PDA

Επιστροφή στο Forum : Σύνδεση netroute 2 με ethernet



alexironaek
13-01-06, 17:53
Ρε παιδιά εύχομαι να μην γίνομαι σπαστικός αλλά θέλω πάλι τη βοήθεια σας μιας και όπως φαίνεται παρακάτω είμαι αρχάριος. Θέλω να συνδέσω το netroute 2 με ethernet. Το συνδέω στην κάρτα δικτύου μου (realtek RTL8139/810X Family Fast Ethernet NIC) και κάνω oτι ακριβός λέει το βιβλίο δλδ παω στις ιδιότητες της τοπικής σύνδεσης. Μετά πάω στο tcp/ip πάω πάλι ιδιότητες και μετά βάζω ακριβός την ip που λέει. Δοκιμάζω το cmd και λέει οτι τελείωσε το χρονικό περιθώριο .ιντερνετ δεν βλέπω .Ουτε στο interface δεν μπαίνει. Αντίθετα με usb μπαίνω κανονικά. Και επειδή έχω χάλια ταχύτητες θέλω να δοκιμάσω και το ethernet.τι να κανω???

υγ:Έχω κοιτάξει διάφορα θέματα αλλά με μπέρδεψαν περισσότερο οπότε αν μπορούσατε να μου πείτε…

papajohn
13-01-06, 19:02
Λοιπόν, βάζεις το καλώδιο στην κάρτα δικτύου και τα windows πετάνε το παραθυράκι που σε ειδοποιεί οτι συνδέθηκε καλώδιο δικτύου ή οχι;

alexironaek
13-01-06, 19:10
οχι papajohn

makocer
14-01-06, 02:04
δοκιμασε το tcp/ip me auto sta settings
ετσι το εχω και δεν εχω κανενα προβλημα - μαλιστα συνδεω και στη 2η θυρα του netroute2 υπολογιστες ανα τακτα διαστηματα για αναβαθμισεις (τους πεταω πανω μια καρτα ethernet αν χρειαζεται) και το μονο που κανω ειναι να ...βαζω το καλωδιο!

η καρτα δικτυου ειναι σωστα σεταρισμενη/αναγνωρισμενη? μηπως εχεις 2 καρτες (πχ onbard?)
αν ναι τοτε προσεξε που εχεις συνδεσει το καλωδιο

alexironaek
14-01-06, 05:49
οχι εχω 1 καρτα και ειναι σωστα σεταρισμενη.δοκιμασα το auto και παλι τα ιδια

papajohn
14-01-06, 22:03
Δες μήπως φταίει το καλώδιο. δοκίμασε άλλο!

alexironaek
14-01-06, 22:34
Θα ψάξω να βρω ένα καλώδιο να δοκιμάσω. Πάντως το λαμπάκι eth2 του router είναι πορτοκαλί οπότε λογικά θα έχει επικοινωνία με το pc

customer
15-01-06, 00:11