chrispen
17-01-06, 17:14
Στην περιοχή μου το dsl ήρθε τον ιούλιο του καλοκαιριού που μας πέρασε , έκτοτε τα προβλήματα πολλαπλά , η σταγόνα που ξεχείλησε το ποτήρι ήταν η σημερινή διακοπή του dsl σε όλη μας την περιοχή. Μετά απο κουβέντα με άλλα παιδιά που έχουν dsl στη περιοχή αποφασίσαμε να διαμαρτυρηθούμε .
Σύνταξα λοιπόν ένα κείμενο και θέλω παρατηρήσεις/διορθώσεις/συμβουλές
Προς: Κάθε ενδιαφερόμενο
Κύριοι,
Με το γράμμα αυτό θα ήθελα να εκφράσω την διαμαρτυρία και την αγανάκτηση μου για την κατάσταση που επικρατεί στο DSLAM της περιοχής μου (ΓΕΩΡΓΙΟΥΠΟΛΗ ΧΑΝΙΩΝ) .
Μετά κόπων και βασάνων και αλλεπάλληλων γραμμάτων προς την διεύθυνση του ΟΤΕ και το γραφείο του Πρωθυπουργού εγκαταστάθηκε και η τεχνολογία DSL στην Γεωργιούπολη Χανίων τον Ιούλιο του 2005 , έκτοτε μέσα σε 5 μόλις μήνες έχει διαπιστωθεί βλάβη με άμεση συνέπεια την μη πρόσβαση στο internet πέντε (5)! Φορές, σε δυο περιπτώσεις μάλιστα η βλάβη διήρκεσε από μια εβδομάδα έως και δέκα μέρες!
Έχουμε αγανακτήσει από την αδιαφορία των τεχνικών οι οποίοι είναι ανειδίκευτοι τελείως σε τεχνικά θέματα (χαρακτηριστικό παράδειγμα σε συνομιλία μου με τον τεχνικό η ομολογία του ότι «αυτές τις νέες τεχνολογίες και το ντισιελ δεν τις ξέρει» στην καλύτερη περίπτωση η βλάβη επιδιορθώνεται σε 2 εργάσιμες ημέρες.
Ζητάμε λοιπόν την πλήρη και άμεση αντικατάσταση του προφανέστατα προβληματικού εξοπλισμού με νέο έτσι ώστε να μην υπάρξουν στο μέλλον παρόμοια προβλήματα , σε μία Αθηνοκεντρική Ελλάδα , είναι καιρός να αντιληφθείτε ότι και η επαρχία έχει δικαιώματα , είμαστε άλλωστε πελάτες σας και σε ένα Δήμο σχεδόν εξολοκλήρου τουριστικό με πολλά ξενοδοχεία ο οποίος είναι και ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος τουριστικός δήμος της χώρας, ο τζίρος που έχει η εταιρεία σας είναι μεγάλος σε σχέση με τον τζίρο σε άλλους δήμους της χώρας.
Σας παρακαλούμε θερμά το παρόν γράμμα να μην πεταχτεί στο κάλαθο των αχρήστων και να δοθεί η αρμόζουσα προσοχή. Για το λόγο αυτό προσυπογράφουν την διαμαρτυρία και άλλοι πελάτες σας εξίσου δυσαρεστημένοι.
Με τιμή
Σύνταξα λοιπόν ένα κείμενο και θέλω παρατηρήσεις/διορθώσεις/συμβουλές
Προς: Κάθε ενδιαφερόμενο
Κύριοι,
Με το γράμμα αυτό θα ήθελα να εκφράσω την διαμαρτυρία και την αγανάκτηση μου για την κατάσταση που επικρατεί στο DSLAM της περιοχής μου (ΓΕΩΡΓΙΟΥΠΟΛΗ ΧΑΝΙΩΝ) .
Μετά κόπων και βασάνων και αλλεπάλληλων γραμμάτων προς την διεύθυνση του ΟΤΕ και το γραφείο του Πρωθυπουργού εγκαταστάθηκε και η τεχνολογία DSL στην Γεωργιούπολη Χανίων τον Ιούλιο του 2005 , έκτοτε μέσα σε 5 μόλις μήνες έχει διαπιστωθεί βλάβη με άμεση συνέπεια την μη πρόσβαση στο internet πέντε (5)! Φορές, σε δυο περιπτώσεις μάλιστα η βλάβη διήρκεσε από μια εβδομάδα έως και δέκα μέρες!
Έχουμε αγανακτήσει από την αδιαφορία των τεχνικών οι οποίοι είναι ανειδίκευτοι τελείως σε τεχνικά θέματα (χαρακτηριστικό παράδειγμα σε συνομιλία μου με τον τεχνικό η ομολογία του ότι «αυτές τις νέες τεχνολογίες και το ντισιελ δεν τις ξέρει» στην καλύτερη περίπτωση η βλάβη επιδιορθώνεται σε 2 εργάσιμες ημέρες.
Ζητάμε λοιπόν την πλήρη και άμεση αντικατάσταση του προφανέστατα προβληματικού εξοπλισμού με νέο έτσι ώστε να μην υπάρξουν στο μέλλον παρόμοια προβλήματα , σε μία Αθηνοκεντρική Ελλάδα , είναι καιρός να αντιληφθείτε ότι και η επαρχία έχει δικαιώματα , είμαστε άλλωστε πελάτες σας και σε ένα Δήμο σχεδόν εξολοκλήρου τουριστικό με πολλά ξενοδοχεία ο οποίος είναι και ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος τουριστικός δήμος της χώρας, ο τζίρος που έχει η εταιρεία σας είναι μεγάλος σε σχέση με τον τζίρο σε άλλους δήμους της χώρας.
Σας παρακαλούμε θερμά το παρόν γράμμα να μην πεταχτεί στο κάλαθο των αχρήστων και να δοθεί η αρμόζουσα προσοχή. Για το λόγο αυτό προσυπογράφουν την διαμαρτυρία και άλλοι πελάτες σας εξίσου δυσαρεστημένοι.
Με τιμή