Επιστροφή στο Forum : Dreambox: Δικτυο με WAG54G
Καλησπέρα,
Καταρχήν να διευκρινίσω ότι είμαι τελείως άσχετος και θέλω να κάνω το εξής:
Έχω ένα Dreambox 7000S και ένα Laptop τα οποία θέλω να τα κάνω δίκτυο μέσω ενός Linksys WAG54G ώστε να διαχειρίζομαι τον σκληρό του Dreambox μέσω του Laptop.
Επίσης θέλω να εγκαταστήσω στο Dreambox το κατάλληλο software ώστε να βλέπω NOVA και άλλα ξένα κανάλια.
Αν μπορεί να με βοηθήσει κάποιος να το κάνω step by step
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Καλύτερα κάνε edit στο κείμενο για την Nova, θα έχεις διαβάσει φαντάζομαι για τους κανόνες του φόρουμ.
Ο dreambox δεν διαφέρει σε τίποτα από ένα pc για να τον βάλεις στο δίκτυο . Θα πρέπει λοιπόν να διαβάσεις λίγο το subforum στο οποίο βρίσκεσαι .
Να υποθέσω πως έχεις ήδη εγκαταστήσει το λάπτοπ και έχει πρόσβαση μέσω του Linksys στο Ιντερνετ , σωστά ?
Τώρα όσο για το δεύτερο που ζητάς , θα σου συνιστούσα να διαβάσεις ξανά τους κανόνες του φόρουμ .
NOVA , μπορείς να βλέπεις μόνο με την ORIGINAL κάρτα , πληρώνοντας φυσικά συνδρομή . ;) ;)
Λοιπόν , πηγαίνεις από το μενού του dreambox στο setup και από εκεί στο expert setup (Το μενού είναι του 7020 - λογικά δεν πρέπει να έχει μεγάλες διαφορές από τον 7000) .
Στην συνέχεια , πηγαίνεις στο Communications Setup , και εκεί δίνεις την IP 192.168.1.3
(υποθέτω πως στο ρούτερ έχεις 192.168.1.1 και στο λάπ 192.168.1.2)
Στην επιλογή νετμασκ 255.255.255.0 (νομίζω την παίρνει αυτόματα)
Type : Lan
τσεκάρεις το enable network ,
πορτ : 80
Στην επιλογή gateway 192.168.1.1 (του ρούτερ) πατάς save και είσαι οκ .
Στην συνέχεια με ένα πρόγραμμα ftp μπορείς να διαχειριστείς τα περιεχόμενα του σκληρού σου δίσκου ...(υπάρχουν φυσικά και άλλοι τρόποι για το τελευταίο ,αλλά πάμε μακριά )
Καλή τύχη .
Υ.Γ. : Μην ξεχάσεις να έχεις απενεργοποιήσει το DHCP .
Σ' ευχαριστώ πολύ Nikoseagle βλέπω το dreambox κανονικά από τον explorer (δεν εχω ftp πρόγραμμα).
Θα παίξω λίγο να δω τι γίνεται τώρα.