PDA

Επιστροφή στο Forum : F1-2009 Official Thread



Σελίδες : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 [66]

George_Prix
01-11-09, 19:28
Εσυ και ο ASFE εχετε δουλειά... με τα avatars και τα sigs !!!!

Εχετε ΛΑΘΟΣ χρωματα πλέον!:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

Eγω φιλε θα αλλαξω μονο avatar και θα βαλω το νεο κρανος του Alonso. ;)

Οσο για signature, παραμενει η ιδια.
Στο τελος της επομενης χρονιας, αν εχουμε κανενα ευτυχες γεγονος, θα μπει η παρακατω φωτο, που θα συμβολιζει τους 3 τιτλους. :yahoo:

63662

Ronin
02-11-09, 00:18
Εντυπωσιακό το σκηνικό της πίστας. Βαρετός ο αγώνας.

Ωραίος ο Κομπαγιάσι. Λέτε να γίνει κάποτε ο πρώτος Ιάπωνας πρωταθλητής F1;

MNP-10
02-11-09, 01:02
Ευνοηθηκε αρκετα απ'τη στρατηγικη του 1 πιτστοπ, οποτε... πρεπει να δουμε και αλλους αγωνες του σε πιο "παρομοιες" συνθηκες.. αλλα εχει ωραιο racing (προς αλλους οδηγους).. κανει τον αγωνα ενδιαφερον :oneup:

Ingenius
02-11-09, 01:29
Πάει και αυτή η season. Άντε να δούμε τι μας περιμένει την επόμενη. Έκπληξη ο Κομπαγιάσι-σαν. Δεν περίμενα να έχει τέτοια απόδοση σαν αρχάριος. Όσο για τον Αλόνσο στη Φερράρι εγώ τουλάχιστον δεν δίνω πίστωση χρόνου. Αθλητές με τη δική του ικανότητα κι εμπειρία αλλά και τα εφόδια (χρήματα-μηχανικοί) που τους παρέχουν τόσο μεγάλες ομάδες δεν χρειάζονται κάτι τέτοιο. Περιμένω με το που τελειώσουν οι όποιες δοκιμές να βγει στην πίστα ακόμα ποιο άρτιος και απόλυτα προσαρμοσμένος στο μονοθέσιο. Σαν τιφόζο έχω υψηλές απαιτήσεις και δεν θα δεχθώ οποιαδήποτε δικαιολογία του στυλ με πιέζει-σαμποτάρει ο team mate μου - έκτος βέβαια και αν πέσουμε στην περίπτωση που το μονοθέσιο δεν πάει αποδεδειγμένα μία λόγω κατασκευαστικών λαθών εκ μέρους των μηχανικών, αν κι εκεί πάλι θα φανεί το πόσο πιέζει. Αν επίσης πείσει-αποδείξει ότι πρέπει να είναι το #1 στην ομάδα τότε μετά χαράς να του δώσουν το #1 status. Αυτά :)

tls
02-11-09, 05:28
(Anne Giuntini – L’Equipe) To all three of you: considering there is a long break before February, I suppose you won’t be on holiday all the time. What is your working programme?
SV: Jenson’s getting married, we heard. So he’s busy.
MW: And we’re all invited as well.
SV: Yeah, everyone.
JB: Next question.
MW: But Japan’s a long way.

...

JB: bla bla bla – could you just keep… ‘scuse me, I’m just trying to talk – you might want to listen to this.
MW: We’re just talking about your wedding day, mate. We’re just trying to clear our schedules.
JB: But with four teams at the front, eight drivers fighting out for wins, I think that’s exciting, so, yeah.

...

JB: That’s the one, thank you. I’m not getting married this year.
SV: Why not? You don’t love her?

:lol:

pyautg
02-11-09, 06:42
:lol: Από τις πλεον συμπαθητικές μορφές στα padock και οι τρεις τους.

Όσον αφορά την πίστα, πότε θα καταλάβει ο κύριος Χέλμαν Τίλκε και το team του ότι δεν μπορείς να σχεδιάσεις επί χάρτου σημεία για προσπέρασμα, πολύ απλά γιατί οι οδηγοί θα τα αγνοήσουν και θα ψάξουν να βρουν τα δικά τους. Αναρρωτήθηκαν ποτέ γιατί πίστες όπως το Σπα, με τυχαία την χάραξη της πίστας, έχουν πολύ περισσότερο ενδιαφέρον;
Θα πρέπει να διενεργήσουμε poll για πια είναι η πιο βαρετή πίστα του πρωταθλήματος. (Προτείνω Μαλαισία, συμφωνείς Χέλμαν; )

Επίσης έχω αρχίσει να πιστεύω πως ο mr$$$ Bernie έχει αρχίσει να τυφλώνει τον κόσμο με υπερβολικό γκλάμουρ -βλέπε Σιγκαπούρη,Βαλένθια, F1 Rocks (μπλιάχ) κ.ο.κ.-, και δεν κοιτάει να ανεβάσει τον ενδιαφέρον μέσα στις πίστες. Εκεί είναι που μας ενδιαφέρει.
Κάτι ανάλογο ισχύει και για τον κο. Τάκη-έχει-κραδασμούς-στο-τιμόνι-Πουρναράκη, τον Κωστα-δεν-έχω-μυρωδιά-από-F1-Ψάρρα και την Jenson+Σταυρουλα=LFE Σκλαβούνου. Βαρεθήκαμε τα κότερα και τις εξωτικές παρουσίες.

Στα καθαρά αγωνιστικά τώρα, άξιο 1-2 για τις Red Bull, ελπίζουμε να δείξει πάντως σταθερότητα η ομάδα του χρόνου για το καλό του αθλήματος, δυστυχώς απεδείχθη ότι μόνη της έχασε το πρωτάθλημα φέτος. Κρίμα για την εγκατάλειψη του Χάμιλτον, με μια Μακλάρεν όμως που δείχνει ταχύτητα στα δοκιμαστικά αλλά όχι στον αγώνα.
Σταθερότητα επίσης δεν έδειξε ο Μπάτον, που μετά τους 6 πρώτους αγώνες αρκέστηκε στις χαμηλές πτήσεις και στη συγκομιδή βαθμών παρά στις νίκες. Αυτή δεν είναι εικόνα για κάποιον που λέγεται πρωταθλητής, imo.
Όσο για τους υπόλοιπους, απλά μείνανε στην αφάνεια, με τον Κομπαγιάσι να δείχνει τη διαφορά μεταξύ ταλέντου και βαλτού(Νακατζίμα, Πικέ, Γκροζιέν και ένας θεός ξέρει άλλους πόσους).

Άντε και του χρόνου. :drunk:

georgef1
02-11-09, 09:40
Πάει και αυτή η season. Άντε να δούμε τι μας περιμένει την επόμενη. Έκπληξη ο Κομπαγιάσι-σαν. Δεν περίμενα να έχει τέτοια απόδοση σαν αρχάριος. Όσο για τον Αλόνσο στη Φερράρι εγώ τουλάχιστον δεν δίνω πίστωση χρόνου. Αθλητές με τη δική του ικανότητα κι εμπειρία αλλά και τα εφόδια (χρήματα-μηχανικοί) που τους παρέχουν τόσο μεγάλες ομάδες δεν χρειάζονται κάτι τέτοιο. Περιμένω με το που τελειώσουν οι όποιες δοκιμές να βγει στην πίστα ακόμα ποιο άρτιος και απόλυτα προσαρμοσμένος στο μονοθέσιο. Σαν τιφόζο έχω υψηλές απαιτήσεις και δεν θα δεχθώ οποιαδήποτε δικαιολογία του στυλ με πιέζει-σαμποτάρει ο team mate μου - έκτος βέβαια και αν πέσουμε στην περίπτωση που το μονοθέσιο δεν πάει αποδεδειγμένα μία λόγω κατασκευαστικών λαθών εκ μέρους των μηχανικών, αν κι εκεί πάλι θα φανεί το πόσο πιέζει. Αν επίσης πείσει-αποδείξει ότι πρέπει να είναι το #1 στην ομάδα τότε μετά χαράς να του δώσουν το #1 status. Αυτά :)

+1 :oneup:

Αλλά δεν βλέπω ένας που έφερε ένα σκασμό λεφτά στην Φερράρι να δεχτεί το πουλέν του να είναι status 2 ....για οποιονδήποτε λόγο....:whistle: και επίσης το μίγμα Ισπανού-Βραζιλιάνου οδηγού στην ίδια ομάδα πιστεύω ότι μάλλον θα είναι...εκρηκτικό...:)

aroutis
02-11-09, 10:22
Νομίζω ότι τα περισσότερα έχουν ήδη ειπωθεί από τους περισσότερους εδω μέσα. Ας πώ και γώ τα συμπεράσματά μου:
Ομάδα της χρονιάς ειναι η Brawn, αλλά με πολύ close second την RBR. Η μία για λίγο δεν θα συμμετείχε στο φετεινό πρωτάθλημα και στο τέλος βγηκε WCC και η δεύτερη πραγματικά έκανε εξαιρετική (και λίγα λέω) δουλειά και για μένα είχε το καλύτερο μονοθέσιο overall.

Ο καλύτερος οδηγός .. εδώ τα πράγματα δυσκολεύουν. Θα έπρεπε να πω ο Button αλλά προσωπικά ΔΕΝ με έπεισε. Ο λόγος είναι ότι απλά μετά τις πρώτες 6 νίκες που ήρθαν πολύ εύκολα με ένα μονοθεσιο πρακτικά εκτός συναγωνισμού (5 για την ακρίβεια και ένα red flag) δεν παρουσιασε κάτι καταπληκτικό. Ο Rubens πάλι από ένα σημείο και ύστερα ήταν πολύ καλός και ομως δεν έκανε deliver όταν έπρεπε. Ο Vettel θελετε λόγω απειρίας δεν μπόρεσε, αλλά άφησε πολλές υποσχέσεις. Ο Kimi ειδικά μετά την Ουγγαρία και όσο το μονοθέσιο άντεχε έκανε μερικές εξαιρετικές εμφανίσεις - μετά απλά το μονοθέσιο εμεινε πίσω. Ο Lewis στην αρχή δεν είχε μονοθέσιο, αντίθετα προς το τέλος ειχε ένα παρα πολύ καλό μονοθέσιο, αλλά επίσης έκανε λάθη σαν πχ την Μονζα, απαράδεκτο για τη κλάση του.
Τελικά μάλλον θα το δώσω στον Button μόνο και μόνο για το WDC αλλά με μισή καρδιά.

Ο καλύτερος Rookie, Koba san... και σε καλύτερες μέρες!:oneup::oneup::oneup::oneup:

Χειρότερη απογοήτευση σαν ομάδα, Ferrari, υπό την άποψη ότι περιμέναμε περισσότερα από το συγκεκριμένο μονοθέσιο. ΟΜΩΣ από την άλλη, υπάρχουν και πολλά καλά σε αυτή τη χρονιά. Λάθη σαν τα περσινά που συνέβαιναν στα pits, ηλίθιες αλλαγές ελαστικών κλπ δεν γίνονται πλέον και αυτό ειναι καλό.

Θα συμφωνήσω με τον GeorgeF1, οι Tifosi πλέον με την έλευση τον Alonso και με τη θυσία του 2009 εν όψη του 2010 δεν δίνουν πίστωση χρόνου. Πλέον ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ μια βελτίωση και έναν τουλάχιστον τίτλο.

Roll on 2010 gentlemen!;)

George_Prix
02-11-09, 10:38
@aroutis πανω κατω συμφωνω με την κριτικη σου για τις ομαδες και τους οδηγους...

Εκει που διαφωνω ειναι για τον Button.
Aρνουμαι να τον χαρακτηρισω σαν "οδηγο της χρονιας" μονο και μονο επειδη κερδισε τον τιτλο.
Σιγουρα τον θεωρω γρηγορο οδηγο αλλα... "του γλυκου νερου".

Οσο αυξανοταν η πιεση κατα τη διαρκεια της χρονιας, τοσο πιο αργα πηγαινε και τοσο πιο ευκολα εχανε απο τον μετριο, 38χρονο Barrichello. :down:
Nα τον χαιρεται τον τιτλο του και να φροντισει να μη μπλεξει με κανενα Hamilton στην ιδια ομαδα, γιατι θα του βγει ξυνος ο φετινος τιτλος. :p

Οσον αφορα το νεο νημα, βαλε κανενα link και εδω μεσα, γιατι μερικοι (οπως εγω :p) δεν ψαχνουμε τα νεα θεματα του forum και θα κανουμε καιρο να το παρουμε χαμπαρι. :cry:

aroutis
02-11-09, 12:09
@aroutis πανω κατω συμφωνω με την κριτικη σου για τις ομαδες και τους οδηγους...

Εκει που διαφωνω ειναι για τον Button.
Aρνουμαι να τον χαρακτηρισω σαν "οδηγο της χρονιας" μονο και μονο επειδη κερδισε τον τιτλο.
Σιγουρα τον θεωρω γρηγορο οδηγο αλλα... "του γλυκου νερου".

Οσο αυξανοταν η πιεση κατα τη διαρκεια της χρονιας, τοσο πιο αργα πηγαινε και τοσο πιο ευκολα εχανε απο τον μετριο, 38χρονο Barrichello. :down:
Nα τον χαιρεται τον τιτλο του και να φροντισει να μη μπλεξει με κανενα Hamilton στην ιδια ομαδα, γιατι θα του βγει ξυνος ο φετινος τιτλος. :p

Οσον αφορα το νεο νημα, βαλε κανενα link και εδω μεσα, γιατι μερικοι (οπως εγω :p) δεν ψαχνουμε τα νεα θεματα του forum και θα κανουμε καιρο να το παρουμε χαμπαρι. :cry:George,

Μα ουτε γώ τον πάω (νομίζω είναι φανερό). Απλά δεν βρίσκω ΚΑΠΟΙΟΝ που να ξεχωρίζει.

Και προσωπικά με στενοχωρεί.

Ο Koba san ειναι κάτι πραγματικά καλό φέτος. Ο Vettel επίσης, ο Kimi οσο και αν τον κοροϊδεύαν κάποιοι έδειξε ότι αν έχει το όχημα είναι πάρα πολύ καλός.

Ομως δεν είδα τον Σουμάχερ των προηγούμενων χρόνων, αυτόν που ΟΤΑΝ τον δεις να μπαίνει στο grid λες "ΝΑΤΟΣ!", ακόμα και με μονοθέσιο που δεν ειναι απαραίτητα το καλύτερο, πχ τον Schumi του 2003 με την GA για να μη πάω στο 2001 πχ... Ο Button που ειναι WDC ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙ, να μη πω ότι προκαλεί γέλια σε κάποιες περιπτώσεις.

Ισως θα έπρεπε να πω ότι φέτος ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ best of drivers.

P.S. ο Alonso (τον οποίο και παράλειψα) έκανε πολύ καλή δουλειά φέτος, απλά αδικείται από το απαράδεκτο μονοθέσιο. Ελπιζω με τη Ferrari να πάρει ένα σωστό μονοθέσιο και να δούμε καλούς αγώνες.

haHa
02-11-09, 12:10
Ουτε εγω θα πω τον Button οδηγο της χρονιας.
Απλα απο τους 4 πρωτους, ειναι αυτος που αξιζε περισσοτερο τον φετινο τιτλο.(φανταζομαι αυτο εννοουσε και ο aroutis)
Aλλα δεν ειναι για πολλα πραγματα παραπανω.
Θελει το μονοθεσιο ακριβως στα μετρα του, δεν μπορει να προσαρμοστει σε αλλαγες και κατεληξε στο δευτερο μισο του πρωταθληματος να χανει απο τον γερο-Ρουμπενς.

aroutis
02-11-09, 12:13
Για όποιους δεν το έχουν ακόμα δεί, υπάρχει πλέον και αυτό ! (http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=337887)

........Auto merged post: aroutis πρόσθεσε 3 λεπτά και 9 δευτερόλεπτα αργότερα ........


Ουτε εγω θα πω τον Button οδηγο της χρονιας.
Απλα απο τους 4 πρωτους, ειναι αυτος που αξιζε περισσοτερο τον φετινο τιτλο.(φανταζομαι αυτο εννοουσε και ο aroutis)
Aλλα δεν ειναι για πολλα πραγματα παραπανω.
Θελει το μονοθεσιο ακριβως στα μετρα του, δεν μπορει να προσαρμοστει σε αλλαγες και κατεληξε στο δευτερο μισο του πρωταθληματος να χανει απο τον γερο-Ρουμπενς.
Ο μόνος λόγος που έδωσα τον Button είναι οτι πήρε το WDC. Κανένας άλλος. Αναγκαστικά από τη στιγμή που πήρε τον τίτλο οφείλουμε να τον αναγνωρίσουμε ως καλύτερο.

Ομως ειναι μια μετριότητα και τίποτα παραπάνω , τον τίτλο τον οφείλει στον Ross και στο μονοθέσιό του, και στο ότι ο Vettel δεν εκμεταλλεύτηκε λόγω απειρίας το εκπληκτικό πακέτο που είχε από την RBR.

ASFE
02-11-09, 12:14
Η χρονια επιτελους τελειωσε.Μπραβο στον Μπατον αλλα ως εδω.Δεν με επεισε και πολυ.Βεβαια σε αυτο το περιεργο πρωταθλημα βασιλευσε σαν μονοφθαλμος στους τυφλους.

Ενα μεγαλο ευχαριστω στον Αλονσο που με ισως το χειροτερο μονοθεσιο του γκριντ εκανε οτι εκανε.Οι προσδοκιες ειναι ηδη μεγαλες για του χρονου.

Μετραμε ηδη αντιστροφα για τον Μαρτη του 2010..Τα λεμε στο αλλο θρεντ;)

haHa
02-11-09, 12:19
Ο μόνος λόγος που έδωσα τον Button είναι οτι πήρε το WDC. Κανένας άλλος. Αναγκαστικά από τη στιγμή που πήρε τον τίτλο οφείλουμε να τον αναγνωρίσουμε ως καλύτερο.

Ομως ειναι μια μετριότητα και τίποτα παραπάνω , τον τίτλο τον οφείλει στον Ross και στο μονοθέσιό του, και στο ότι ο Vettel δεν εκμεταλλεύτηκε λόγω απειρίας το εκπληκτικό πακέτο που είχε από την RBR.

Το φανταστηκα οτι αυτο θα εννοουσες, οπως και περιπου ολοι την ιδια ιδεα εχουμε για τον Button.
Εκπληκτικος στην αρχη, αλλα μετα εδειξε λιγος.
Ο Vettel ηταν απειρος και με αρκετα λαθη για αυτο το εχασε.

George_Prix
02-11-09, 12:56
Ο μόνος λόγος που έδωσα τον Button είναι οτι πήρε το WDC. Κανένας άλλος. Αναγκαστικά από τη στιγμή που πήρε τον τίτλο οφείλουμε να τον αναγνωρίσουμε ως καλύτερο.

Ομως ειναι μια μετριότητα και τίποτα παραπάνω , τον τίτλο τον οφείλει στον Ross και στο μονοθέσιό του, και στο ότι ο Vettel δεν εκμεταλλεύτηκε λόγω απειρίας το εκπληκτικό πακέτο που είχε από την RBR.

Στα παραπανω συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ. :oneup:

Ronin
02-11-09, 13:24
Οδηγός της χρονιάς = Rosberg, ΙΜΟ

George_Prix
02-11-09, 14:21
Οδηγός της χρονιάς = Rosberg, ΙΜΟ

Ολοσωστος. :oneup:

Και για αυτο λογικα θα παει στο ταμειο να εισπραξει τα κερδη του με μια καλη μεταγραφη. ;)

Jim Slip
02-11-09, 14:49
Ευνοηθηκε αρκετα απ'τη στρατηγικη του 1 πιτστοπ, οποτε.. πρεπει να δουμε και αλλους αγωνες του σε πιο "παρομοιες" συνθηκες.. αλλα εχει ωραιο racing (προς αλλους οδηγους).. κανει τον αγωνα ενδιαφερον :oneup:

Γιατί δεν ευνοήθηκαν και οι Κίμι, Κοβαλάϊνεν που ήταν σε παρόμοια στρατηγική;

Ο Κομπαγιάσι είχε πολύ καλό ρυθμό, χωρίς αυξομειώσεις στους χρόνους του, και η στιγμή που έκρινε εν πολλοίς τον αγώνα του ήταν όταν "ξεγέλασε" τον Button να κάνει λάθος στον 18ο γύρο, και τον πέρασε χωρίς να χάσει καθόλου χρόνο κολλημένος πίσω του.

Αν συγκρίνουμε την απόδοση του με τον Alguersuari και τον Grosjean, ή ακόμα και με τον Φιζικέλα που άλλαξε ομάδα μέσα στη σεζόν, νομίζω μπορούμε να πούμε οτι δεν είναι τόσο τα μονοθέσια που είναι δυσκολοδήγητα αλλά είναι τελικά θέμα οδηγου.

Και σχετικά με τους καλύτερους οδηγους, οι αγαπημένοι μου οδηγοί για το 2009 είναι:

1. Hamilton
2. Rosberg
3. Button
4. Vettel
5. Alonso
6. Barrichello
7. Raikkonen
8. Massa
9. Kobayashi
10. Webber

Για τον Button να πω οτι ακόμα και στο δεύτερο μισό που είχε σοβαρό πρόβλημα στα quali, έκανε μερικά απ' τα καλύτερα προσπεράσματα της χρονιάς.

haHa
02-11-09, 14:52
O Button, απο τους οδηγους χωρις Kers, πρεπει να εκανε τα περισσοτερα προσπερασματα. (τα οποια μαλιστα ηταν και σημαντικα αλλα και εντυπωσιακα)
Γενικοτερα οι αγωνες του ηταν καλοι και στο δευτερο μισο του πρωταθληματος, αλλα στο qualy πηγαινε κατα διαολου.

ASFE
02-11-09, 15:23
χαχαχα ωραιο αβαταρ haha :p

edit

οπως και ωραια η υπογραφη του George:P

Παντως τον Webber θα τον εβαζα πιο ψηλα Τζιμ..Μην ξεχνας τι δυσκολο χειμωνα περασε με το σπασμενο ποδι και το ποση προσπαθεια κατεβαλε για να ειναι στο γκριντ.Πιστευω του χρονου θα τα παει καλυτερα.

haHa
02-11-09, 15:32
Ε, ειπα να μπαινω σιγα σιγα στο κλιμα! ;)

George_Prix
02-11-09, 15:39
Οσον αφορα τον Kobayashi συμφωνω με τον Jim Slip οτι δεν ηταν τοσο η στρατηγικη που τον εκανε "ηρωα" οσο η καλη οδηγηση του απο την αρχη μεχρι το τελος του αγωνα. ;)
Αν ηταν πιο βολικη η στρατηγικη του ενος pitstop, να ειστε σιγουροι πως θα την ειχαν επιλεξει και οι πρωτοι.
Στην F1, υπολογιζουν με ακριβεια το ρυθμο με την καθε γομα, το ποσο θα βελτιωνεται η πιστα οσο περνανε οι γυροι και ολες τις αλλες παραμετρους, ωστε να βγαλουν την καλυτερη στρατηγικη του αγωνα.
Αν δεν εχουμε κανενα "περιεργο" οπως Safety Car ή καμια βροχη, ξερουν κατα 99% οτι η ταδε στρατηγικη ηταν η καλυτερη.

Ομως διαφωνω με τον Jim Slip οσον αφορα τα προσπερασματα του Button.
Αυτα τα προσπερασματα, ηταν απορροια της κουλιτιδας του στις κατατακτηριες, οπου τον ειδαμε πολλες φορες να ξεκιναει εκτος δεκαδας.
Μιλαμε δηλαδη, οτι στην ουσια περνουσε μονοθεσια κατα 1-2 sec αργοτερα το γυρο και μαλιστα μερικες φορες με πολυ περισσοτερο καυσιμο. Γιατι οι αλλοι μολις ειχαν βγει απο τα pits φορτωμενοι και αυτος επειδη ξεκινουσε τον αγωνα με πολυ καυσιμο ηταν εκεινη την ωρα σχετικα ελαφρυς.
Οποτε με βαση τα παραπανω δεδομενα, προτιμω να μεινω στην αχρηστια του Button under pressure, παρα σε 4-5 προσπερασματα που εκανε σε μονοθεσια πολυ αργοτερα και φορτωμενα με περισσοτερο καυσιμο. ;)


Ειδα πολλους φιλους να αλλαζουν avatars και ειπα να συμβαδισω και εγω. :p
Εκανα ενα τσαπατσουλικο βαψιματακι στη Renault και προσεθεσα το θρυλικο εμβλημα της Ferrari. :clap:

haHa
02-11-09, 16:04
George, ο Button εκανε μερικα καλα προσπερασματα και σε γρηγορα αυτοκινητα..
Πχ προχειρα μου ερχεται το Bahrain οπου περασε στον πρωτο γυρο τον Χαμιλτον με Kers και ετσι κερδισε τον αγωνα, παρολο που δεν ειχε το πιο γρηγορο μονοθεσιο.
Ο Vettel σε εκεινο τον αγωνα ειχε το ιδιο γρηγορο(αν οχι πιο γρηγορο) μονοθεσιο, αλλα δεν καταφερε να περασει τον Χαμιλτον και εκει εχασε τον αγωνα..

Ειχε κανει και μερικα ακομα καλα προσπερασματα.
Γενικοτερα για μερικα αποτελεσματα-νικες δουλψε λιγο ο Button.
Πχ δεν μπορεις να πεις το ιδιο για τον Vettel . Χθες κερδισε τον πρωτο του αγωνα που δεν ξεκιναγε απο pole και τον κερδισε ουσιαστικα λογω προβληματος του μπροστινου. (απο τον 3ο γυρο εχιε προβλημα ο Χαμιλτον με τα φρενα και φαινοταν οτι δεν θα ανοιγε την διαφορα μεχρι το πιτ στοπ ωστε να παραμεινει μπροστα)


Σιγουρα μερικα προσπερασματα του Button προεκυψαν ελεω του κακου qualy και περναγε αερα πιο αργα μονοθεσια, αλλα μερικα ηταν καλα και πολυ σημαντικα.
Γενικοτερα στον αγωνα πηγαινε καλα, στο qualy δεν την παλευε καθολυο στο δευτερο μισο.

Jim Slip
02-11-09, 17:56
EDIT: Είναι ήδη στο pre-season νήμα.

George_Prix
02-11-09, 20:22
Σιγουρα μερικα προσπερασματα του Button προεκυψαν ελεω του κακου qualy και περναγε αερα πιο αργα μονοθεσια, αλλα μερικα ηταν καλα και πολυ σημαντικα.
Γενικοτερα στον αγωνα πηγαινε καλα, στο qualy δεν την παλευε καθολυο στο δευτερο μισο.

Φιλε στην ουσια λεμε το ιδιο πραγμα. ;)

Ποτε δεν ειπα οτι ο Button ειναι κουλος. :nono:

Απλα ειπα οτι ειναι ΛΙΓΟΣ. Οτι οταν χρειαζοταν η ψυχολογια, δηλαδη στις κατατακτηριες οσο αυξανοταν η πιεση κατα τη διαρκεια της χρονιας, ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΕ. :down:

Οβελίξ
02-11-09, 20:26
Λίγος-ξελίγος, είναι παγκόσμιος πρωταθλητής. Ας ήταν οι άλλοι πιο.. πολλοί. Ο ένας ηταν καλός αλλά άτυχος, ο άλλος δεν είχε καλό μονοθέσιο, ο τρίτος βαριόταν, ο άλλος κοιμόταν. Εντάξει, δεν είναι και Σουμάχερ αλλά δείξε μου έναν στο grid που είναι... περισσότερος. Και μετά πές μου πόσους βαθμούς πήρε.

DOU
02-11-09, 20:34
Ενταξει για να λεμε κ του στραβου το δικαιο ο μπατον τοσα χρονια δεν ειχε και κανενα αξιολογο μονοθεσιο,φετος που του δοθηκε η ευκαιρια εδειξε καποια πραγματα,αλλα το στοιχημα το πραγματικο για τον μπατον θα ειναι του χρονου οπου θα πρεπει να υπερασπιστει τον τιτλο του.

Απο την αλλη τοσα χρονια δεν ενδιαφερθηκε καποια ομαδα μεγαλη για τον μπατον ,ουτε αυτος προφανως το εψαξε κιολας,δλδ καθοταν στην χοντα που ηταν για τα πανηγυρια αντι ας πουμε να δοκιμασει την τυχη του σε μια αλλη ομαδα.

George_Prix
02-11-09, 20:59
Λίγος-ξελίγος, είναι παγκόσμιος πρωταθλητής. Ας ήταν οι άλλοι πιο.. πολλοί. Ο ένας ηταν καλός αλλά άτυχος, ο άλλος δεν είχε καλό μονοθέσιο, ο τρίτος βαριόταν, ο άλλος κοιμόταν. Εντάξει, δεν είναι και Σουμάχερ αλλά δείξε μου έναν στο grid που είναι... περισσότερος. Και μετά πές μου πόσους βαθμούς πήρε.

Μεγαλε σου διαφευγει κατι. :p
Δεν προσπαθει κανενας να παρει τον τιτλο του Button και να τον δωσει αλλου. :nono:
Απλα σαν φιλαθλοι εχουμε καθε δικαιωμα να πουμε τη γνωμη μας. ;)

Απο εκει και περα καποιος πραγματικα ΤΟΡ οδηγος με το ιδιο μονοθεσιο, θα μπορουσε να ειχε μαζεψει πολυ περισσοτερους βαθμους και να εχει καθαρισει το πρωταθλημα πολυ νωριτερα. :rtfm:

Οβελίξ
02-11-09, 21:07
Απο εκει και περα καποιος πραγματικα ΤΟΡ οδηγος με το ιδιο μονοθεσιο, θα μπορουσε να ειχε μαζεψει πολυ περισσοτερους βαθμους και να εχει καθαρισει το πρωταθλημα πολυ νωριτερα. :rtfm:
Πραγματικά τοπ οδηγός βγαίνει μια φορά στα 10 χρόνια. Τις υπόλοιπες φορές κερδίζει ο καλύτερος συνδυασμός. Επισης με το αν δεν γράφεται ιστορία. Αν δεν γλιστρούσε ο Γκλοκ στη Βραζιλία... αν δεν έπαιρνε τη Μανικα ο Φελίπε στη Σιγκαπούρη.... αν ο Φλάβιο ξυπνούσε σωστά εκείνη τη μέρα... whatever.

Δεν κατηγόρησα κανέναν για οτιδήποτε. Απλά λίγο τον ανεβάζετε, ανεπαρκή τον κατεβάζετε και ο άνθρωπος είναι World Champion. Ακόμα και ο 285 εκκινήσεων Μπαρικέλο έγινε "γερο-Μπαρικέλο" για να δείξει κάποιος ότι δεν μπορούσε να κερδίσει ούτε τον "γέρο".

Αν ήταν «λίγος» ο Μπάτον οι άλλοι τι είναι δλδ? Μισοί?

George_Prix
02-11-09, 22:21
Πραγματικά τοπ οδηγός βγαίνει μια φορά στα 10 χρόνια. Τις υπόλοιπες φορές κερδίζει ο καλύτερος συνδυασμός. Επισης με το αν δεν γράφεται ιστορία. Αν δεν γλιστρούσε ο Γκλοκ στη Βραζιλία... αν δεν έπαιρνε τη Μανικα ο Φελίπε στη Σιγκαπούρη.... αν ο Φλάβιο ξυπνούσε σωστά εκείνη τη μέρα... whatever.

Δεν κατηγόρησα κανέναν για οτιδήποτε. Απλά λίγο τον ανεβάζετε, ανεπαρκή τον κατεβάζετε και ο άνθρωπος είναι World Champion. Ακόμα και ο 285 εκκινήσεων Μπαρικέλο έγινε "γερο-Μπαρικέλο" για να δείξει κάποιος ότι δεν μπορούσε να κερδίσει ούτε τον "γέρο".

Αν ήταν «λίγος» ο Μπάτον οι άλλοι τι είναι δλδ? Μισοί?

Φιλε για να μην το κουραζουμε... :whistle:

Τα τελευταια 25-30 χρονια, 3 παγκοσμιοι πρωταθλητες θεωρω οτι δεν ηταν τιποτα σπουδαιο.
Ο Hill, ο Villeneuve και ο Button.

btw αναμεσα σε αυτους τους τρεις, θεωρω καλυτερο τον Button. ;)

Μπορει μερικοι να κρινουν καποιον οδηγο απο τους τιτλους και τα πρωταθληματα, αλλα επετρεψε μου να εχω δικα μου κριτηρια στην αξιολογηση τους. :)

aroutis
02-11-09, 22:21
Πραγματικά τοπ οδηγός βγαίνει μια φορά στα 10 χρόνια. Τις υπόλοιπες φορές κερδίζει ο καλύτερος συνδυασμός. Επισης με το αν δεν γράφεται ιστορία. Αν δεν γλιστρούσε ο Γκλοκ στη Βραζιλία... αν δεν έπαιρνε τη Μανικα ο Φελίπε στη Σιγκαπούρη.... αν ο Φλάβιο ξυπνούσε σωστά εκείνη τη μέρα... whatever.

Δεν κατηγόρησα κανέναν για οτιδήποτε. Απλά λίγο τον ανεβάζετε, ανεπαρκή τον κατεβάζετε και ο άνθρωπος είναι World Champion. Ακόμα και ο 285 εκκινήσεων Μπαρικέλο έγινε "γερο-Μπαρικέλο" για να δείξει κάποιος ότι δεν μπορούσε να κερδίσει ούτε τον "γέρο".

Αν ήταν «λίγος» ο Μπάτον οι άλλοι τι είναι δλδ? Μισοί?http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=3133989&postcount=3262

Το οτι οι "αλλοι" δεν ειχαν την ευτυχία να έχουν μια Brawn δεν κάνει τον Μπατον εξαιρετικό οδηγό.

Οπως ακριβώς τα λέει ο George ειναι, πχ για να το κάνω αισθητό, τολμω να πω ότι ο Κομπαγιασι στη Brawn εν τέλει θα ήταν καλύτερος, κρινοντας από 2 αγώνες σε μία μέτρια Τογιότα!

Και σκέψου ότι ο Κομπα σαν ειναι Ρουκι. Ακραίο το παράδειγμα -φυσικά- αλλα προσπαθώ να θέσω ένα θέμα.

Δεν ειναι η πρώτη ουτε η τελευταία φορά που ένας ΜΕΤΡΙΟΣ οδηγός επωφελείται από ενα ανωτερο -του ανταγωνισμού- μονοθεσίου και βγαίνει πρωταθλητης. Δες για παράδειγμα Damon Hill, Jaques Villeneuve. Και εκεί, σε αυτές τις περιπτώσεις πες μου αν υπήρχαν -ή όχι- καλύτεροι οδηγοί, και γιατί ΔΕΝ πήραν το πρωτάθλημα.

Σε αφήνω να απαντήσεις σε αυτή την ερώτηση μόνος σου :


Αν ήταν «λίγος» ο Μπάτον οι άλλοι τι είναι δλδ? Μισοί?;)

ASFE
02-11-09, 23:52
Ο Hill ομως εκανε και μερικους γαματους αγωνες το 94 το 96 και 97/98...Οταν μια ομαδα στηριζοταν στον Σεννα και τον εχασε,την κρατησε στις πλατες του μεχρι τον τελευταιο αγωνα (μην ακουσω για ποινες στην Μπενετον και τον ΜΣ γιατι ηταν παρανομο γενικα το μονοθεσιο τους)
Το 95 ο Damon ηταν κακος με ελαχιστες εξαιρεσεις..(πχ δοκιμαστικα Μονακο που κερασε 8 δεκατα τον Σουμι)

Το 96 εχοντας καλυτερο μονοθεσιο κερδισε τις μισες κουρσες..Κανοντας ελαχιστα λαθη (Αγγλια-Μοντσα) κανοντας μια χαρα εμφανισεις.

Καλα μπορει να μην ειμαι και πολυ αντικειμενικος μιας και ειχα μια αδυναμια στον Damon απο παλια..

Jim Slip
03-11-09, 00:13
Συμφωνώ κι εγώ οτι ο Damon ήταν μια χαρά οδηγός. Το πόσο καλός ήταν φάνηκε όταν πήρε πόδι απ' την Williams, με την Arrows και τη Jordan.

DOU
03-11-09, 15:42
Αλλά νομίζω ότι το να βρίσκεσαι στη Ferrari, στη McLaren ή κάποια άλλη από τις καλές ομάδες, είναι πιο ήρεμο», είπε ο Ισπανός.

Ψευτη...:twisted:

Οβελίξ
04-11-09, 15:42
Oops!
Toyota announce Formula One withdrawal (http://www.formula1.com/news/headlines/2009/11/10192.html)

haHa
04-11-09, 15:47
Oops!
Toyota announce Formula One withdrawal (http://www.formula1.com/news/headlines/2009/11/10192.html)

Οβελιξ, ελα και στο διπλα νημα!
F1-2010 Pre Season
(http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?p=3138271#post3138271)

aroutis
04-11-09, 23:35
Νικο, δεν το κλείνεις το νήμα ; ;)

blade_
06-11-09, 19:40
εμενα θα μου λειψει ο κιμι...

οταν χρειαστηκε εβαλε το κεφαλι κατω κ πηρε στην πλατη ολη την ομαδα.

αυτο κ μονο δειχνει γιατι τον πληρωνανε..

προτιμω να παει στα ραλι οπου θα δωσει ξεχωριστη νοτα κ ενδιαφερον για το αθλημα..

τα μελε κ στο αλλο :)

@ ADSLgr.com All rights reserved.