PDA

Επιστροφή στο Forum : Διαμαρτυρία εναντίον ΟΤΕ , συμβουλές-προτάσεις



chrispen
17-01-06, 17:14
Στην περιοχή μου το dsl ήρθε τον ιούλιο του καλοκαιριού που μας πέρασε , έκτοτε τα προβλήματα πολλαπλά , η σταγόνα που ξεχείλησε το ποτήρι ήταν η σημερινή διακοπή του dsl σε όλη μας την περιοχή. Μετά απο κουβέντα με άλλα παιδιά που έχουν dsl στη περιοχή αποφασίσαμε να διαμαρτυρηθούμε .
Σύνταξα λοιπόν ένα κείμενο και θέλω παρατηρήσεις/διορθώσεις/συμβουλές



Προς: Κάθε ενδιαφερόμενο

Κύριοι,

Με το γράμμα αυτό θα ήθελα να εκφράσω την διαμαρτυρία και την αγανάκτηση μου για την κατάσταση που επικρατεί στο DSLAM της περιοχής μου (ΓΕΩΡΓΙΟΥΠΟΛΗ ΧΑΝΙΩΝ) .
Μετά κόπων και βασάνων και αλλεπάλληλων γραμμάτων προς την διεύθυνση του ΟΤΕ και το γραφείο του Πρωθυπουργού εγκαταστάθηκε και η τεχνολογία DSL στην Γεωργιούπολη Χανίων τον Ιούλιο του 2005 , έκτοτε μέσα σε 5 μόλις μήνες έχει διαπιστωθεί βλάβη με άμεση συνέπεια την μη πρόσβαση στο internet πέντε (5)! Φορές, σε δυο περιπτώσεις μάλιστα η βλάβη διήρκεσε από μια εβδομάδα έως και δέκα μέρες!
Έχουμε αγανακτήσει από την αδιαφορία των τεχνικών οι οποίοι είναι ανειδίκευτοι τελείως σε τεχνικά θέματα (χαρακτηριστικό παράδειγμα σε συνομιλία μου με τον τεχνικό η ομολογία του ότι «αυτές τις νέες τεχνολογίες και το ντισιελ δεν τις ξέρει» στην καλύτερη περίπτωση η βλάβη επιδιορθώνεται σε 2 εργάσιμες ημέρες.
Ζητάμε λοιπόν την πλήρη και άμεση αντικατάσταση του προφανέστατα προβληματικού εξοπλισμού με νέο έτσι ώστε να μην υπάρξουν στο μέλλον παρόμοια προβλήματα , σε μία Αθηνοκεντρική Ελλάδα , είναι καιρός να αντιληφθείτε ότι και η επαρχία έχει δικαιώματα , είμαστε άλλωστε πελάτες σας και σε ένα Δήμο σχεδόν εξολοκλήρου τουριστικό με πολλά ξενοδοχεία ο οποίος είναι και ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος τουριστικός δήμος της χώρας, ο τζίρος που έχει η εταιρεία σας είναι μεγάλος σε σχέση με τον τζίρο σε άλλους δήμους της χώρας.
Σας παρακαλούμε θερμά το παρόν γράμμα να μην πεταχτεί στο κάλαθο των αχρήστων και να δοθεί η αρμόζουσα προσοχή. Για το λόγο αυτό προσυπογράφουν την διαμαρτυρία και άλλοι πελάτες σας εξίσου δυσαρεστημένοι.


Με τιμή

Andreasgr
18-01-06, 01:39
Μπράβο παιδιά... Γερά!!!

No-Name
18-01-06, 02:15
Προσωπική εμπειρία με συνεχέις προβλήματα στην ADSL μου,έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ και μετά έλαβα το παρακάτω απαντητικό μήνυμα από τον ΟΤΕ!!
Ειμαι υπέρ της καταγγελίας εάν κάποιο πρόβλημα δεν λύνεται με τον ήρεμο κ καλό τρόπο.Καλή συνέχεια φίλε μου με την διαμαρτυρία σου.

yiapap
18-01-06, 10:40
Εγώ θα έγραφα την πρόταση που απαιτείς ως εξής:

Έχουμε αγανακτήσει από την αδιαφορία των τεχνικών οι οποίοι είναι ανειδίκευτοι τελείως σε τεχνικά θέματα (χαρακτηριστικό παράδειγμα σε συνομιλία μου με τον τεχνικό η ομολογία του ότι «αυτές τις νέες τεχνολογίες και το ντισιελ δεν τις ξέρει» στην καλύτερη περίπτωση η βλάβη επιδιορθώνεται σε 2 εργάσιμες ημέρες.
Σε μία Αθηνοκεντρική Ελλάδα , είναι καιρός να αντιληφθείτε ότι και η επαρχία έχει δικαιώματα. Είμαστε άλλωστε πελάτες σας σε ένα Δήμο σχεδόν εξ' ολοκλήρου τουριστικό, με την ταχύτερη τουριστική ανάπτυξη στη χώρα. Ως αποτέλεσμα ο τζίρος που έχει η εταιρεία σας είναι μεγάλος σε σχέση με άλλους δήμους της χώρας, οι οποίοι φαίνεται να μονοπωλούν το ενδιαφέρον σας.

Ζητάμε λοιπόν την πλήρη και άμεση αντικατάσταση του προφανέστατα προβληματικού εξοπλισμού με νέο ή/και την ενίσχυση του τεχνικού προσωπικού του τοπικού ΟΤΕ, έτσι ώστε, στο μέτρο του εφικτού, να μην υπάρξουν στο μέλλον παρόμοια προβλήματα.


Γενικά χώρισε καλύτερα τις παραγράφους αφήνοντας μια κενή γραμμή ανάμεσα στις νοηματικές "ενότητες" του κειμένου σου.

bazzil
18-01-06, 10:48
«αυτές τις νέες τεχνολογίες και το ντισιελ :haha
είναι ένα ντι χρώματος σιέλ ?:offtopic:

yiapap
18-01-06, 10:53
Digital
Congested
Lines

Μια χαρά το είπε το παλικάρι!

anon
18-01-06, 10:56
Το μεγάλο κακό με τον ΟΤΕ, είναι ότι και 20 μέρες να μην έχεις σύνδεση (και τηλεφωνική και μάλιστα ISDN-PRI για επιχειρήσεις) το μόνο που υποχρεούται να κάνει είναι να μην σε χρεώσει τα πάγια. Σιγά το καλτσόν. Το γεγονός ότι μένεις μέρες χωρίς σύνδεση (και δεν μιλάω μόνο για τις ADSL) δεν συνάγει καμμία ευθύνη του ΟΤΕ.

Το σωστό θα ήταν ότι εαν η βλάβη ξεπερνά κάποιο νούμερο, πχ για οικιακές τηλεφωνικές συνδέσεις πάνω απο 48 ωρες συνολικά το μήνα, για επιχειρήσεις πάνω απο 12 ώρες το μήνα, για συνδέσεις Ιντερνετ πάνω απο 24 ώρες το μήνα, να μπαίνουν ποινικές ρήτρες. Αυτό θα τον κάνει να τρέχει. Τώρα γνωρίζοντας ότι μόνο το πάγιο δεν πληρώνει ο χρήστης, και αυτό μάλιστα μόνο εαν κάνει έγγραφη καταγγελία και αποστολή με φαξ (στις άλλες περιπτώσεις δεν τρέχει τίποτα με τις χρεώσεις), δεν τον νοιάζει να βιαστεί να φτιάξει τις βλάβες. Δεν ξέρω εαν υπάρχει νομική κάλυψη που θα μπορεί να υποχρεώσει τον ΟΤΕ σε τέτοιο SLA με ρήτρες. Πάντως ξέρω ότι σε όλα τα συμφωνητικά που υπογράφεις για υπηρεσίες ΟΤΕ, ακόμα και πολύ ακριβά μισθωμένα κυκλώματα, δεν έχει καμμιά ευθύνη ο ΟΤΕ, πέραν της επιστροφής των παγίων που αντιστοιχούν στο διάστημα που υπήρχε πρόβλημα στις υπηρεσίες του. Και το έχω ψάξει αυτό.

punkstar69
18-01-06, 13:51
Φιλε μου που το εστηλες το μαιλ?
Ενδιαφερομε και εγο να στηλω.

στηλε μου p.m. αν μπορεις, ευχαριστω!

chrispen
18-01-06, 18:19
Δεν στέλνω email , θα το στείλω ονομαστικά με φαξ. Περιμένω σήμερα να μοθ υπογράψουν και οι τελευταίοι

chrispen
20-01-06, 13:42
το έστειλα μαζί με άλλους 4. Άντε να δούμε

@ ADSLgr.com All rights reserved.