Επιστροφή στο Forum : F1-2009 Official Thread
Jim Slip, τα διάβασες τα καθέκαστα ; χαχαχα
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/090522181814.shtml
According to Formula One Teams' Association President, all teams have agreed to withdraw from Formula One at the end of the season should the sport�s governing body, the FIA, proceed with its plans to introduce a £40m budget cap for the 2010 season, the BBC reports this afternoon.
Few details are available as FOTA has concluded their meeting on board Flavio Briatore�s yacht anchored in Monte Carlo ahead of this Sunday�s sixth round of the championship at the Principality, but Ferrari President and FOTA Chairman Luca di Montezemolo has made clear the threat to exit the sport is far from a bargaining gesture.
The teams are now meeting with FIA President Max Mosley to state their case, presumably with their own cost cutting plans for the 2010 season and beyond, a move that Mosley believes is unlikely to yield a realistic alternative to the budget cap.
Asked if he was confident about the meeting with the FIA President, he answered: "We will see. We are all together," he said after the meeting on Force Blue.
"We will be in position to go to the FIA saying in a very constructive but very clear way the position of FOTA," Montezemolo continued.
Insisting that the proposition to Mosley will be final he added: "What is important is that our view of the future is absolutely in common. We want Formula One, we don't want something else."
With both sides seemingly unwilling to back down, the threat of a breakaway series has gone from an unlikely possibility, to a real threat to the governing body and commercial rights holders; Formula One Management.Κάτι σου λεγα περί του ποιός γελά τελευταίος.
χα
χα
χα.
Καλά μιλάμε για budget F1 40m μόνο???
Εδω τόσο αξίζει το ένα πόδι του Κριστιάνο Ρονάλντο είμαστε σοβαροί?
Επειδή διάβασα πριν μερικές σελίδες την σύγκριση με το ποδόσφαιρο υπήρχε περίπτωση να γίνει CHL με ομάδες όπως Χαλ, Μπρέντα, Ριο Αβε , Οφη, Κατάνια, Νουμάνθια κτλ ?
Το ότι απειλούν τις ομάδες τύπου Ferrari, Mclaren κτλ οι οποίες είναι απο τις πλέον ιστορικές και αναγνωρίσιμες με κάποιες τυχάρπαστες που στην καλύτερη να ειναι επιπέδου Superleague Formula τι να λεμε τώρα μάλλον το έχουν χάσει....
To πλέον γελοίο ειναι ότι προσπαθούν από τη FiA να το γυρίσουν ότι το πρόβλημα ειναι μόνο στη Ferrari, οταν στη πραγματικότητα το πρόβλημα ακουμπά σε όλο το σπόρ.
Ειναι κατανοητό ότι προφανώς αν η Ferrari αποχωρήσει, το sport θα χάσει τουλάχιστο 35% του fan base, το οποίο ειναι τρομακτικό, εδώ ηδη υπάρχουν αναφορές ότι ο main sponsor του Monaco δεν θέλει να ασχοληθεί ξανά με το Μονακό αν η Ferrari δεν συμμετέχει -και γιατί αλήθεια, για να έχει κάτι "σαν ομάδες" να τρέχουν στο πριγκηπάτο; ΕΛΕΟΣ!! , αλλά τελικά, όπως αποδεικνύεται τελικά όλες οι ομάδες δεν θέλουν συμμετοχή σε κάτι τόσο γελοίο και βλακώδες.
Ομως είναι ακόμα ποιό λυπηρό να βλέπεις ανθρώπους να υποστηρίζουν τις γελοίες αυτές θέσεις της FiA.
Την πιο ωραια photo μαζι με το σχολιο την ειχε το f1-live:
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/090522210337.shtml
http://www.f1-live.com/f1/photos/imgactu/zoom09/fota-monaco-z-01_220509.jpg
Millionaires meet on a yacht to discuss cost cutting..
Υπάρχει καμία αμφιβολία οτι αυτό ηταν direct hit στον Μόσλεϋ;
Επίσης ειδικά φέτος όλη -μα όλη- η αποστολή της Ferrari μένει σε yaughts επίσης , καθαρά ως μύνημα...
Το super yacht που συγκεντρωθήκαν, να μη κάνει καμιά 50ριά εκατομυριάκια; :whistle:http://www.ferrariscuderia.net/pics/ambiance.jpg
Το super yacht που συγκεντρωθήκαν, να μη κάνει καμιά 50ριά εκατομυριάκια; :whistle:
Μιλάς για τα αμπάρια του προφανώς, ε; Γιατί με 50 εκ τα αμπάρια του παίρνεις, και αν! ;)
Προσωπική μου άποψη είναι πως αν ισχύσει το μέτρο με το κόψιμο του budget η F1 θα αποτελέσει για όλους μας ένα μακρινό και ωραίο παρελθόν... :(
Μπράβο στον Κίμι.Πολύ καλή προσπάθεια παρόλο που βγήκε 2ος.
Ωραιος ο Κιμι!! :oneup: Δυνατη η Φερραρι, μακαρι να κρατησει αυτην την ταχυτητα κ στους επομενους αγωνες!
Ο χρονος του Button στο Q3 ηταν πιο γρηγορος απο τον χρονο του στο Q2. Σε ολο το Σαβ/κο φαινοταν πιο αργος απο τον Ρουμπενς, αλλα στο κρισιμο σημειο , τα καταφερε. Πραγματικα κανει εξαιρετικο πρωταθλημα!
Ισως βεβαια να ειναι λιγο ελαφρυς σημερα. Για να δουμε..
Ρε λες ο Κιμι να ειναι βαρυτερος απο τον Button?
20 laps καυσιμο ο Κουμπης κατά Brawn. Θα δούμε τι έχει ο Kimi...
20 laps καυσιμο ο Κουμπης κατά Brawn. Θα δούμε τι έχει ο Kimi...
Αν ειναι πραγματι ετσι, 20 γυροι ειναι καπως λιγοι...
Να δουμε τι εχει ο Κιμι.
Ισως ο Ρουμπενς να ειναι βαρυς κ ενα καλο outsider.(αν κ αν μεινει πισω απο τον Κιμι, τον βλεπω τον Button να ξεμακραινει)
Μπράβο ρε Kimi :clap:
Στανταράκι το 2,2 της betfair για first lap leader
Θάλασσα τα έκανε ο champ.
http://www.autosport.com/news/report.php/id/75556
Pos Driver Weight (kg.)
1. Jenson Button 647.5
2. Kimi Raikkonen 644.0
3. Rubens Barrichello 648.0
4. Sebastian Vettel 631.5
5. Felipe Massa 643.5
6. Nico Rosberg 642.0
7. Heikki Kovalainen 644.0
8. Mark Webber 646.5
9. Fernando Alonso 654.0
10. Kazuki Nakajima 668.0
11. Sebastien Buemi 670.0*
12. Nelson Piquet 673.1*
13. Giancarlo Fisichella 693.0*
14. Sebastien Bourdais 699.5*
15. Adrian Sutil 670.0*
16. Lewis Hamilton 645.5*
17. Nick Heidfeld 680.0*
18. Robert Kubica 696.0*
19. Jarno Trulli 688.3*
20. Timo Glock 700.8*
* declared weight
Ωραιος ο Κιμι...απλα τα; πηγε περιφημα..
Ο Αλονσο βαρυτερος της 9αδας...Και ο Βεττελ ελαφρυτερος..
O Vettel κ η RBR στους τελευταιους 3 αγωνες με εχει απογοητευσει...
Ο Button κ προβληματα-εμποδια να εχει (πχ Χαμιλτον στο Μπαχρειν , Ρουμπενς στην Ισπανια) τα ξεπερναει.
Αντιθετα ο Vettel στην Ισπανια δεν καταφερε να περασει τον Χαμιλτον κατι που μαλλον του κοστισε τη νικη(ειχε μαλλον πιο γρηγορο αυτοκινητο εκει) και στην Ισπανια ο Button απο το πουθενα του εκλεψε την pole κ μετα στην εκκινηση δεν τα πηγε καθολου καλα, μιας κ τον περασαν 2 μονοθεσια.Μαλιστα αν δεν ειχε προβλημα ο Μασσα, θα τερματιζε πισω απο την Φερραρι...
Σημερα, ηταν πολυ ελαφρυτερος , αλλα ειχε traffic.(σε αυτο φταιει κ η ομαδα του) . Ο Button απο την αλλη εκανε παλι εναν εξαιρετικο γυρο!
Ο Button οδηγει φετος εξαιρετικα!
........Auto merged post: haHa πρόσθεσε 2 λεπτά και 11 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Μπράβο ρε Kimi :clap:
Στανταράκι το 2,2 της betfair για first lap leader
Θάλασσα τα έκανε ο champ.
Εχει το Kers, αλλα στο Μονακο δυσκολα θα προλαβει..
Αν προλαβει, θα ειναι και επειδη ο Button δεν κανει κ πολυ καλες εκκινησεις.
Jim Slip, τα διάβασες τα καθέκαστα ; χαχαχα
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/090522181814.shtml
Κάτι σου λεγα περί του ποιός γελά τελευταίος.
χα
χα
χα.
Δε μου λέει κάτι. Ο Μόντι δήλωσε το συγκεκριμένο. Εγώ κρατάω αυτο που δήλωσε ο Πάτρικ Χεντ.
The only two teams who don’t want a budget cap are Toyota and Ferrari. But in the end they will find themselves isolated in a corner. Now that Ferrari has lost the law suit in Paris they will not be so rigid.
http://allenonf1.wordpress.com/2009/05/23/reactions-to-f1-summit-meeting/
Για το quali, ήταν ο καλύτερος Κίμι που έχω δει εδώ και πάρα πολύ καιρό. Και ο Τζένσον πολύ καλός. Η Ρενώ νομίζω χαντακώσε τον Αλόνσο με το να τον φορτώσει τόσο πολύ. Δεν ξέρω πως έκανε το 1:15.164 στις δοκιμές, αλλα στο Q1 και Q2 δεν έδειξε ιδιαίτερα ανταγωνιστικός. Με τόσο καύσιμο θα βρεθεί 1ος για 4-5 γύρους, αλλα μέχρι τότε οι πρώτοι θα έχουν ανοίξει διαφορά. Επίσης χαμένος ο Βέτελ. Προφανώς η Red-Bull πήγε για την pole, αλλα τώρα που δεν του βγήκε και ξεκινάει 4ος, θα μπει πολύ νωρίς και μετά θα καθυστερεί πίσω απ' τους backmarkers.
Δε μου λέει κάτι. Ο Μόντι δήλωσε το συγκεκριμένο. Εγώ κρατάω αυτο που δήλωσε ο Πάτρικ Χεντ.χαχαχα
Το περιμενα.
Τι είπε όμως ο ένας και τι ο άλλος κατάλαβες ; (αμφιβάλλω).
Γιατί αν καταλαβαινες θα καταλάβαινες οτι καμία αναίρεση δεν υπάρχει:
Στη μία περίπτωση ο Luca (πρόεδρος της FOTA) είπε το αυτονόητο : Take that MAX, αν δεν έχουμε F1 δεν συμμετέχουμε - αρα οι βλακείες περί 2 tear και auditors δεν παίζουν, το άλλο για το budget που αναφέρει ο Patric ειναι γνωστό. Προφανές ειναι ότι θα γίνουν θυσίες από πλευράς Ferrari για το όλο θέμα, πιο πιθανό -προσωπική άποψη- το να θυσιαστεί το ενισχυμένο revenue που περνει η Scuderia. Το cost capping θα εφαρμοστεί, το budget capping όμως όχι. Wait and see.
Πάντως υποθέτω ότι πλέον ειναι φανερό ακόμα και σε σένα ότι ΟΛΕΣ οι ομάδες ειναι ενάντια στα γελοία μέτρα του Maxie έτσι ; Οχι μόνο η Ferrari ; χαχαχα
Μάλλον εσύ δεν κατάλαβες αρούτι. Οι λεονταρισμοί του Μόντι ανάμεσα στα αλλεπάληλα meeting δε λένε και πολλά. Η Williams έχει ήδη πει οτι θα δηλώσει συμμετοχή εντός της προθεσμίας (τέλη Μαϊου). Και όχι, δεν είναι όλες οι ομάδες ενάντιες στα μέτρα της ΦΙΑ. Διάβασε τη συνέντευξη τύπου της Παρασκευής, που οι Theissen και Haug κλείνουν το μάτι στο budget capping, και που ο Frank πετάει τη σπόντα για το τι γνώμη θα είχε το ευρωπαϊκό δικαστήριο (αυτό που κόπτεται για την εμπορική ελευθερία των ομάδων) για το πόσο ελεύθερος είναι ο ανταγωνισμός στην Φ1 όταν κάποιοι είναι πιο ίσοι απο κάποιους άλλους.
Οσο και αν δεν σου αρέσει, ο Monti είναι ο πρόεδρος της FOTA. Η συγκεκριμένη δήλωση που εσύ λες ότι ειναι λεονταρισμός, ειναι η δηλωση μετά τη συνάντηση που κάναν οι άνθρωποι των ομάδων υπό τη προεδρία του και μετά που αποχώρησε ο Bernie (αρκετά πριν τη ληξη της). Να σαι σίγουρος ότι ο Monty δεν την έκανε τη δήλωση ως Ferrari αλλά ως FOTA, άλλωστε αν δεν με απατά η μνήμη μου, εχει περάσει μια μέρα απο χτες, αν κάποιος (πχ η Brawn) δεν συμφωνεί με το οτι οι ομάδες ΔΕΝ θα μπούν στη F1 του χρόνου αν οι κανονισμοί ως έχουν δηλωθεί από τον ΑδόλφοΜαξ δεν αλλάξουν, θα το είχε δηλώσει.
Επίσης, επειδή συνεχίζεις, οι μόνες ομάδες που έχουν δηλώσει συμμετοχή ειναι 2 ο θεός να τις κάνει ομάδες. Η Williams οντως το δήλωσε, αλλά αυτό εγινε ΠΡΙΝ το meeting.
Και επειδή ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ να επιμένεις, ολες οι ομάδες (ακόμη και η φερράρι) θέλουν τη πτώση του κόστους, το όλο θέμα ειναι το ΠΩΣ. Ακομα και η McLaren επισημαίνει (νομίζω αντίστοιχα και η BMW) ότι ειναι βλακώδες και ουτοπικό να πιστεύει κάποιος πως μπορεί να πει σε μια ομάδα που ξοδεύει 500Μ να ξοδεύει τον επόμενο χρόνο 40. Πως να το κάνουμε Jim,, αυτό είναι απλό ετσι δεν είναι;
Τέλος, δεν είναι μόνο το budget capping, πως να το κάνουμε, οι ομάδες δε γουστάρουν auditors της FiA. Το δήλωσαν από την αρχή. Α, και τέλος, αυτό για το ευρωπαϊκό δικαστήριο ξέρεις έχει μια πολύ ενδιαφέρουσα ερμηνία :
Πως θα έβλεπε ένα ευρωπαϊκό δικαστήριο μια οργάνωση σαν τη FiA που παραδεχόμενη ότι δεν μπορεί να κάνει κουμάντο μόνη της κάνει grant priviledges όπως πχ το veto σε ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ;
Κοινώς κάνει govern ένα σπόρ με απαράδεκτους τρόπους ;
Surely Jim, όπως σου έχω άλλωστε επισημάνει, αν κάποιος έχει πρόβλημα ειναι αυτός που το επέτρεψε, αρα η FiA, σωστά;
Ειναι δε πολλοί αυτοί που επισημαίνουν ότι η Ferrari έκανε τη νομική της προσβολή όχι για να κερδίσει κάτι αλλά να κάνει PUBLIC (on the record) το practice της FIA για να το χρησιμοποιήσει ΕΦΟΣΟΝ χρειαστεί (αυτή, ή ... πχ κάποια άλλη ομάδα... :whistle:)
Ακόμα δεν το έχεις καταλάβει, αλλά από τη στιγμή που η FOTA πάει ΕΝΩΜΕΝΗ , η FIA θα αναγκαστεί να κάνει παραχωρήσεις, και το καταλαβαίνω θα ήθελες να ειναι FIA vs Ferrari αλλά... tough.
Formula 1 cannot afford to lose leading teams like Ferrari and Renault, reckons Prince Albert of Monaco.
Amid continued uncertainty about the future of leading outfits because of the row over budget caps in F1, Prince Albert has conceded that events like the Monaco Grand Prix are dependent on having well known teams on board.
Speaking to the BBC about what Monaco would do in the event of a breakaway championship led by Ferrari, Prince Albert said: "It's hard to go against the governing body of the sport but you want to ensure a fair and even playing field for everybody.
"I'm sure we cannot afford to lose teams like Ferrari or Renault. I think it would be such a bad image for the sport that I am sure that a solution is going to be found."
Prince Albert said that Monaco organisers would fight to keep their race on the calendar because of the huge economic impact it has.
"The economic impact can be measured in hundreds of millions of Euros, and it is part of history and should there be a change in regulations or in the sport's outlook on things, then we would all put up a big fight to try and keep the grand prix here.
"We are happy to work with the FIA and everyone involved in F1 racing." Αλλος ένας..
Η ΦΟΤΑ ενωμένη; Δε νομίζω.
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/090524121804.shtml
Βασικα αυτό που έγινε είναι οτι μετά από ένα απ' τα πολλά meeting, Ο Λούκα δήλωσε οτι δήλωσε, και πλειάδα Φ1 site βιάστηκε να δηλώσει οτι "όλες οι ομάδες αποσύρονται αν ο Mad Max δεν πάρει πίσω τα μέτρα", κάτι που φυσικά δεν ισχύει, εξ' ου και οι αντικρουομενες δηλώσεις των Head, Brawn κλπ.
Για τα υπόλοιπα, συμφωνώ, τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχει η ΦΙΑ για τη σκανδαλώδη συμφωνία με τη Φεράρι. Ντροπή. 'Αλλωστε αυτο είπε και ο Frank Williams στη συνέντευξη της Παρασκευής. Αναρωτήθηκε τι γνωμη θα είχε το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τον ανταγωνισμό στην Φ1 όταν υπάρχουν τέτοιες συμφωνίες.
Btw, γιατί συνεχίζεις να αναφέρεσαι σε 40 εκατομμύρια; Αν βάλεις τα έξοδα για οδηγούς, μηχανές και σπόνσορες, κάλλιστα μπορούμε να μιλάμε για 140 εκατομμύρια (και βάλε).
To be continued, same bat time, same bat channel.
Η ΦΟΤΑ ενωμένη; Δε νομίζω.
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/090524121804.shtml
Βασικα αυτό που έγινε είναι οτι μετά από ένα απ' τα πολλά meeting, Ο Λούκα δήλωσε οτι δήλωσε, και πλειάδα Φ1 site βιάστηκε να δηλώσει οτι "όλες οι ομάδες αποσύρονται αν ο Mad Max δεν πάρει πίσω τα μέτρα", κάτι που φυσικά δεν ισχύει, εξ' ου και οι αντικρουομενες δηλώσεις των Head, Brawn κλπ.
Για τα υπόλοιπα, συμφωνώ, τη μεγαλύτερη ευθύνη την έχει η ΦΙΑ για τη σκανδαλώδη συμφωνία με τη Φεράρι. Ντροπή. 'Αλλωστε αυτο είπε και ο Frank Williams στη συνέντευξη της Παρασκευής. Αναρωτήθηκε τι γνωμη θα είχε το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τον ανταγωνισμό στην Φ1 όταν υπάρχουν τέτοιες συμφωνίες.
Btw, γιατί συνεχίζεις να αναφέρεσαι σε 40 εκατομμύρια; Αν βάλεις τα έξοδα για οδηγούς, μηχανές και σπόνσορες, κάλλιστα μπορούμε να μιλάμε για 140 εκατομμύρια (και βάλε).
To be continued, same bat time, same bat channel.http://f1.gpupdate.net/en/news/2009/05/23/budget-cap-to-be-delayed-until-2012/
Για τα υπόλοιπα αργότερα.;)
Επιτέλους ανάκαμψη για τη Ferrari!!! Μακάρι να έχει διάρκεια. Μια χαρά Κίμι και Φελίπε. :oneup:
Πιστεύω ότι στη Κωνσταντινούπολη όπου θα έχει το πλήρες diffuser μπορούμε να δουμε το πρώτο 1/2 της Ferrari. Hδη σήμερα ήταν το καλύτερο μονοθέσιο με μονο την Brawn να τη ξεπερνά.
Με full diffuser και τις τελευταίες αεροδυναμικές μεταβολές που περιμένει, πιστεύω ότι θα ειναι το καλύτερο πλέον μονοθέσιο, αν όχι, σίγουρα πάρα πολύ κοντά πλέον στη Brawn.
Πιστεύω ότι στη Κωνσταντινούπολη όπου θα έχει το πλήρες diffuser μπορούμε να δουμε το πρώτο 1/2 της Ferrari. Hδη σήμερα ήταν το καλύτερο μονοθέσιο με μονο την Brawn να τη ξεπερνά.
Με full diffuser και τις τελευταίες αεροδυναμικές μεταβολές που περιμένει, πιστεύω ότι θα ειναι το καλύτερο πλέον μονοθέσιο, αν όχι, σίγουρα πάρα πολύ κοντά πλέον στη Brawn.
Μακαρι!
Αν κ στην Κωνσταντινουπολη η RBR θα ειναι πολυ δυνατη.
Λογικα ο Vettel θα χτυπησει pole, εκτος αν συνεχισει τις μετριες(σημερα ηταν κακος) εμφανισεις..
Μακαρι!
Αν κ στην Κωνσταντινουπολη η RBR θα ειναι πολυ δυνατη.
Λογικα ο Vettel θα χτυπησει pole, εκτος αν συνεχισει τις μετριες(σημερα ηταν κακος) εμφανισεις..Το 'στοιχημα' μου ειναι οτι η Ferrari με diffuser και KERS θα είναι ανωτερο μονοθέσιο απο τη RBR χωρις KERS.
Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τη Brawn η οποια ειναι καλύτερη αυτή τη στιγμή,αλλά η Ferrari δεν έχει diffuser.
Το 'στοιχημα' μου ειναι οτι η Ferrari με diffuser και KERS θα είναι ανωτερο μονοθέσιο απο τη RBR χωρις KERS. ...
Mακαρι..
Αν οχι απο την Κωνσταντινουπολη, σε μερικους αγωνες ακομα η Φερραρι θα νικαει! :clap::clap:
Μπραβο κ στους 2 οδηγους σημερα, ηταν πολυ καλοι,οπως κ η ομαδα!
Ο Button κλασσικα σημερα, αλανθαστος..Εχει κανει φετος αγωνες για σεμιναριο.
Η Ferrari σήμερα απλά ήταν όπως πρέπει να είναι η καλύτερη ομάδα της F1. Ψυχραιμη, αποφασιστική και χωρίς λάθη.
Ετσι ακριβώς και οι οδηγοί, και οι δύο τα πήγαν παρα πολύ καλά.
Προσωπικά είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Ενα bravo φυσικά πάει στον νικητή.
........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 13 λεπτά και 16 δευτερόλεπτα αργότερα ........
F1 budget cap solution in sight
By Andrew Benson and Ted Kravitz
BBC Sport in Monaco
Formula 1 bosses are closing on an agreement that will end the crisis over the future of the sport.
The teams have agreed with Max Mosley, president of governing body the FIA, the framework for a compromise over his proposals for a budget cap.
It has been agreed in principle to delay introducing a 45m Euro (£39.6m) cap until 2011, while Mosley has made other concessions to the teams on governance.
"Slowly we're getting to a situation where everyone is going to agree," Mosley said.
It is understood the teams may also receive more money from Bernie Ecclestone, who runs the companies which control the sport's commercial rights.
The deal has been reached after a series of meetings over the weekend at the Monaco Grand Prix involving team principals, Mosley and Ecclestone.
Further talks are required to flesh out the detail of the agreement, but the basic principle has been agreed.
The principle behind the agreement was to ensure everyone came out of the talks with a victory and therefore no-one lost face.
Everyone wants to reach agreement. Even those teams who have still got a lot of money at the moment realise that others haven't and if we want to keep a full grid the costs have to come down.
FIA president Max Mosley
It is a remarkable turnaround after the weekend started against the background of threats by Ferrari and other leading teams to quit the sport rather than race under a budget cap.
Mosley, who was speaking in an exclusive interview with BBC Sport, said: "There may be an intermediate year in 2010 - that is still under discussion - and we'll really come down to that figure (£40m) in 2011.
"Everyone understands that it simply cannot go on at the present level; the money isn't there."
The teams have won compromises from Mosley following long-running objections to the way he can impose rule changes since he allowed the Concorde Agreement, which governed the sport, to lapse in 2007.
In those days the rules were agreed by a body called the F1 Commission, which comprised the FIA, Ecclestone and representatives of the teams, sponsors and circuits - after being agreed by the teams.
Mosley said: "They want to go back to the days of the F1 Commission and the system we had before the Concorde Agreement ran out so they can sit down and discuss all the rules.
"From our point of view, it's a very tiresome process, but it does actually work."
Mosley has set a deadline of 29 May for entries for the 2010 championship - six months earlier than normal.
He said he was hopeful the majority of teams would lodge entries by that date.
But he added that he thought the sport "may lose one or two manufacturers or teams".
There is speculation that the future of BMW and Toyota is in doubt - although both teams publicly deny they are considering withdrawing.
BBC Sport understands that a plan is being devised to keep grids at least at current levels if teams do pull out.
This would involve giving the commercial rights money of any team that pulled out to other teams who would run a third car for a rookie driver.
The restriction on manufacturers supplying no more than two teams with engines - which was waived this year to allow Brawn to survive - could also be abandoned.
"There's genuinely a constructive atmosphere," added Mosley. "Everyone wants to reach agreement. Even those teams who have still got a lot of money at the moment realise that others haven't and if we want to keep a full grid the costs have to come down."
And he said the threat of a breakaway was never realistic.
"I think they all realise that isn't practical," Mosley said. "We [he and Ecclestone] tried all this in 1980-81 and we had a lot more going for us than they do. You can't really do that - all you do is destroy what you've got. So that's a bargaining position."
It is also believed that next year's rules will be fundamentally the same as this year's, with the exception of a few small "tidy-ups" to remove areas of ambiguity.http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/motorsport/formula_one/8065736.stm
Τα λέγαμε.. δεν θα έχουμε 2 tear, δεν θα γίνει τόσο γρήγορα το budget capping.. κλπ κλπ..
Πολύ μ' άρεσε ο Massa, οδηγούσε στο όριο :oneup:
Δεν είδα πουθενά τις μακλάρεν, που κατέληξαν τελικά?? :rofl:
George_Prix
24-05-09, 18:27
Εκτος απροοπτου το πρωταθλημα εχει ληξει. ;)
Μπραβο στις Brawn και στις βελτιωμενες Ferrari. :oneup:
Οσο για τη Renault τα εχουμε πει εδω και καιρο. Μικρη ομαδα στην αποδοση και στη στρατηγικη της.
Σε ολους τους αγωνες λαθος στρατηγικη.
Ή θα βαλει μεσα τον Alonso ελαφρυ για να κερδισει τις εντυπωσεις και τελικα θα διασυρθει.
Ή οπως σημερα θα ξεκινησει με 8-10 γυρους περισσοτερο καυσιμο ( http://www.formula1.com/results/season/2009/810/6633/pit_stop_summary.html ) με την ιδια τραγικη καταληξη.
Συνοψιζω τα αποτελεσματα της μαλακιας τους.
1) Ο οδηγος με τον 4ο καλυτερο χρονο στον αγωνα και μαλιστα κανοντας τον με τη σκληρη γομα, ( http://www.formula1.com/results/season/2009/810/6633/fastest_laps.html ) ξεκινησε απο την 9η θεση. :rant:
2) Εφαγε 13 γυρους πισω απο τον Kimi που μολις ειχε βγει βαρυς απο τα pits και τον καθυστερουσε. :rant:
3) Εγαγε 24 γυρους πισω απο τον Fisichella μεχρι ο τελευταιος να μπει στα pits και να του αδειασει δρομο. Οπου φυσικα με τη μια αρχισε να σπαει τους καλυτερους προσωπικους χρονους και μεχρι το τελος του αγωνα ηταν ο ταχυτερος στην πιστα. :rant:
Με τα παραπανω δεδομενα η 7η θεση ειναι μια χαρα.
Απλα τα λεω για μερικους που βλεπουν μονο την τελικη καταταξη ή απλα ακουνε τον Πουρναρακη να λεει τις αηδιες του και στο τελος θα μας πουνε..."μετριος φετος ο Alonso". :p
επιτέλους ο Kimi έκανε βάθρο :yahoo:
αλλά μόνο αυτό ήθελε να κάνει τίποτα παραπάνω, ο Masa οδήγησε στο όριο κάποιους γύρους και έκανε τη διαφορά, για το 1-2 κανένα σχόλιο απλά άριστοι !
Γνωρίζει κάποιος να μου πεί τα specs για το KERS? Πρέπει να διαρκεί μόνο 6 secs/lap?
Πολύ μ' άρεσε ο Massa, οδηγούσε στο όριο :oneup:
Δεν είδα πουθενά τις μακλάρεν, που κατέληξαν τελικά?? :rofl:
Nα ρωταγες τον Νικαετό; :rofl:
Α ρε Νίκο.. ;)
........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 57 λεπτά και 25 δευτερόλεπτα αργότερα ........
και μεχρι το τελος του αγωνα ηταν ο ταχυτερος στην πιστα. :rant::pO Massa έκανε τον ταχύτερο γύρο :p
George_Prix
24-05-09, 22:43
O Massa έκανε τον ταχύτερο γύρο :p
Ο ταχυτερος γυρος του Massa ηταν στον 50 ενω ο Alonso αρχισε να πεταει μετα τον 52 οπου μπηκε στα Pits ο Fisichella και βρηκε επιτελους ελευθερο δρομο. ;)
Περα απο αυτο ομως, εγω αναφερθηκα στη συνολικοτερη παρουσια του στο τελευταιο 1/3 του αγωνα, οπου ηταν συνολικα ο ταχυτερος στην πιστα. Δε μιλαω για ενα μεμονομενο καλο γυρο που μπορει να εκανε καποιος απο τους υπολοιπους αλλα στη διαρκεια του γυρολογιου.
Οποιος εβλεπε live timing μπορει να το επιβεβαιωσει. :rtfm:
btw ειναι αστειο να προσπαθουμε να συγκρινουμε τον Alonso με τη Renault εναντι του Massa με τη Ferrari. :p
Και ακομα πιο αστειο θα ηταν το θεαμα αν αλλαζανε μεταξυ τους μονοθεσια. :rofl:
btw ειναι αστειο να προσπαθουμε να συγκρινουμε τον Alonso με τη Renault εναντι του Massa με τη Ferrari. :p
Και ακομα πιο αστειο θα ηταν το θεαμα αν αλλαζανε μεταξυ τους μονοθεσια. :rofl:
Άποψή σου, Alonso-maniac :p
Ο ταχυτερος γυρος του Massa ηταν στον 50 ενω ο Alonso αρχισε να πεταει μετα τον 52 οπου μπηκε στα Pits ο Fisichella και βρηκε επιτελους ελευθερο δρομο. ;)
Περα απο αυτο ομως, εγω αναφερθηκα στη συνολικοτερη παρουσια του στο τελευταιο 1/3 του αγωνα, οπου ηταν συνολικα ο ταχυτερος στην πιστα. Δε μιλαω για ενα μεμονομενο καλο γυρο που μπορει να εκανε καποιος απο τους υπολοιπους αλλα στη διαρκεια του γυρολογιου.
Οποιος εβλεπε live timing μπορει να το επιβεβαιωσει. :rtfm:
btw ειναι αστειο να προσπαθουμε να συγκρινουμε τον Alonso με τη Renault εναντι του Massa με τη Ferrari. :p
Και ακομα πιο αστειο θα ηταν το θεαμα αν αλλαζανε μεταξυ τους μονοθεσια. :rofl:Ο Μασα σήμερα τα πήγε πάρα πολύ καλά. Επίσης δεν έκανε μονο έναν γρήγορο γύρο.
Και μιλάμε για το σημερινό αγώνα, όχι με τα αν και ίσως :p
Ο Μασα σήμερα τα πήγε πάρα πολύ καλά. Επίσης δεν έκανε μονο έναν γρήγορο γύρο.
Και μιλάμε για το σημερινό αγώνα, όχι με τα αν και ίσως :p
Αν είχανε μελετήσει καλύτερα τους κανονισμούς, θα μπορούσε να κάνει περισσότερα πράγματα :p
Περα απο αυτο ομως, εγω αναφερθηκα στη συνολικοτερη παρουσια του στο τελευταιο 1/3 του αγωνα, οπου ηταν συνολικα ο ταχυτερος στην πιστα.
Οπου οι περισσοτεροι αλλοι ειχαν τα supersoft (που ουσιαστικα ηταν πιο αργα μετα απο 10 γυρους) κ ειχαν βολευτει με τις θεσεις τους κ δεν υπηρχε λογος να πιεσουν..
Το χρονικο σημειο που εκανε τον ταχυτερο γυρο ηταν "ουσιαστικα" ιδιο με των αλλων:
στο τελος του δευτερου μεγαλου στιντ με τα σκληρα ελαστικα. Ολοι σχεδον τοτε εκαναν fastest lap.
Απλα για τον Αλονσο ηταν λιγο πιο μετα, λογω μεγαλυτερου πρωτου stint.(που μαλιστα η πιστα οσο περναγε η ωρα γινοταν γρηγοροτερη,δες πχ πως αντεξαν και τα supersoft στο τελος σε σχεση με την αρχη)
Αυτο ηταν μια παρατηρηση παντως, οχι οτι θελω να μειωσω την επιδοση του Αλονσο..
Ο Αλονσο ειχε το 4ο-5ο πιο γρηγορο μονοθεσιο στην πιστα,δηλαδη ηταν για 7ος-9ος(4 πιο γρηγορα μονοθεσια x 2 οδηγους) ..
Ουσιαστικα "περασε" τον Vettel που τρακαρε κ τον Nakajima.
Oλοι οι μπροστινοι του εκαναν κ αυτοι καλο αγωνα(ισως με εξαιρεση τον Ρουμπενς που δεν ηταν πολυ καλος), οπως κ οι ακριβως πισω του : Bourdais,Fisi .
Η στρατηγικη που επελεξε η Ρενω μαζι με τον Αλονσο(μην ξεχναμε μαζι την επιλεγουν την στρατηγικη) δεν ηταν ασχημη..Αντε το πολυ-πολυ να περναγε τον Ροσμπεργκ αν εμπαινε με πιο ελαφρυ φορτιο καυσιμου.
Ομως την επελεξαν γιατι ηλπιζαν σε κανα sc κλπ.
Αν εβγαινε κανα sc , θα τον βλεπαμε μαλλον πιο ψηλα.
Για αυτο ισως να ειπαν οτι για εναν βαθμο, αξιζει να παρουν το ρισκο με τα περισσοτερα καυσιμα μπας κ τους κατσει sc.
Οπως κ να εχει για εμενα οι 10 πρωτοι εκαναν εξισου πολυ καλο αγωνα,με εξαιρεση τον Ρουμπενς που ισως να μπορουσε να παει κ λιγο καλυτερα, αν και σαν team player εκανε πολυ καλη δουλεια.
Ωραια η αναλυση ε? :p
Και για να μη ξεχνιόμαστε - και επειδή κάποιοι λένε για την ενότητα της FOTA... :p
Teams demand FIA to ditch 2010 rules
By Jonathan Noble
Sunday, May 24th 2009, 18:45 GMT
Formula 1 teams have written to FIA president Max Mosley requesting that next year's regulations are scrapped if they are to commit their future to the sport, AUTOSPORT has learned.
Although Mosley hinted on race morning at the Monaco Grand Prix that he was open to a compromise deal about plans for a £40 million budget cap, the teams have now made it clear the conditions by which they will continue to race.
In a letter signed by all teams and sent to Mosley shortly before the race, the teams demanded that the FIA ditches the planned 2010 technical and sporting regulations and reverts to the current 2009 version.
This would then be used as the starting point for framing new regulations to bring costs under control - with agreed changes like a refueling ban still expected to go ahead as planned.
As well as the rule changes, the teams want guarantees about the governance of the sport and the reestablishment of protocols, like the use of the Formula 1 Commission, to ensure there is proper framing of the sport going forward.
A FOTA source said that in exchange for the FIA agreeing to such action, the teams have promised a "willingness to commit their future to the sport."
Ferrari team principal Stefano Domenicali confirmed the existence of the letter shortly after the Monaco Grand Prix.
"What we have asked is to go back to the rules of this year, the 2009 rules," he said. "And then see together what we can do in order to make changes for next year.
"Bear in mind that for sure the cost is something that all the teams are fully committed to work on, but the cost is something that is related to the business of the teams.
"We know what we can invest. We know what we can do, and this is something that the teams can discuss internally and decide on their own what they can afford to keep the value of F1 at the standard that we know. It is not something that we feel should be involved with somebody else."
While there has been talk of a compromise £45-million budget cap in place for 2011, sources have suggested that the teams are still far apart from the FIA in agreeing a way forward.
It is understood that one suggestion being looked forward is for the teams to invoke a 'Cost Control System', which will be regulated by FOTA rather than the FIA, to help bring finances under control.
When asked by AUTOSPORT if he was optimistic about a solution being found before Friday's entry deadline to the championship, Domenicali said: "I don't know really. I think the points that we have put on the table are pretty clear, and I think we raised some issues in the meeting that we had.
"It was as we said constructive, but there is an ongoing process to discuss. I am sure it will be a very important week because the entry to this championship has to be finalised by Friday. I think they will be long days."
FOTA vice chairman John Howett echoed Domenicali's reluctance to get too optimistic about a deal being easily reached.
"I think we have to wait and see," he said. "There are still some gaps. While there has been definite movement, I think we have to wait and see what the solution is and whether it is accepted or not."
Brawn chief executive officer Nick Fry said that the push by the teams about using the 2009 regulations again in 2010 was not indicative of the discussions having broken down.
"No. It is not a stalemate. It is normal negotiations. The sides have some differences of view in terms of how the regulations should look, and once one side has put a view forward, the other side responds – and so on and so forth. I would consider that to be perfectly normal.
"We are all in favour of a degree of financial responsibility. I know there is no team that is proposing a financial free for all, we all represent big companies and the economic times are not appropriate to be spending a lot of money. The only discussion is how you do it, and what the right mechanism is.
"We have a huge range of teams – teams that want to come into the championship that are small and have limited resources and coming from lower formulas; we have teams who do have a huge amount of infrastructure and we have teams like ourselves that were lucky enough to benefit from manufacturer backing but now don't have that, and teams that are still very large and enjoy manufacturer backing.
"And the issue is how you actually find a compromise that enables the little guys to have a fighting chance and the big guys to downsize their companies in a sensible period of time. And that is not easy."
FOTA members are expected to meet later this week to discuss their stance towards lodging entries by Friday's deadline, but much depends on the FIA's response to the latest demands.http://www.autosport.com/news/report.php/id/75610
Ξέρεις Jim, λιονταρισμοί του Luca Di. ;)
........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 3 λεπτά και 39 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Οπου οι περισσοτεροι αλλοι ειχαν τα supersoft (που ουσιαστικα ηταν πιο αργα) κ ειχαν βολευτει με τις θεσεις τους..
Το χρονικο σημειο που εκανε τον ταχυτερο γυρο ηταν "ουσιαστικα" ιδι με των αλλων:
στο τελος του δευτερου μεγαλου στιντ με τα σκληρα ελαστικα. Ολοι σχεδον τοτε εκαναν fastest lap.
Απλα για τον Αλονσο ηταν λιγο πιο μετα, λογω μεγαλυτερου πρωτου stint.
Αυτο ηταν μια παρατηρηση παντως, οχι οτι θελω να μειωσω την επιδοση του Αλονσο..
Ο Αλονσο ειχε το 4ο-5ο πιο γρηγορο μονοθεσιο στην πιστα,δηλαδη ηταν για 7ος-9ος(4 πιο γρηγορα μονοθεσια x 2 οδηγους) ..
Ουσιαστικα "περασε" τον Vettel που τρακαρε κ τον Nakajima.
Oλοι οι μπροστινοι του εκαναν κ αυτοι καλο αγωνα(ισως με εξαιρεση τον Ρουμπενς που δεν ηταν πολυ καλος), οπως κ οι ακριβως πισω του : Bourdais,Fisi .
Η στρατηγικη που επελεξε (μην ξεχναμε μαζι την επιλεγουν την στρατηγικη) δεν ηταν ασχημη..Αντε το πολυ-πολυ να περναγε τον Ροσμπεργκ.
Ομως την επελεξαν γιατι ηλπιζαν σε κανα sc κλπ.
Αν εβγαινε κανα sc , θα τον βλεπαμε μαλλον πιο ψηλα.
Για αυτο ισως να ειπαν οτι για εναν βαθμο, ισως αξιζει να παρουν το ρισκο με τα περισσοτερα καυσιμα μπας κ τους κατσει sc.
Οπως κ να εχει για εμενα οι 10 πρωτοι εκαναν εξισου πολυ καλο αγωνα,με εξαιρεση τον Ρουμπενς που ισως να μπορουσε να παει κ λιγο καλυτερα, αν και σαν team player εκανε πολυ καλη δουλεια.
Ωραια η αναλυση ε? :pMια χαρά. Ακόμα να προσθέσω ότι ο Rubens πλέον καταλαβαίνει πως όσο και να σκιστεί, θα παραμείνει ένα lapdog μέχρι το τέλος του χρόνου που θα τον αποσυρουν για κανα Bruno Senna.
Αρα γιατί να σκίζεται; Αυτό ακριβώς είδαμε. Τον Rubens να δίνει την πρώτη θέση στον Κουμπή, -εννοω οτι δεν πίεσε κιόλας στη πρώτη στροφή- και μετά απλά έκανε defense στον αφέντη...χεχε
Πάω στοίχημα ότι η ψυχολογία του ειναι στο ναδίρ... μα να έχει φύγει από τη Scuderia την οποία έβριζε και τελικά να τη βρίσκει πάλι στην Brawn;
Αχ ρε Rubinho...:rofl:
Αρα γιατί να σκίζεται; Αυτό ακριβώς είδαμε. Τον Rubens να δίνει την πρώτη θέση στον Κουμπή, -εννοω οτι δεν πίεσε κιόλας στη πρώτη στροφή- και μετά απλά έκανε defense στον αφέντη...χεχε
Βασικα το να περασεις 2 μονοθεσια στην εκκινηση του Μονακο κ το 2ο να ειναι του teammate σου ειναι σχεδον επιστημονικη φαντασια!
Ηταν πιο πισω απο τον Button πριν την στροφη κ δεν ειχε κανενα νοημα να τον πιεσει,δεν θα καταφερνε τιποτα..
Οταν ειχε νοημα να τον πιεσει σε εκκινηση, το εκανε: δες τον προηγουμενο αγωνα στην Ισπανια οπου τον στριμωξε τον Button στην εκκινηση κ τελικως τον περασε. Ασχετα αν μετα ηταν τελικως αρκετα αργος και δεν τα καταφερε..
Οπως κ σημερα ηταν αρκετα αργος με τα ss μετα 10ο-12o γυρο, σε αντιθεση με τον Button.
Πάω στοίχημα ότι η ψυχολογία του ειναι στο ναδίρ... μα να έχει φύγει από τη Scuderia την οποία έβριζε και τελικά να τη βρίσκει πάλι στην Brawn;
Αχ ρε Rubinho...:rofl:
Πρεπει πραγματι να ειναι ψιλο στο ναδιρ η ψυχολογια του..
Στους 2 τελευταιους αγωνες, ολο το Σκ μεχρι το q3, ηταν πιο γρηγορος απο τον Button, αλλα ο Button απο το πουθενα του επαιρνε την μπουκια απο το στομα στο Q3.
Και μετα στον αγωνα παλι εχανε στα ισια..
Ειδικα χθες κ σημερα, οπου ο button στο Μονακο ποτε δεν ειχε κανει τιποτα ιδιαιτερα, ηταν η ευκαιρια του.. Αλλα ουτε τωρα τα καταφερε.
Ο Button απλα οδηγει εξαιρετικα φετος.
Βασικα το να περασεις 2 μονοθεσια στην εκκινηση του Μονακο κ το 2ο να ειναι του teammate σου ειναι σχεδον επιστημονικη φαντασια!
Ηταν πιο πισω απο τον Button πριν την στροφη κ δεν ειχε κανενα νοημα να τον πιεσει,δεν θα καταφερνε τιποτα..
Οταν ειχε νοημα να τον πιεσει σε εκκινηση, το εκανε: δες τον προηγουμενο αγωνα στην Ισπανια οπου τον στριμωξε τον Button στην εκκινηση κ τελικως τον περασε. Ασχετα αν μετα ηταν τελικως αρκετα αργος και δεν τα καταφερε..
Οπως κ σημερα ηταν αρκετα αργος με τα ss μετα 10ο-12o γυρο, σε αντιθεση με τον Button.
Πρεπει πραγματι να ειναι ψιλο στο ναδιρ η ψυχολογια του..
Στους 2 τελευταιους αγωνες, ολο το Σκ μεχρι το q3, ηταν πιο γρηγορος απο τον Button, αλλα ο Button απο το πουθενα του επαιρνε την μπουκια απο το στομα στο Q3.
Και μετα στον αγωνα παλι εχανε στα ισια..
Ειδικα χθες κ σημερα, οπου ο button στο Μονακο ποτε δεν ειχε κανει τιποτα ιδιαιτερα, ηταν η ευκαιρια του.. Αλλα ουτε τωρα τα καταφερε.
Ο Button απλα οδηγει εξαιρετικα φετος.
Δεν ειπα να τον περάσει στη πρώτη στροφή... αλλά αν πρόσεξες δεν ΠΙΕΣΕ μετά, καθόλου, απλά ακολούθησε... αυτό απλά λεω.
Δεν ειπα να τον περάσει στη πρώτη στροφή... αλλά αν πρόσεξες δεν ΠΙΕΣΕ μετά, καθόλου, απλά ακολούθησε... αυτό απλά λεω.
Εγω θεωρω οτι πιεσε, αλλα δεν εφθανε..Σιγουρα ο Barichello ηθελε να πιεσει μπας κ καταφερει να περασει πχ στα πιτ στοπ. Για αυτο αλλωστε κατεστρεψε κ πιο γρηγορα τα ελαστικα του.. Πιεζε, δεν ηταν οτι πηγαινε βολτα.
Απλα σημερα ο button ηταν πιο γρηγορος, ειδικα με τα supersofts.
Μαλιστα μεχρι να τα καταστρεψει (γυρω στον 10o γυρο) , ηταν μονο 2 sec πιο πισω περιπου..
Καθολου ασχημα..
Τωρα να δουμε προσπεραση στα ισια (εκτος πιτ στοπ δηλαδη και να ειναι και τα μονοθεσια σε ιδια στρατηγικη κλπ) μεταξυ μονοθεσιων ιδιας ομαδας και δη στο Μονακο, δεν παιζει!
Παλι καλα που ειδαμε κοντρα στην εκκινηση της Ισπανιας μεταξυ των 2 Brawn.
Ισως. 'Η απλά, ίσως το set του Rubens δεν άντεξε όσο το set του Button, ή απλά είχαν μικρές διαφορές στο setup του μονοθεσίου τους που είχαν διαφορετική αντιμετώπιση στο tyre wear.
Δεν μπορούμε να ξέρουμε.
Ισως. 'Η απλά, ίσως το set του Rubens δεν άντεξε όσο το set του Button, ή απλά είχαν μικρές διαφορές στο setup του μονοθεσίου τους που είχαν διαφορετική αντιμετώπιση στο tyre wear.
Δεν μπορούμε να ξέρουμε.
Ε ,ας το εφτιαχνε καλυτερα το σεταπ του ο Ρουμπενς.. Σιγουρο παντως ειναι οτι ο Ρουμπενς προσπαθησε ,αλλα δεν τα καταφερε.
Τοσο στο q3 κ στον αγωνα(εκει δηλαδη που μετραει), ο button ηταν πιο γρηγορος.
Ειναι κ 37 ετων ο Rubens, δεν τραβαει οπως παλια..
........Auto merged post: haHa πρόσθεσε 26 λεπτά και 6 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Το ειπε κ ο Ρουμπενς οτι μαλλον επειδη πιεζε αρκετα, "εφαγε" πιο γρηγορα τα ελαστικα του στο πρωτο στιντ.
http://www.itv-f1.com/news_article.aspx?id=45958
Monaco Grand Prix runner-up Rubens Barrichello said his struggle with worn super-soft tyres in the latter half of the opening stint cost him any chance of challenging team-mate Jenson Button for victory.
After passing Kimi Raikkonen’s Ferrari into Ste Devote, Barrichello pushed his Brawn stable-mate hard for the first half-dozen laps but then began to drop away as he lost rear grip, falling 10s adrift by the time of his pit stop.
Barrichello felt that setback was decisive, and suggested he might have paid the price for shadowing Button so closely early on and giving his tyres a hard time.
“Just like in Barcelona I had a great start, and I was able to get a run on Kimi,” said the Brazilian.
“Then I was running a tremendous pace.
“It was really, really good behind Jenson, but possibly just too close because losing that little bit of aerodynamic [grip] I was sliding a little bit more and I grained the rear tyres.
“From 1m16s laps I started to do 1m20s and Jenson was gaining three to four seconds a lap.
“That defined the race pretty much.
“If you look far back, yesterday defined the race because you have a great momentum when you start from the front.
“But I had a great weekend – the car was perfect the whole way through. It was just a shame that we had the graining.”
Nα ρωταγες τον Νικαετό; :rofl:
Α ρε Νίκο.. ;)
........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 57 λεπτά και 25 δευτερόλεπτα αργότερα ........
O Massa έκανε τον ταχύτερο γύρο :p
Άντε να μην απογοητεύσω τον George Prix....
Bρεθήκατε σε ΕΝΑΝ αγώνα μπροστά από Μακλάρεν (πίσω από μερσέντες πάντως :p) και βγάλατε και γλώσσα ??? :hmm::hmm:
George_Prix
25-05-09, 06:47
Οπου οι περισσοτεροι αλλοι ειχαν τα supersoft (που ουσιαστικα ηταν πιο αργα μετα απο 10 γυρους) κ ειχαν βολευτει με τις θεσεις τους κ δεν υπηρχε λογος να πιεσουν..
Το χρονικο σημειο που εκανε τον ταχυτερο γυρο ηταν "ουσιαστικα" ιδιο με των αλλων:
στο τελος του δευτερου μεγαλου στιντ με τα σκληρα ελαστικα. Ολοι σχεδον τοτε εκαναν fastest lap.
Απλα για τον Αλονσο ηταν λιγο πιο μετα, λογω μεγαλυτερου πρωτου stint.(που μαλιστα η πιστα οσο περναγε η ωρα γινοταν γρηγοροτερη,δες πχ πως αντεξαν και τα supersoft στο τελος σε σχεση με την αρχη)
Αυτο ηταν μια παρατηρηση παντως, οχι οτι θελω να μειωσω την επιδοση του Αλονσο..
Ο Αλονσο ειχε το 4ο-5ο πιο γρηγορο μονοθεσιο στην πιστα,δηλαδη ηταν για 7ος-9ος(4 πιο γρηγορα μονοθεσια x 2 οδηγους) ..
Ουσιαστικα "περασε" τον Vettel που τρακαρε κ τον Nakajima.
Oλοι οι μπροστινοι του εκαναν κ αυτοι καλο αγωνα(ισως με εξαιρεση τον Ρουμπενς που δεν ηταν πολυ καλος), οπως κ οι ακριβως πισω του : Bourdais,Fisi .
Η στρατηγικη που επελεξε η Ρενω μαζι με τον Αλονσο(μην ξεχναμε μαζι την επιλεγουν την στρατηγικη) δεν ηταν ασχημη..Αντε το πολυ-πολυ να περναγε τον Ροσμπεργκ αν εμπαινε με πιο ελαφρυ φορτιο καυσιμου.
Ομως την επελεξαν γιατι ηλπιζαν σε κανα sc κλπ.
Αν εβγαινε κανα sc , θα τον βλεπαμε μαλλον πιο ψηλα.
Για αυτο ισως να ειπαν οτι για εναν βαθμο, αξιζει να παρουν το ρισκο με τα περισσοτερα καυσιμα μπας κ τους κατσει sc.
Οπως κ να εχει για εμενα οι 10 πρωτοι εκαναν εξισου πολυ καλο αγωνα,με εξαιρεση τον Ρουμπενς που ισως να μπορουσε να παει κ λιγο καλυτερα, αν και σαν team player εκανε πολυ καλη δουλεια.
Ωραια η αναλυση ε? :p
Φιλε οπως ειπα και στον aroutis, δε στεκομαι στον ταχυτερο γυρο του καθενος και στην ωρα που τον πετυχε.
Μιλαω συνολικα για το τελευταιο σκελος του αγωνα, οπου ο Alonso κινουταν ταχυτερα απο ολους. Και οχι τοσο γιατι ηταν ο ταχυτερος, οσο γιατι παλευε οσο μπορουσε ακομα και οταν δεν πηγαινε για τιποτα. ;)
Οσο για τη στρατηγικη, αυτο ακριβως χαρακτηριζει τις μικρες ομαδες.
Οτι βασιζονται σε παραγοντες οπως το SC για να τσιμπησουν λιγες θεσεις παραπανω.
Οι μεγαλες ομαδες φτιαχνουν την ταχυτερη στρατηγικη για τον αγωνα και οχι αυτη που εμπεριεχει τυχη.
Ας υποθεσουμε οτι ο Alonso εχθες μπορουσε να τερματισει 5ος μετα τις Brawn και Ferrari...
Αν ηταν τυχερος οπως σωστα ειπες θα μπορουσε να χτυπησει κανενα βαθρο (3ος) και τωρα τερματισε 7ος.
Ε, λοιπον επειδη το θαυμα του καθεται 1 στις 10, προτιμω να εχει τη σωστη στρατηγικη και να τερματιζει εκει που αξιζει. :rant:
........Auto merged post: George_Prix πρόσθεσε 19 λεπτά και 17 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Άντε να μην απογοητεύσω τον George Prix....
Ισα ισα που σε απολαμβανω... :)
Μην ξεχνας οτι εγω ειμαι πιο κολημενος απο εσενα... :whistle:
Οποτε μιλα ελευθερα. :clap:
Άντε να μην απογοητεύσω τον George Prix....
Bρεθήκατε σε ΕΝΑΝ αγώνα μπροστά από Μακλάρεν (πίσω από μερσέντες πάντως :p) και βγάλατε και γλώσσα ??? :hmm::hmm:Εαν δεν το έχεις καταλάβει, αυτό που ονομάζετε μονοθέσιο (γκουχ γκουχ) ειναι χιλιόμετρα πίσω από τις Ferrari:p
Σε λίγο θα ειναι πίσω και οι Brawn και η τάξη θα έχει αποκατασταθεί ! :p
Γνωρίζει κάποιος να μου πεί τα specs για το KERS? Πρέπει να διαρκεί μόνο 6 secs/lap?
Ναι, ειναι απ'τους κανονες ορισμενο ετσι..
O Massa έκανε τον ταχύτερο γύρο
Α ναι; Θα ήταν ένας απ' τους ΠΟΛΛΟΥΣ γύρους που έκοβε το chicane στην πισινα χωρίς να πάρει την οποιαδήποτε ποινή.
George_Prix
25-05-09, 12:37
Α ναι; Θα ήταν ένας απ' τους ΠΟΛΛΟΥΣ γύρους που έκοβε το chicane στην πισινα χωρίς να πάρει την οποιαδήποτε ποινή.
Ειπα να μην το αναφερω γιατι βαριομουνα τις αντιπαραθεσεις. :whistle:
Αυτο ακομα και στα racing simulators απαγορευεται δια ροπαλου και αυτοματα ο server σου δινει καμπανα. :twisted:
@ ADSLgr.com All rights reserved.