Επιστροφή στο Forum : F1-2009 Official Thread
Α ναι; Θα ήταν ένας απ' τους ΠΟΛΛΟΥΣ γύρους που έκοβε το chicane στην πισινα χωρίς να πάρει την οποιαδήποτε ποινή.Πω πω κακία... :rofl:
Δεν πειράζει, Τουρκία κοντή γιορτή.!
Η στρατηγικη που επελεξε η Ρενω μαζι με τον Αλονσο (μην ξεχναμε μαζι την επιλεγουν την στρατηγικη) δεν ηταν ασχημη.
Σόρυ αλλα όπως ήδη είχα πει απ' το Σάββατο, η στρατηγική της Ρενώ ήταν κάκιστη. Χωρίς τα 10 κιλά παραπάνω καύσιμο, ο Αλόνσο (όντας ο Αλόνσο) θα μπορούσε να χτυπήσει ένα P5 στο quali, και η Ρενώ με 4ο καλύτερο fastest lap θα μπορούσε να πάει πολύ καλύτερα. 'Οσο για τη Φεράρι, ο ρυθμός του Κίμι είναι πιο αντιπροσωπευτικός (καλύτερος γύρος 1:15.382) για το που βρίσκεται το μονοθέσιο της αυτή τη στιγμή. Στην Τουρκία θα φανεί περισσότερο.
Πω πω κακία... :rofl:
Δεν πειράζει, Τουρκία κοντή γιορτή.!
Κοιτα χαρουλες ο Αρουτης μετα απο εναν καλο αγωνα των κοκκινων...Χαιρομαι που εστω και αργα αρουτη καταλαβες τι αντιμετωπιση ειχε ο Ρουμπι τοσα χρονια στους κοκκινους και γενικα καταλαβες τι τιμ μειτς ειχε το καμαρι σου!!!!:p
Αλλα δεν μου σχολιασες καν το περιστατικο που εκοβε το Σ ο Μασσας...Ο λουης λογικα θα την ειχε φαει ηδη την ποινη πριν το κοψει το Σ...;)
George_Prix
25-05-09, 15:38
Σόρυ αλλα όπως ήδη είχα πει απ' το Σάββατο, η στρατηγική της Ρενώ ήταν κάκιστη. Χωρίς τα 10 κιλά παραπάνω καύσιμο, ο Αλόνσο (όντας ο Αλόνσο) θα μπορούσε να χτυπήσει ένα P5 στο quali, και η Ρενώ με 4ο καλύτερο fastest lap θα μπορούσε να πάει πολύ καλύτερα. 'Οσο για τη Φεράρι, ο ρυθμός του Κίμι είναι πιο αντιπροσωπευτικός (καλύτερος γύρος 1:15.382) για το που βρίσκεται το μονοθέσιο της αυτή τη στιγμή. Στην Τουρκία θα φανεί περισσότερο.
Σωστος σε ΟΛΑ. :oneup:
Κοιτα χαρουλες ο Αρουτης μετα απο εναν καλο αγωνα των κοκκινων...Χαιρομαι που εστω και αργα αρουτη καταλαβες τι αντιμετωπιση ειχε ο Ρουμπι τοσα χρονια στους κοκκινους και γενικα καταλαβες τι τιμ μειτς ειχε το καμαρι σου!!!!:p
Αλλα δεν μου σχολιασες καν το περιστατικο που εκοβε το Σ ο Μασσας...Ο λουης λογικα θα την ειχε φαει ηδη την ποινη πριν το κοψει το Σ...;)Κοίτα, χωρίς να είμαι σίγουρος πάντα (άσε που το κεφάλι πονάει ;p), από τις 2 φάσεις που είδα να περνά πάνω, δεν πέρασε και με τα 4 αλλά με τα 2 , νομίζω ότι δεν πρέπει να περνά και με τα 4. Μπορεί και να κάνω λάθος. ΦΥΣΙΚΑ, αυτό δεν σημαίνει ότι καλά έκανε, άλλωστε για αυτό έφαγε 2 παρατηρήσεις (στη 3η καιγόταν :p)
Για τον Rubens, δε μου λες, ο Button δλδ κάνει χειρότερο πρωτάθλημα από ότι θα έκανε αν ο Rubens δεν ήταν lapdog ;
Το ίδιο με τον Michael. Το θέμα είναι απλό, με αυτή τη λογική σχεδιάζει και υλοποιεί ο Brawn, και τα αποτελέσματα τον βγάζουν ασπροπρόσωπο. Το ότι ο Michael ειχε lapdog συνοδηγό δεν τον μειώνει ως οδηγό σε καμία περίπτωση.
........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 1 λεπτά και 5 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Στην Τουρκία θα φανεί περισσότερο. Στη Τουρκία θα είναι άλλο μονοθέσιο, εκτός απροόπτου. Θα έχει full version του DD και επίσης νέο αεροδυναμικό πακέτο.
Αν όλα ειναι on schedule πάντα.
........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 1 λεπτά και 29 δευτερόλεπτα αργότερα ........
και γενικα καταλαβες τι τιμ μειτς ειχε το καμαρι σου!!!!Παντως Piquet Jr. δεν είχε ΠΟΤΕ!!! :p
Και για να μη ξεχνιόμαστε - και επειδή κάποιοι λένε για την ενότητα της FOTA... :p
Τρελή ενότητα..
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/090525123816.shtml
Εκτός και αν ο ρουφιανοαναπηροτσιφούτης ξέρει ότι πρόκειται να πάνε για συμφωνία και έτρεξε 1ος να κάνει το καλό παιδί..
Σόρυ αλλα όπως ήδη είχα πει απ' το Σάββατο, η στρατηγική της Ρενώ ήταν κάκιστη. Χωρίς τα 10 κιλά παραπάνω καύσιμο, ο Αλόνσο (όντας ο Αλόνσο) θα μπορούσε να χτυπήσει ένα P5 στο quali,...
Πολυ αμφιβαλλω κ εκει στηριχτηκα για να πω οτι δεν ηταν κακη η στρατηγικη της Ρενω..
Να εβγαινε 5ος ,δηλαδη να περναγε τον χρονο του Μασσα που ηταν 0.6sec πιο γρηγορος, απλα επειδη θα ειχε 10kg μου φαινεται τελειως απιθανο.
Στο Q1 του qualifying ο Αλονσο ειχε τον 9ο καλυτερο χρονο.(ολοι ετρεχαν με αδεια ρεζερβουαρ)
Στο Q2 του qualifying ο Αλονσο ειχε παλι τον 9ο καλυτερο χρονο.(ολοι ετρεχαν με αδεια ρεζερβουαρ). Μαλιστα απο τον 8ο απειχε 2 ολοκληρα δεκατα με ιδιο φορτιο καυσιμου..
Παμε τωρα στο Q3.
Ο Webber με μολις 7.5 κιλα λιγοτερα καυσιμα ηταν 8ος και 0.35 sec πιο γρηγορος.
Στο Μονακο 10kg καυσιμα κοστιζουν 0.25 sec/γυρο.*
Οποτε ο Αλονσο ακομα κ με 10kg καυσιμα λιγοτερα(644 αντι για 654, δηλαδη απο τους πιο ελαφριους) δεν θα καταφερνε να περναγε(αν εκανε πανομοιοτυπο γυρο) ουτε καν τον βαρυτερο Webber στο Q3 που ηταν 8ος.
Ολα αυτα ειναι θεωρητικα(δεν φαινεται δηλαδη να του κοστισαν σε θεση τα 10kg), αλλα fuel corrected** ο Αλονσο παλι 9ος θα εβγαινε. Αυτο δειχνει ο γυρος του στο q3, οσο και τα Q1 και Q2..
Ετσι, θεωρωντας οτι ο Αλονσο θα εβγαινε παλι 9ος ακομα κ με 10kg λιγοτερα καυσιμα, θεωρησα καλη την στρατηγικη της Ρενω.
*
http://www.itv-f1.com/Feature.aspx?Type=Mark_Hughes&id=42678
... Around Monaco the cars use around 1.8kg of fuel per lap and each 10kg of weight costs 0.25s of lap time....
http://twitter.com/Jamesallenonf1/status/1892828833
cars use 1.74 kilos per lap, every 10kg slowes you down by 0.23 secs
http://www.itv-f1.com/Feature.aspx?Type=General&id=45951&PO=45951
The lap time penalty of carrying fuel (the ‘fuel effect’) is approximately 0.023s per kilo around Monaco
**
http://www.itv-f1.com/Feature.aspx?Type=General&id=45951&PO=45951
The fuel-corrected grid has Button on pole by 0.11s from Raikkonen, with Barrichello 0.16s off in third – and then a big gap to Massa (+0.63s), Rosberg (+0.68s), Heikki Kovalainen (+0.69s) and the two Red Bulls (Vettel +0.74s and Webber +0.77s).
Fernando Alonso is a fuel-adjusted 0.96s shy of pole, a somewhat bigger shortfall than at recent races when you take account for the short lap here, which will be a disappointing sign for Renault.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/motorsport/formula_one/8064981.stm
BBC SPORT'S FUEL-ADJUSTED GRID (with projected race first pit stops*)
1 Button (lap 20)
2 Raikkonen +0.113 (lap 18)
3 Barrichello +0.162 (lap 19)
4 Massa +0.635 (lap 18)
5 Rosberg +0.691 (lap 17)
6 Kovalainen +0.702 (lap 18)
7 Vettel +0.769 (lap 11)
8 Webber +0.776 (lap 19)
9 Alonso +0.945 (lap 23)
10 Nakajima +1.929 (lap 31)
* Calculated on the weight of fuel left in cars after qualifying had finished
Τρελή ενότητα..
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/090525123816.shtml
Εκτός και αν ο ρουφιανοαναπηροτσιφούτης ξέρει ότι πρόκειται να πάνε για συμφωνία και έτρεξε 1ος να κάνει το καλό παιδί..
Ολα να τα περιμένεις. Από την άλλη , τον Sir Frank ας μη τον βρίζουμε. Εχει προσφέρει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, τέτοιοι χαρακτηρισμοί δεν του αξίζουνε.
* αν ήταν κάποιος άλλος που το μικρό του αρχίζει από R... :p
Ολα να τα περιμένεις. Από την άλλη , τον Sir Frank ας μη τον βρίζουμε. Εχει προσφέρει ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, τέτοιοι χαρακτηρισμοί δεν του αξίζουνε.
* αν ήταν κάποιος άλλος που το μικρό του αρχίζει από R... :p
Προσωπικά πάντα τον αντιπαθούσα αυτόν τον άνθρωπο. Κυρίως από τον τρόπο που συμπεριφερόταν/χαντάκωνε στους οδηγούς του. Για να μη προσθέσω το πως χειρίστηκε το θέμα του Σένα...
Από την άλλη μπίζνα κάνει το άτομο..καλά κάνει....ο καραγκιόζης....
Κοιτα χαρουλες ο Αρουτης μετα απο εναν καλο αγωνα των κοκκινων...Χαιρομαι που εστω και αργα αρουτη καταλαβες τι αντιμετωπιση ειχε ο Ρουμπι τοσα χρονια στους κοκκινους και γενικα καταλαβες τι τιμ μειτς ειχε το καμαρι σου!!!!:p
Ναι ρε ASFE,ο Ρουμπενς ήταν η δούλα του Σούμι.Τι να κάνουμε τώρα;
Εμείς όταν μιλούσαμε με τον Ρουμπενς Μπαρικέλο στο radio δεν του λέγαμε: Ξες Ρούμπενς,βάλαμε plan b,έχεις 34,3 λίτρα βενζίνα,είσαι 3,5 sec μπροστά απ΄τον Button θα μπεις σε 4 γύρους... Do the math.Εμείς του λέγαμε: Kάνε στην άκρη με σε πάρει ο διάολος.
Πότε δεν είπαμε ότι ο Ρούμπενς ήταν σοβαρός αντίπαλος του Σούμι.Δεν έπρεπε και δεν ήταν δυνατόν να συμβεί κάτι τέτοιο.
Όλοι δούλευαν για λογαριασμό του Σούμι κι αυτός για τη Ferrari.
Αρκετά με την παρελθοντολογία...
Πιστεύω πως ο Massa θα είναι αρκετά δυνατός στην Τουρκία.
Τουρκία και Βραζιλία είναι οι πίστες του.
Μακάρι να δούμε το πρώτο κόκκινο 1-2.Και να είστε σίγουροι πως,αν γίνει κάτι τέτοιο,δε θα είναι το μοναδικό για φέτος...
Ερώτηση:
Πόσες φορές φέτος ο Τζένσον έριξε γύρο στον πρωταθλητή;:rofl:
Και ενα μικρο στατιστικο που κοιταξα:
Η Φερραρι τελευταια φορα που μαζεψε περισσοτερους βαθμους απο χθες στο Μονακο ηταν το 2001.
Και ενα μικρο στατιστικο που κοιταξα:
Η Φερραρι τελευταια φορα που μαζεψε περισσοτερους βαθμους απο χθες στο Μονακο ηταν το 2001.Επι Red Baron που πήραμε τη 1η θέση.
http://www.sport-fm.gr/article/178255
Μήνυμα στους ανθρώπους της Renault για τη μη ανταγωνιστική εικόνα που παρουσιάζει η ομάδα και στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Formula1 έστειλε ο Φερνάντο Αλόνσο.
«Το κίνητρό μου παραμένει υψηλό, αλλά έχω κουραστεί να μένω πίσω», δήλωσε ο Ισπανός οδηγός σε ΜΜΕ της χώρας του.
Υπενθυμίζεται πως ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2005 και 2006 είχε μιλήσει με τα καλύτερα λόγια πριν λίγες ημέρες για τη Ferrari εντείνοντας τη φημολογία περί συνεργασίας του με τη «Scuderia».
:shifty::shifty:
Αστον αυτόν να κελαηδάει. Ελπίζω μόνο να μην κάνουν κανένα λάθος και τον πάρουν... Δε θα το αντεξω :-(
Αστον αυτόν να κελαηδάει. Ελπίζω μόνο να μην κάνουν κανένα λάθος και τον πάρουν... Δε θα το αντεξω :-(
Και να κρατήσουν το παλτό τον Κίμι :oneup:
George_Prix
25-05-09, 23:51
Αστον αυτόν να κελαηδάει. Ελπίζω μόνο να μην κάνουν κανένα λάθος και τον πάρουν... Δε θα το αντεξω :-(
H Ferrari παντως μια χαρα θα αντεξει ακομα και να μην την υποστηριζεις. :p
Και να κρατήσουν το παλτό τον Κίμι :oneup:
κράτα πισινή...:oneup:
παλτο ο κιμι που εχασε 2 παγκοσμια και πηρε ενα..
http://www.youtube.com/watch?v=6Hl_NO4Acyo
:respekt:
με ανοιχτά μάτια κερδίζει μόλις 1 δευτερόλεπτο :lol:
George_Prix
27-05-09, 06:43
http://www.youtube.com/watch?v=6Hl_NO4Acyo
:respekt:
με ανοιχτά μάτια κερδίζει μόλις 1 δευτερόλεπτο :lol:
Αφου "το 'χει" ο ανθρωπος. :clap:
http://www.youtube.com/watch?v=6Hl_NO4Acyo
:respekt:
με ανοιχτά μάτια κερδίζει μόλις 1 δευτερόλεπτο :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=HPh-kAv_l8c&NR=1
Είναι το ίδιο Video αλλά στην συνέχεια δείχνει πραγματικό vs εικονικό
Το μονο λαθος σε αυτο το video ειναι ο ετεροχρονισμενος συγχρονισμος του σκηνοθετη μεταξυ του virtual alonso και actual alonso.
Fuji Speedway Grand Prix future in doubt
Toyota all set to end its F1 programme? (http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/090529090112.shtml)
Owners Toyota have decided to no longer host the Japanese Grand Prix at Fuji Speedway, the Asahi newspaper reported on Friday.
The circuit, located in the foothills of Mount Fuji west of Tokyo, hosted the country's 2007 and 2008 F1 races, and was due to return to the calendar in 2010. This year, an annual alternating scheme with Suzuka commences.
The Asahi Shimbun said Toyota's decision was based on the need to cut costs, amid speculation the Japanese carmaker may not lodge an entry on Friday to enter its Cologne-based team in the 2010 world championship.
But a Toyota spokesman told the news agency AFP that Fuji Speedway is ‘making preparations to host F1 next year’.
Toyota driver Timo Glock has spoken this week about the speculation suggesting the marque's involvement in Formula One may be coming to an end.
"If I was to worry about that then I would not be concentrated enough on my job," he told the German daily Der Tagesspiegel, "and that would not help anybody."
Ελπιζω να μην αποχωρησει τελικως η Toyota..
Κι εγώ θα στενοχωρηθώ... ήδη λένε πως ξεπουλάει, αφού έβγαλε μέχρι κομμάτια μονοθεσίου (http://www.toyota-f1-shop.com/home/b2c_tmg/b2c/display/(isQuery=no&layout=6_1_60_49_5_2&uiarea=2&ctype=areaDetails&carea=0000000026)/.do) στο μαγαζάκι της!!! :sorry:
http://www.youtube.com/watch?v=bOa2khm_DnM :p
Εννοείται πως θέλω να παραμείνει στην F1. ;)
να γυρισει στα ραλλυ τουλαχιστον εκει εχει κανει και κατι..
Ναι έχει κάνει "κάτι".. ωραία λογική! Τουλάχιστον οι υπόλοιπες στην f1 έχουν κάνει πολλά κάτι...ε?
Απλά δεν μπήκαν ποτέ στο νόημα της F1 οι Ιάπωνες. Προσπαθήσαν μέσω των κλοπών (δες το 2004 τί έγινε με τη Ferrari), μεσω πακτωλών χρημάτων , αλλά απλά δεν τους βγήκε.
Εγώ απλά δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μελετήσαν το πως λειτουργούν οι πλέον επιτυχημένες ομάδες (πχ Mclaren και Ferrari, αλλά ακόμα ακόμα και η Williams) και δεν κάναν κάτι αντίστοιχο οργανωτικά..
Τεσπα προσωπικά δεν θα μου λειψουν ΩΣ ΟΜΑΔΑ αλλά σίγουρα ως constructor θα είναι πλήγμα.
Στην f1 καλώς ή κακώς δεν χρειάζονται μόνο ομάδες που έχουν κάνει κάτι.. αλλά κι όσες ομάδες κατάφεραν κάτι, δεν το κατάφεραν με τον ίδιο τρόπο. Γι'αυτό και συνεχίζουν και το κυνηγάνε. Η Toyota δε νομίζω πως δεν έκανε κάτι τόσα χρόνια λόγω οργάνωσης. Ίσα ίσα που σε αυτό βάζει τα γυαλιά σε πολλούς.. Άσε που η f1 δυστυχώς είναι ΚΑΙ πακτωλός χρημάτων ΚΑΙ κλεψιές ΚΑΙ άλλα... :whistle:
Το προβλημα στην Τογιοτα ηταν για εμενα ανεκαθεν η απουσια αγωνιστικου διευθυντη στην αρχη (επαιρναν απο κοινου λεει τις αποφασεις για τα πιτ-στοπ κατα τη διαρκεια του αγωνα! :rofl:)
Ακομα κ οταν απεκτησαν αγωνιστικο διευθυντη, οι αποφασεις τους ηταν τραγικες:
χαρακτηριστικο παραδειγμα ο προσφατος αγωνας στο Μπαχρειν που θεωρητικα ειχαν χαλαρα τη νικη, αλλα τα σκ@τωσαν στην στρατηγικη!
Τότε αν θυμάσαι haha είπε ο Πουρναράκης πως, μια σημαντική διαφορά της ομάδας αυτής, σε σχέση με ΟΛΕΣ τις υπόλοιπες είναι πως, αντί να αποφασίζει ο κάθε ένας στα pit που είναι μπροστά στο pc και βλέπει τηλεμετρία για ένα πράγμα, μαζεύονται όλοι και κάνουν συμβούλιο για να αποφασίζουν.
Τότε αν θυμάσαι haha είπε ο Πουρναράκης πως, μια σημαντική διαφορά της ομάδας αυτής, σε σχέση με ΟΛΕΣ τις υπόλοιπες είναι πως, αντί να αποφασίζει ο κάθε ένας στα pit που είναι μπροστά στο pc και βλέπει τηλεμετρία για ένα πράγμα, μαζεύονται όλοι και κάνουν συμβούλιο για να αποφασίζουν.
Το θυμαμαι, το θυμαμαι!
Γενικοτερα στο θεμα management εχουν ενα θεμα οι Ιαπωνες..
Ναι έχει κάνει "κάτι".. ωραία λογική! Τουλάχιστον οι υπόλοιπες στην f1 έχουν κάνει πολλά κάτι...ε?
παρα πολλα κατι εχουν κανει..:whistle:
Arouti, τι έλεγα; Δεν είπα πως θα συμμετάσχουν όλες οι ομάδες χωρίς να ανοίξει μύτη;
Αστιευεσαι;
Μου αρέσεις. Αυτό που έγινε είναι οτι :
Οι ομάδες συμμετέχουν με συγκεκριμένους ΟΡΟΥΣ που αν μέχρι συγκεκριμένη ημ/νία δεν γίνουν αποδεκτοί, έχουν δικαίωμα να αποχωρήσουν.
Το budget των 40εκ που γούσταρες, κοντεύει να φτάσει τα 100, οι ασυναρτησίες του Maxie για 2tear πηγαν στον κουβά και το πρωτάθλημα του χρόνου θα γίνει με τους κανονισμούς που ισχύουν φέτος -ή αν θες θα βασιστούν σε αυτούς τους κανονισμούς, και οι ομάδες ΑΠΑΙΤΟΥΝ -δεν ζητούν- aggreement 3 ετών για το governance του sport.
Με λίγα λόγια, καμία σχέση με αυτά που έλεγες, οσο για τις μύτες, πέφτει ΑΚΟΜΑ ξύλο, τίποτα δεν έχει τελειώσει, απλά οι ομάδες σε μία πολύ έξυπνη κίνηση κάναν file τις συμμετοχές αλλά CONDITIONALLY, πετώντας το μπαλάκι πλέον στη FiA, με αυτό τον τρόπο κάνουν reserve τα slots και τους υποχρεώνουν να κάνουν αυτοί κάτι πλέον -μετά και τις συζητήσεις στο Μονακό.
FOTA teams submit F1 entries for 2010
By Pablo Elizalde Friday, May 29th 2009, 13:35 GMT
FOTA teams submit F1 entries for 2010
By Pablo Elizalde Friday, May 29th 2009, 13:35 GMT
All the current Formula 1 teams have submitted their entries to the FIA for the 2010 championship, FOTA confirmed on Friday.
The Formula One Teams' Association said, however, that their entries were conditional on a new Concorde Agreement being signed by all parties before 12th June.
"The renewal of the Concorde Agreement will provide security for the future of the sport by binding all parties in a formal relationship that will ensure stability via sound governance," said FOTA in a statement.
The teams' body also said that the entries were conditional on the regulations being based on 2009 rules, "identical for all competitors and amended in accordance with proposals that FOTA has submitted to the FIA."
"All FOTA teams' entries for the 2010 FIA Formula One World Championship have been submitted today on the understanding that (a) all FOTA teams will be permitted to compete during the 2010 Formula One season on an identical regulatory basis and (b) that they may only be accepted as a whole," added the statement.
"All FOTA teams now look forward with optimism to collaborating proactively and productively with the FIA, with a view to establishing a solid foundation on which the future of a healthy and successful Formula One can be built, providing lasting stability and sound governance."
The FIA announced earlier this year the introduction of a budget cap system from the 2010 season.
Those teams adhering to the system would get greater technical freedom, something that most FOTA teams have spoken against.
At least four of the current teams have threatened to withdraw from the sport if the two-tier system came into play next year.
The window to submit entries for 2010 closes today.
........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 5 λεπτά και 38 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Jim Slip,
http://www.f1fanatic.co.uk/2009/05/30/fota-teams-offer-three-year-f1-deal-but-will-max-mosley-accept-it/
Ελπίζω να σε βοηθήσει.
Έλεος..Τι κουλομαρίες είναι αυτές που θέλουνε να μπούνε στην Φ1. Ούτε η μάνα τους τους ξέρει, εκτός από την prodrive. Πάει χάθηκε η αίγλη του αθλήματος. Θα καταντήσει ελληνική σουπερλιγκα...
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/090530201044.shtml
Δεν ανοίγουν μύτες είπες Jim ;
Some reporters saw Friday as an easing of hostilities, but in truth dissident teams are no closer to accepting plans for budget capping in formula one. The entries are submitted, but that means pretty much nothing due to the caveats imposed by the nine teams unless the FIA agrees.
If the FIA does not agree with the demand of the Formula One Teams' Association, then the nine entrants are all null and void.
Stefano Domenicali, team boss of the sport's longest serving and most influential and important competitor Ferrari, clarified on Saturday that FOTA is 'absolutely not' willing to accept Max Mosley's budget cap concept.
With the exception of suspended member Williams, all the existing F1 teams on Friday lodged entries for next year's world championship.
The FIA, however, will not automatically accept their paperwork, because the teams said the entries will only be valid if the proposed 2010 rules are torn up.
Domenicali clarified that the teams are demanding the 2009 rules next year 'modified as per FOTA's suggestions', and seemed to contradict reports that a budget cap of 100m euro will apply in 2010, before the FIA president's preferred �45m figure arrives in 2011.
The Italian said the teams should instead police their own budgets, while small teams are offered cost-saving measures like �6.5m customer engines and gearboxes.
One of the proposed new rules, meanwhile, is a limit on the number of new wings that can be introduced per season.
"There are many other points, but for the moment we prefer not to go into further detail, given we are in discussion with the FIA," Domenicali added.Ακουστηκαν φήμες btw που δεν επιβεβαιώνονται προς το παρόν ότι εκπρόσωποι της FOTA τη Παρασκευή συναντήθηκαν στη Βασιλεία της Ελβετίας με 14 (!) εκπροσώπους tracks, για πιθανές συμφωνίες, ώστε στη περίπτωση που αναγκαστούν να αποχωρήσουν εκ νέου (μετά τον Ιούνη) να έχουν εναλλακτική λύση.
Αυτό που πρέπει να γίνει κατανοητό είναι ότι δεν σημαίνει απολύτως τίποτα το ότι οι 9 ομάδες κάναν file entries, μια απλή κίνηση ελιγμού ειναι προκειμένου να πετάξουν τη μπάλα στον Max. Το ερώτημα ειναι τι θα κάνει ο Max τώρα, μιας και ουσιαστικά οι ομάδες call the bluff.
Διευκρινήσεις του Domenicali σχετικά με τη στάση της FOTA :
The FOTA press release talks of conditional entries: what does that mean?
"It�s very simple. The nine teams � Williams' membership having been suspended � that currently make up FOTA, have put in entries for the 2010 championship that will only be valid if the Concorde Agreement is signed and if the regulations will be those currently in use, but modified as per FOTA�s suggestions. The action taken yesterday is completely in keeping with Ferrari�s principles, as stated at the Main Board meeting on 12 May and with those of FOTA."
What will happen if these conditions are not met?
"Once again, the answer is simple: the entries from the nine teams will be invalid."
Why is there a deadline of 12 June?
"Because that�s the date when the FIA must publish the list of teams entered in the 2010 championship and we want everything to be resolved by that date."
Does the decision to conditionally sign up imply an eventual acceptance of the budget cap?
"Absolutely not. The request to make the 2009 regulations the starting point, means there will be no budget cap."
And what plans are there then to reduce costs?
"It should be done by implementing a self-regulating procedure within FOTA, so that the body itself and the teams carry out the monitoring. We know exactly what must be done and we can do it on our own, as can be seen from what has been achieved so far. In fact, this is exactly what has been happening for years as regards testing, where it is the teams that have reached an agreement among themselves to manage the situation and it works well.
"
Can you go into more detail about how costs will be reduced?
"First and foremost, our starting point is the decision already taken by FOTA, to make available to the independent teams an engine-gearbox package at a cost of 6.5 million Euros for the entire season. Then, further reductions have been defined in the area of aerodynamics, with restrictions imposed on the amount of development work, for example, restricting the number of different wings that can be used during the course of the championship. In this way, we maintain the technological competition but without it spiralling, thus having a beneficial effect on costs."
"One could also reduce the structure of the team over a race weekend, for example, by doing away with refuelling during the race. There are many other points, but for the moment we prefer not to go into further detail, given we are in discussion with the FIA."
With this system, will it be possible for new teams to come into Formula One?
"Yes, because the considerable reduction in costs which will follow means it will be possible to take part and be sufficiently competitive in a discipline which remains the ultimate form of motor sport, both as a competition and a business, given that its worth and its visibility will not just remain unaltered but will actually be strengthened by the efforts of all the major constructors to stay for the long term."
Over the past few weeks, there has been talk from Ferrari and FOTA about requesting solid rules of governance for the sport and stability as a condition for reaching an agreement. How would this request work in practice?
"The signing of the Concorde Agreement would be confirmation of the usual rules that have governed the running of the regulations of Formula One over the past years � I refer to the role of the Formula One Commission as the only forum in which the rules are established � and at the same time, it would contractually bind all the teams to stay in the sport at least until 2012."
Do you feel this answers the concerns expressed by the FIA over the past few months? "Yes, I think so. The FIA wants to significantly reduce costs with two objectives: to stop any more existing teams from quitting the sport and to allow for the eventual entry of new teams. Both these targets can be met: costs will be considerably reduced and, at the same time, there will be considerable efforts made by the current competitors in Formula One to stay in the sport."
If these requests are met by 12 June, can it be claimed that FOTA has won the battle?
"If this happens and I really hope it does, I would prefer to say that Formula One is the winner: it will have kept its main characteristics of technological and sporting competition, it will have been assured of stability in the regulations and the long term commitment of the participants. This is what FOTA has always wanted: to work alongside the FIA and the Commercial Rights Holder for a healthy and prosperous Formula One."
Elfmeterkiller
31-05-09, 12:31
Το ερώτημα ειναι τι θα κάνει ο Max τώρα, μιας και ουσιαστικά οι ομάδες call the bluff.
Call θα κάνει και αυτός και θα λήξει το θέμα. Δεν έχει άλλα περιθώρια.
Υ.Γ.: Μπράβο για την εξαιρετική ενημέρωση!!:oneup: Ακόμη και οι κόντρες σας, βγάζουν θετικά στοιχεία!:respekt:
Call θα κάνει και αυτός και θα λήξει το θέμα. Δεν έχει άλλα περιθώρια.
Υ.Γ.: Μπράβο για την εξαιρετική ενημέρωση!!:oneup: Ακόμη και οι κόντρες σας, βγάζουν θετικά στοιχεία!:respekt:
Δεν πρόκειται να λήξει τόσο απλά το θέμα για πολλούς λόγους.
Ειναι πολλά τα χρήματα που παίζονται αλλά πάνω από όλα , it's all about power, και ο Μαξ το παραέκανε.
Αν πρόσεξες σε αυτά που έκανα post, μιλάνε καθαρά για governance of the sport, και αυτό ειναι πιό σημαντικό και από τα χρήματα και από όλα.
Η FiA με τα τελευταία έχει -προσωπικά πιστεύω- κάνει το λάθος να προσπαθεί να ελέγξει τους κανονισμούς σε βαθμό που δεν θα έπρεπε. Το έχω ξαναπεί, ειδικά στο θέμα του business η ΦΙΑ δεν έχει καμία -μα καμία- δουλειά να ασχολείται, η FIA ειναι ruling body.
Ακριβώς για αυτό οι τόσο βιαιες αντιδράσεις, που κάποιοι νομίζαν αφελέστατα ως βλακωδώς ότι ηταν μόνο της Ferrari, απλά οι μικρότερες ομάδες κρύφτηκαν -ο καθένας για τους δικούς τους λόγους- πίσω από τη Scuderia.
Για τον ίδιο λόγο που ο Luca Di Montezemolo είναι ο πρόεδρος της FoTA και δεν ειναι ο Whitmarsh για παράδειγμα.
Προσωπικά πιστεύω ότι το θέμα θα ληξει ως εξής :
Θα υπάρξει Concorde agreement - θυμίζω ότι δεν υπάρχει , και με αυτή τη δικαιολογία πρακτικά δεν υπάρχει F1 governing body
Οι κανονισμοί του Max περί 2 -tear δεν θα υπάρξουν
Θα υπάρξει ίσως κάποιου είδους οικονομική διευκόλυνση για τους επονομαζομενους newcomers -μεγάλο ίσως εδώ
'Οτι περιορισμός κόστους γίνει , κάτι που και οι ομάδες θέλουν, θα είναι policed by the teams , κάποιο πχ όργανο από την FOTA, σίγουρα πάντως δεν θα έχει δουλειά η FiA.
Οι κανονισμοί θα είναι βασισμένοι στους φετινούς, άρα όπως λέει και ο Domenicali, 'ποιό budget capping, αφού δεν προβλέπεται;' :whistle:
Ολα αυτά βέβαια θα γινουν σε κανα μήνα, μέχρι τότε θα υπάρχουν αρκετές γκρίνιες εκατέρωθεν, αλλά ο Μαξ ξέρει ότι κανεις δεν θα ασχοληθεί με ένα product χωρίς τις ομάδες της FOTA και maximum την Williams άντε τη Mclaren ως basic attraction και μετά μερικές νέες ομάδες που το σύνολο των οπαδών τους δεν ξεπερνά τους 2-3,000.
Η FiA με τα τελευταία έχει -προσωπικά πιστεύω- κάνει το λάθος να προσπαθεί να ελέγξει τους κανονισμούς σε βαθμό που δεν θα έπρεπε. Το έχω ξαναπεί, ειδικά στο θέμα του business η ΦΙΑ δεν έχει καμία -μα καμία- δουλειά να ασχολείται, η FIA ειναι ruling body.
Ολα αυτά βέβαια θα γινουν σε κανα μήνα, μέχρι τότε θα υπάρχουν αρκετές γκρίνιες εκατέρωθεν, αλλά ο Μαξ ξέρει ότι κανεις δεν θα ασχοληθεί με ένα product χωρίς τις ομάδες της FOTA και maximum την Williams άντε τη Mclaren ως basic attraction και μετά μερικές νέες ομάδες που το σύνολο των οπαδών τους δεν ξεπερνά τους 2-3,000.
Κατ' αρχήν, όντως βιάστηκα να πω οτι το θέμα έχει τελειώσει.
Κατα δεύτερον, κανονικά οι κανονισμοί βγαίνουν με τη συμμετοχή της F1 commission, δηλαδή των ομάδων. Ο λόγος που δε γίνεται πια αυτό είναι οτι οι ομάδες δεν έχουν υπογράψει νέο concorde εδώ και πάρα πολλα χρόνια, οπότε η ΦΙΑ ενεργεί κατα βούληση.
Κατα τρίτον, και μετα την αποφαση του γαλλικού δικαστηριου, η Φεράρι δεσμεύεται να συμμετάσχει στο πρωτάθλημα του 2010 (και γενικά μέχρι το 2012) γιατί έχει υπογράψει τη γνωστή συμφωνία.
Κατα τέταρτον, δεν είναι αλήθεια οτι κανείς δε θα ασχοληθεί με τη Φ1 χωρίς τη Φεράρι, αλλα έτσι κι αλλιώς, όπως προανέφερα, η Φεράρι, νομικά τουλάχιστον, υποχρεούται να συμμετάσχει.
@Jim Slip,
Σε σχέση με το F1 Commission, γνωρίζεις γιατί δεν έχει υπογραφεί νέο concorde ; Μήπως γιατί α. ο Bernie δεν συμφωνεί με τους όρους των ομάδων και β. ο Max γουστάρει την εξουσία; Λέμε τώρα..
Κατά τρίτον, πάλι κάνεις λάθος σε σχέση με το αν η Ferrari δεσμεύεται ή όχι να συμμετάσχει. Το γαλλικό δικαστήριο απλά επιβεβαίωσε το ότι η Ferrari είχε δικαίωμα veto αλλά πρακτικά τους είπε να πάνε στα αστικά δικαστήρια για το συγκεκριμένο. Δεν είπε τίποτα σχετικό για το θέμα της συμμετοχής αφού άλλωστε δεν τέθηκε επι τάπητος.
Οσο για το αν υποχρεούται, ας μη γελιόμαστε, εαν η Ferrari γουστάρει να το τραβήξει φυσικά και μπορεί, απλά ισχυρίζεται ότι οι όροι κάτω από τους οποίους υπογράφηκε το ΣΥΜΦΩΝΟ, δεν ισχύουν πλέον, άρα ειναι void. Ακόμα και αν ο Bernie -γιατί αυτό αποτελεί θέμα της FOM και όχι της FIA- θελει να το πάει δικαστικά, προφανώς θα χάσει το νέο έτος.
Τέλος, για μία τελευταία φορά, πρόκειται για εννέα ομάδες πλέον και όχι 1. Δεν αντιλαμβάνομαι, όσο και κολλημένος με την καλύτερη και ιστορικότερη -ετσι ετσι!!:rofl:- ομάδα του grid να είσαι, γιατί να μη βλέπεις τα γεγονότα. Ολες οι ομάδες της FOTA ΠΛΗΝ της Williams έχουν θέσει τους ίδιους όρους. Και αν δεν το έχεις καταλάβει ακομα, υπάρχει περίπτωση τις 12 του μηνα να ανακοινωθεί το lineup χωρίς τις ομαδες της FOTA , λόγω του τρόπου που κάναν τις αιτησεις τους.
Και guess what, σε αυτή τη περίπτωση, περιλαμβάνεται ΚΑΙ η Ferrari.
Πάντως κακά τα ψέματα, και μόνη της να είναι η Φερράρι στην όλη ιστορία, χωρίς αυτή η F1 δεν.... :hmm:
Πάντως κακά τα ψέματα, και μόνη της να είναι η Φερράρι στην όλη ιστορία, χωρίς αυτή η F1 δεν.... :hmm:
... θα είναι ίδια.
... θα είναι ίδια.
Yποθέτω εννοείς "δεν θα είναι ίδια".
Σε κάθε περίπτωση, αν ο Max θέλει κάτι που το brand name είναι F1, με κινητήρες cosworth και με ομάδες που δεν τις ξέρει κανένας (με λαμπρή εξαίρεση τη Lola , αντε και τη Prodrive), με τις ομάδες που φτιάξαν αυτό που λέμε F1 εκτός, ας προχωρήσει.
Προσωπικά δεν βλέπω πως είναι δυνατό να έχει τα ίδια ποσοστά τηλεθέασης (μιλάμε για εκατοντάδες εκατομύρια τηλεθεατές), ούτε γιατί κόσμος σε μεγάλες μάζες θα σκάει χιλιάδες ευρώ (ειδικά εν μέσω οικονομικής κρίσης) για να πηγαίνει στις πίστες για ένα τέτοιο προϊόν.
Αν σε όλα αυτά αρχίσει κανείς να συνυπολογίζει τις εμμεσες ή άμεσες απειλές τύπου Μονακό (no ferrari no track) καταλαβαίνει κανείς το τρελό της ιστορίας.
Θα μου πείς, για τον Μαξ μιλάμε... I stand corrected.
Η F1, δεν θα είναι ποτέ η ίδια, χωρίς την Φερράρι (και την ΜακΛάρεν), αλλά για να κάνω και τον συνήγορο του διαβόλου, ούτε η Φερράρι ή η ΜακΛάρεν θα είναι οι ίδιες χωρίς την F1. Kαι για να προλάβω τον φίλο Άρη, σίγουρα η Βρεττανική ομάδα θα ζημιωθεί πολύ περισσότερο από την Ιταλική, αλλά κακά τα ψέμματα η αίγλη και των δύο θα μειωθεί ανεπανόρθωτα.
(Εκτός αν κάνουν δικό τους πρωτάθλημα LOL).
:what: Φερράρι και ΜακΛάρεν έκαμαν κίνημα :crazy:
Η F1, δεν θα είναι ποτέ η ίδια, χωρίς την Φερράρι (και την ΜακΛάρεν), αλλά για να κάνω και τον συνήγορο του διαβόλου, ούτε η Φερράρι ή η ΜακΛάρεν θα είναι οι ίδιες χωρίς την F1. Kαι για να προλάβω τον φίλο Άρη, σίγουρα η Βρεττανική ομάδα θα ζημιωθεί πολύ περισσότερο από την Ιταλική, αλλά κακά τα ψέμματα η αίγλη και των δύο θα μειωθεί ανεπανόρθωτα.
(Εκτός αν κάνουν δικό τους πρωτάθλημα LOL).Κοίτα,
Χωρίς να θέλω να πω πως η Ferrari δεν θα ζημιωθεί από τυχόν αποχώρηση από την F1, μπορεί άνετα να λάβει μέρος σε άλλα πρωταθλήματα. Και εν τέλει το Marque Ferrari ειναι ήδη τεράστιο και δεν νομίζω ότι θα έχει προβλημα πωλήσεων ή αναγνωρησιμότητας λόγω πιθανής μή συμμετοχής στο F1.
Από την άλλη όμως θεωρώ τη πιθανή ζημιά της F1 από αποχώρηση των μεγάλων (Ferrari/McLaren/BMW/Renault) τραγική, όσο και αν ο γνωστός Mad Max προσπαθεί να μας πεισει για το αντίθετο.
George_Prix
02-06-09, 15:45
Η F1, δεν θα είναι ποτέ η ίδια, χωρίς την Φερράρι (και την ΜακΛάρεν), αλλά για να κάνω και τον συνήγορο του διαβόλου, ούτε η Φερράρι ή η ΜακΛάρεν θα είναι οι ίδιες χωρίς την F1. Kαι για να προλάβω τον φίλο Άρη, σίγουρα η Βρεττανική ομάδα θα ζημιωθεί πολύ περισσότερο από την Ιταλική, αλλά κακά τα ψέμματα η αίγλη και των δύο θα μειωθεί ανεπανόρθωτα.
(Εκτός αν κάνουν δικό τους πρωτάθλημα LOL).
Δε θεωρω οτι κανεις το συνηγορο του διαβολου. :nono:
Απλα λες κατι λογικοτατο. ;)
Ολες οι μεριες (FIA-ομαδες) θα ζημιωθουν αν επελθει διασπαση, οποτε θα βρουν μια χρυση τομη και θα συνεχισουν χερι χερι. :closed:
μη σκάτε και πολύ θα τη βρουν τη λύση - είναι πολλά τα λεφτά :p
@Jim Slip,
Σε σχέση με το F1 Commission, γνωρίζεις γιατί δεν έχει υπογραφεί νέο concorde ; Μήπως γιατί α. ο Bernie δεν συμφωνεί με τους όρους των ομάδων και β. ο Max γουστάρει την εξουσία; Λέμε τώρα..
Κατά τρίτον, πάλι κάνεις λάθος σε σχέση με το αν η Ferrari δεσμεύεται ή όχι να συμμετάσχει. Το γαλλικό δικαστήριο απλά επιβεβαίωσε το ότι η Ferrari είχε δικαίωμα veto αλλά πρακτικά τους είπε να πάνε στα αστικά δικαστήρια για το συγκεκριμένο. Δεν είπε τίποτα σχετικό για το θέμα της συμμετοχής αφού άλλωστε δεν τέθηκε επι τάπητος.
Οσο για το αν υποχρεούται, ας μη γελιόμαστε, εαν η Ferrari γουστάρει να το τραβήξει φυσικά και μπορεί, απλά ισχυρίζεται ότι οι όροι κάτω από τους οποίους υπογράφηκε το ΣΥΜΦΩΝΟ, δεν ισχύουν πλέον, άρα ειναι void. Ακόμα και αν ο Bernie -γιατί αυτό αποτελεί θέμα της FOM και όχι της FIA- θελει να το πάει δικαστικά, προφανώς θα χάσει το νέο έτος.
Τέλος, για μία τελευταία φορά, πρόκειται για εννέα ομάδες πλέον και όχι 1. Δεν αντιλαμβάνομαι, όσο και κολλημένος με την καλύτερη και ιστορικότερη -ετσι ετσι!!:rofl:- ομάδα του grid να είσαι, γιατί να μη βλέπεις τα γεγονότα. Ολες οι ομάδες της FOTA ΠΛΗΝ της Williams έχουν θέσει τους ίδιους όρους. Και αν δεν το έχεις καταλάβει ακομα, υπάρχει περίπτωση τις 12 του μηνα να ανακοινωθεί το lineup χωρίς τις ομαδες της FOTA , λόγω του τρόπου που κάναν τις αιτησεις τους.
Και guess what, σε αυτή τη περίπτωση, περιλαμβάνεται ΚΑΙ η Ferrari.
Είναι συγκινητική η προσπάθεια σου να βάλεις όλες τις ομάδες κάτω απο μια ομπρέλα και τη Φεράρι σαν αρχηγό τους. Η ουσία όμως παραμένει. Η Φ1 πρέπει να είναι το μοναδικό σπορ που ένας απ' τους βασικούς ανταγωνιστές απολαμβάνει ειδικά προνόμια. Και δε μιλάμε για φραγκο-δίφραγκα.
D'oh. Πάλι άσχετο. Το οτι οι ομάδες δεν έχουν υπογράψει νέο concorde δεν έχει να κάνει με τον kinky Max. Το concorde είναι για το πως μοιράζονται τα λεφτά απ' τα τηλεοπτικά, τις πίστες, και τα "βραβεία" ανάλογα με τη θέση που καταλαμβάνει η κάθε ομαδα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Το οτι οι ομάδες ζητανε περισσότερα λεφτά είναι γνωστό εδώ και πολλα χρόνια. Απ' το 2005 συγκεκριμένα, τότε που πάνω που οι ομάδες κερδιζαν το πάνω χέρι, μια συγκεκριμένη ομάδα, γκουχ-γκουχ, "πουλήθηκε" με αντάλλαγμα διάφορα προνόμια.
Και δε λέω οτι δεν άξιζε τον κόπο. Πόσες φορές η ΦΙΑ επιχείρησε να αλλάξει το πρωτάθλημα για να το πάρει η Φεράρι; Mass-damper, σωρεία ποινών στον Χάμιλτον το 2008, michelingate;
Εεε, εσύ κάνεις λάθος. Η Φεράρι δεσμεύεται να συμμετάσχει σύμφωνα με το συμβόλαιο που έχει υπογράψει. Ναι, αν πιστεύει οτι όροι του συμβολαίου έχουν παραβιαστεί, φυσικά και μπορεί να το κυνηγήσει δικαστικά, εάν πχ η ΦΙΑ τη συμπεριλάβει στη λίστα που θα ανακοινωσει στις 12 Ιουνίου. Αν όμως χάσει τελικά τη δίκη, δε θα ήθελα να είμαι στο συμβούλιο μετόχων όταν θα συζητήσουν για την αποζημίωση που θα πρέπει να πληρώσουν στη ΦΟΜ.
Για μια φορά συμφωνώ και με άρθρο του pitpass. Τίποτα δε θα γίνει αν φύγει η Φεράρι απ' την Φ1. Η Φ1 εχει μεγαλύτερο brand value απ' τη Φεράρι.
http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_feature_item.php?fes_art_id=38057
Αλήθεια, πόσοι φαν της Φεράρι γνωριζουν που στην Ιταλία βρίσκεται το Μαρανέλο; :rofl:
@ ADSLgr.com All rights reserved.