PDA

Επιστροφή στο Forum : Help



billb
23-04-09, 13:42
Καλημερα σε ολους αγόρασα ενα sony vaio το fw31j πριν απο δυο εβδομαδες και μετα απο κάποια προβλήματα που παρουσίασε με τη γραμμη εργαλείων επικοινωνησα με τη sony η οποια με συμβούλευσε να κάνω φορματ στο μηχάνημα.

Ερώτηση "ενος άσχετου" πως θα κάνω φορματα χωρις cd αφου δεν περιλαμβάνεται στη συσκευασία;

Να κανω φορματ ή να το γυρίσω πίσω το μηχάνημα;

Ευχαριστώ για τη βοήθεια

Simpleton
23-04-09, 13:45
Τί προβλήματα σου παρουσίασε; Πιθανότατα δεν χρειάζεται να προβεις στη δραστική λύση του format.

Στα καινούρια μηχανήματα δεν περιλαμβάνεται CD/DVD, αλλά τα αρχεία για την επαναφορά βρίσκονται σε ένα κρυφό διαμέρισμα (partition) του σκληρού δίσκου. Συνήθως υπάρχει και στα Windows εργαλείο του κατασκευαστή για να φτιάξεις DVD επαναφοράς, για την περίπτωση που χαλάσει ο δίσκος. Αλλιώς, το ζητάς από τον κατασκευαστή (κατά προτίμηση κανονικό DVD εγκατάστασης, όχι recovery).

Η «συμβουλή» της Sony :down::down:

xristakos
23-04-09, 13:48
Ερώτηση "ενος άσχετου" πως θα κάνω φορματ χωρις cd αφου δεν περιλαμβάνεται στη συσκευασία;



Μήπως υπάρχει μέσα στον σκληρό; (κλασσική ερώτηση)

billb
23-04-09, 13:51
καλημερα

Στη γραμμή των εργαλείων μου εξαφανίζει το εικονίδιο της μπαταρίας και του ηχου αν και έχω κάνει επιλογή απο τον πινακα ελέγχου. Μάλιστα αν δεν κανω επανεκκίνηση δεν με αφήνει να τα επιλεξω.

Simpleton
23-04-09, 13:58
Ρίξε μια ματιά εδώ:
http://support.microsoft.com/kb/945011/en-us

billb
23-04-09, 14:08
ο.κ μπηκα στη διεύθυνση σε ευχαριστώ skaf

Μήπως πρέπει να τους το επιστρεψω;

Simpleton
23-04-09, 14:14
Αυτό το πρόβλημα μάλλον οφείλεται σε κουτσουκέλα των Windows, ίσως να έχει σχέση και με κάποια προγράμματα που εγκαθιστά η Sony στα μηχανήματα της. Αν το επιστρέψεις, τί θα κάνουν; Θα επαναφέρουν το λειτουργικό σύστημα στην εργοστασιακή κατάσταση. Αλλά δεν αποκλείεται να εμφανιστεί κάποια στιγμή το ίδιο πρόβλημα.

Η εγγύηση καλύπτει το μηχάνημα σαν υλικό, όχι το λογισμικό που τρέχει. Δεν ξέρω αν μπορείς να περιμένεις να σου αλλάξουν το μηχάνημα για κάποιο πρόβλημα που εμφάνισε το λογισμικό.

crypter
23-04-09, 14:17
ο.κ μπηκα στη διεύθυνση σε ευχαριστώ skaf
Μήπως πρέπει να τους το επιστρεψω;
Αφου μπηκες στην διευθυνση δεν δοκιμασες να εφαρμοσεις αυτα που λεει για να διορθωθει το προβλημα; Δεν νομιζω να ειναι τοσο απαραιτητο το φορματ, ασε που θα σε χρεωσουν και αρκετα αν τους το πας.

billb
23-04-09, 15:03
Παιδια σας ευχαριστω για το ενδιαφέρον. η Μόνη λύση είναι να παω το μηχανημα απ εκεί που το πηρα και να δουν τον πρόβλημα για να το επιδιορθώσουν

Caret
23-04-09, 15:10
Start--->όλα τα προγράμματα--->VAIO reovery center και από φτιάχνεις recovery discs. Στο δικό μου vgn-nr31z έτσι γίνεται. Δεν νομίζω να υπάρχει διαφορά.
Με το να το πας πισω μπορεί να σου διορθώσουν το πρόβλημα αλλά δεν αξίζει η ταλαιπωρία εφόσον μπορείς να το κάνεις και μόνος σου.

@ ADSLgr.com All rights reserved.