PDA

Επιστροφή στο Forum : Connx φοιτητικό ή απλό;



themingo
09-05-09, 21:36
Καλλησπέρα σε όλους. Είμαι δυσαρεστημένος συνδρομητής Hol και θέλω να επιστρέψω στον ΟΤΕ. Επειδή είμαι φοιτητής σκέφτομαι να βάλω το φοιτητικό, αλλά δεν ξέρω αν συμφέρει. Έχω ακούσει ότι ρίχνουν λίγο την ταχύτητα. Οπότε, να βάλω απλό με μια 4αρα η 8αρα(εννοείται μαζί με τηλέφωνο θα είναι η σύνδεση) ή να βάλω το φοιτητικό με την 8αρα;;;
Δίνουν πουθενά ασύρματο ρούτερ δωρεάν;;;
Μένω στην Περαία Θεσσαλονίκης..
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας

ΜΙΧΑΛΗΣ
09-05-09, 22:03
Καλλησπέρα σε όλους. Είμαι δυσαρεστημένος συνδρομητής Hol και θέλω να επιστρέψω στον ΟΤΕ. Επειδή είμαι φοιτητής σκέφτομαι να βάλω το φοιτητικό, αλλά δεν ξέρω αν συμφέρει. Έχω ακούσει ότι ρίχνουν λίγο την ταχύτητα. Οπότε, να βάλω απλό με μια 4αρα η 8αρα(εννοείται μαζί με τηλέφωνο θα είναι η σύνδεση) ή να βάλω το φοιτητικό με την 8αρα;;;
Δίνουν πουθενά ασύρματο ρούτερ δωρεάν;;;
Μένω στην Περαία Θεσσαλονίκης..
Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας
4άρα δεν υπάρχει πια

Κανονικό connx 8Mbs 22.50
Φοιτητικό Connx 8Mps 15.90
Και στα δύο ΔΕΝ προπληρώνεις τίποτε , και τα δύο έχουν 12μηνη δέεσμευση
Ασύρματο ΔΩΡΕΑΝ , δεν υπάρχει σε κανένα.

Φυσικά προτείνω Φοιτητικό

themingo
09-05-09, 22:54
Έχω το ρούτερ της Hol το Netfaster IAD. Δε θα το επιστρέψω, εκτός αν τόσο μου το ζητήσουν, που δεν πιστεύω. Αυτό κάνει; Και αν είναι να πάρω καινούργιο, να πάρω του ΟΤΕ ή κάποιο άλλο;

tsorbi
09-05-09, 23:01
Ο Οτε δίνει στο φοιτητικό Internet ΔΩΡΕΑΝ ενσύρματο Modem/Router.
http://diodos.gsrt.gr/PackagesISP.aspx?isp=34&f=s

themingo
09-05-09, 23:23
Σκοπός όμως είναι να πάρεις ασύρματο..Λάπτοπ έχω.

haris_led
10-05-09, 11:08
Σκοπός όμως είναι να πάρεις ασύρματο..Λάπτοπ έχω.
και το λάπτοπ φίλε μου έχει θύρα για ethernet ή usb, δεν αποκλείονται αυτές!

kmike
11-05-09, 09:25