PDA

Επιστροφή στο Forum : Ερώτηση για Thomson TG585 v7

sibler
23-02-09, 21:43
Έχω το συγκεκριμένο μόντεμ συνδεδεμένο με καλώδιο ethernet στον υπολογιστή μου(σταθερός)και έχω και έναν ακόμη σταθερό στο διπλανό δωμάτιο!έχω αγοράσει μία κάρτα usb asus για να λαμβάνει σήμα απο το μόντεμ μου και να συνδέεται και ο δεύτερος υπολογιστής στο internet με το ίδιο μόντεμ και θέλω να μου πείτε τι ακριβώς να κάνω για να τον συνδέσω με το μόντεμ μου με wireless αλλα παράλληλα να έχω και κωδικό στο μόντεμ έτσι ώστε να αποφύγω να συνδέονται και άλλοι με το μόντεμ μου και να συνδέονται μόνο οι 2 οι υπολογιστές που έχω σπίτι!θέλω δηλαδή να μου πεί κάποιος που το γνωρίζει καλά αυτό το μόντεμ τις ακριβείς ρυθμίσεις που πρέπει να κάνω(και πώς θα βάλω τον κωδικό που θέλω)για να μπορώ να κάνω τη δουλειά μου γιατί όπως καταλαβαίνετε είμαι και λίγο άσχετος!:oops: Και κάτι ακόμα γενικότερα για τη λειτουργία του μόντεμ και ίσως και να αφορά και το συγκεκριμένο πρόβλημα!Παίζει ρόλο σε ποιά θύρα(απο τις 4 που έχει το συγκεκριμένο μόντεμ)είναι συνδεδεμένο το καλώδιο ethernet?

Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων!

treli@ris
23-02-09, 22:30
Ολες οι ρυθμισεις για το ασυρματο σου δικτυο ειναι εδω (http://192.168.1.254/cgi/b/_wli_/cfg/?be=0&l0=3&l1=1&name=WLAN:+koritsia,+dinete+kwlo??).

Διαλεγεις απο το Encryption την 3η επιλογη (WPA-PSK). Aκριβως απο κατω σου δειχνει το Encyption Key, εδω βαζεις τον κωδικο σου για να μην μπαινουν οι αλλοι. Τελος στο WPA-PSK Version διαλεγεις WPA+WPA2

Υποψιν οτι για να συνδεθει ο υπολογιστης ασυρματα θα πρεπει στο Allow New Devices να ειναι επιλεγμενο το "New stations are allowed automatically"

Το καλωδιο αφησε το στην 1η θυρα

sibler
23-02-09, 22:49