmainei pws prepei na alla3w to ADSL apo tellas se ADSL apo βιβόδι (sic) ?

8O

giati... 3erete, den exw tipota apo ta 2?

PS. kontologhs... xesthke h forada st' alwni... mias kai auth th stigmh kaneis apo tous 2 den kanei TIPOTA (ennowntas oti o,ti prosferoun den mas kanoun) gia emas, toulaxiston osous briskontai sto adslgr.com

Caroline
22-03-03, 11:56
Na min empisteueste katholou tin FT!! Na sas ipenthimiso oti exei xrei upsos 70 disekat € (mono :P )
Eixa ADSL apo FT epi 3 xronia (ntaksei kala eitan den exo parapono) alla i politiki tis eitan xalia (san ton OTE ena pragma) diladi empodize me kathe tropo na bgei o antagonismos stin agora... Na'nai kala oi gallikes arxes kai i EU pou tis trabiksan to auti... tora pou bgikan kai alles etairies gia DSL (px i etairia Free pou dinei 1024/512 me 50 € to mina) oloi paratane tin FT....
Sigoura i sunergasia me Vivodi tha sosei tin FT :twisted: :twisted: :twisted:

wizardsl
22-03-03, 14:19
Παραθέτω μιά είδηση από τον Ελεύθερο Τύπο που μου έστειλε ένας φίλος το μέιλ:

ΥΠΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ENEL Η ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ WIND

Στον έλεγχο της Enel περνά η τηλεφωνική εταιρία Wind που αποτελέι το δεύτερο βασικό μέτοχο της Τελλάς μετά τη ΔΕΗ. H Enel συμφώνησε να εξαγοράσει το 27% που κατέχει στη Wind η France Telecom έναντι 1.5 δις ευρώ με καταβολή μετρητών και ανάληψη δανειακών υποχρεώσεων. Η Wind είναι η δεύτερη σε μέγεθος τηλεφωνική εταιρία στην Ιταλία, με 28,5 εκατ. πελάτες. Ο τζίρος της ανήλθε σε 3,9 δισ. ευρώ. τα EBITDA της σε 614 εκατ. ευρώ.

@ ADSLgr.com All rights reserved.