Επιστροφή στο Forum : F1-2009 Official Thread
Brawn ο πιο πιαθανος προορισμος?:hmm:
Μπορεί και στη McLaren.
Ο Κίμι λογικά θα πάει Brawn, o Lewis δεν θα μπορούσε να αντέξει τον Κimster στην McLaren.
Q: (Ian Parkes - The Press Association) Question to Jarno and Adrian: I’m just wondering if you two guys have settled your differences after your exchange of words following your first lap accident in Brazil?
JT: I think we’re going to discuss it probably tomorrow in the drivers’ briefing and in the GPDA briefing. Obviously it was very disappointing to end the race like that, especially on the first lap. Obviously I think I had every reason to be extremely furious. I’ve got all the evidence to show that I was there, I was next to him, so I think tomorrow we are going to discuss it.
AS: I think there’s nothing to discuss. It was a quite obvious incident. In the end it was very disappointing for myself, even more, I think, because I was the one who was just driving and he lost control of his car and crashed in my back, so it was not my problem, it was his problem. I don’t know why he’s freaking out like that, to be honest.
JT: (Laughing) If you want, I can show you some pictures. I don’t know if you’re blind but they clearly show you that my front wing is next to your front wing, so…
AS: Yeah, but you’re trying to overtake me on the outside on the kerbing. There was not a problem…
JT: So you mean… you didn’t move there…
AS: No, you were just not going off the power. The same happened in Barcelona where you lost control again and crashed again into a Force India car. You just have to sometimes also…
JT: I just lost…
AS: ...expect the limits of the car. If there’s no way to go, you have to back off, that’s how racing is, and I don’t know how long you want to learn it.
JT: In Barcelona I spun and he hit me because he tapped the kerb, he completely cut the circuit and he didn’t slow down, so basically… Anyway, I think it’s better…
FA: (to KR) Shall we go? :rofl:
AS: No, no. Watch the race in Barcelona. I didn’t hit you, you hit me. I don’t know what’s the problem, but maybe your eyes are a problem.
JT: I don’t have any feeling about him.
AS: I don’t understand, really, sorry.
απο την σημερινη press conference.
Αυτή με τράκαρε κε Πρόεδρε, με τα πισινά της :p
Μπορεί και στη McLaren.
Ο Κίμι λογικά θα πάει Brawn, o Lewis δεν θα μπορούσε να αντέξει τον Κimster στην McLaren.
Πιστευω πως στην Brawn θα παει ο Rosberg. Δυσκολα σε McLaren.
Ο Κιμι αν θελει, θα παει στην Μακλαρεν, τον περιμενουν με ανοιχτες αγκαλες.
Ο Κιμι αν θελει, θα παει στην Μακλαρεν, τον περιμενουν με ανοιχτες αγκαλες.
Kαι ο χαμιλτον με ανοιχτες αγκαλες τον περιμενει...:twisted:(Θα βαζει τον μπαμπα του να κλαιγεται?:whistle:)
Kαι ο χαμιλτον με ανοιχτες αγκαλες τον περιμενει...:twisted:(Θα βαζει τον μπαμπα του να κλαιγεται?:whistle:)
Παλι καλα φετος, γλυτωσαμε καπως απο τον μπαμπα..
Ο Χαμιλτον , αν ερθει τελικως ο Κιμι απο Μακλαρεν, θα πρεπει να δειξει ξανα οτι ειναι τοπ οδηγος.
Υ.Γ.: Αν ο Κιμι αποφασισει να οδηγησει και του χρονου, πιστευω οτι θα τα παει καλα, γιατι με πιστευω οτι το refuel ban ταιριαζει απολυτα στο οδηγικο του στυλ.
JT: (Laughing) If you want, I can show you some pictures. I don’t know if you’re blind but they clearly show you that my front wing is next to your front wing, so…
http://www.youtube.com/watch?v=SkuU5TCZDqo
φαινεται καθαρα στο 47-50 δευτερολεπτο οτι ισχυει αυτο που λεει αλλά
α) Ο Σουτιλ εκοψε φορα για να μη πεσει στη προπορευομενη Φερραρι.. εκει ξεκινησαν ολα
β) Ο Τρουλι με τη φορα που ειχε ανοιχτηκε μεχρι εξω-εξω και ουσιαστικα εκει αρχισε το overtaking maneuver στον εχοντα κοψει φορα sutil λογω ferrari
γ) Ο Σουτιλ απο κει που επιανε τη μεση του δρομου ανοιχτηκε τελειως μεχρι την ακρη ενω ειχαν χορο και οι 2
δ) ..ακολουθησε το off-track του τρουλι και η τρακα
.. δε ξερω αν ο Σουτιλ το εκανε με δολο αλλα ειναι μεγαλη καφριλα να τον πετας τον αλλο off-track μη-δινοντας του χορο, ενω το trajectory σου, σου το επιτρεπει. Δε θα θελα να μου το κανουν, αλλα απ'την αλλη αμα κανεις τετοια επιθετικη κινηση ως προσπερασμα δε μπορεις να θεωρεις και δεδομενο οτι ο αλλος θα ειναι "ανθρωπινος" μαζι σου.. :whistle:
Ο Σούτιλ είναι στην αγωνιστική γραμμή. :whistle: Μην αφήνεις την αγάπη σου για τον Τρούλι να επηρεάζει την αντικειμενικότητα σου.
Raikkonen: McLaren is my only option
Kimi Raikkonen may have just given McLaren the upper hands in negotiations after revealing that the Woking team is his "only" option to remain in F1.
Raikkonen says he's only interested in racing for McLaren.
"Toyota has not even been discussed," Raikkonen told Finland's MTV3. "If I want to drive (F1) cars, then McLaren in the only option. I should know the situation in the next few days."
Basically I have a few different options and we will see what is the best one overall and then make my decision," he said.
However, Raikkonen could also opt for a year on the sidelines, revealing that too is available to him.
"I can if I want. I can do whatever I want, but like I said before, I haven't made my decision what I want to do yet."
planetf1.com
:hmm::hmm:
Kimi - McLaren my only option
Finn says if he's staying in F1 it's with his former team
Kimi Raikkonen has said that McLaren Mercedes are his "only" option to remain in Formula One next season.
http://www.skysports.com/story/0,19528,12433_5660077,00.html
:yahoo::yahoo:
Πιστευω πως στην Brawn θα παει ο Rosberg. Δυσκολα σε McLaren.
Ο Κιμι αν θελει, θα παει στην Μακλαρεν, τον περιμενουν με ανοιχτες αγκαλες.
Ναι αλλά το πούλεν τους δεν τον θέλει, άρα δεν το βλέπω.
Ο Κίμι δεν έχει πρόβλημα, βασικά με όποιον team mate και να είναι το ίδιο του κάνει.
Ομως ο Lewis δεν θελει δυνατό team mate, εξού και η δήλωση αγάπης για τον heiki .. :whistle:
Ναι αλλά το πούλεν τους δεν τον θέλει, άρα δεν το βλέπω.
Ο Κίμι δεν έχει πρόβλημα, βασικά με όποιον team mate και να είναι το ίδιο του κάνει.
Ομως ο Lewis δεν θελει δυνατό team mate, εξού και η δήλωση αγάπης για τον heiki .. :whistle:
Σιγουρα ο Χαμιλτον προτιμα τον Kovalainen απο τον Κιμι , αλλα αυτο δεν εχει καμμια σημασια για την Μακλαρεν.
Αυτη αποφασιζει.
Το θεμα ειναι αν θελει να δωσει τα πολλα χρηματα που ζηταει ο Κιμι ή αν ο Κιμι αποφασισει να ριξει τις απαιτησεις του.
Και ο ιδιος ο Κιμι παραδεχθηκε οτι απο τις επιλογες-προσφορες που εχει, μονο η Μακλαρεν ειναι στο μυαλο του.
George_Prix
30-10-09, 11:22
Ο Κίμι δεν έχει πρόβλημα, βασικά με όποιον team mate και να είναι το ίδιο του κάνει.
Σε αυτο του βγαζω το καπελο του Kimi. :respekt:
Παρα το σχετικο στραπατσο που επαθε με το Massa, δειχνει οτι του αρεσει να τρεχει και δε φοβαται τιποτα. :oneup:
Το μονο που θελει ειναι αυτοκινητο που να νικαει.. Λογικο και καθολου μεμπτο.
Απλα δεν μπορει καθολου με αυτοκινητο που να μην ειναι τοπ. Ε, αυτο ειναι καπως.
Εάν δεν κάνω λάθος για το 2010 ο μισθός του Kimi δεν είναι πληρωμένος......:hmm:
George_Prix
30-10-09, 12:25
Εάν δεν κάνω λάθος για το 2010 ο μισθός του Kimi δεν είναι πληρωμένος......:hmm:
Δεν εχεις αδικο... ;)
Ακουστηκε και αυτο το σεναριο...
Αλλα ποτε δε θα μαθουμε τι ακριβως παιχτηκε ωστε να φυγει ο Kimi απο τη Ferrari και να παρει τη θεση του ο Alonso.
Πολλοι λενε οτι υπηρχε ορος στο συμβολαιο του, να μην ανανεωθει αν δε μαζεψει φετος καποιο συγκεκριμενο αριθμο βαθμων.
Αλλα φυσικα κανενας δε θα εβγαινε να πει χυμα οτι για αυτο φευγει, ουτε επισης οτι φευγει παιρνωντας κανονικα τα χρηματα του συμβολαιου του για το 2010.
Οποτε απλα κανουμε υποθεσεις. :hmm:
Με τα δεδομενα που εχουμε ως τωρα ποιος πιστευετε θα υπερισχυσει απο τους 2 αν βρεθουν στην ιδια ομαδα?Ο κιμι στην Μακλαρεν εχει κανει φοβερες εμφανισεις..αλλα και ο Χαμι πλεον εχει γινει σχετικα εμπειρος (3 χρονιες full)..
Και τωρα που δεν θα εχουμε στρατηγικες με ανεφοδιασμους νομιζω θα δουμε ομορφα πραγματα...;)
Αρουτη απο δευτερα pre season 2010 ε??:p
Αρουτη απο δευτερα pre season 2010 ε??:p
Δεν χαλάμε χατήρια ούτε παραδόσεις!;)
Fp1:
63605
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Συνεντευξη Vettel , που παραδεχεται οτι τα δικα του λαθη που εκαναν του κοστισαν και οτι δεν εκμεταλλεύτηκε το γεγονος οτι η RBR ηταν το πιο γρηγορο μονοθεσιο στο συνολο της χρονιας:
http://www.itv-f1.com/news_article.aspx?id=47290
Sebastian Vettel says the main lesson he will take from 2009 is not to waste points-scoring opportunities.
The German is currently second in the world championship, and now rues the five races where he took home zero points - particularly the three where his retirements were due to incidents.
He reckons there were times when he should have settled for what the car was capable of rather than getting into trouble when pushing for more.
"It's not a secret, in the end the guy who wins the championship is the guy with more points than anyone else, and you don't just score points for first," said Vettel.
"Sometimes you may find yourself in a situation where you're not strong enough to win, but still it matters to bring the car home third, fourth or fifth and collect points."
Vettel believes Red Bull was the most consistently competitive team of the season, so should have capitalised on this.
"I think at every race this year, except maybe Monza, I think we were strong enough to finish in the top five - which no one else was," he said.
"Sometimes you might call it bad luck or whatever, other times we did mistakes with the strategy, sometimes it was mistakes from myself - and all in all we had five races where we didn't finish and didn't score any points.
"There were too many things happening and costing us important points.
"At the time you make your decision because you think it's the best, and after the race you learn if it was a good decision or not.
"Some of our decisions were not the smartest, and this is something we can improve for next year."
Πάλι ο Χαμ, πρώτος;;;;
Μονοτονία ρε gmt :p
George_Prix
30-10-09, 15:29
Πάλι ο Χαμ, πρώτος;;;;
Μονοτονία ρε gmt :p
Και υπαρχει πιθανοτητα να τους κανει και πλακιτσα. :p
Στα τελευταια λεπτα που ολοι παλευανε να κατευασουνε χρονο, αυτος ηταν στα pits και τους κοιτουσε. :whistle:
Ας κανουμε υπομονη βεβαια γιατι ειναι πολυ νωρις. ;)
Ο Χαμιλτον δειχνει οτι παει για pole, οπως ειχαμε πει.
Πιστα με μερικα αργα κομματια, μεγαλες ευθειες για να βαλει Kers και με εντονα φρεναρισματα , την βολευουν.
Οπως φαινεται να βολεύεται σχετικά και η Brawn λογω κινητηρα και εντονων φρεναρισματων.
Fp2:
63607
Ολοι οι πιλοτοι λενε πολυ καλα λογια για την πιστα.
Raikkonen cool on Toyota claims (http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/091030180853.shtml)
Kimi Raikkonen has confirmed that he is in talks with McLaren about re-joining the British team, while denying that there was any negotiations with Toyota.
"It wouldn't make sense to change to any other team," Raikkonen told the Finnish newspaper Turun Sanomat with reference to McLaren. "With Toyota there was nothing, although they said that we negotiated. We didn't speak with them; that was only what they said.”
Elaborating on why he is not interested in joining the Cologne-based team, he said: "It is not cool to drive bad cars."
It is believed McLaren is hesitating over Raikkonen's pay demands, and the veteran of 156 grand prix confirms that the delay has nothing to do with a reluctance to team up with team favourite Lewis Hamilton.
"Hamilton does not have anything to do with my decision,” he said. “It doesn't matter to me who drives the other car.”
Raikkonen, who has admitted that the World Rally Championship could be an alternative to F1, also played down reports he might just take a sabbatical next year.
"Next year I will definitely drive something," he concluded.
Τα ειπε ολα ο Κιμι!
Ουτε καν λεει μιλησε με την Toyota (δεν του αρεσουν τα κακα μονοθεσια), μονο αυτοι μιλησαν μαζι του!! :rofl:
Επιβεβαιωσε οτι βρισκετε σε διαπραγματευσεις με την Μακλαρεν (που δεν την πολυνοιαζει αν ο Χαμιλτον προτιμαει τον Kovalainen) και το μονο που μενει ειναι απο οτι φαινεται ο Κιμι να χαμηλωσει τις απαιτησεις του σε χρηματα.. :hmm:
Ολο και πιο κοντα...:yahoo::yahoo: Για την τογιοτα εχει δικιο αν και μιλησε σκληρα,σου λεει ρε φιλε εγω θελω μονοθεσιο που να ειναι αμεσα ανταγωνιστικο,αν ειναι να παλευω για την οκταδα κ την δεκαδα,ε παω και wrc στην τελικη η κανενα dtm.
Πλακα να παει στην μακλαρεν κ να ειναι καλυτερος του χαμιλτον,θα σκασει απο το κακο του ο μπαμπας...:p Γιατι ο κιμι οσο η μακλαρεν ηταν ανταγωνιστικη αν θυμαστε ηταν πολυ γρηγορος,πιστευω οτι θα αναγεννηθει,δεν θα εχει την πιεση του να παρει ντε και καλα πρωταθλημα,ουτε την πιεση οτι θα ειναι αντικαταστατης ενος σουμαχερ αρα και μεγαλυτερες απαιτησεις απο αυτον.
Για να δουμε,εχει ενδιαφερον...
Kovalainen claims unequal treatment at McLaren (http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news/detail/091030210831.shtml)
In what might be interpreted as a parting shot, Heikki Kovalainen has suggested that he did not enjoy equal treatment as Lewis Hamilton's McLaren team-mate in 2008 and 2009, something also alleged by Fernando Alonso during his time with the Woking-based team.
The Finn is now linked with a move to Toyota or Renault, while McLaren weighs up the various pros and cons of pairing Hamilton next year with Kimi Raikkonen or Jenson Button. McLaren insists it operates without a driver hierarchy, but Kovalainen painted a different picture in conversation with the Finnish newspaper Helsingin Sanomat.
"It was always difficult to accept that Lewis was always the first to receive the new parts,” he said. "I have never wanted to make a big deal about it, but it would have been nice to just once had the new parts on my car, particularly after we lost the chance of winning the championship.
"I could have complained publicly but instead wanted to show the team that I always give maximum effort with the car that I have, and I think they realise that."
Kovalainen also alleges that he has not enjoyed equal status in terms of race strategies.
"Every time this season - when Hamilton and I are in the third part of qualifying - I had to do it with more fuel. If you take into account the quantities of fuel, I would have had pole position several times," he insists.
Kovalainen admits his performances at times this season could have been better, but does not rule out staying at McLaren in 2010.
"I am 100% sure that McLaren has not yet made a decision. We'll see what they do.”
Τιποτα νεο ρε Kova?
Αυτο φταει που εχεις λιγοτερους απο τους μισους βαθμους απο τον teammate σου?
Ή ηθελες να παιρνεις την καλυτερη στρατηγικη και μετα να εξαφανιζεσαι δια μαγειας στον αγωνα?
@haha,
Αν αυτο :
"It was always difficult to accept that Lewis was always the first to receive the new parts,” he said. "I have never wanted to make a big deal about it, but it would have been nice to just once had the new parts on my car, particularly after we lost the chance of winning the championship.
sorry αλλά μιλάμε για προνομιακή μεταχείρηση του Lewis όπως και να το δείς.
Οχι φυσικά ότι θα μου έκανε εντύπωση, όλοι ξέρουμε ποιός κάνει κουμάντο στη McLaren.;)
Οχι φυσικά ότι θα μου έκανε εντύπωση, όλοι ξέρουμε ποιός κάνει κουμάντο στη McLaren.;)
To φαντασμα του ρον ντενις?:p:p
Αυτες οι δηλωσεις δειχνουν οτι ο Κοβα δεν ανηκει στην Μακλαρεν πλεον..
Ενα αλλο νεο ειναι οτι ο ανηψιος Σεννα του χρονου θα ειναι στην Καμπος.Μακαρι να τα παει καλα και να τον καμαρωνει απο ψηλα ο Θειος του.
fp3
Abu Dhabi Grand Prix free practice session three
1. BUTTON Brawn 1m40.625s
2. HAMILTON McLaren 1m40.627s
3. BARRICHELLO Brawn 1m40.907s
4. BUEMI Toro Rosso 1m40.934s
5. HEIDFELD BMW 1m41.241s
6. KOVALAINEN McLaren 1m41.263s
7. TRULLI Toyota 1m41.310s
8. KUBICA BMW 1m41.322s
9. SUTIL Force India 1m41.372s
10. RAIKKONEN Ferrari 1m41.373s
11. VETTEL Red Bull 1m41.403s
12. ROSBERG Williams 1m41.478s
13. KOBAYASHI Toyota 1m41.499s
14. LIUZZI Force India 1m41.675s
15. WEBBER Red Bull 1m41.682s
16. ALONSO Renault 1m41.897s
17. NAKAJIMA Williams 1m42.156s
18. GROSJEAN Renault 1m42.213s
19. FISICHELLA Ferrari 1m42.351s
20. ALGUERSUARI Toro Rosso no time
Ο φισικελα θελει να γυρισει στην force india και παραλληλα να ειναι και δοκιμαστης στην ferrari? Γινεται αυτο?
Άντε γειάαααα LOL !!
Αργά μεν πλέον, αλλά έτσι για να ξέρουμε who is the boss... McLaren και Hamilton λέμε :oneup:
Άντε γειάαααα LOL !!
Αργά μεν πλέον, αλλά έτσι για να ξέρουμε who is the boss... McLaren και Hamilton λέμε :oneup:
Κάτσε να δούμε αν θα τερματίσει.. :twisted: :p
Άντε γειάαααα LOL !!
Αργά μεν πλέον, αλλά έτσι για να ξέρουμε who is the boss... McLaren και Hamilton λέμε :oneup:O Alonso θα κάνει το καθήκον του! :p:lol:
Κάτσε να δούμε αν θα τερματίσει.. :twisted: :p
Αύριο είναι άλλη μέρα... :p
@haha,
Αν αυτο :
sorry αλλά μιλάμε για προνομιακή μεταχείρηση του Lewis όπως και να το δείς.
Οχι φυσικά ότι θα μου έκανε εντύπωση, όλοι ξέρουμε ποιός κάνει κουμάντο στη McLaren.;)
Φυσικα και μιλαμε για προνομιακη μεταχειρηση του οδηγου που ειναι πολυ καλυτερος σε μια ομαδα.. (για αυτο εγραψα "τιποτα νεο")
Αν ειχες μονο ενα καινουριο part σε ποιον θα τον εβαζες? Στον χανομαι-στον-αγωνα Kova ή στον Χαμιλτον?
Εννοειται πως ο Χαμιλτον εχει προνομιακη μεταχειρηση στην Μακλαρεν οταν ο αλλος οδηγος δεν ειναι καλος.
Ο Kova δεν εχει ουτε τους μισους βαθμους φετος και εχει την απαιτηση να παιρνει τα νεα parts μονο αυτος οταν υπαρχει μονο ενα διαθεσιμο?
Χαζοι ειναι στην Μακλαρεν να μην θελουν να παρουν οσο καλυτερη θεση στο WCC και να πετανε βαθμους επειδη ο Kova δεν την παλευει?
Η προνομιακη μεταχειρηση προκυπτει γιατι θελουν να παρουν βαθμους για το WCC.
Και για αυτο του δειχνουν την πορτα της εξοδου..
........Auto merged post: haHa πρόσθεσε 2 λεπτά και 8 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Η pole ηρθε πολυ χαλαρα σημερα με 0.7sec διαφορα για τον Χαμιλτον , οπως ειχαμε προβλεψει (http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?p=3121658#post3121658).
Ειναι μια πιστα που ταιριαζει αρκετα στην Μακλαρεν.
Αν ειχες μονο ενα καινουριο part σε ποιον θα τον εβαζες? Στον χανομαι-στον-αγωνα Kova ή στον Χαμιλτον?Εξαρτάται, οπως λέει , από τη στιγμή που δεν κινηγάω τίτλο , ουτε σε οδηγούς ουτε σε ομάδα, τι σημασία έχει;
Επίσης, ο 'χανομαι' όπως το λές μήπως χάνεται ως ένα βαθμό γιατί το μονοθέσιο του δεν έχει σχέση με του speedy lewis ;
Εννοειται πως ο Χαμιλτον εχει προνομιακη μεταχειρηση στην Μακλαρεν οταν ο αλλος οδηγος δεν ειναι καλος.Μονο; ;)
Alonso: R29 is probably the worst car on the grid
Μπεεε!
O χαμιλτον ειναι ο ελαφρυτερος μαζι με τον kubica.
Εξαρτάται, οπως λέει , από τη στιγμή που δεν κινηγάω τίτλο , ουτε σε οδηγούς ουτε σε ομάδα, τι σημασία έχει;
(το εχουμε ηδη πει,δεν το ειδες?? Περιεργο!:hmm:)
Χαζοι ειναι στην Μακλαρεν να μην θελουν να παρουν οσο καλυτερη θεση στο WCC και να πετανε βαθμους επειδη ο Kova δεν την παλευει?
Η προνομιακη μεταχειρηση προκυπτει γιατι θελουν να παρουν βαθμους για το WCC.
Και για αυτο του δειχνουν την πορτα της εξοδου..
Ρωτα την Φερραρι τι σημασια εχει που εχει δηλωσει οτι θελει την 3η θεση το WCC και ως εκ τουτου τα παραπανω χρηματα κλπ που αντιστοιχουν σε σχεση με την 4η.
Τοτε θα σου λυθουν οι αποριες!
Αν δεν καταλαβαινεις ποσο σημαντικο ειναι να παρεις περισσοτερους βαθμους και καλυτερη θεση στο WCC χωρις εξτρα κοπο (απλα δινοντας στον καλυτερο σου οδηγο τον ενα μονο καινουριο part που εχεις διαθεσιμο) δεν σου φταιει κανεις!
Επίσης, ο 'χανομαι' όπως το λές μήπως χάνεται ως ένα βαθμό γιατί το μονοθέσιο του δεν έχει σχέση με του speedy lewis ;
Ναι αυτο φταει που ο Kova εχει 22 αντι για 49 βαθμους!
Αν ειχε ο Kova προνομιακη μεταχειρηση οπως ο Χαμιλτον θα ειχε πανω απο 49 βαθμους , ασε που θα ειχε βγει πρωταθλητης περυσι με οχι το καλυτερο μονοθεσιο οπως ο Χαμιλτον! :rofl::rofl:
Υ.Γ.: Και για να σε βοηθησω σκεψου τι συνεβαινε με Σουμυ και Ρουμπενς. Ηταν δυνατον ο σχεδον ανυπαρκτος (οχι τοσο οσο ο Kovalainen) να ειχε δικιο οταν θα διαμαρτυροταν για προνομιακη μεταχειρηση του Σουμυ και οταν θα ηθελε να επαιρνε την καλυτερη στρατηγικη και τα καινουρια parts εναντι του Σουμυ?
Να περιμενουμε υπεκφυγες?
@haha,
Δεν μπορεί κάποιος να έχει "προνομιακή μεταχείρηση" μαζί με τον άλλο οδηγό. Προφανώς εννοείς ιση μεταχείρηση. Αν λοιπόν είχαν ίση μεταχείρηση, ίσως να είχαν ηδη καθαρίσει την υπόθεση 3η θεση.
Τώρα λοιπόν με την εγκατάληψη του lewis, μπορεί και να το χάσουν.
Αυτό για τα περί 3ης θέσης.
Οσο για τον Σούμι/Ρουμπενς, η Φερράρι ΔΕΝ είχε προνομιακή διαχείρηση σε αυτό το επίπεδο αλλά σε επίπεδο στρατηγικών και ποιόν θελαν για WDC.
........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 0 λεπτά και 45 δευτερόλεπτα αργότερα ........
;)
Πάπαλα ο Χάμιλτον :(:clap:To ειχαμε πεί.
@aroutis
Οταν εχεις μονο ενα καινουριο part , θα το δωσεις στον οδηγο που εχει τις περισσοτερες πιθανοτητες να σου φερει περισσοτερους βαθμους στο WCC.
Το ιδιο και για την στρατηγικη.
Αυτα ειναι βασικα πραγματα, περιμενα να τα ξερεις αφου παρακολουθεις χρονια F1.
Ο Lewis (και ο εκαστοτε οδηγος που ειναι πολυ καλυτερος απο τον teammate του) εχει ευνοικη μεταχειρηση απο την ομαδα , παιρνει την καλυτερη στρατηγικη και τα νεα parts.
Το ιδιο πχ συνεβαινε και στη Ρενω με τον Αλονσο και τον Πικε/Αlguesari.
Οτι εσυ πχ θα ηθελες ο Πικε να παιρνει εξισου την καλυτερη στρατηγικη και τα νεα parts, δεν σημαινει οτι οι ανθρωποι της Ρενω (και αντιστοιχα της Μακλαρεν) θελουν να πεταξουν βαθμους.
Αν ειχαν ιση μεταχειρηση και ειχε παρει ο Kova εξισου την καλυτερη στρατηγικη και τα νεα parts, τοτε απλα στην Μακλαρεν θα ειχαν χασει μερικους βαθμους. Μπορει ο Κova να χτυπαγε pole, αλλα μετα θα εχανε θεσεις , οπως το εκανε πολλες φορες ηδη φετος .
Και για αυτο τον διωχνουν, δεν ειναι ευχαριστημενοι.
Και για αυτο θα φερουν τον Κιμι , αν χαμηλωσει λιγο τις απαιτησεις του.
----------------------------------------------------------------------------
Ωραιος ο Kobayashi σημερα, να δουμε αν θα την παλεψει με την μαλακη γομα τοσους γυρους.
Ποιος είναι ο Μητσοτάκης εδώ??? :twisted:
Τι βαρετη πιστα,γιατι κανανε τοσο μεγαλες ευθειες,καθολου θεαμα δεν υπαρχει,ανοιγουν οι διαφορες απο νωρις.
Εγω νομιζω πως επειδη ειχαμε πολυ νορμαλ qualifying, με οχι μεγαλες διαφορες σε βαρη κλπ, τα αυτοκινητα ηταν στο grid βασει καθαρης επιδοσης και ετσι περιπου θα τερματιζαν, για αυτο δεν ειχαμε πολυ racing μπροστα.
@aroutis
Οταν εχεις μονο ενα καινουριο part , θα το δωσεις στον οδηγο που εχει τις περισσοτερες πιθανοτητες να σου φερει περισσοτερους βαθμους στο WCC.
Το ιδιο και για την στρατηγικη.
Αυτα ειναι βασικα πραγματα, περιμενα να τα ξερεις αφου παρακολουθεις χρονια F1.Φυσικα. Δεν είπα κάτι αντίθετο. Ομως απ΄την άλλη μια ομάδα σαν τη McLaren συνήθως δεν έχει μόνο για εναν οδηγο τα νέα παρτς. Γενικά δεν ειναι ο κανόνας. Αν θες άλλο McLaren, αλλο Ρενω.
Ο Lewis (και ο εκαστοτε οδηγος που ειναι πολυ καλυτερος απο τον teammate του) εχει ευνοικη μεταχειρηση απο την ομαδα , παιρνει την καλυτερη στρατηγικη και τα νεα parts.
Το ιδιο πχ συνεβαινε και στη Ρενω με τον Αλονσο και τον Πικε/Αlguesari.
Οτι εσυ πχ θα ηθελες ο Πικε να παιρνει εξισου την καλυτερη στρατηγικη και τα νεα parts, δεν σημαινει οτι οι ανθρωποι της Ρενω (και αντιστοιχα της Μακλαρεν) θελουν να πεταξουν βαθμους.Ειδες, περίμενα να το πεις..
........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 0 λεπτά και 33 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Ποιος είναι ο Μητσοτάκης εδώ??? :twisted:
Μα ειναι φυσικό... :twisted:
........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 0 λεπτά και 41 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Τι βαρετη πιστα,γιατι κανανε τοσο μεγαλες ευθειες,καθολου θεαμα δεν υπαρχει,ανοιγουν οι διαφορες απο νωρις.
Θα συμφωνήσω. Ομορφο το decor, από τις πλέον βαρετές πίστες.
George_Prix
01-11-09, 17:48
Μπραβο στον Ιαπωνα, που ταισε τον πολυ Trulli. :oneup:
Ο Button μας απεδειξε παλι οτι ειναι λιγος. Χωρις να εχει πιεση παει μια χαρα. Οταν βαραινει το τιμονι ομως... :down:
Αντε παμε για την επομενη χρονια...
Alonso, Ferrari, tifozi, cavallino, Todt (:p) και τα μυαλα στα καγκελα. :clap:
Ποιος είναι ο Μητσοτάκης εδώ??? :twisted:
Μη με κοιτάς. :whistle:
Φυσικα. Δεν είπα κάτι αντίθετο. Ομως απ΄την άλλη μια ομάδα σαν τη McLaren συνήθως δεν έχει μόνο για εναν οδηγο τα νέα παρτς. Γενικά δεν ειναι ο κανόνας.
Η Μακλαρεν ηταν αρκετες φορες που ειχε μονο ενα part διαθεσιμο. Ειδικα στο 2ο μισο του πρωταθληματος που πηγαιναν flat out στην εξελιξη.
Εδω ερχοντουσαν parts Παρασκευη βραδυ και τα εβαζαν.Απλα ηταν μονο για εναν οδηγο και διαλεγαν αυτον που θα τους εξασφαλιζε περισσοτερους βαθμους και την 3η θεση στο WCC.(και δικαιωθηκαν με την επιλογη τους. Αν τωρα εβαζαν οπως λες το ενα μονο καινουριο part στον εξαφανιζομαι-στον-αγωνα Κova , μαλλον δεν θα τα ειχαν καταφερει)
Αυτην την επιλογη την κανουν ολες οι ομαδες οταν εχουν μεγαλη διαφορα οι teammates.
Και τελικως αν καταλαβα καλα, συμφωνουμε οτι ο Lewis εχει ευνοικη μεταχειρηση σε σχεση με τον μετριοτατο Kova.
Επισης συμφωνουμε οτι ειναι το σωστο για μια ομαδα να δινει τα μοναδικα νεα parts και την καλυτερη στρατηγικη στον καλυτερο οδηγος της για να παρει περισσοτερους βαθμους στο WCC.
Δεν μας ειπε κανενα νεο ο Kova στην συνεντευξη του, τα ξεραμε αυτα και ειναι λογικο οι ομαδες να θελουν περισσοτερους βαθμους.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ο Ιαπωνας σημερα εξαιρετικος! Με τα προσπερασματα του , με τα ολα του!
Παει , τελειωσε κ αυτο το πρωταθλημα..
Τον Vettel τον βλεπω πρωταθλητη απο το 2013 με την Brawn-Mercedes.(και εκεινη την χρονια βλεπω τον Hamilton χωρις ανταγωνιστικο μονοθεσιο και σιγα-σιγα να φευγει απο την McLaren, ισως και για Ferrari, αν τον Vettel τον εχει τσιμπησει η Brawn-Mercedes)
Μεχρι τοτε, βλεπω McLaren και Ferrari να επικρατουν.
Τωρα αν η RBR παρει του χρονου μηχανες Mercedes, μπορει ο Vettel να ειναι ο επομενος πρωταθλητης.
Μπραβο στον Ιαπωνα, που ταισε τον πολυ Trulli. :oneup:
Ο Button μας απεδειξε παλι οτι ειναι λιγος. Χωρις να εχει πιεση παει μια χαρα. Οταν βαραινει το τιμονι ομως... :down:
Αντε παμε για την επομενη χρονια...
Alonso, Ferrari, tifozi, cavallino, Todt (:p) και τα μυαλα στα καγκελα. :clap:Εσυ και ο ASFE εχετε δουλειά... με τα avatars και τα sigs !!!!
Εχετε ΛΑΘΟΣ χρωματα πλέον!:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
Ο Κομπαγιάσι εκθέτει όλους τους άλλους ρούκι με την απόδοση του.
Ο Κοβαλάϊνεν τι βγαίνει να κλαφτεί τώρα; Επειδή θα φύγει απ' τη ΜακΛάρεν; Αν ήταν μάγκας, ας έβγαινε να τα πει πριν. Αλλα έτσι κάνουν οι δευτεράντζες.
@ ADSLgr.com All rights reserved.