PDA

Επιστροφή στο Forum : Τακτικότατες αποσυνδέσεις...Τα φώτα σας!!



Cas81
25-03-09, 11:41
Καλημέρα συμφορουμίτες!!Έχω το onDSL του ΟΤΕ με κανονικό modem (Sagem 800) και έχω το εξής θέμα:Όταν είμαι όλη τη μέρα συνδεδεμένος κατεβάζοντας και ταυτόχρονα σερφάροντας κάθε φορά το απόγευμα η γραμμή 'πέφτει" και το μόντεμ δεν συγχρονίζει μέχρι την επόμενη μέρα το πρωί......Αυτο μου συνέβει 4 μέρες συνεχόμενα....Μπορείτε να μου πείτε τι μπορεί να τρέχει,πριν παρω την ΟΤΕΝΕΤ??Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων....!:hmm:

dimfarma
25-03-09, 11:58
Πάτα το Alt+D να δεις τα στατιστικά τις γραμμή σου και συγκεκριμένα το margin και το attenuation
μπορεί να έχεις θόρυβο στην γραμμή σου.

Πάνε εδώ (http://www.adslgr.com/features/adsl_calculator.php) για να δεις την απόσταση από το dslam που είσαι.

Cas81
25-03-09, 12:04
Πάτα το Alt+D να δεις τα στατιστικά τις γραμμή σου και συγκεκριμένα το margin και το attenuation
μπορεί να έχεις θόρυβο στην γραμμή σου.

Επειδή είμαι κομματάκι άσχετος,τι σημαίνουν οι όροι αυτοί?Και πού να πατήσω Alt+D?Το πατάω και δεν βγάζει κάτι.....

dimfarma
25-03-09, 12:13
Το τριγωνάκι κάτω δεξιά το βλέπεις άνοιξε το να εμφανιστεί στην επιφάνεια εργασίας κάνε επάνω ένα κλικ και μετά πατάς Alt+D. το κατάλαβες;

Cas81
25-03-09, 12:24
Margin:4.50dB
Attentuation:59.00dB

dimfarma
25-03-09, 12:31
Πάρα πολύ μακριά είσαι από το dslam ίσως για αυτό έχεις αποσυνδέσεις. τι ταχύτητα έχεις;
Συμπλήρωσε και το προφίλ σου

Cas81
25-03-09, 12:35
Η ταχύτητα είναι 2ΜΒ...Μα όλη μέρα δεν έχω ούτε μία και η σύνδεση σταματάει από το απόγευμα μέχρι το επόμενο πρωί....Εχω δηλαδη την αίσθηση ότι έχω κάποιο όριο στα byte....

dimfarma
25-03-09, 12:39
ίσως μάλλον να δηλώσεις βλάβη

Cas81
25-03-09, 12:43
Αυτό θα κάνω και ο Θεός βοηθός με αυτούς που έχουμε μπλέξει....Ευχαριστώ παααααααααααρα πολυ παντως!!!:oneup:

DSLaManiaC
25-03-09, 12:45
Attentuation:59.00dB

Έχεις βραχυκύκλωμα στη γραμμή ή μένεις 5-6 χιλιόμετρα μακρυά απ τον ΟΤΕ.

Στοιχηματίζω στο πρώτο.