PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρώτη σύνδεση σε πολυκατοικία - Προβλήματα



GiannisM
08-05-09, 17:09
Καλησπέρα σε όλους,

Το θέμα έχει ως εξής:

Μόλις μετακόμισα σε ένα νεόδμητο διαμέρισμα στο Άνω Χαλάνδρι και αποφάσισα να συνδέσω τηλέφωνο και Ιντερνετ με τo HOL DP lite. Ημερομηνία ενεργοποίησης με ενημέρωσαν με μήνυμα έχω 20/5 ενώ τέλη Απρίλη μου έστειλαν τον εξοπλισμό. Μέχρι εδώ καλά. Αποφασίζω να τηλεφωνήσω στην εξυπηρέτηση για να δω λοιπόν πως πάει το πράγμα και τι κάνω απο εδώ και πέρα. Μιλάω με τεχνικό μου λένε ότι υπάρχει κάποια απόρριψη, ενώ στην εξυπηρέτηση μου λένε για ΟΤΕ και για βρόχους, ότι περιμένουν απάντηση από τον ΟΤΕ κάθε 10 μέρες και κάτι τέτοια τα οποία ναι μεν είμαι άσχετος και δεν ξέρω τι είναι αλλά με απλή λογική δεν βγάζουν και νόημα μεταξύ τους...Εγώ απλά θέλω να έξυπηρετηθώ και να μην χάσω το χρόνο μου!!

Μπορεί κάποιος να διαφωτίσει την κατάσταση, να μου πεί τι γίνεται και να με συμβουλέψει σχετικά τι να κάνω;

Από τον ΟΤΕ μου είπαν οτι πολλοί έχουν το ίδιο πρόβλημα, αλλά δε μπορούν να με ενημερώσουν... Αυτά λέει πρέπει να τα κάνει ο παροχέας σου και όχι ο πελάτης (Δεν έχει και άδικο! )

Σύντομα θα ξαναμιλήσω και με την εξυπηρέτηση (αφού περιμένω 40' βέβαια) μήπως καταλάβω ακριβώς τι παίζει ώστε να δώσω και περισσότερες πληροφορίες!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

........Auto merged post: GiannisM πρόσθεσε 3 λεπτά και 26 δευτερόλεπτα αργότερα ........

Ξέχασα να αναφέρω ότι από το site της HOL φαίνεται ότι η αίτηση μου βρίσκεται στη φάση: Έχει αποσταλεί αίτημα υλοποίησης στον ΟΤΕ. Αναμονή για έγκριση αιτήματος.

treli@ris
08-05-09, 17:21
Κατα μεγαλη πλειοψηφια οι χρονοι που χρειαζονται για ενεργοποιηση εξ' ολοκληρου νεας τηλεφωνικης συνδεσης απο εναλλακτικο παροχο ειναι 2πλασιοι εως 3πλασιοι απο τους αντιστοιχους του ΟΤΕ.

ZhenXlogic
08-05-09, 17:25
Αυτό το " Πρώτη σύνδεση σε πολυκατοικία"
μου κάνει πολλά έμενα? ο εργολάβος έχει μεριμνήσει ώστε να υπάρχει εισαγωγή από καφαω? αν όχι ιδού ο λόγος απόρριψης.

stmaria2
08-05-09, 18:35