PDA

Επιστροφή στο Forum : F1-2009 Official Thread



Σελίδες : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66

aroutis
30-03-09, 23:11
+1

Ειναι αδικο λιγο για τον Χαμιλτον να χασει την 3η θεση που πηρε απο τον Τρολυι υστερα απ λαθος του Τρουλι, αλλα κ ακομα πιο αδικο ο Τρουλι να τερματισει 12ος αντι για 4ος.
Λάθος του Τρούλι μόνο; ή μήπως και παραίνεση της McLaren που του πε να του δώσει τη θέση πίσω;

Αν όλα αυτά ισχύουν δεν πρόκειται μόνο για λάθος του Trulli εδώ... :hmm:

Και επιμένω, το να πηγαίνει μετά αυτή τη παραινεση η McLaren να ζητά τα ρέστα ειναι το λιγότερο γελοιο και εκτίθεται στα μάτια των φιλάθλων.

haHa
30-03-09, 23:14
Λάθος του Τρούλι μόνο; ή μήπως και παραίνεση της McLaren που του πε να του δώσει τη θέση πίσω;
Οταν λεω λαθος του Τρουλι ,εννοω το τετ α κε..
Οτι δηλαδη ο Χαμιλτον ηταν δικαια 3ος κ δεν χρειαζοταν να δωσει την θεση πισω γιατι ηταν μετα απο οδηγικο λαθος του Τρουλι.

Bayern7
30-03-09, 23:50
Πολύ θα γελάσω αν όντως γίνει δεκτή η ένσταση της Toyota.

Εγώ να δεις πόσο θα γελάσω...
Είχα παίξει στοίχημα σε ένα παρολί α. να τερματίσει στην 6άδα, β. πάνω από τον glock, και γ. 2 και πάνω safety cars.
Μου το βγάζει κερδισμένο η bwin, μου βάζει την 250αρα στο λογαριασμό και μετά από 2 ώρες μου τα τραβάει πίσω. Τραβούσα τα μαλλιά μου....

haHa
30-03-09, 23:58
Εγώ να δεις πόσο θα γελάσω...
Είχα παίξει στοίχημα σε ένα παρολί α. να τερματίσει στην 6άδα, β. πάνω από τον glock, και γ. 2 και πάνω safety cars.
Μου το βγάζει κερδισμένο η bwin, μου βάζει την 250αρα στο λογαριασμό και μετά από 2 ώρες μου τα τραβάει πίσω. Τραβούσα τα μαλλιά μου....
Παρανομο ειναι αυτο που εκανε η bwin.. Παρανομο ακομα κ συμφωνα με τους δικους της κανονισμους...

Για ψαξτο λιγο παραπανω..

........Auto merged post: haHa πρόσθεσε 3 λεπτά και 48 δευτερόλεπτα αργότερα ........

edit: τωρα ειδα αυτο:
https://help.betoto.com/General/Legal/sportsbook_tac_bto.aspx


Η εταιρεία αναγνωρίζει μόνο αποτελέσματα που έχουν επιτευχθεί στον αγωνιστικό χώρο ή πλατφόρμα. Αποτελέσματα που προκύπτουν από πειθαρχικά μέτρα αθλητικών δικαστηρίων ή άλλων δικαστηρίων δεν λαμβάνονται υπόψη. Σε περίπτωση παραβάσεων των αθλητικών κανονισμών, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να παγώσει τα κέρδη και να μην τα καταβάλει.

Εξαίρεση: Όλα τα στοιχήματα, που αναφέρονται στο τελικό αποτέλεσμα ενός γεγονότος/ τουρνουά, αποτιμούνται μετά το αποτέλεσμα, που γνωστοποιείται από τον επίσημο φορέα του εκάστοτε αθλήματος/ διοργάνωσης/ τουρνουά - κατά κανόνα αμέσως μετά το τέλος του γεγονότος. Εάν η αρμόδια επίσημη αρχή αλλάξει το επίσημο αποτέλεσμα εντός 24 ωρών μετά το πέρας της διοργάνωσης, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να διορθώσει τις πληρωμές αναλόγως (δηλ. ήδη καταβληθέντα κέρδη θα ακυρωθούν και τα στοιχήματα θα αποτιμηθούν σύμφωνα με το τροποποιημένο αποτέλεσμα). Εάν κάποια διοργάνωση/ τουρνουά δεν λήξει για οποιοδήποτε λόγο (π.χ. άσχημες καιρικές συνθήκες, έκτροπα φιλάθλων, κλπ), αλλά η επίσημη αρχή αυτής της διοργάνωσης/ τουρνουά γνωστοποιήσει εντός 24 ωρών μετά τη λήξη του γεγονότος ένα επίσημο αποτέλεσμα, αξιολογούνται μόνο τα στοιχήματα στο νικητή αυτού του γεγονότος σύμφωνα με αυτό το αποτέλεσμα.

Δεν το ηξερα αυτο...
Η sportingbet πχ δεν το εχει..

blade_
31-03-09, 00:59
εχει μεινει κ το σασμαν μη ξεχνιομαστε! :P

aroutis
31-03-09, 09:06
Εγώ να δεις πόσο θα γελάσω...
Είχα παίξει στοίχημα σε ένα παρολί α. να τερματίσει στην 6άδα, β. πάνω από τον glock, και γ. 2 και πάνω safety cars.
Μου το βγάζει κερδισμένο η bwin, μου βάζει την 250αρα στο λογαριασμό και μετά από 2 ώρες μου τα τραβάει πίσω. Τραβούσα τα μαλλιά μου....
Αν είχες παίξει σε καμία betfair δεν θα το είχες πάθει ...εκεί μετρά η σειρά τερματισμού. Δεν πα μετα να γίνει ότι θέλει..

Bayern7
31-03-09, 11:01
Αν είχες παίξει σε καμία betfair δεν θα το είχες πάθει ...εκεί μετρά η σειρά τερματισμού. Δεν πα μετα να γίνει ότι θέλει..

Δεν το ξερα... Πάντως στην bwin το αναφέρει καθαρά στους ειδικούς όρους στοιχηματισμού της f1 ότι το στοίχημα πάει σύμφωνα με τα επίσημα αποτελέσματα της FIA. Λογικά άμα δικαιωθεί TOYOTA/JT θα μου τα βάλουν...
Έχει και άλλα καλά η betfair... Μου φαίνεται θα πάω προς τα εκεί...:hmm:

haHa
31-03-09, 11:07
Μονο που στην betfair δεν θα μπορουσε να παιξει αυτο το στοιχημα.. Δεχεται μονο μονα,οχι παρολι κλπ..

Αλλα γενικοτερα, εννοειται οτι η betfair συμφερει.

Απο τις αλλες εταιριες(γιατι η betfair ειναι διαφορετικη κατηγορια), την bwin την εχω σαν απο τις χειροτερες.. Κ για τις αποδοσεις που δινει..
Προτιμω την sportingbet.

Jim Slip
31-03-09, 17:53
Καθώς περιμένουμε τη Μαλαισία, τελικά μάθαμε οτι ο διαχυτής (diffuser) του Μπαρικέλο είχε σπάσει όταν τον χτύπησε ο Κοβαλάϊνεν απο πίσω στην πρώτη στροφή. Η Μπρον είναι γρήγορη και χωρίς τον περίφημο διαχυτή. :lol:

aragorn
31-03-09, 21:25
Προσωπικά δυσκολεύομαι να πιστέψω πως η BrawnGP είναι τόσο γρήγορη μόνο λόγω του διπλού διαχύτη. Πιστεύω πως η κατανομή του βάρους του μονοθεσίου της και τα ελαστικά με τον κιντήρα της mercedes παίζουν σημαντικότερους ρόλους. Ίσως τελικά το kers να έχει προκαλέσει μεγάλους πονοκέφαλους με την αύξηση και τη μετατόπιση του κέντρου βάρους των μονοθεσίων που το έχουν από τη μία και το σασί της πρώην honda βρήκε στον κινητήρα της mercedes αυτό που έλειπε. Βάλτε και την Αλεπού τον Ρος και όλοι θα τρίβουμε τα μάτια μας...

haHa
01-04-09, 00:24
Ο αγωνας της Μαλαισιας θα δειξει πολυ περισσοτερα πραγματα..
Πχ οτι η Μακλαρεν παιζει να εχει το 8ο πιο γρηγορο μονοθεσιο ή το 3ο πιο αργο..
Να δουμε τι λεει κ η Φερραρι στην πραγματικοτητα κ που βρισκονται τελικως Τογιοτα, Red Bull, BMW.

Bayern7
01-04-09, 01:14
Άμα πέσει καμία βρόχα όπως λέει η πρόγνωση μάλλον δεν θα βγάλουμε και πολύ ασφαλή συμπεράσματα. :x

haHa
01-04-09, 01:26
Ενδιαφερον στατιστικο σχετικα με τον χρονο της καθε ομαδας σε σχεση με το περσινο της μονοθεσιο:

54085


Απο εδω:
http://www.f1matrix.it/gp_2009_eng/index.html

George_Prix
01-04-09, 01:29
Aπο την πρωτη μερα στην Αυστραλια ακουστηκαν παραπονα για την ορατοτητα λογω του ηλιου. Αυτες οι διαμαρτυριες μετα τον αγωνα γιναν πιο εντονες επειδη προκειται να επαναληφθει το ιδιο λαθος και στη Μαλαισια.

Φετος για να βολευονται καλυτερα οι Ευρωπαιοι υπναραδες στην παρακολουθηση των αγωνων σε μερη με μεγαλη διαφορα ωρας οπως η Αυστραλια και η Μαλαισια, τους κανουν απογευματινες ωρες ωστε να ειναι καπως πιο βολικα στα ωραρια μας.
Αυτο εχει σαν αποτελεσμα ο ηλιος να ειναι πολυ χαμηλα, και σε πολλα σημεια της πιστας να χτυπαει τους οδηγους κατακουτελα. :down:

Πολλοι οδηγοι παραπονεθηκαν οτι δε βλεπαν καλα το δρομο και τις στροφες. :rtfm:

Ingenius
01-04-09, 01:30
Βασικά καλό θα ταν να βρέξει για να δούμε κι εκεί τι δουλειά έχουν κάνει οι ομάδες όσον αφορά τα ελαστικά. Ειδικά με το KERS παράλληλα...:)

aroutis
01-04-09, 03:01
Βασικά καλό θα ταν να βρέξει για να δούμε κι εκεί τι δουλειά έχουν κάνει οι ομάδες όσον αφορά τα ελαστικά. Ειδικά με το KERS παράλληλα...:)
Oχι ακόμα, προς το παρόν μας ενδιαφέρει τι γίνεται με τη πραγματική εικόνα των μονοθεσίων , αυτο δεν θα φανει σε βροχή!:p

sonypspgr
01-04-09, 07:01
Aπο την πρωτη μερα στην Αυστραλια ακουστηκαν παραπονα για την ορατοτητα λογω του ηλιου. Αυτες οι διαμαρτυριες μετα τον αγωνα γιναν πιο εντονες επειδη προκειται να επαναληφθει το ιδιο λαθος και στη Μαλαισια.

Φετος για να βολευονται καλυτερα οι Ευρωπαιοι υπναραδες στην παρακολουθηση των αγωνων σε μερη με μεγαλη διαφορα ωρας οπως η Αυστραλια και η Μαλαισια, τους κανουν απογευματινες ωρες ωστε να ειναι καπως πιο βολικα στα ωραρια μας.
Αυτο εχει σαν αποτελεσμα ο ηλιος να ειναι πολυ χαμηλα, και σε πολλα σημεια της πιστας να χτυπαει τους οδηγους κατακουτελα. :down:

Πολλοι οδηγοι παραπονεθηκαν οτι δε βλεπαν καλα το δρομο και τις στροφες. :rtfm:

ουτε και ο ari δεν εβλεπε οταν εκανε drift στο pikes peak με νταλα ηλιο αλλα δεν νομιζω να ειπε οτι με πειραζε ο ηλιος:whistle::rofl:

georgef1
01-04-09, 07:47
Ενδιαφερον στατιστικο σχετικα με τον χρονο της καθε ομαδας σε σχεση με το περσινο της μονοθεσιο:

54085


Απο εδω:
http://www.f1matrix.it/gp_2009_eng/index.html

Οι κουλοί γίνανε μάγκες και οι μάγκες έγιναν κουλοί ...και μερικοί επιμένουν να το θεωρούν ....νορμάλ....:whistle:

George_Prix
01-04-09, 08:41
ουτε και ο ari δεν εβλεπε οταν εκανε drift στο pikes peak με νταλα ηλιο αλλα δεν νομιζω να ειπε οτι με πειραζε ο ηλιος:whistle::rofl:

Aυτες τις ιστοριες φιλε μου με τη συγκριση των "σημερινων αμπαλων οδηγων" με τους "παλιους αντρες οδηγους" εχουν αρχισει και καταντανε αστειες. :rtfm:

-Απλα να σου θυμισω, οτι η αναβαση του Pikes Peak κραταει γυρω στα 10-11 λεπτα και πως ο αγωνας κρατησε γυρω στα 95 λεπτα.
-Επισης στην αναβαση κατα κυριο λογω ο ηλιος ηταν στο πλαι ενω στον αγωνα λογω της επαναληψιμοτητας της διαδρομης, περνουσαν ξανα και ξανα απο τα σημεια με την περιορισμενη ορατοτητα.
-Η μεση ωριαια ταχυτητα στην αναβαση ειναι πανω κατω 120km/h ενω στην F1 ειναι σχεδον η διπλασια με οτι αυτο συνεπαγεται.
-Το οτι δε διαμαρτυρηθηκε ο Vatanen (που μπορει να το εκανε κιολας) δε σημαινει οτι κακως το επισημανανε οι οδηγοι της F1 εφοσον κινδυνευει η ζωη τους. Ασε που στην περιπτωση του Pikes Peak μπορει το φαινομενο να ηταν αναποφευκτο, ενω εδω προκληθηκε επειδη βαλανε απογευμα τον αγωνα. Για να υπαρχει μεγαλυτερη τηλεθεαση και να τσεπωσουν περισσοτερα χρηματα.

Για να μην παρεξηγηθω κιολας, τρελο respect στο Vatanen και μεγαλη ανατριχιλα καθε φορα που βλεπω την αναβαση (btw μολις την ειδα αλλη μια). :clap:
Απλα οι χοντροκομενες γενικευσεις δε μου αρεσουν. :nono:

........Auto merged post: George_Prix πρόσθεσε 14 λεπτά και 26 δευτερόλεπτα αργότερα ........


Οι κουλοί γίνανε μάγκες και οι μάγκες έγιναν κουλοί ...και μερικοί επιμένουν να το θεωρούν ....νορμάλ....:whistle:

Τι σημαινει νορμαλ? :hmm:

Κανενας "μεγαλος" δεν εχει κανει συμβολαιο οτι θα κερδιζει παντα ουτε σε καμια "μικρη" ομαδα απαγορευονται οι επιτυχιες. ;)

Ο καθενας παιρνει οτι του αξιζει αν φυσικα δεν κλεβει τους υπολοιπους. :)

Jim Slip
01-04-09, 14:26
Aυτες τις ιστοριες φιλε μου με τη συγκριση των "σημερινων αμπαλων οδηγων" με τους "παλιους αντρες οδηγους" εχουν αρχισει και καταντανε αστειες.


Δε νομίζω. Στην τελική οι κλαψιάρηδες οδηγοί της Φ1 ας δεχθούνε μια γενναία μειώση των υπέρογκων αμοιβών τους. Αυτοί έχουν καταντήσει αστείοι, μια με το κόστος της super-license, μια με τον ήλιο που πέφτει. Γιατί να παίρνει 30 εκατομμυρια ευρώ το χρόνο ο Κίμι και 700 ευρώ το μήνα ο άσημος πυροσβέστης; Περισσότερο σημαντικός είναι για την κοινωνία ο δεύτερος.

haHa
01-04-09, 14:32
.... Γιατί να παίρνει 30 εκατομμυρια ευρώ το χρόνο ο Κίμι και 700 ευρώ το μήνα ο άσημος πυροσβέστης; Περισσότερο σημαντικός είναι για την κοινωνία ο δεύτερος.
Ακαιρο τελειως..

Ο Κιμι παιρνει 30 εκατομμυρια ευρω, γιατι τοσο τον κοστολογησε η Φερραρι(κ οχι το κρατος), θεωρωντας οτι θα της φερει αναλογα κερδη (οχι απαραιτητα χρηματικα).

Η συζητηση αυτη δεν εχει νομιζω σχεση με αυτο το thread.

George_Prix
01-04-09, 15:43
Δε νομίζω. Στην τελική οι κλαψιάρηδες οδηγοί της Φ1 ας δεχθούνε μια γενναία μειώση των υπέρογκων αμοιβών τους. Αυτοί έχουν καταντήσει αστείοι, μια με το κόστος της super-license, μια με τον ήλιο που πέφτει. Γιατί να παίρνει 30 εκατομμυρια ευρώ το χρόνο ο Κίμι και 700 ευρώ το μήνα ο άσημος πυροσβέστης; Περισσότερο σημαντικός είναι για την κοινωνία ο δεύτερος.

Μαλλον δεν επιασες το νοημα φιλε μου.

Δεν αναφερθηκε κανενας στο αν ειναι δικαιη η αμοιβη τους. :nono:
Ισα ισα που πριν 2-3 μερες ειπα μπραβο στον Alonso που δεχτηκε μεγαλη μειωση των αποδοχων του.

Απλα σχολιαζω την ταση που υπαρχει απο μερικα ατομα να απαξιωνουν τους νεους οδηγους και γενικοτερα τη νεα γενια σε ολους τους τομεις.
Την ιδια ταση που εχουν κατι γραφικοι παππουδες να λενε... "εσεις σημερα δεν ξερετε να περνατε καλα", "δεν ξερετε τι σημαινει παιχνιδι", "δεν ξερετε να ερωτευεστε", "δεν ειστε το ενα, δεν ειστε το αλλο"....

Εχω ακουσει τοσες φορες στη ζωη μου αυτες τις ατακες που δεν τις αντεχω αλλο.

Και για μια ακομα φορα θα εξηγησω μερικα πραγματα οσον αφορα τη νεα γενια, ΕΙΔΙΚΑ στο μηχανοκινητο αθλητισμο.

-Πλεον τα παιδακια απο 5 χρονων ξεκινανε τους αγωνες με τα Kart, ενω καποτε ΛΙΓΟΙ τυχεροι ξεκινουσαν μετα την εφηβεια.
-Αυτο εχει σαν αποτελεσμα οταν θα παρουν ενα μονοθεσιο στα χερια τους, να εχουν ηδη τρεξει πολλες εκατονταδες αγωνες. Για αυτο πλεον βλεπουμε οδηγους να πετανε απο την πρωτη τους χρονια.
-Yπαρχει τετοια τεχνογνωσια, που μαθαινουν να στηνουν το οχημα τους και να μελετανε την τηλεμετρια απο μικροι, οταν καποτε βλεπανε αυτη την τεχνολογια μετα τα 25 τους, οταν οδηγουσαν F1 για πρωτη φορα.
-Κανουν ολοι πολυ και μαλιστα συγκεκριμενη γυμναστικη που χρειαζεται ενας οδηγος αγωνων και καλη διατροφη, εννοιες αγνωστες στους παλαιοτερους οδηγους.
-Εχουν ξεχωρισει αναμεσα σε χιλιαδες υποψηφιους, γιατι σιγουρα οσο περνανε οι δεκαετιες ολο και περισσοτεροι ασχολουνται με τον μηχανοκινητο αθλητισμο.

Οποτε τι μας εμεινε? Ο παραγοντας ταλεντο.
Ε, οτι σταματησανε να γεννιουνται ταλεντα αρνουμαι να το σχολιασω καν. :rtfm:

Jim Slip
01-04-09, 21:08
Δεν έχει σημασία αν τον κοστολογεί η Φεράρι και όχι το κράτος. Είναι κοινωνική πρόκληση. Από εμένα τουλάχιστον δεν πρόκειται να πάρουν συμπάθεια όταν παραπονιούνται για το κόστος της super-license ή για το να αγωνίζονται το απόγευμα.

aroutis
01-04-09, 21:18
Δεν έχει σημασία αν τον κοστολογεί η Φεράρι και όχι το κράτος. Είναι κοινωνική πρόκληση. Από εμένα τουλάχιστον δεν πρόκειται να πάρουν συμπάθεια όταν παραπονιούνται για το κόστος της super-license ή για το να αγωνίζονται το απόγευμα.Καμία κοινωνική πρόκληση δεν είναι. Η απάντηση που σου δόθηκε πιο πάνω ειναι σωστή.

Η κάθε ΕΤΑΙΡΙΑ από τη τσέπη της τα δίνει, οχι από τη δική σου, οχι από κάποιο κρατικό προϋπολογισμό, δεν συγκρινεις σωστά μεγέθη όταν πιάνεις τον οδηγό F1 και τον πυροσβέστη.

Αντίστοιχα ο manager της Ferrari πληρώνεται με διαφορετική λογική από τον διευθυντή μιας ΔΗΜΟΣΙΑΣ επιχείρησης -ή θα έπρεπε.

Αλλο πράγμα τα δημοσιονομικά κρητηρια, άλλο πράγμα τα ιδιωτικά. Στον ιδιωτικό τομέα, η κάθε εταιρία σε πληρώνει με βάση το revenue -οχι απαραίτητα οικονομικο- που επιστρέφεις.. και αυτό δεν ειναι μετρήσιμο ή συγκρίσημο.

Εφόσον αυτό ΔΕΝ επιβαρύνει το δημόσιο, δε βλέπω κάποια "κοινωνική αδικία"...

George_Prix
01-04-09, 21:38
Δε νομίζω. Στην τελική οι κλαψιάρηδες οδηγοί της Φ1 ας δεχθούνε μια γενναία μειώση των υπέρογκων αμοιβών τους. Αυτοί έχουν καταντήσει αστείοι, μια με το κόστος της super-license, μια με τον ήλιο που πέφτει. Γιατί να παίρνει 30 εκατομμυρια ευρώ το χρόνο ο Κίμι και 700 ευρώ το μήνα ο άσημος πυροσβέστης; Περισσότερο σημαντικός είναι για την κοινωνία ο δεύτερος.


Δεν έχει σημασία αν τον κοστολογεί η Φεράρι και όχι το κράτος. Είναι κοινωνική πρόκληση. Από εμένα τουλάχιστον δεν πρόκειται να πάρουν συμπάθεια όταν παραπονιούνται για το κόστος της super-license ή για το να αγωνίζονται το απόγευμα.

Συμφωνω με τους haHa και aroutis



Ακαιρο τελειως..

Ο Κιμι παιρνει 30 εκατομμυρια ευρω, γιατι τοσο τον κοστολογησε η Φερραρι(κ οχι το κρατος), θεωρωντας οτι θα της φερει αναλογα κερδη (οχι απαραιτητα χρηματικα).

Η συζητηση αυτη δεν εχει νομιζω σχεση με αυτο το thread.


Καμία κοινωνική πρόκληση δεν είναι. Η απάντηση που σου δόθηκε πιο πάνω ειναι σωστή.

Η κάθε ΕΤΑΙΡΙΑ από τη τσέπη της τα δίνει, οχι από τη δική σου, οχι από κάποιο κρατικό προϋπολογισμό, δεν συγκρινεις σωστά μεγέθη όταν πιάνεις τον οδηγό F1 και τον πυροσβέστη.

Αντίστοιχα ο manager της Ferrari πληρώνεται με διαφορετική λογική από τον διευθυντή μιας ΔΗΜΟΣΙΑΣ επιχείρησης -ή θα έπρεπε.

Αλλο πράγμα τα δημοσιονομικά κρητηρια, άλλο πράγμα τα ιδιωτικά. Στον ιδιωτικό τομέα, η κάθε εταιρία σε πληρώνει με βάση το revenue -οχι απαραίτητα οικονομικο- που επιστρέφεις.. και αυτό δεν ειναι μετρήσιμο ή συγκρίσημο.

Εφόσον αυτό ΔΕΝ επιβαρύνει το δημόσιο, δε βλέπω κάποια "κοινωνική αδικία"...

Aπλα να προσθεσω, οτι αν το εβλεπα το θεμα απο τη δικια σου οπτικη γωνια, ειλικρινα δε θα παρακολουθουσα ποτε ξανα F1, ποδοσφαιρο και γενικα κανενα απο τα αθληματα που μας κανουν να ζηλευουμε τα χρηματα που κερδιζουν κανοντας κατι τοσο ευχαριστο. ;)

aroutis
01-04-09, 21:56
που μας κανουν να ζηλευουμε τα χρηματα που κερδιζουν κανοντας κατι τοσο ευχαριστο. Το οποίο στη τελική ειναι και πολύ απαιτητικό όμως. Τρελή γυμναστική,τρελή φυσική κατάσταση - ανάλογη ολυμπιονικών, χάνονται από τα σπίτια τους για ολόκληρες περιόδους, σε κάποια circuits οι συνθήκες είναι απάνθρωπες , η λίστα ειναι μεγάλη.

Το ότι η ασφάλεια ειναι μεγάλη -πλέον- ειναι plus, δεν θα έπρεπε να μετράει αντίθετα... δεν βλέπω πιο είναι το πρόβλημα με τους μισθούς τους. Ο Αλόνσο, καλά έκανε και προχώρησε σε μείωση, ας μη ξεχνάμε όμως ότι η Renault έχει προβλήματα, μη ξεχναμε ότι η iNG αποχωρά από την F1 στο τέλος της χρονιάς. Το έκανε ακριβώς γιατί υπάρχει πρόβλημα στην ΙΔΙΩΤΙΚΗ ομάδα που συμμετέχει, όχι για την κοινωνική αδικεία που υπαρχει εξω -και καλά...

Delijohn
01-04-09, 22:03
FIA may re-open Trulli investigation (http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/090401193004.shtml)

Jim Slip
01-04-09, 23:28
Σόρυ αλλα η απάντηση μου είναι ξεκάθαρη.

'Οταν δημιουργήθηκε το θέμα με τη super-license (θυμίζω οτι οι οδηγοί παραπονέθηκαν για το μεγάλο κόστος - βρε τους κακομοίρηδες, δεν έχουν να πληρώσουν) κάποιος έγραψε οτι καλά κάνουν μιας και ρισκάρουν τη ζωή τους.

Απάντησα οτι και ο αστυνομικός ρισκάρει τη ζωή του αλλα πληρώνεται τρεις κι εξήντα.

Προφανώς είναι πιο εύκολο να τους αναγνωρίσεις δίκιο για το θέμα του twilight racing. Αλλα και πάλι, οι τύποι είναι καλομαθημένοι και κλαψιάρηδες.

Για το θέμα του οτι δεν αποτελεί κοινωνική πρόκληση αφου η Φεράρι είναι ιδιωτική εταιρεία, αν και off-topic να πω οτι απ' τη δική μου οπτική οι υπερ-αμοιβές είναι κοινωνική πρόκληση, είτε πρόκειται για οδηγούς Φ1, είτε για ηθοποιούς, είτε για ποπ-σταρ, είτε για το θεό τον ίδιο. Δε λέω οτι πρέπει να παίρνουν 700 ευρώ, αλλά πρέπει να υπάρχει μια σχετική ισορροπία. Αλλά είναι καθαρά προσωπική άποψη. Αν εσάς δε σας πειράζει σαν μέλη της κοινωνίας, τότε εμένα μου περισσεύει.

haHa
02-04-09, 02:01
...

Για το θέμα του οτι δεν αποτελεί κοινωνική πρόκληση αφου η Φεράρι είναι ιδιωτική εταιρεία, αν και off-topic να πω οτι απ' τη δική μου οπτική οι υπερ-αμοιβές είναι κοινωνική πρόκληση, είτε πρόκειται για οδηγούς Φ1, είτε για ηθοποιούς, είτε για ποπ-σταρ, είτε για το θεό τον ίδιο. Δε λέω οτι πρέπει να παίρνουν 700 ευρώ, αλλά πρέπει να υπάρχει μια σχετική ισορροπία. Αλλά είναι καθαρά προσωπική άποψη. Αν εσάς δε σας πειράζει σαν μέλη της κοινωνίας, τότε εμένα μου περισσεύει.

Αν δεν επαιρνε ο Κιμι 30 εκατομμυρια, αλλα επαιρνε 1 εκατομμυριο, τοτε αυτο θα σημαινε οτι 29 εκατομμυρια παραπανω θα εμπαιναν στο ταμειο της Φερραρι κ προφανως στην τσεπη καποιανου..

Για να το πω πιο απλα:
αν πχ ο Ριβαλντο οταν επαιζε στον ΟΣΦΠ δεν επαιρνε πχ 300.000.000 αλλα 100.000, τοτε αυτο θα σημαινε οτι ο Κοκκαλης θα ηταν κατα 2.900.000 ευρω πλουσιοτερος..;)


Αρα το "προβλημα" δεν ειναι τοσο στις αμοιβες, αλλα στο οτι γενικοτερα αυτα τα σπορ μπορουν να δημιουργησουν τετοια εσοδα, ωστε οι ομαδες να πληρωνουν τετοιους μισθους..

Βεβαια καλλιστα θα μπορουσε το εισητηριο να ειχε 10 ευρω αντι για 200 ευρω στην F1 κ ετσι να ηταν μικροτερα τα εσοδα..
Αλλα γνωριζεις καλα οτι τα μεγαλα εσοδα ειναι απο τις διαφημισεις..
Θα μου πεις βεβαια οτι καλλιστα θα μπορουσαμε να βλεπαμε τα αυτοκινητα χωρις αυτοκολλητα κ τον αγωνα χωρις διαφημισεις..

Ελα ομως που δεν γινεται!

Αυτα τα αυτοκολλητα, αυτες οι διαφημισεις ειναι που πληρωνουν τους υπερογκους μισθους..
Με λιγα λογια αυτη η ανισορροπια που υπαρχει με τους μισθους, πολυ απλα προκυπτει επειδη την F1 την βλεπουν γυρω στα 500 εκατομμυρια τηλεθεατες που ειναι τεραστιο νουμερο με τεραστια αγοραστικη δυναμη.
Αν την F1 την εβλεπαν οσοι βλεπουν curling (http://en.wikipedia.org/wiki/Curling) (εδω κ ενα videaki (http://www.youtube.com/watch?v=TpP30ADVTfA) για να γελασουμε λιγο), τοτε να εισαι σιγουρος οτι ο Κιμι δεν θα επαιρνε τετοιον μισθο κ ουτε θα ειχαμε τοσα αυτοκολλητα.


Κ αυτα τα αυτοκολλητα ειναι που πασχιζει η Brawn να κολλησει στο μονοθεσιο της για να μπορεσει να βρει χρηματα να το εξελιξει κι αλλο! ;)



........Auto merged post: haHa πρόσθεσε 1 λεπτά και 45 δευτερόλεπτα αργότερα ........


FIA may re-open Trulli investigation (http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/090401193004.shtml)

Δεν τα λεει καθαρα ο Χαμιλτον..
Μια λεει στους δημοσιογραφους οτι η Μακλαρεν του ειπε να αφησει τον Τρουλι να περασει κ μετα λεει στους αγωνοδικες οτι δεν φρεναρε επιτηδες για να αφησει τον Τρουλι, απλα χαζευε τα σηματα του SC. :hmm::hmm:

Γιατι δεν ειπε την αληθεια στος αγωνοδικες?

Jim Slip
02-04-09, 02:28
Αν δεν επαιρνε ο Κιμι 30 εκατομμυρια, αλλα επαιρνε 1 εκατομμυριο, τοτε αυτο θα σημαινε οτι 29 εκατομμυρια παραπανω θα εμπαιναν στο ταμειο της Φερραρι κ προφανως στην τσεπη καποιανου..

Για να το πω πιο απλα:
αν πχ ο Ριβαλντο οταν επαιζε στον ΟΣΦΠ δεν επαιρνε πχ 300.000.000 αλλα 100.000, τοτε αυτο θα σημαινε οτι ο Κοκκαλης θα ηταν κατα 2.900.000 ευρω πλουσιοτερος..;)

Αρα το "προβλημα" δεν ειναι τοσο στις αμοιβες, αλλα στο οτι γενικοτερα αυτα τα σπορ μπορουν να δημιουργησουν τετοια εσοδα, ωστε οι ομαδες να πληρωνουν τετοιους μισθους..

Βεβαια καλλιστα θα μπορουσε το εισητηριο να ειχε 10 ευρω αντι για 200 ευρω στην F1 κ ετσι να ηταν μικροτερα τα εσοδα..
Αλλα γνωριζεις καλα οτι τα μεγαλα εσοδα ειναι απο τις διαφημισεις..
Θα μου πεις βεβαια οτι καλλιστα θα μπορουσαμε να βλεπαμε τα αυτοκινητα χωρις αυτοκολλητα κ τον αγωνα χωρις διαφημισεις..

Ελα ομως που δεν γινεται!

Αυτα τα αυτοκολλητα, αυτες οι διαφημισεις ειναι που πληρωνουν τους υπερογκους μισθους..
Με λιγα λογια αυτη η ανισορροπια που υπαρχει με τους μισθους, πολυ απλα προκυπτει επειδη την F1 την βλεπουν γυρω στα 500 εκατομμυρια τηλεθεατες που ειναι τεραστιο νουμερο με τεραστια αγοραστικη δυναμη.
Αν την F1 την εβλεπαν οσοι βλεπουν curling (http://en.wikipedia.org/wiki/Curling) (εδω κ ενα videaki (http://www.youtube.com/watch?v=TpP30ADVTfA) για να γελασουμε λιγο), τοτε να εισαι σιγουρος οτι ο Κιμι δεν θα επαιρνε τετοιον μισθο κ ουτε θα ειχαμε τοσα αυτοκολλητα.

Κ αυτα τα αυτοκολλητα ειναι που πασχιζει η Brawn να κολλησει στο μονοθεσιο της για να μπορεσει να βρει χρηματα να το εξελιξει κι αλλο!



Ναι, με βάση τη σημερινή οικονομική δομή αν ο Κιμι έπαιρνε 1 εκατομμύριο τα υπόλοιπα 29 θα τα έπαιρνε το μετοχικό συμβούλιο της Φεράρι, ή θα τα επένδυαν αλλού. Με βάση τη σημερινή οικονομική δομή. Που είναι η ίδια που λέει οτι ο απλός εργαζόμενος παίρνει τρεις κι εξήντα, και οτι η μεγαλο-εταιρεία θα ξοδέψει τα μαλλιοκέφαλα της για να διαφημιστεί στην τηλεόραση και να γνωστοποιήσει την ύπαρξη της στον εργαζόμενο (αυτόν που πληρώνεται τρεις κι εξήντα) για να του πουλήσει τα προϊόντα της, και μάλιστα θα πληρώσει περισσότερο για να διαφημιστεί την ώρα που παίζεται η Φ1 επειδή η Φ1 είναι δημοφιλής, και άρα ο Μπέρνι θα μοσχοπουλήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Φ1, και μετά το κανάλι θα έχει 50 διαφημιστικά μπρέηκ για να βγάλει τα σπασμένα και για να πληρώσει τους ακριβοθώρητους του σταρ (Ευαγγελάτους et al), αυτους που αρέσουν στο κοινο επειδή κάνουν καλά τη δουλειά τους (σαν τον Κίμι ένα πράμα) κ.ο.κ. κ.ο.κ.

Ξέρεις ποιός είναι ο απολύτως απαραίτητος συντελεστής για να λειτουργήσει η παραπάνω αλυσίδα; Ο εργαζόμενος που παίρνει τρεις κι εξήντα. Και μάντεψε γιατί βρισκόμαστε σε οικονομική κρίση - η οποία όσο πάει γίνεται και κοινωνική.

haHa
02-04-09, 02:37
...

Ξέρεις ποιός είναι ο απολύτως απαραίτητος συντελεστής για να λειτουργήσει η παραπάνω αλυσίδα; Ο εργαζόμενος που παίρνει τρεις κι εξήντα. Και μάντεψε γιατί βρισκόμαστε σε οικονομική κρίση - η οποία όσο πάει γίνεται και κοινωνική.


Αυτος ειναι ο απαραιτητος συντελεστης, ο εργαζομενος που παιρνει τρεις κ εξηντα..
Αλλα οχι μονο επειδη παιρνει τρεις κ εξηντα, αλλα επειδη βλεπει τηλεοραση.
Ας κλεισει την τηλεοραση ή ας μην βλεπει F1 κ τοτε ο Κιμι δεν θα επαιρνε 30.000.000 .
Απο την στιγμη που βλεπει ομως F1 (αυτος κ αλλοι 500.000.000 εργαζομενοι) δινει την δυνατοτητα στον Κιμι να παιρνει τετοια ποσα..
Ας εβλεπε οπως σου ειπα curling! ;)

Δυστυχως ή ευτυχως ετσι λειτουργει η κοινωνια μας..

George_Prix
02-04-09, 08:05
Σόρυ αλλα η απάντηση μου είναι ξεκάθαρη.

'Οταν δημιουργήθηκε το θέμα με τη super-license (θυμίζω οτι οι οδηγοί παραπονέθηκαν για το μεγάλο κόστος - βρε τους κακομοίρηδες, δεν έχουν να πληρώσουν) κάποιος έγραψε οτι καλά κάνουν μιας και ρισκάρουν τη ζωή τους.

Απάντησα οτι και ο αστυνομικός ρισκάρει τη ζωή του αλλα πληρώνεται τρεις κι εξήντα.

Προφανώς είναι πιο εύκολο να τους αναγνωρίσεις δίκιο για το θέμα του twilight racing. Αλλα και πάλι, οι τύποι είναι καλομαθημένοι και κλαψιάρηδες.

Για το θέμα του οτι δεν αποτελεί κοινωνική πρόκληση αφου η Φεράρι είναι ιδιωτική εταιρεία, αν και off-topic να πω οτι απ' τη δική μου οπτική οι υπερ-αμοιβές είναι κοινωνική πρόκληση, είτε πρόκειται για οδηγούς Φ1, είτε για ηθοποιούς, είτε για ποπ-σταρ, είτε για το θεό τον ίδιο. Δε λέω οτι πρέπει να παίρνουν 700 ευρώ, αλλά πρέπει να υπάρχει μια σχετική ισορροπία. Αλλά είναι καθαρά προσωπική άποψη. Αν εσάς δε σας πειράζει σαν μέλη της κοινωνίας, τότε εμένα μου περισσεύει.

Φιλε ειλικρινα χαιρομαι που σαν πολιτης προβλιματιζεσαι για τα κακως κειμενα της κοινωνιας μας.:)
Δε σου κρυβω οτι τα ιδια σκεπτομαι και εγω πολυ συχνα και μου προκαλουν θλιψη.
Οι πολυ υψηλομισθοι σιγουρα αποτελουν προκληση, αλλα προτιμω να εστιαζω σε αλλα αισχη που βλεπουμε καθημερινα.

-Στα τεραστια ποσα που δαπανωνται για οπλα και πολεμους. Αν ειναι δυνατον. Ξοδευονται μυθικα ποσα, για να σκοτωνουν τον κοσμο και να αποκτησουν καποιοι στην πορεια ακομα περισσοτερο πλουτο.
-Στις εναλλακτικες μορφες ενεργειας, οπου ειναι στασιμες λογω των τεραστιων συμφεροντων που υπαρχουν. Οι εταιριες πετρελαιοειδων εχουν αγορασει ολες τις πατεντες που θα μπορουσαν να δωσουν λυση και τις εχουν βαλει στην ακρη. Οταν θα καταναλωσουμε και την τελευταια σταγονα πετρελαιου (και θα εχουμε ξεσκισει εντελως τον πλανητη μας) τοτε θα αρχισουν να μας πουλανε τις νεες μορφες ενεργειας.
-Στον πλουτισμο καποιων επιχειρηματιων μεσα απο την αισχροκερδια.
Στον πλουτισμο τους συμβαλει επισης η προωθηση των συμφεροντων τους απο ολες τις κυβερνησεις του κοσμου.

Με βαση τις παραπανω (και πολλες ακομα) κοινωνικες αδικιες, με πειραζει σαφως λιγοτερο να βλεπω τους αθλητες να πληρωνονται καλα.
Τους αθλητες που δινουν χαρα στον κοσμο που ποδοπατιεται καθημερινα απο ολα τα παραπανω αισχη που εγραψα.

Και βεβαια το να υπαρχουν τοσο λαμπερα πραγματα (οπως η F1, το ποδοσφαιρο κτλ) με τα οποια "κοροιδευουν" τον κοσμο, ειναι κατι το κατευθυνομενο απο την εξουσια, γιατι αν δεν ειχαμε και κατι ωραιο να ασχολουμαστε, θα ειχαμε βγει ολοι στους δρομους. ;)

aroutis
02-04-09, 11:34
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/090402083232.shtml

F1's governing body has reconvened the stewards inquiry into an incident behind the safety car in Melbourne last Sunday.

The FIA has recalled the stewards of the Albert Park event to a new hearing in Malaysia, after a new element of the case involving Jarno Trulli and Lewis Hamilton came to light.

We reported on Wednesday that the case may be reopened due to concerns world champion Hamilton misled the stewards about whether or not he let the Toyota pass.

It is believed the 'new element' is radio traffic between the 24-year-old Briton and the McLaren pitwall, and other empirical evidence that contradicts his statements to the stewards.

"The FIA really got it wrong in that decision," Trulli, who was demoted from third to twelfth place in the original investigation, told the New Straits Times in Malaysia.

"We have all the evidence, including Hamilton's admission, that I did not overtake him. He let me pass," he added.

The new stewards inquiry will take place on Thursday afternoon at 1pm. OH YES BABY!:oneup:

(Αλήθεια, αν οντως αποδειχτεί ότι o Lewis έλεγε ψέματα, μπας και φάει ποινή για putting the sport in disrepute ; ):whistle:

haHa
02-04-09, 11:39
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/090402083232.shtml
OH YES BABY!:oneup:

(Αλήθεια, αν οντως αποδειχτεί ότι o Lewis έλεγε ψέματα, μπας και φάει ποινή για putting the sport in disrepute ; ):whistle:

Αν αποδειχθει οτι ελεγε ψεμματα στους αγωνοδικες, το λογικο κ το σωστο ειναι να φαει κ εξτρα ποινη..

Ειναι αρκετα αφελες παντως να λες στους αγωνοδικες ψεμματα, οταν γνωριζεις οτι υπαρχει το radio.
Αλλωστε δεν εκανες καμμια π@@@@α,απλα νομιζες λαθος (οτι επρεπε να αφησεις τον Τρουλι).
Π@@@@α ειναι να λες μετα ψεματα.


Toyota team radio:
http://www.youtube.com/watch?v=OohT1HbaEF0

aroutis
02-04-09, 11:45
http://www.youtube.com/watch?v=OohT1HbaEF0

Ο Trulli προσπαθούσε να δώσει τη θέση στον Lewis και ο Lewis δεν την έπαιρνε ; :hmm:
(3:40 και κάτι)

........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 0 λεπτά και 35 δευτερόλεπτα αργότερα ........


Αν αποδειχθει οτι ελεγε ψεμματα στους αγωνοδικες, το λογικο κ το σωστο ειναι να φαει κ εξτρα ποινη..

Ειναι αρκετα αφελες παντως να λες στους αγωνοδικες ψεμματα, οταν γνωριζεις οτι υπαρχει το radio.
Αλλωστε δεν εκανες καμμια π@@@@α,απλα νομιζες λαθος (οτι επρεπε να αφησεις τον Τρουλι).
Π@@@@α ειναι να λες μετα ψεματα.Μιλάμε για τον Hamilton... Enough said!;)

........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 5 λεπτά και 39 δευτερόλεπτα αργότερα ........

Και από ένα άλλο site :

The FIA has confirmed it will reopen investigations into the 25-second time penalty imposed on Toyota's Jarno Trulli after last Sunday's Australian Grand Prix, thanks to new evidence that has come to light since the original inquiry at Albert Park. An FIA spokesperson has confirmed that McLaren's Lewis Hamilton will appear before the Australian Grand Prix stewards to be questioned further.

Hamilton was running in fourth place behind the safety car towards the end of Sunday's race, before jumping to third when Trulli briefly ran off-track. However, early in the subsequent lap, Hamilton reportedly slowed dramatically off-line forcing Trulli to retake third place, a move for which Trulli was penalised.

In the briefing with the stewards directly after the race, Hamilton told stewards that he had not meant to let Trulli by and was reading his steering wheel display when slowing down.

However, in a post-race interview with a Speed TV reporter, Hamilton said differently: “I was told to let him back past, but I mean... I don't know if that's the regulations, and if it isn't, then I should have really had third.”

Because of these comments, the FIA has since listened to radio communication between the McLaren pitwall and Hamilton, the result of which has been to reopen investigations into the penalty. If Hamilton is found to have lied or not told all the details of the incident, the Briton will face serious sanctions, while Trulli will be reinstated to third place, despite his team dropping their appeal.

The investigation will be made by the original Australian Grand Prix stewards, with the case due to be heard at 1pm.Αν επιβεβαιωθεί ότι ο Lewis έκανε π***** και τιμωρηθεί, θα ανοιξω σαμπάνια.

Delijohn
02-04-09, 12:02
Το θέμα είναι πως από το radio φαίνεται πως ο Τρούλη προσπάθησε να διορθώσει την κατάσταση άρα μήπως δεν έπρεπε και να τιμωρηθεί? Μήπως να γίνει μια ανταλλαγή θέσεων Τρούλη <-->Χάμιλτον? Τότε θα ανοίξω σαμπάνια εγώ.. :)

Ronin
02-04-09, 12:07
Hamilton disqualified from Australian GP
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74146

aroutis
02-04-09, 12:11
Σε κάποιο forum διάβασα ότι ακούστηκε σε ραδιόφωνο οτι ο αγαπημένος μας πρωταθλητής έφαγε μηδενισμό.:rofl:

Μένει να επιβεβαιωθεί!


Hamilton disqualified from Australian GP
http://www.autosport.com/news/report.php/id/74146:respekt:


"Under Article 158 of the International Sporting Code the driver No 1 Lewis Hamilton and the competitor Vodafone McLaren Mercedes are excluded from the race classification for the 2009 Australian Grand Prix and the classification is amended accordingly.":oneup:

........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 3 λεπτά και 28 δευτερόλεπτα αργότερα ........


Το θέμα είναι πως από το radio φαίνεται πως ο Τρούλη προσπάθησε να διορθώσει την κατάσταση άρα μήπως δεν έπρεπε και να τιμωρηθεί? Μήπως να γίνει μια ανταλλαγή θέσεων Τρούλη <-->Χάμιλτον? Τότε θα ανοίξω σαμπάνια εγώ.. :)
Κάποια στιγμή θα καταλάβουν όλοι τι εστί LEWIS ;)

Προς το παρόν ας πάρει 0 βαθμούς και αυτός και η ομαδούλα του.

Αχ... vengeance IS mine says the Lord !:twisted:

Delijohn
02-04-09, 12:13
Further to the Hamilton decision, the race stewards have scrapped the penalty against Trulli and he has now been awarded third place for the Australian Grand Prix.


Κάτω κάτω έλεγε κι αυτό.. οπότε ανοίγω σαμπάνια! :oneup:

aroutis
02-04-09, 12:15
Κάτω κάτω έλεγε κι αυτό.. οπότε ανοίγω σαμπάνια! :oneup:
Αυτό που κάναν στον Trulli ηταν μεγάλη αδικία, ευτυχώς έστω και αργά διορθώθηκε.:oneup:

haHa
02-04-09, 12:15
Το θέμα είναι πως από το radio φαίνεται πως ο Τρούλη προσπάθησε να διορθώσει την κατάσταση άρα μήπως δεν έπρεπε και να τιμωρηθεί? Μήπως να γίνει μια ανταλλαγή θέσεων Τρούλη <-->Χάμιλτον? Τότε θα ανοίξω σαμπάνια εγώ.. :)
Μα την ποινη ο Χαμιλτον δεν την εφαγε γιατι εκανε κατι μεμπτο στην πιστα, αλλα γιατι μετα πηγε με την βοηθεια της Μακλαρεν να εξαπατησει τους αγωνοδικες...

Αρα, ναι ο Χαμιλτον δεν επρεπε να τιμωρηθει για αυτα που εκανε στην πιστα κ πραγματι δεν τιμωρηθηκε.
Τιμωρηθηκε ομως για την ανακολουθια των δηλωσεων του κλπ... (κ απο οτι καταλαβα τιμωρησαν την Μακλαρεν)

Αν η Μακλαρεν δεν εκανε ενσταση δειχνοντας τελειως υποκριτικη σταση,τοτε ο Χαμιλτον θα ειχε μια χαρα την 4η θεση του κ ο Τρουλι την 3η..

Ουσιαστικα η Μακλαρεν εκανε την λαδια με την ενσταση εναντιον του Τρουλι(κ μετα ο Χαμιλτον υποστηριξε την ενσταση της Μακλαρεν με τα ψεμματα στις δηλωσεις του στους αγωνοδικες), οταν μεσα στον αγωνα ελεγαν στον Χαμιλτον να αφησει τον Τρουλι να τον περασει.

Delijohn
02-04-09, 12:26
Μέσα στην πίστα, είπαν στον Χάμιλτον να αφήσει τον Τρούλι να περάσει... αλλά όταν ο Τρούλi κατάλαβε πως δεν υπήρχε λόγος να γίνει αυτό:


Η απομαγνητοφώνηση του πιο σημαντικού σημείο της συνομιλίας έχει ως εξής:

Toyota: Jarno, σε ποιό σημείο σε προσπέρασε ο Hamilton;
JT: Στην τελευταία στροφή όταν ήμουν εκτός πίστας. Βρισκόμουν εκτός πίστας και με προσπέρασε.
Toyota: Αυτό συνέβη όταν ήταν το αυτοκίνητο στην πίστα ή όχι;
JT: Δεν ξέρω, είναι πολύ δύσκολο να πω με σιγουριά.
Toyota: Εντάξει, υπήρχαν κίτρινες σημαίες εκείνη την στιγμή;
JT: Ναι, υπήρχαν κίτρινες σημαίες.
Toyota: Εντάξει, ο Hamilton σε προσπέρασε με κίτρινες σημαίες.

[ Ο μηχανικός συνομιλεί με τον Timo Glock ]

Toyota: Jarno μην κάνεις τίποτα, μείνε εκεί που είσαι.
Toyota: Jarno, τελευταίος γυρος.

[ Ο μηχανικός συνομιλεί με τον Timo Glock ]

JT: Σκέφτηκα πως μου έδωσε τη θέση οπότε αυτό που έκανα ήταν να τον προσπεράσω αλλά μετά προσπάθησα να τον αφήσω να με προσπεράσει πάλι και δεν το έκανε. Οπότε, δεν ξέρω τι ακριβώς συνέβη.

[ Ο μηχανικός συνομιλεί με τον Timo Glock ]

JT: Τον άφησα να προσπεράσει πάλι και δεν το έκανε. Εντάξει, είναι ξεκάθαρο.
JT: Προσπάθησα να τον αφήσω πάλι να περάσει αλλά δεν το έκανε.
Toyota: Το αυτοκίνητο ασφαλείας θα μπει στα pits αλλά κανένας δεν μπορεί να προσπεράσει οπότε με το που θα περάσεις την γραμμή ο αγώνας θα τελειώσει.
JT: Είναι ξεκάθαρο. Περνάω την γραμμή και ο αγώνας τελειώνει.

Από τα παραπάνω μπορούμε να κατανοήσουμε πως τόσο ο Jarno Trulli όσο και η ομάδα του είχαν συγκεγχυμένη εικόνα για το τι ακριβώς είχε συμβεί την προτελευταία στροφή όπου ο Ιταλός έχασε τη θέση του από τον Hamilton όταν βρισκόταν εκτός πίστας.

Από το msfree.gr

aroutis
02-04-09, 12:33
Μα την ποινη ο Χαμιλτον δεν την εφαγε γιατι εκανε κατι μεμπτο στην πιστα, αλλα γιατι μετα πηγε με την βοηθεια της Μακλαρεν να εξαπατησει τους αγωνοδικες...

Αρα, ναι ο Χαμιλτον δεν επρεπε να τιμωρηθει για αυτα που εκανε στην πιστα κ πραγματι δεν τιμωρηθηκε.
Τιμωρηθηκε ομως για την ανακολουθια των δηλωσεων του κλπ... (κ απο οτι καταλαβα τιμωρησαν την Μακλαρεν)

Αν η Μακλαρεν δεν εκανε ενσταση δειχνοντας τελειως υποκριτικη σταση,τοτε ο Χαμιλτον θα ειχε μια χαρα την 4η θεση του κ ο Τρουλι την 3η..

Ουσιαστικα η Μακλαρεν εκανε την λαδια με την ενσταση εναντιον του Τρουλι(κ μετα ο Χαμιλτον υποστηριξε την ενσταση της Μακλαρεν με τα ψεμματα στις δηλωσεις του στους αγωνοδικες), οταν μεσα στον αγωνα ελεγαν στον Χαμιλτον να αφησει τον Τρουλι να τον περασει.Δεν ειναι έτσι.

Η McLaren είχε σχέδιο όταν είπε στον Lewis να αφήσει τον Trulli να περάσει και μετά να πάνε στους αγωνοδίκες για να κάνουν ένσταση. Δεν είναι τυχαίο πως ο Lewis δεν περασε ξανά μπροστά οταν του έδωσε ο Trulli την ευκαιρία.

Ολο το θέμα ήταν ενα scheme για να πάρουν ένα βαθμό που στη τελική δεν άξιζαν. Ειπαν και η ομάδα και ο οδηγός ψέματα, ζημιώσαν ΑΣΧΗΜΑ τον αγώνα ενός άλλου οδηγού και μιας ομάδας που στη τελική ξεκινήσαν ΠΙΣΩ από αυτούς και ήταν μπροστά τους, όλα αυτά χωρίς καμία ντροπή και μεταμέλεια.

Καλά λοιπόν να πάθουν και ίσως -αν και δε το νομίζω- να τους γίνει μάθημα για τη συνέχεια.

haHa
02-04-09, 13:37
Δεν ειναι έτσι.

Η McLaren είχε σχέδιο όταν είπε στον Lewis να αφήσει τον Trulli να περάσει και μετά να πάνε στους αγωνοδίκες για να κάνουν ένσταση. Δεν είναι τυχαίο πως ο Lewis δεν περασε ξανά μπροστά οταν του έδωσε ο Trulli την ευκαιρία. ...
Δεν ξερω αν ειχαν σχεδιο, εγω προσωπικα πιστευω οτι μπερδευτηκαν μεσα στον αγωνα κ μετα βρηκαν ενα τροπο να παρουν εναν βαθμο..

Αλλωστε θεωρω πως δεν ειχε νοημα να εχουν σχεδιο, γιατι ο Lewis ηταν ηδη 3ος κανονικα με την αξια του.
Τον Τρουλι τον περασε δικαια οταν ο Τρουλι εκανε λαθος κ βγηκε εκτος πιστας.

Απλα η Μακλαρεν μπερδετηκε κ ειπε στον Hamilton να αφησει τον Τρουλι να τον περασει..
Αν η Μακλαρεν δεν εκανε το λαθος να πει στον Χαμιλτον να αφησει τον Τρουλι, τοτε ο Χαμιλτον θα τερματιζε 3ος κ ο Τρουλι 4ος, χωρις καμμια παρανομια-παρατυπια.



Πηγε λοιπον η Μακλαρεν να καλυψει το λαθος της, με ψεμματα κ υποκριτικες ενστασεις.

........Auto merged post: haHa πρόσθεσε 3 λεπτά και 19 δευτερόλεπτα αργότερα ........


...

Ολο το θέμα ήταν ενα scheme για να πάρουν ένα βαθμό που στη τελική δεν άξιζαν. Ειπαν και η ομάδα και ο οδηγός ψέματα, ζημιώσαν ΑΣΧΗΜΑ τον αγώνα ενός άλλου οδηγού και μιας ομάδας που στη τελική ξεκινήσαν ΠΙΣΩ από αυτούς και ήταν μπροστά τους, όλα αυτά χωρίς καμία ντροπή και μεταμέλεια.
...
Λαθος κανεις..
Η Τογιοτα του Τρουλι ηταν πισω απο τον Χαμιλτον γιατι ο Τρουλι εκανε λαθος- τετ α κε.. Αρα η Μακλαρεν-Χαμιλτον ηταν μπροστα απο Τογιοτα-Τρουλι.
Ο Χαμιλτον δεν ηταν υποχρεωμενος να αφησει τον Τρουλι να περασει απο την στιγμη που ο Τρουλι εκανε λαθος.

Κ εκει ηταν το πρωτο λαθος της Μακλαρεν:
οτι ειπε στον Χαμιλτον να αφησει τον Τρουλι να περασει ενω δεν χρειαζοταν.

Αυτο ηταν το πρωτο κ μικρο λαθος της Μακλαρεν:
της κοστισε την 3η θεση που ειχε με την αξια της κ ετσι με αυτο το λαθος θα εβγαινε 4η.

Το δευτερο κ μεγαλο λαθος ηταν οτι εκανε μια υποκριτικη ενσταση:
αυτο τελικως της κοστισε κ την 4η θεση..(ενω αρχικα κερδισε πισω την 3η)

aroutis
02-04-09, 13:46
Αλλωστε δεν ειχε νοημα να εχουν σχεδιο, γιατι ο Lewis ηταν ηδη 3ος κανονικα με την αξια του.
Τον Τρουλι τον περασε δικαια.

Απλα η Μακλαρεν μπερδετηκε κ ειπε στον Hamilton να αφησει τον Τρουλι να τον περασει..
Και μόλις κατάλαβε τι έγινε... (δεν χρειάζεται να το συνεχίσω ε;;)


Αν η Μακλαρεν δεν εκανε το λαθος να πει στον Χαμιλτον να αφησει τον Τρουλι, τοτε ο Χαμιλτον θα τερματιζε 3ος κ ο Τρουλι 4ος, χωρις καμμια παρανομια-παρατυπια.Απο τη στιγμή που το έκανε, επρεπε να μη κάνει καμία ένσταση, να μη πουνε ομάδα και οδηγός ψέμα, να μη φερθουν ανήθικα και να μη ζημιώσουν sport και Toyota.


Απλα πηγε η Μακλαρεν να καλυψει το λαθος της, με εμματα κ υποκριτικες ενστασεις.Ακριβώς, και το πληρώσαν. Δεν υπάρχει καμία έκπληξη. Once a cheater always a cheater άλλωστε.

........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 0 λεπτά και 50 δευτερόλεπτα αργότερα ........


Λαθος κανεις..
Η Τογιοτα του Τρουλι ηταν πισω απο τον Χαμιλτον γιατι ο Τρουλι εκανε λαθος- τετ α κε..
Ο Χαμιλτον δεν ηταν υποχρεωμενος να αφησει τον Τρουλι να περασει.
Κ εκει ηταν το πρωτο λαθος της Μακλαρεν:
οτι ειπε στον Χαμιλτον να αφησει τον Τρουλι να περασει ενω δεν χρειαζοταν.

Αυτο ηταν το πρωτο κ μικρο λαθος της Μακλαρεν:
της κοστισε την 3η θεση που ειχε με την αξια της κ θα εβγαινε 4η.

Το δευτερο κ μεγαλο λαθος ηταν οτι εκανε μια υποκριτικη ενσταση:
αυτο τελικως της κοστισε κ την 4η θεση..(ενω αρχικα κερδισε πισω την 3η)Κανένα λάθος. Εχω ήδη απαντήσει , Read up.

........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 3 λεπτά και 2 δευτερόλεπτα αργότερα ........


A statement issued by the stewards said: "The Stewards having considered the new elements presented to them from the 2009 Australian Formula One Grand Prix, consider that driver No 1 Lewis Hamilton and the competitor Vodafone McLaren Mercedes acted in a manner prejudicial to the conduct of the event by providing evidence deliberately misleading to the Stewards at the hearing on Sunday 29th March 2009, a breach of Article 151c of the International Sporting Code.Με λίγα λόγια ειπαν ψέματα, παραπληροφόρησαν με σκοπό να κερδίσουν το βαθμό που από βλακεία τους χάσαν. Δεν νοιαστηκαν για το ότι με αυτό το τρόπο ο Trulli όχι απλά έχασε τη θέση του, αλλά τιμωρήθηκε, Δεν νοιαστηκαν για το η Toyota τιμωρήθηκε. WTF, ας παρουμε εμείς το βαθμουλάκι, right;

........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 4 λεπτά και 52 δευτερόλεπτα αργότερα ........


Jarno Trulli has welcomed the FIA's decision to restore his third place in the Australian Grand Prix.

The Toyota driver was originally demoted from third to 12th for passing Lewis Hamilton behind the safety car, but that penalty has now been cancelled and Hamilton disqualified from the Melbourne results after the world champion was adjudged to given 'misleading' evidence.

Trulli had always insisted that he had only passed Hamilton because the McLaren appeared to be slowing to a halt, and was delighted that the previous decision had been cancelled.

"I am happy because I just wanted some justice, and I am happy I got it," he said. "I am happy for myself, for the team - and I have to thank the FIA because it does not happen very often that they reconsider something.

"It must have been really hard for them, but they had common sense to really try and understand what was going on. I have been always honest and it has paid off."

He clarified that the decision to revisit the incident was taken solely by the FIA as Toyota had decided not to appeal the penalty after all.

"We did not appeal. We did not do anything, and I did not make any further comments," said Trulli.

"I think the FIA was clever enough to understand the situation. They had a very busy end of the race, with so many accidents, and they now had a bit more evidence to understand the case.

"So they wanted to hear us again, and it just confirmed what happened in Australia as I didn't change my statement. That is it. I don't know what made them change their mind."

Trulli declined to comment on Hamilton's actions or his exclusion.

"I don't know the evidence or what they investigated on," he said. "I cannot comment on it. I am just happy I got my position and what I did on the track.

"Honestly, it was a controversial end of the race and it was hard for anyone to understand. But again I would like to thank the FIA because they had the strength to reconsider the case, giving new evidence and understanding what was going on.

"I never lied, I was always honest in my statements and I never changed it."Το τελευταίο ειδικά ειναι κάτι που ο Lewis δεν μπορεί να ισχυριστεί.

haHa
02-04-09, 13:55
Και μόλις κατάλαβε τι έγινε... (δεν χρειάζεται να το συνεχίσω ε;;)
Απο τη στιγμή που το έκανε, επρεπε να μη κάνει καμία ένσταση, να μη πουνε ομάδα και οδηγός ψέμα, να μη φερθουν ανήθικα και να μη ζημιώσουν sport και Toyota.

Ακριβώς, και το πληρώσαν. Δεν υπάρχει καμία έκπληξη. Once a cheater always a cheater άλλωστε.

........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 0 λεπτά και 50 δευτερόλεπτα αργότερα ........

Κανένα λάθος. Εχω ήδη απαντήσει , Read up....

Συμφωνω κ επαυξανω σε ολα!

Η ενσταση μου ειναι σε αυτο που ειπες οτι ειχαν σχεδιο κ οτι ο Τρουλι ηταν μπροστα απο τον Χαμιλτον.

...

Η McLaren είχε σχέδιο όταν είπε στον Lewis να αφήσει τον Trulli να περάσει και μετά να πάνε στους αγωνοδίκες για να κάνουν ένσταση.

....Ειπαν και η ομάδα και ο οδηγός ψέματα, ζημιώσαν ΑΣΧΗΜΑ τον αγώνα ενός άλλου οδηγού και μιας ομάδας που στη τελική ξεκινήσαν ΠΙΣΩ από αυτούς και ήταν μπροστά τους, όλα αυτά χωρίς καμία ντροπή και μεταμέλεια....

Πιστευω οτι δεν ειχαν σχεδιο , γιατι ο Χαμιλτον ηταν 3ος δικαια μπροστα απο τον Τρουλι.

Απλα μετα το λαθος τους (να πουν στον Χαμιλτον να αφησει τον Τρουλι ενω δεν χρειαζοταν), εκαναν ενα ακομη μεγαλυτερο λαθος κ ειπαν ψεμματα.
Δικαιη για εμενα η ποινη.
Ας μην ελεγαν ψεμματα κ ας συμβιβαζοντουσαν με την 4η θεση (που αν δεν ειχαν κανει το πρωτο μικρο λαθος, θα ηταν 3η θεση).

Jim Slip
02-04-09, 14:06
Αυτος ειναι ο απαραιτητος συντελεστης, ο εργαζομενος που παιρνει τρεις κ εξηντα..
Αλλα οχι μονο επειδη παιρνει τρεις κ εξηντα, αλλα επειδη βλεπει τηλεοραση.
Ας κλεισει την τηλεοραση ή ας μην βλεπει F1 κ τοτε ο Κιμι δεν θα επαιρνε 30.000.000 .
Απο την στιγμη που βλεπει ομως F1 (αυτος κ αλλοι 500.000.000 εργαζομενοι) δινει την δυνατοτητα στον Κιμι να παιρνει τετοια ποσα..
Ας εβλεπε οπως σου ειπα curling!


Λάθος. Το σημείο κλειδί είναι ο εργαζόμενος να αγοράζει προϊόντα, και όχι να βλέπει τηλεόραση. Το δεύτερο είναι το αποτέλεσμα του πρώτου, δηλαδή πως να μάθει για τα νέα προϊόντα. Αν οι εταιρείες κρίνουν οτι η διαφήμηση είναι αναποτελεσματική επειδή ο εργαζόμενος είναι ταπί και ψύχραιμος, τότε θα σταματήσουν να διαφημίζουν.

Και back on topic, αν η ΜακΛάρεν απέκρυψε σκόπιμα στοιχεία (μεγάλη εξυπνάδα, λες και η ΦΙΑ δεν έχει πρόσβαση στις ραδιο-επικοινωνίες), τότε καλώς αποκλέιστηκε ο Χάμι.

gatoulas
02-04-09, 14:20
Η McLaren δηλώνει ακριβώς αυτό. Είχαν πρόσβαση στις επικοινωνίες οπότε ύποθέσαμε ότι είχαν ακούσει τα πάντα. Έτσι δεν αναφέραμε ξανά τις συνομιλίες.

aroutis
02-04-09, 15:31
Συμφωνω κ επαυξανω σε ολα!

Η ενσταση μου ειναι σε αυτο που ειπες οτι ειχαν σχεδιο κ οτι ο Τρουλι ηταν μπροστα απο τον Χαμιλτον.


Πιστευω οτι δεν ειχαν σχεδιο , γιατι ο Χαμιλτον ηταν 3ος δικαια μπροστα απο τον Τρουλι.

Απλα μετα το λαθος τους (να πουν στον Χαμιλτον να αφησει τον Τρουλι ενω δεν χρειαζοταν), εκαναν ενα ακομη μεγαλυτερο λαθος κ ειπαν ψεμματα.
Δικαιη για εμενα η ποινη.
Ας μην ελεγαν ψεμματα κ ας συμβιβαζοντουσαν με την 4η θεση (που αν δεν ειχαν κανει το πρωτο μικρο λαθος, θα ηταν 3η θεση).Ηταν μπροστά τους πριν βγει off track, μετά πέρασε μπροστά τους όταν η McLaren έδωσε οδηγία να τον αφήσει ο Lewis να περάσει, ο Trulli έδωσε ευκαιρία στον Lewis να πάρει πίσω τη θέση του, την οποια ο Lewis αγνόησε.

Aρα για μένα ο Trulli δικαια τερμάτησε 3ος και όλα τα υπόλοιπα τα έχω χιλιοπεί και δεν θα τα επαναλάβω. Καλώς τιμωρήθηκε και ίσως έπρεπε να φάνε και κανα ban βασικά γιατί δεν είναι και η πρώτη φορά που λένε ψέματα.

haHa
02-04-09, 15:54
Ηταν μπροστά τους πριν βγει off track, μετά πέρασε μπροστά τους όταν η McLaren έδωσε οδηγία να τον αφήσει ο Lewis να περάσει, ο Trulli έδωσε ευκαιρία στον Lewis να πάρει πίσω τη θέση του, την οποια ο Lewis αγνόησε.

Aρα για μένα ο Trulli δικαια τερμάτησε 3ος και όλα τα υπόλοιπα τα έχω χιλιοπεί και δεν θα τα επαναλάβω. Καλώς τιμωρήθηκε και ίσως έπρεπε να φάνε και κανα ban βασικά γιατί δεν είναι και η πρώτη φορά που λένε ψέματα.

Αν βαλεις κ το λαθος της Μακλαρεν μεσα, τοτε ναι ο Τρουλι δικαια τερματισε μπροστα..

Αλλα οταν γραφεις οτι η Μακλαρεν ειχε σχεδιο ενω ηταν ηδη 3η, ε ειναι καπως..
Αυτο με μπερδεψε..

Καλως τιμωρηθηκε λοιπον η Μακλαρεν, αλλα οχι οτι ειχε κ σχεδιο οταν ηταν οντως 3η..

@ ADSLgr.com All rights reserved.